Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Efsane geri döndü (mü)? (Transalp)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beygiri güzel tipini vs bilmem de t7 den ucuza gelirse yakar geçer
    İngiltere'de T7'den 600£ ucuzmuş. Burada daha ucuza geleceğini zannetmem.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İngiltere'de T7'den 600£ ucuzmuş. Burada daha ucuza geleceğini zannetmem.
    T7 fiyatına bile gelemez. (314 bin) Gelirse, NC biter. Sen Dct için alıyorlar desen de, fiyat performans motoru olduğu için alınıyordu. V-strom'a parası yetişmediği için alan tanıdıklar oldu. Olmuşken, dct olsun bari diyenler aldı dct'yi. Biraz bütçe meselesiydi yani.

    Kaldı ki ilk çıktığında çok eleştirilmişti de.
    Biraz NC topladı kendini, biraz bütçeler ufalmaya başladı da, öyle yer buldu kendine. Motordan bile sayılmadı ilk zamanlar.

    Hazır motor bloğu üzerinden piyasa yoklaması gibi, uzun vadede belki şartlar değişir diyerek köşe kapıyorlar. 314 bine gelse Africa da satamaz olurlar.
    Olmaz o iş yani. (Tabii ben bundan sonra sadece Transalp satıcam diyorlarsa, o ayrı)
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  3. #23

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    T7 fiyatına bile gelemez. (314 bin) Gelirse, NC biter. Sen Dct için alıyorlar desen de, fiyat performans motoru olduğu için alınıyordu. V-strom'a parası yetişmediği için alan tanıdıklar oldu. Olmuşken, dct olsun bari diyenler aldı dct'yi. Biraz bütçe meselesiydi yani.

    Kaldı ki ilk çıktığında çok eleştirilmişti de.
    Biraz NC topladı kendini, biraz bütçeler ufalmaya başladı da, öyle yer buldu kendine. Motordan bile sayılmadı ilk zamanlar.

    Hazır motor bloğu üzerinden piyasa yoklaması gibi, uzun vadede belki şartlar değişir diyerek köşe kapıyorlar. 314 bine gelse Africa da satamaz olurlar.
    Olmaz o iş yani. (Tabii ben bundan sonra sadece Transalp satıcam diyorlarsa, o ayrı)
    350 civarı bekliyorum. Bakalım... NC'nin de bitme zamanı geliyor gibi artık; 10 yıl oldu.
    espresso ve -Black- bunu beğendiler.

  4. #24
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İngiltere'de T7'den 600£ ucuzmuş. Burada daha ucuza geleceğini zannetmem.
    t 7 geldiğinde çok mantıklı fiyattan piyasaya çıktı eğer honda da gel vatandaş gel yapar lansman fiyatını 2.99 yaparsa güzel satar
    honda çoğu modelini avrupa dan bile ucuz satıyor tr pazarında bunu da öyle yapar
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  5. #25

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    100 oktan Alişan Hornet 750'nin testini yapmıştı.Her açıdan donanım olarak güç olarak kalite olarak vb. mt07'den üstün bir motosiklet.Transalp'te tenere'den daha üstün gelecek ve fiyatıda tenere ile aynı olacağını düşünüyorum.Yani nc ile Africa'nın tam ortası 350.000 TL.Ve Tenere'den çok daha fazla satacağına inanıyorum.Yakıt tüketimiylede tam nc ve africa arasında kalmış.3.5-4.5-5.5

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    T7 fiyatına bile gelemez. (314 bin) Gelirse, NC biter. Sen Dct için alıyorlar desen de, fiyat performans motoru olduğu için alınıyordu. V-strom'a parası yetişmediği için alan tanıdıklar oldu. Olmuşken, dct olsun bari diyenler aldı dct'yi. Biraz bütçe meselesiydi yani.

    Kaldı ki ilk çıktığında çok eleştirilmişti de.
    Biraz NC topladı kendini, biraz bütçeler ufalmaya başladı da, öyle yer buldu kendine. Motordan bile sayılmadı ilk zamanlar.

