Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar N250 & F250 geldi!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Kawasaki Z500SE 2024
    Teknik veri 1lt / 39km
    Kullanıcı verisi 1lt / 35km
    Performans sürüsünde kullanıcıların bildirdiği 1lt / 33km

    Yani sırası ile

    100km de 2,5lt
    100km de 2,8lt
    100km de 3,0lt

    Bu değerler tatmin edici


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc tek silindir makine için 4 lt/100 km bence biraz fazla, umarım hesap hatası yapılmıştır çünkü daha az yaktıran çift silindir 500 cc var.
    hesap hatası zaten ortada

    10 litre benzin ile 300 km = 3,33333333333333 lt.100km.

    hokahey buradan nasıl sanabildi, bilemedim. "Sanırım 100 km'de 4 litre benzin yakıyor olmalı"
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  3. #83
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hesap hatası zaten ortada

    10 litre benzin ile 300 km = 3,33333333333333 lt.100km.

    hokahey buradan nasıl sanabildi, bilemedim. "Sanırım 100 km'de 4 litre benzin yakıyor olmalı"
    Hoka reis performansçı, mahalleye bakkala bile 130-140 km dalan insan, full yüksek devir, normaldir onun fazla yaktırması.
    espresso bunu beğendi.

  4. #84
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye'de motosiklet fiyatları talebe göre belirlenmiyor. Bu mantıkla sorun çıkınca da düşmesi lazım ama yok öyle bir dünya. Çıksa da, çıkmasa da o fiyat artar. Önümüzdeki bir kaç sene böyle gidecek bu.
    Tutarsa da, öyle uçuk rakamlarda artışlar olmaz. Konumlandıkları yer belli. Oradan yapılacak ekstrem hareketler hüsranla sonuçlanır. Bunu en iyi de firmalar bilir zaten.
    Milyonlarca dolar harcayıp yatırım yapan adamlar, senelerdir bu piyasanın içndeyken %5 zam yapmanın geri dönüşünü hesaplayamıyor değiller tabii ki.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------



    1-Hocam iki kere yazdığınız yazım hatası değil sanıyorum. Motor "yağ soğutmalı"
    2- 5 vites doğru. Son hızın düşürüldüğü bilgisi doğru değil. Vites düşüşünden dolayı öyle gibi geliyor ama 250cc motorun yapacağı konforlu top speed 140 km. 100-110 titreşimsiz gidebiliyorsan, gazı açtığında rahat 130'a da çıkabiliyorsan daha ötesini de aramak macera olur. Yok arkadaş ben 140'tan aşağı düşemem diyorsan, 250cc zaten senin motorun değil. (size özel değil, genel olarak yani)

    yeni kullanıcı için eksik bulunan vites göstergesi, arka abs, kaydırmalı debriyaj vs gibi konular. Hindistan'da malum metro gibi kullanıyorlar motorları, beygir yerine biraz torka çalışmışlar.
    Yük ve eşya taşır, seni de taşır hesabı.
    Hava soğutma lafını bilerek kullandım.
    Benim 2018 model BN125 imde hava soğutmalı.
    5 yıl önce üzerine yağ radyatörü konulmuş olması teknoloji değişikliği manasına gelmiyor.

    Yapılan işlem yağın soğutulmasından ibaret.
    Ama mesela aynı sıvı soğutmalıda suyun motor bloğunda dolaşması gibi bir durum, yağın dolaşması şeklinde sağlanırsa, o zaman farklı bir teknolojiden veya yağ soğutmalı motordan bahsedebiliriz.

    Burda yapılansa yağın soğutulması.
    Üstelik bu yağ radyatörleri çok uzun zamandır Aliexpreste satılıyor ve neredeyse her motora uyarlanabiliyor.
    Ortada yeni bir teknoloji yok.
    Ön-arka ABS yenilik mesela.

    Sanırım ben asıl vurgulamak istediğim mesajı verememişim.

    Evet. Tork arttırılmış. Ama tork artarken 6 vitesten 5 e düşmüşler. Su soğutmayıda terkedip hava soğutmaya geçmişler (yukarıda anlattığım gibi sadece ilave yağ radyatörü var).

    Şimdi motorun resmini görmeyip bu özellikleri okuyunca insanın aklına hemen enduro karakterli bir motor geliyor.
    En azından ben öyle düşündüm.
    Ama motorun resmini görünce enduro göremiyorsun.
    Karma bir motor var ortada.
    Hero Karizmaya benzer bir motor.
    Ben bu yüzden böyle bir motora anlam veremedim.
    Belki motoru kullanırsam fikrim değişir.

    @kdiner,
    Sanırım aynı cevapları sizin mesajınızada kullanacağım.
    -Black- bunu beğendi.

  5. #85

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava soğutma lafını bilerek kullandım.
    Benim 2018 model BN125 imde hava soğutmalı.
    5 yıl önce üzerine yağ radyatörü konulmuş olması teknoloji değişikliği manasına gelmiyor.

    Yapılan işlem yağın soğutulmasından ibaret.
    Ama mesela aynı sıvı soğutmalıda suyun motor bloğunda dolaşması gibi bir durum, yağın dolaşması şeklinde sağlanırsa, o zaman farklı bir teknolojiden veya yağ soğutmalı motordan bahsedebiliriz.

    Burda yapılansa yağın soğutulması.
    Üstelik bu yağ radyatörleri çok uzun zamandır Aliexpreste satılıyor ve neredeyse her motora uyarlanabiliyor.
    Ortada yeni bir teknoloji yok.
    Ön-arka ABS yenilik mesela.

    Sanırım ben asıl vurgulamak istediğim mesajı verememişim.

