Teknik veri 1lt / 39km
Kullanıcı verisi 1lt / 35km
Performans sürüsünde kullanıcıların bildirdiği 1lt / 33km
Yani sırası ile
100km de 2,5lt
100km de 2,8lt
100km de 3,0lt
Bu değerler tatmin edici
Teknik veri 1lt / 39km
Kullanıcı verisi 1lt / 35km
Performans sürüsünde kullanıcıların bildirdiği 1lt / 33km
Yani sırası ile
100km de 2,5lt
100km de 2,8lt
100km de 3,0lt
Bu değerler tatmin edici
Hava soğutma lafını bilerek kullandım.
Benim 2018 model BN125 imde hava soğutmalı.
5 yıl önce üzerine yağ radyatörü konulmuş olması teknoloji değişikliği manasına gelmiyor.
Yapılan işlem yağın soğutulmasından ibaret.
Ama mesela aynı sıvı soğutmalıda suyun motor bloğunda dolaşması gibi bir durum, yağın dolaşması şeklinde sağlanırsa, o zaman farklı bir teknolojiden veya yağ soğutmalı motordan bahsedebiliriz.
Burda yapılansa yağın soğutulması.
Üstelik bu yağ radyatörleri çok uzun zamandır Aliexpreste satılıyor ve neredeyse her motora uyarlanabiliyor.
Ortada yeni bir teknoloji yok.
Ön-arka ABS yenilik mesela.
Sanırım ben asıl vurgulamak istediğim mesajı verememişim.
Evet. Tork arttırılmış. Ama tork artarken 6 vitesten 5 e düşmüşler. Su soğutmayıda terkedip hava soğutmaya geçmişler (yukarıda anlattığım gibi sadece ilave yağ radyatörü var).
Şimdi motorun resmini görmeyip bu özellikleri okuyunca insanın aklına hemen enduro karakterli bir motor geliyor.
En azından ben öyle düşündüm.
Ama motorun resmini görünce enduro göremiyorsun.
Karma bir motor var ortada.
Hero Karizmaya benzer bir motor.
Ben bu yüzden böyle bir motora anlam veremedim.
Belki motoru kullanırsam fikrim değişir.
@kdiner,
Sanırım aynı cevapları sizin mesajınızada kullanacağım.
Benim anladığım bajaj ultra sorunsuz verimli sıkıntısız bir motor çıkarmak istemiş ns200 rs200 lerde az çok uzun vadede statör motor stop etmesi daha uzun vadede sadece bajaj değil ktm grubunda da yağa su karışması gibi olaylar vardı sanırım bu motoru hem Euro 5 standartlarında ama bir o kadarda kara düzene yakın sorunsuz bir motor çıkarmak istemişler ..
Bence 250cc ye kadar hava yağ su soğutma çok elzem değil demin dedim hysoung lar yağ soğutmalı idi millet o gt gtr gv250 lerle dünyanın yolunu yaptılar motorlar ne şişdi ne bir şey oldu ..
Bana göre anladığım yeni sorunsuz bir cbf150 efsanesi yaratmaya çalışıyorlar hint malı imajını en azından sorumsuzluk ve sağlamlık ta bir üst çitaya taşımak istiyorlar gibime geldi ..
Şimdi böyle deriz yarın bu motor satıldıkça km yaptıkça millet bir sürü kronik sıkıntıları çıkarsa o zamanda diyicek bir şey yok ..
Tasarım olayında da Hintlilerin gerek rs200 olsun gerek karizma olsun tasarım algıları anlayışları farklı şimdi adamlar normal bir avrupai tasarım yapsa bu sefer r25 benzemiş mt25 benzermiş cbr benzermiş falancanın çakması olmuş bazı insanlar der böyle özgün tasarım yapınca bir şeye benzemiyor diyor çünkü alışıla gelmiş standart tasarımdan farklı adamların tasarımları ..
@logaritma,
Benzer fikirdeyiz.
Test sürüşü açılırsa gidip bir kullanmak istiyorum.
Şu yakıt hesaplama işi kafamı yaktı. Basit olarak anlatayım benzin ışığı yandığı zaman 300 km gitmiş oluyorum ve 10 litre benzin alıyor depo. Sonra forumlara baktim ve motorun sakin kullanımda dahi 100 km'de 4 litrenin altına inmediğini okudum.
Bak şimdi ampül yandı. 100 km 4 litre 200 km 8 litre 250 km 10 litre. Ee ben 300 km yaptım demek ki 100 km de 4'ün altına inmiş. İyi ya. İnsin.