    Hazır motor bloğu üzerinden piyasa yoklaması gibi, uzun vadede belki şartlar değişir diyerek köşe kapıyorlar. 314 bine gelse Africa da satamaz olurlar.
    Olmaz o iş yani. (Tabii ben bundan sonra sadece Transalp satıcam diyorlarsa, o ayrı)
    2 yıldır nc dct nin fiyatı vstrom'dan daha fazla olduğu halde ondan daha fazla satıyor ve daha fazla tutuluyor.Şuan bayilerde vstrom dolu ama nc de gelen satılmış sıra yazıyorlar.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  6. #26
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Nc hakkındaki yorumum dikkat ettiysen geçmişe dönük.
    İlk çıkan NC'ler ile şimdikiler arasında dağlar kadar fark var.
    Fiyata gelince daha fazla değil. V-strom ile aynı seviyede. Artık tutulan ve ikinci eli kuvvetli bir motor olduğu için de satıyor.

    (Aynı fiyata gelecek dediğin Tenere ile verdiğin fiyat arasında da 35 bin lira fark var.)

    Benim de tahminim 350 civarı zaten. Ama rakiplerden dolayı değil. Tamamıyla kendi modelleri ile ilgili olarak. Daha altı veya üstü kendi modellerinin dengesini bozacak gibi.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  7. #27

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    NC'den DCT'yi çıkar duman olur... Tek olayı o, kitlesinin ağırlığı DCT için NC alıyor. Düz kullanacak adam için başka güzel alternatifler var.

  8. #28
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Benim çevremde gördüğüm kadarıyla öyle denk gelmişim demek ki. Diğer yandan merak edip biraz araştırdım. Türkiye için bir istatistik bulmak zor tabii.
    Diğer yandan Avrupa genelinden çok ayrışacağına dair veri bulmak da zor.

    Çıkış tarihinden bu yana satılan Dct'lerin, düz versiyonlara oranı %52. Yani öyle çok ezici çoğunluk gibi değil.
    (Bu oran direkt NC750X için -Africa falan dahil değil.)
    https://www.hondaprokevin.com/2023-honda-nc750x-review-specs-750-adventure-motorcycle
    haluk23 bunu beğendi.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Ahahaja yavvv yapmayin.
    Sahibinden e girdim 97 adet nc 750x
    123 adet nc 750 dct

    Elbet bu satis adetini vermiyor ama asagi yukari oran da benzerdir

    Simdi asil bombayi soyluyorum;

    Dl 650 8 adet sdadsgafafa

    Nc her turlu kicina tekmeyi basmis..yuru be nc alemin kralicesi yemin ediyorum taş gibi motor zaten

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

    Cyan saka saka,senin motorun da cok guzel tercih,zevk meselesi artik.

    Vstrom a hic binmedigim icin cok atip tutamiyorum..tipi haric guzel motor oldugu muhakkak

  10. #30

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nc hakkındaki yorumum dikkat ettiysen geçmişe dönük.
    İlk çıkan NC'ler ile şimdikiler arasında dağlar kadar fark var.
    Fiyata gelince daha fazla değil. V-strom ile aynı seviyede. Artık tutulan ve ikinci eli kuvvetli bir motor olduğu için de satıyor.

    (Aynı fiyata gelecek dediğin Tenere ile verdiğin fiyat arasında da 35 bin lira fark var.)

    Benim de tahminim 350 civarı zaten. Ama rakiplerden dolayı değil. Tamamıyla kendi modelleri ile ilgili olarak. Daha altı veya üstü kendi modellerinin dengesini bozacak gibi.
    Keşke dediğiniz gibi olsaydı öyle dağlar kadar falan fark yok keşke olsaydıda haklısınız diyebilseydim.hepsi boya pudra.Hatta son kasada iyice kişiliği ve görüntüsü kayboldu motorun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------

    [QUOTE=Cyan;4719304]NC'den DCT'yi çıkar duman olur... Tek olayı o, kitlesinin ağırlığı DCT için NC alıyor. Düz kullanacak adam için başka güzel alternatifler var.[/Q

    Bencede öyle,nc'nin esprisi zaten dct olması.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  11. #31
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    BMW F800GS, Tracer 9 GT, Triumph Tiger 1200 GT Pro
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahahaja yavvv yapmayin.
    Sahibinden e girdim 97 adet nc 750x
    123 adet nc 750 dct

    Elbet bu satis adetini vermiyor ama asagi yukari oran da benzerdir

    Simdi asil bombayi soyluyorum;

    Dl 650 8 adet sdadsgafafa

    Nc her turlu kicina tekmeyi basmis..yuru be nc alemin kralicesi yemin ediyorum taş gibi motor zaten

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

    Cyan saka saka,senin motorun da cok guzel tercih,zevk meselesi artik.

