Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki inazumayi nasil bilirsiniz? Daha once kullandiniz mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Aralık 2019
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    Inazuma rahat derler, cok yakar derler. Parcalari cok pahali derler. Siz ne dersiniz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı kivanc34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Inazuma rahat derler, cok yakar derler. Parcalari cok pahali derler. Siz ne dersiniz
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html derim.
    pea bunu beğendi.

  3. #3
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Kullanıyorum halen.
    Mersedes derim. Karizma derim,sağlamlık konfor derim.

  4. #4

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Vites aralıkları kısa, torku ve max hp muadillerinin gerisinde. Haricen dokunduğun her yerinde kalite hissiyatını veren, şanzımanı düzgün, nispeten konforlu ve ağırbaşlı bir commuter. Evet bildiğin hormonlu YBR diyebiliriz.
    zihnigonen bunu beğendi.

  5. #5
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Tatlı ve kaliteli motor da keşke bir 10-15 bg daha güçlü olsaymış, o zaman tadından yenmezmiş.

    Buarada 1997-2002 arası Gw 400 Inazuma diye 4 silindirli 52 bg bir model çıkarmışlar ama Türkiye'ye gelmemiş sanırım. Nostalji olsun diye o modelin görselini aşağı ekliyorum.

    espresso, Cyan ve fazil bunu beğendiler.

  6. #6
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    1 kere bindim, fena değildi.

    ancak süren herkes konfor ötesi oldugunu söylüyor. aşırı rahat bir aletmiş.

  7. #7
    erensel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    Hunk
    Bir dönem almayı çok düşündüm ve iki kere kullanma şansım oldu.
    Çok beğendim ancak ağırlığını fazla bulduğum için vazgeçtim.

  8. #8

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı kivanc34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Inazuma rahat derler, cok yakar derler. Parcalari cok pahali derler. Siz ne dersiniz
    Doğru demişler, 35.000 km kullandım.

    Çok rahattır konforludur,kalitelidir,uzun ömürlü ve sorunsuzdur,

    Parçaları çok pahalı servis bayi ağı çok az,ve yakıtıda gidişine göre fazladır
    zihnigonen bunu beğendi.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  9. #9
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Konforun nedeni süspansiyon sistemi.
    Setra otobüs gibi süspansiyonu vardır.

    Sele alçaktır. Yanılmıyorsam 77,5 cm idi.
    Boyu kısa olanların bile ayakları yere değer.

    Kullanıma bağlı olarak yakıtı değişir.
    80-90 hızlarda yanlış hatırlamıyorsam 3.2 litre yaktırıyordum.

    Göz önündeki ve motor içindeki parçaları son derece kalitelidir. Parça pahalıdır ama kullanımı uzundur. 100.000 km yi geçtiği halde hala fabrikasyon debriyaj balatasını kullananlar var.
    Çoğu kullanıcı 80.000 de önce debriyaj balatalarını değiştirmez.

    Vites aralıkları kısadır.

    Ağır bir motordur. Hatta fazla ağır olduğunu söylemek daha doğru olur.
    Şehir içinde yorar. Sırf bu yüzden bir yılda 5.000 km kullanıp takasa verdim inazumamı.

    Frenleri o ağırlık için yeterlidir ama ABS, CBS yoktur.

    Lastik seçer. Özellikle ön lastik önemlidir. Uygun lastik takılmazsa bıktırıcı şekilde kafa sallar. Buda hem kullanımı keyifsizleştirir, hem elleri çok yorar, hemde riskli bir sürüşe neden olur.

    7500 devirde 100km/h sürat yapar.

    Vites geçişleri kemiklidir. Özelliklede 2.vites. İlk kullandığınızda bir sorun olduğunu düşünürsünüz.

    Tipini kimi çok severken, kimide iprenç bulur.

    Selesi tek parçadır ve nispeten rahattır.

    Anahtar mekanizması avrupa park sistemine uygundur. Ama yanlışlıkla hafta sonu parkları açık bıralırsanız, döndüğünüzde aküyü bitik bulabilirsiniz.

    Sarı sitedeki sayfasında en fazla 15-20 motor olurken, pandemiyle birlikte sayı 80 lere kadar çıkmış bir motordur.

    9-10 yaşındaki motorların çoğunun kilometresi nedense bir türlü 50.000 i geçmez. Hala bile 10.000 km civarında inazumalara rastlayabilirsiniz !


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)