Kuralkan bu hafta bayilere gönderim yapıldı diyor sanırım hafta motoru görebiliriz
Benzin fiyatları yerinde durmuyor ki, fiyat artınca tüketim yükseliyor düşünce azalıyor bende karışık kullanımda 100km de 3,8 litre yakıyorum, 1km ye 66kuruş ödüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------
Motor cumartesi günü bayilere gelmişti zaten canlı canlı gördüm.
ilk sayfadaki lafımı geri alıyorum motor çöp olmuş.5 vites hava soğutma 76 bin tl.bi tek 250cc olmasına mı güveniyorlar ?.iş yapar demiştim büyük yanılmışım tırtt
Yurtdışı yorumları güzel motorun özellikle yakıt tüketiminde
The best 250cc oil cooling
The best 250cc oil cooling bike I ever ride it gives a mileage of 45+ before the first service I ride this bike at the 50 to 65-speed limit.
Reply
Karthikeyan ..
8 Sep 2022
Pulsar n250
Good driving experience to have pulsar n250, It is good to drive in the city or else highway.Zip and zap through the traffic, Good to drive in the hilly area.You can cruise at low speed and have adrenaline pumping at high speed.Breaking is good.Overall performance of the vehicle.Service costs are nominal.Build quality is good for the price.
Gets mileage of : 38 kmpl
Bir yargıda bulunmak için motoru satın alacak olan kişilerin tecrübelerini beklemekte fayda var. Bu motor bloğunun Pulsar 220F modelinden devşirildiğini tahmin ediyorum. Onda da su soğutma yoktu. Fakat forumlarda NS200'e göre daha problemsiz olarak değerlendiriliyordu. Vakti zamanında Kuralkan'ın Türkiye'ye NS200 değil 220F modelini getirmesi gerektiğini yazmıştım. N250 7000 devir 5. Viteste 115 km/h hız yapan bir motor. Yağ sogutma bununla başa çıkmakta zorlanmaz. Şehir içi kullanımda da sorun çıkmaz. Bizim ikitekercilerin elinde çok ekstrem durumlar görürüz. O başka. N250'den Japon motor kalitesi beklemek hayaldir. Kabul edilebilir bir seviyede kaliteden ötesini ben beklemiyorum.
Asıl mesele satış sonrası hizmetler. En büyük sorun burada. Kuralkan işi algı yönetimi ile değil de ilgi ve emekle yürütse bu motoru alın derdim. Bizim insanımız çilekeştir. Onlar da biliyor. "Dayan gitsin" sistemiyle de çok satar bu motor.
Şurada su soğutma, hava ve yağ soğutmalı motorları karşılaştıran bir yazı buldum. Motorun çalışma ısısını en stabil değerde tutanın su soğutması olduğu değerlendiliyor.
kim ne derse desin ns200 kendini kanıtlamış bir motor.en baştan bir güven duymaya yeniden keşfetmeye gerek yok.ns200 kasa değiştirse iyidi ama 2022 yılında kala kala buna kaldık.oldu olacak abs yide çıkartasalardı 50 bin tlye satsalardı ok derdim.sorunuzdur vs bir şey demiyorumda bu yılda böyle motor olmaz bu parayada satılmaz.50k civarlar olmalıydı ns200den daha alt bir model bu.adamlar harbiden aynı segment 3 farklı motor yapmayı başardılar.1 dominar 2 pulsar 3 n250 diye sıralanıyor
5 sayfanın sonunda cevap net arkadaşlar; sürmeden birşey diyemeyiz.
Konforuna da, yakıtına da, hızına da, vs vs
Ben Abay’lara görmeye gittim daha kurmadık yarın hazır olur dedi ama
Clx 250 yine aklımı çeldi :( bu arada enteresan
Modeller var ve liste fiyatından veriliyor normal olan seye şaşırıyoruz artık :(
Aga bu soğutma olayına niye bu kadar kafayı taktınız anlamadım. 1000 cc 4 silindir bir alet olsa eyvallahta, tek silindir 250 cc de ne kadar ihtiyacın olabilir ki. Gençler bilmeyebilir de, zamanında hava soğutmalı motorlarla ne yollar yaptık, hemi de dağ bayırda.
Aynen eskiden gsx750 ler falan eski Cruiser makineler 800cc lik falan hava soğutma yağ soğutma idi 250cc bir makine altı üstü dünyaları gez gene şişmez .. şişse zamanında hysoung ların 250cc likleri yağ soğutma idi onlar şişerdi gt250 leri bir sürü yardırcan zamanında yardırdı bir sürüsü gv250 ise uzun yollar yaptı ..
Bu motor eğer sorunsuz sıkıntısız kroniği olmayan bir şey çıkarsa yüzbinlerce satar insanlar teknoloji değil az servise gidicek sağlam dayanıklı motorlar arıyor o yüzden cbf150 ler dayanmış 50-60 bin tl lere hala ikinci eli kapış kapış gidiyor .. en ufak arızadan servise girsen artık 3 bin - 5 bin tl ..
Soğutma konusunu araştırırken gördüm. Suzuki v-strom'da hem su hem de yağ soğutma varmış. Suzuki mühendislikte cimrilik yapmıyormuş.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)