    Vstrom a hic binmedigim icin cok atip tutamiyorum..tipi haric guzel motor oldugu muhakkak
    Vstrom a Honda yı yapıştır Nc ye de Suzuki yi satış oranında Vstrom lehine aynı oranı hatta daha fazlasını yakalarsın. Nc çok matah olduğundan değil Honda olduğundan Vstrom dan fazla satıyor bence.....

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vstrom a Honda yı yapıştır Nc ye de Suzuki yi satış oranında Vstrom lehine aynı oranı hatta daha fazlasını yakalarsın. Nc çok matah olduğundan değil Honda olduğundan Vstrom dan fazla satıyor bence.....

    Seni blueway e havale ediyorum.nc nasil madah olmaz ya

    Tabiki honda suzuki farki var Turkiye de.Peki dunyada ?

    Bi de yani oranlar cok ezici beee..

    markalari switch etsek,vstrom nc karsisinda toparlar, belki de kafa kafaya gelir.ama bu sekilde fark olacagini dusunmuyorum.

    Kabul etmek lazim nc cok gomulse de basarli oldu.
    Alpbatur ve blueway2 bunu beğendiler.

  13. #33
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    BMW F800GS, Tracer 9 GT, Triumph Tiger 1200 GT Pro
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seni blueway e havale ediyorum.nc nasil madah olmaz ya

    Tabiki honda suzuki farki var Turkiye de.Peki dunyada ?

    Bi de yani oranlar cok ezici beee..

    markalari switch etsek,vstrom nc karsisinda toparlar, belki de kafa kafaya gelir.ama bu sekilde fark olacagini dusunmuyorum.

    Kabul etmek lazim nc cok gomulse de basarli oldu.
    Tofaşın kuş serisi de başarılı oldu diyecem olmayacak. En iyisi demeyeyim....
    espresso bunu beğendi.

  14. #34

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahahaja yavvv yapmayin.
    Sahibinden e girdim 97 adet nc 750x
    123 adet nc 750 dct

    Elbet bu satis adetini vermiyor ama asagi yukari oran da benzerdir

    Simdi asil bombayi soyluyorum;

    Dl 650 8 adet sdadsgafafa

    Nc her turlu kicina tekmeyi basmis..yuru be nc alemin kralicesi yemin ediyorum taş gibi motor zaten

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

    Cyan saka saka,senin motorun da cok guzel tercih,zevk meselesi artik.

    Vstrom a hic binmedigim icin cok atip tutamiyorum..tipi haric guzel motor oldugu muhakkak
    Çok tipsiz beya, ama ben işleve önem veren bir insanım. Tipi değil işlevi (NC de tipsiz aslında...)

    İkisini de kullanmış biri olarak, DL650 öper atar...
    espresso bunu beğendi.

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tofaşın kuş serisi de başarılı oldu diyecem olmayacak. En iyisi demeyeyim....
    Bak yaaa

    Kus serisinin cok satma nedeni ile nc arasinda nasil bir benzerlik var ? Logaritma dese normal karsilardim da senden beklemezdim bunu. :(

    İlk alirken mi ucuz ? İlk ciktiginda biraz daha ucuzdu evet,simdi ise avrupada falan dl 650 den pahali.

    Parcasi mi ucuz ? Sanmiyorum.

    Demek ki baska birşey var bu motorda.,seytan tuyu olabilir mi acaba ?

