Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

yeni bir crf 250 rally mi yoksa xt 660z tenere mi mantıklı ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Quando 696 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2023
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Bajaj D400
    CRF'yi aklından tamamen çıkart senin için en ideal 250 adv ekonomik oluşuyla sağlamlığıyla şehiri içi ve uzun yol uyumuyla en mantıklı tercih olur. Alırsan kesinlikle lastiklerini değiştirip gidon yükseltme ekle çok memnun kalırsın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    deadqool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha xt 125 r
    Alıntı akirma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende orta segment enduro arayışındayken forumda konu açıp tavsiyeler almış ve uzun uzun araştırmıştım. 4 Şubatta tam 1 yıllık XT660 Z Absli model kullanıcısı olucam 23 binde aldığım motor şuan 36 bin kilometrede. Bursada yaşıyorum işe gidip gelmek için ve şehir dışıda sürekli kullanıyorum. Karadeniz Doğu Anadolu ve İç Anadoluyu kapsayan 5 Bin kilometrelik bir turumda oldu 2 3 günlük küçük kaçamaklar haricinde. İşe gidiş gelişimin haricindeki kullanımların yüzde 90 ı eşimle artçılıdır. 2 3 günlük kaçamaklar ve uzun turlarda her zaman çadırlı motor yüklü şekildedir. Bu girişi şu yüzden yazdım en azından kulaktan dolma bilgilerle değil kullanıcı olduğumu bilerek ve az çok tecrübe ettiğimi düşünerek okumanı istediğim için. Öncelikle eşin var mı yok mu bilmiyorum eğer teksen ve artçısız kullanıcaksan benim tavsiyem kesinlikle CRF250 Rally kaldı ki Borçkada tanıştığımız yine Bursalı bir çift bizim turumuzdan daha uzununu artçılı 250Rally ile yapıyordu. Yapılır ama yorar vs. diyenleri zerre kadar kaale almıyorum yeri gelir nefes almakta insanı yorar hatta spor yapmakta ama karşılığında sağlayacağın fayda daha baskında kabul edilebilir. Fakat 250cc bir makine ile 660cc bir makine aynı fiyatlarda şuan o yüzden maddi anlamda pek mantıklı değil bence. Geleyim 660'a sen nerede ne şekilde çok fazla kötü yorum okudun bilmiyorum ama o okuduklarının yüzde 75'i ömründe canlı şekilde Tenereyi görmeyip şehir efsaneleriyle kulaklarını dolduran tipler olduklarına eminim. Uzun yolda 5 vites 4 binde titremede olmadan 110 km hızla gidip gayet makul bir yakıt tüketimiyle yolculuğunu yapabilirsin. Motorun gücü iyidir 250Rally ile zaten kıyaslanamaz. Ağırlık merkezinin diğer çoğu motora göre yukarıda olması bir gerçek fakat yolda giderken lap diye düşersin anlamına gelmez bu durum. Artçı selesi kısmı daha uzun olsaydı bizim için daha iyi olurdu mesela onu eleştirebilirim. Nazik narin bir motor değildir gerekli bakımlarını yaptığın takdirde zor koşullar altında bile gerekli olan tüm performansı sunar. Elektronik oyuncakların olmaması benim için güzel o yaşları geçtik artık ama bir başkası ne düşünür bu konuda bilmiyorum. Şehir içinde hantal kaldığını söyleyenler var ama bunu diyenler acaba ne süre ne kadar kilometre kullanmışlar aslında onu öğrenmek lazım ve hangi durumlarda hantal onu sormak lazım. Yüksekliği sebebiyle ayna derdi olmadan aralardan geçilebiliyor, arabaların arasından çok dar olmadığı sürece şerit atlanabiliyor bazen duran trafikte yapıyorum bunu bende ama tabiki scooter performansı beklememek lazım sonuçta 21 inç bir ön janta sahip bu güzellik. Asfalt performansı ne demek ben pek anlamıyorum sanırım racing gibi gidip scooter rahatlığı istemek gibi birşey. Beni ve gruplarımda tanıdığım birçok kişiyi asfalt ve asfalt dışı performansı oldukça tatmin ediyor. 250Rally Vstrom250 Africa Twin 1100 ve KTM 690 kullandım fakat bunlar 20 25 kilometreyi geçmemiştir o yüzden hiç yorum bile yapamam. Keşke herkes uzun süre deneyimlediği konular hakkında fikirde bulunsa... Yanlız benim özellikle tavsiyem yabancı forumlarda araştırın bu tarz konuları birde. Çünkü onlar maddi imkanlardan dolayı daha sert kullandıkları için değerlendirmeleride daha bir kriter olabiliyor. Ben motorumu gerçekten çok seviyorum evet artçılı olmasam 250Rally kullanırdım bu net yada artçı selesi daha makul olsa birkaç yıl sonra Tenere700 hedefim olabilirdi ama yaptığım araştırmalar (özellikle yurtdışı - yurtiçindede bu motorla uzun turlar yapmış youtuberler) sonucunda verebileceğim en rasyonel karar Absli Tenere660 tı ve iyikide almışım. Umarım hiçbir zaman ayrılmadan baika motorlarıda alabilecek ekonomik özgürlüğe sahip olurum. Özelden mesaj atarsanız numaramı yazarım uzun uzun görüşürüz istersenizde hatta benden çok daha eski Tenere kullanıcılarıyla görüştürürüm sizi.
    Alıntı Quando 696 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF'yi aklından tamamen çıkart senin için en ideal 250 adv ekonomik oluşuyla sağlamlığıyla şehiri içi ve uzun yol uyumuyla en mantıklı tercih olur. Alırsan kesinlikle lastiklerini değiştirip gidon yükseltme ekle çok memnun kalırsın.
    Ktm 250 adv nin kafa tasarımı beni motordan soğutur güzel olabilirde 1000tl olsa almam galiba buyuk konusmak istemiyorum ama tipi cidden cok cirkin geliyor

  3. #23
    deadqool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha xt 125 r
    nerede nasıl kullancam

  4. #24
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Crf Rally sahip olmuş, Crf kullanmış, Tenere7 sahip olmuş, Xtz 660 üstüne oturmuş biri olarak;

    Hero Xpulse 200 4V derim...😁
    Gariban dostu motor...🙂
    Ciddiyim bu arada. Her işi yapıyor. Tura da gider, yokuşta vs asla bayılma yok. Deneme imkanınız varsa ve Japon olmayabiliyorsa tavsiye ederim. Dağdan atsanız , 75 bin TL gider. Size yaşatabileceği en büyük masrafın ederi bu.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)