bence ya ecu haritalandırmalarında ya enjeksiyon sistemlerinde falan bir sorun var. ama yıllardır çözememeleri çok ilginç.
bence ya ecu haritalandırmalarında ya enjeksiyon sistemlerinde falan bir sorun var. ama yıllardır çözememeleri çok ilginç.
Ben yarın rodaj bakımına gireceğim
Bakırköy NİSH oto da bakalım sonrası biraz sıkıştırayım neler yaşanacak
Aşağıda 2 kullanıcı hızlanmada kesiklik sorununu yaşadığını yazmış.
Aşağıdaki kullanıcı serviste soruna geçici bir çözüm bulunduğunu yazmış. İşlemi pek anlamadım.
Aşağıdaki iki kullanıcı aynı sorunu ifade etmiş.
Aşağıda yine hızlanma sorunu yaşadığını belirten kullanıcılar.
Buraya kadar alıntıları sadece bir youtuberdan aldım. Başkalarını da okudum. Ve Hızlanmada kesiklik dışında ıslanınca stop etme sorunu okudum. Zaman buldukça ifade edilen diğer sorunlardan da alıntılar yapmaya çalışacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
Sizin yerinizde olsam telaşlanıp normal rodajı hiç bozmazdım. Yanlış okumadıysam kesiklik sorununu boğaz kelebeği ve yakıt pompası değişimi ile çözmüşler. Hintli kullanıcılar 1 yıldır kullanmakta oldukları için epey bir bilgi birikimi olmuş. Takip edip sorunlar ve çözümleri konusunda bilgi edinmek faydalı olabilir. Ayrıca Türkiye'ye gönderilen motosikletler yaşanan sorunlardan sonra güncellenmiş olabilir. Umarım öyledir sorunsuz keyifle kullanırsınız.
Bajaj her şeye rağmen dandik değil bence. Fakat anladığım kadarıyla üretim süreçleri bir TVS veya Hero kadar düzgün değil. Hindistan'da en büyük ve dünyada 5. büyük üretici Hero.
Çinlilerden br tık daha iyi üretim yaptıkları ve bütçe olarak Çin üretimi motorlara yakın oldukları için,"çöp" olmaktan kurtuluyor.
Yoksa diğer üretici ülkeler ile kıyaslayıp, listede üst sıralarda yer vermek mümkün değil.
Bu söylediğim düşük cc motorlar için geçerli tabii. Orta hacimde zaten yoklar. Ki Çin, en azından bu alanda şansını deniyor.
"Dandik" derken genel kalite ve problemsizlik olarak bakıyorum, yoksa hala kabul edilebilir f/p ürünler tabii ki var.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Bakalım kitapçığında çok bilgi yok ama cfmoto dalı gibi ilk 500km 5.000dd yi geçirmeden tüm devirlerde gezinerek sürüş yaptım, 500-1000km arası 7.000dd yi geçirmeden sürüş 1.000km sonrası yavaş yavaş daha üst devirlere çıkarızSizin yerinizde olsam telaşlanıp normal rodajı hiç bozmazdım. Yanlış okumadıysam kesiklik sorununu boğaz kelebeği ve yakıt pompası değişimi ile çözmüşler. Hintli kullanıcılar 1 yıldır kullanmakta oldukları için epey bir bilgi birikimi olmuş. Takip edip sorunlar ve çözümleri konusunda bilgi edinmek faydalı olabilir. Ayrıca Türkiye'ye gönderilen motosikletler yaşanan sorunlardan sonra güncellenmiş olabilir. Umarım öyledir sorunsuz keyifle kullanırsınız.
Çıkardıkları arızaları yazdım. Artılarını da yazayım. Performans olarak oldukça iyi bir motor gibi görünüyor. Hint kullanıcıları Honda CB300F ile drag race yapmışlar. Honda başta biraz öne geçse de arayı açamıyor. Yer yer CB 300F'ye yetişecek kadar performans gösterebiliyor.
https://www.youtube.com/watch?v=y0DYhG1BzA0
Yüksek hacime girmiyorlar adamlar Hindistan pazarına göre motor üretiyor hint pazarında yüksek hacimde alım gücü düşük yoksa Hintli yüksek hacim yapamıyor diye bir şey yok harley davidson suzuki falan şu anda Hintliler ortak üretim yapıyor harley 11 modelini Hindistan’da üretiyor ya tvs ya hero ile ortak unuttum şimdi …
Öncelikle hayırlı olsun bende f250 için sipariş verdim Şubat ta teslim alacağım. Kaç km oldu önemli sorunları var mı yakıt tüketimi nasıl biraz yazarsanız sevinirim. Birde arka çanta demiri ns200 uyar mı veya bunun için demir var mı telefon tutucusu kullanıyor musunuz kullanıyorsanız marka ne memnun musunuz
beyler bende bi f250 aldim 3. vitesde 7 bin devrin uzerinde bogurme gibi bi ugultu oluyo yavaslayinca ses azalarak gidiyo vites degistirince tamamen kesiliyo 1000km de suan gidisinde problem yok ama basina gelen varmi
F250 1000km oldu sıfır sıkıntı. Ortalama 3lt'nin üzeri yakmıyor. Sağından solundan ses vs gelmiyor. ABS frenleri ile 1-2 kazadan yırttım (tabi lastikleri değişmiştim). Motorun açık ara en kötü özelliği lastikleri. Torku hızlanması filan gayet iyi. 5 vites olmasının çok handikapı olmamış bence. 5 Vitesli olmasının en büyük handikapı düşük hızda vites aralığı açık olduğu için yarım debriyaj yapmanız gerekiyor. Lastiklerini kadıköyde işin ehli (tek işi motorsiklet lastiği olan) bir yerde değiştirdim. 3 motorla gittik sadece bunun arka tekerini 130 iken 140 yaptı jantı müsait buna dedi. Normalde kesinlikle önermeyiz ama buna oluyor ve kullananlar da memnun dedi. Diğer arkadaşlarınkine teker yumurta olur verimsizleşir diyerek 130 taktı bilginize. Şehir içinde 7 saatte 350km durmadan gezdim, sürekli dur kalk vs. soğutmayla alakalı bir probleminin olduğunu düşünmüyorum. Bu motoru Bajaj'ın diğer motorlarıyla kıyaslarsak N250 ile aynı motor ufak farklılığı var, RS200 göre daha az arıza veriyor ( 26.000km yapan arkadaş var f250 ile eski motoru rs200 )Ben 5 vites olmasının 50kmh hızdan sonra farkını göremedim ancak düşük hızlarda 1 vites çark aralığı çok fazla.
Soğutma sistemiyle alakalı motoru almadan önce dünyadaki bir çok makaleyi okudum araştırdım. Sıvı soğutmalı motor daha iyi ancak bu 250cc motorda tartışılabilir. BAJAJ ürünlerinin yurtdışı yorumlarına baktığımda karşıma çıkan en büyük sıkıntı sıvı soğutma arızaları. Bence bu işi çok başaramamışlar ve garantide kalmışlar. Nereden araştırırsanız araştırın 250cc için yağ soğutmalı sistem yeterlidir. İçiniz rahat olsun fiyat performans ürünü tavsiye ederim.
Her zaman soylerim Japon harici fusuknhacimli motosikletlerde hep yasanan sorunlar, Sensör arizalari, elektrik arizalari, yazilim hatalari, Bu tarz arizalar insani motosikletten sogutur. Simdi olmasa bile bir iki yıla patlak verir. Varsin 125 cc olsun Japon olsun. Baska Motosiklet pismanliktir kucuk ve orta hacim ve butcelerde.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)