  16. #36
    haluk23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    CRF250 Rally - Wave 110i - Crypton S - CB125F ...
    Konu NC ağırlıklı gidiyor madem, katkım olsun:



  17. #37
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    [QUOTE=blueway2;4719312]Keşke dediğiniz gibi olsaydı öyle dağlar kadar falan fark yok keşke olsaydıda haklısınız diyebilseydim.hepsi boya pudra.Hatta son kasada iyice kişiliği ve görüntüsü kayboldu motorun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC'den DCT'yi çıkar duman olur... Tek olayı o, kitlesinin ağırlığı DCT için NC alıyor. Düz kullanacak adam için başka güzel alternatifler var.[/Q

    Bencede öyle,nc'nin esprisi zaten dct olması.
    NC benim de uzun yol için tercih edebileceğim bir motor değil. Ama güzel bir commuter. Artısı, daha uzun mesafeleri de kaldırma potansiyeli.
    Yine de ilk çıkan 700x serisi ile kıyaslandığında, motor başta olmak üzere güzel geliştirmeleri var.

    Kişisel görüşüm doğrultusunda yorum yapmamak için, dct konusunda 10-11 seneye yayılan bir istatistik verdim.
    Bu noktada herkes kendi çevresinde gördüğü kadarıyla farklı yorumlar yapabilir tabii.

    Transalp konusuna dönersek; Nc'ye yakın bir fiyatla gelirse, Dct olmamasına rağmen NC satışlarına net bir darbe vuracağını düşünüyorum. Aynı zamanda böyle bir fiyat gelirse, Africa ile de fiyat farkı açık olacak. Tip ve hacim farkında dolayı, yüksek hacim kullanıcısı yine alacağını alır ama, bütçesi daha kısıtlı olan büyük bir kısım, Africa için kendini zorlamayacaktır.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  18. #38

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok tipsiz beya, ama ben işleve önem veren bir insanım. Tipi değil işlevi (NC de tipsiz aslında...)

    İkisini de kullanmış biri olarak, DL650 öper atar...
    Evet nasıl tipini bozarız daha tipsiz nasıl yaparız diye özel çaba sarf etmişler sanki önceki kasasına göre dl’nin.Sırf bu yüzden almayan tanıdığım çok insan var.İkisininde birbirini öpeceği avantajlı yönleri var.

  19. #39

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet nasıl tipini bozarız daha tipsiz nasıl yaparız diye özel çaba sarf etmişler sanki önceki kasasına göre dl’nin.Sırf bu yüzden almayan tanıdığım çok insan var.İkisininde birbirini öpeceği avantajlı yönleri var.
    Ben her kasası için yazmıştım; kendi zevkime göre en son kasası en güzeli de o da bir tipsiz. Ama iş bitirici bir tipsiz. Seviyoruz...
    espresso bunu beğendi.

  20. #40

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani o kadar gömmeyelim. Ama benim tarz nispeten mülayim bir kullanıcı için Transalp KTM 790 / 890'dan daha çekicidir, ihtiyacım olmayan hafiflik ve/veya ekstra performans için neden Honda'daki kafa rahatlığını bırakıp KTM dikeni üzerine oturayım ki? İhtiyacı olan veya o ekstraları tercih edenler için gayet alınabilecek bir risktir o başka. Bana uymaz...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

    Bu arada fiyatla ilgili; yeni Transalp'ın UK fiyatı belli 9.500£. Aynı motoru kullanan yeni Hornet'inki de belli 7.000£. Yani yeni Transalp yeni Hornet'ten ~ %36 daha pahalı fiyatlanmış.

    Bugünkü kurlarla;
    7.000£ -> ~ 159.000₺.
    9.500£ -> ~ 215.500₺.

    İngiltere'deki vergileri bilmiyorum ama bizde %20 gümrük vergisi ve %35 ÖTV var. Bu da ek %65 yapar. Uygularsak:
    7.000£ -> ~ 159.000₺ -> ~ 260.000₺
    9.500£ -> ~ 215.500₺ -> ~ 355.000₺.

    Başka bir yoldan yukarıdaki tahminime ulaştım iyi mi? (Yukarıdaki "350-360k arası" tahmini Tracer ve Tiger fiyatları ortalamasından çıkmıştı...)

    Bir şekil güzel salladım vallahi, bakalım tutacak mı? (Tabi bunlar bugünkü kurlarla, sonrasına bakarız...)
    Hornet fiyatı belli olmuş; 243.000₺
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)