    Evet. Tork arttırılmış. Ama tork artarken 6 vitesten 5 e düşmüşler. Su soğutmayıda terkedip hava soğutmaya geçmişler (yukarıda anlattığım gibi sadece ilave yağ radyatörü var).

    Şimdi motorun resmini görmeyip bu özellikleri okuyunca insanın aklına hemen enduro karakterli bir motor geliyor.
    En azından ben öyle düşündüm.
    Ama motorun resmini görünce enduro göremiyorsun.
    Karma bir motor var ortada.
    Hero Karizmaya benzer bir motor.
    Ben bu yüzden böyle bir motora anlam veremedim.
    Belki motoru kullanırsam fikrim değişir.

    @kdiner,
    Sanırım aynı cevapları sizin mesajınızada kullanacağım.
    Benim anladığım bajaj ultra sorunsuz verimli sıkıntısız bir motor çıkarmak istemiş ns200 rs200 lerde az çok uzun vadede statör motor stop etmesi daha uzun vadede sadece bajaj değil ktm grubunda da yağa su karışması gibi olaylar vardı sanırım bu motoru hem Euro 5 standartlarında ama bir o kadarda kara düzene yakın sorunsuz bir motor çıkarmak istemişler ..

    Bence 250cc ye kadar hava yağ su soğutma çok elzem değil demin dedim hysoung lar yağ soğutmalı idi millet o gt gtr gv250 lerle dünyanın yolunu yaptılar motorlar ne şişdi ne bir şey oldu ..

    Bana göre anladığım yeni sorunsuz bir cbf150 efsanesi yaratmaya çalışıyorlar hint malı imajını en azından sorumsuzluk ve sağlamlık ta bir üst çitaya taşımak istiyorlar gibime geldi ..

    Şimdi böyle deriz yarın bu motor satıldıkça km yaptıkça millet bir sürü kronik sıkıntıları çıkarsa o zamanda diyicek bir şey yok ..

    Tasarım olayında da Hintlilerin gerek rs200 olsun gerek karizma olsun tasarım algıları anlayışları farklı şimdi adamlar normal bir avrupai tasarım yapsa bu sefer r25 benzemiş mt25 benzermiş cbr benzermiş falancanın çakması olmuş bazı insanlar der böyle özgün tasarım yapınca bir şeye benzemiyor diyor çünkü alışıla gelmiş standart tasarımdan farklı adamların tasarımları ..

  6. #86
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    @logaritma,
    Benzer fikirdeyiz.
    Test sürüşü açılırsa gidip bir kullanmak istiyorum.

  7. #87
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Şu yakıt hesaplama işi kafamı yaktı. Basit olarak anlatayım benzin ışığı yandığı zaman 300 km gitmiş oluyorum ve 10 litre benzin alıyor depo. Sonra forumlara baktim ve motorun sakin kullanımda dahi 100 km'de 4 litrenin altına inmediğini okudum.

    Bak şimdi ampül yandı. 100 km 4 litre 200 km 8 litre 250 km 10 litre. Ee ben 300 km yaptım demek ki 100 km de 4'ün altına inmiş. İyi ya. İnsin.

  8. #88
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Kawasaki Z500SE 2024
    Kuralkan bu hafta bayilere gönderim yapıldı diyor sanırım hafta motoru görebiliriz

  9. #89
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Benzin fiyatları yerinde durmuyor ki, fiyat artınca tüketim yükseliyor düşünce azalıyor bende karışık kullanımda 100km de 3,8 litre yakıyorum, 1km ye 66kuruş ödüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------

    Alıntı lordmayros adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kuralkan bu hafta bayilere gönderim yapıldı diyor sanırım hafta motoru görebiliriz
    Motor cumartesi günü bayilere gelmişti zaten canlı canlı gördüm.

  10. #90

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    ilk sayfadaki lafımı geri alıyorum motor çöp olmuş.5 vites hava soğutma 76 bin tl.bi tek 250cc olmasına mı güveniyorlar ?.iş yapar demiştim büyük yanılmışım tırtt

  11. #91
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Kawasaki Z500SE 2024
    Yurtdışı yorumları güzel motorun özellikle yakıt tüketiminde

    The best 250cc oil cooling

    The best 250cc oil cooling bike I ever ride it gives a mileage of 45+ before the first service I ride this bike at the 50 to 65-speed limit.

    Reply

    Karthikeyan ..
    8 Sep 2022
    Pulsar n250

    Good driving experience to have pulsar n250, It is good to drive in the city or else highway.Zip and zap through the traffic, Good to drive in the hilly area.You can cruise at low speed and have adrenaline pumping at high speed.Breaking is good.Overall performance of the vehicle.Service costs are nominal.Build quality is good for the price.

    Gets mileage of : 38 kmpl

  12. #92
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk sayfadaki lafımı geri alıyorum motor çöp olmuş.5 vites hava soğutma 76 bin tl.bi tek 250cc olmasına mı güveniyorlar ?.iş yapar demiştim büyük yanılmışım tırtt
    Bir yargıda bulunmak için motoru satın alacak olan kişilerin tecrübelerini beklemekte fayda var. Bu motor bloğunun Pulsar 220F modelinden devşirildiğini tahmin ediyorum. Onda da su soğutma yoktu. Fakat forumlarda NS200'e göre daha problemsiz olarak değerlendiriliyordu. Vakti zamanında Kuralkan'ın Türkiye'ye NS200 değil 220F modelini getirmesi gerektiğini yazmıştım. N250 7000 devir 5. Viteste 115 km/h hız yapan bir motor. Yağ sogutma bununla başa çıkmakta zorlanmaz. Şehir içi kullanımda da sorun çıkmaz. Bizim ikitekercilerin elinde çok ekstrem durumlar görürüz. O başka. N250'den Japon motor kalitesi beklemek hayaldir. Kabul edilebilir bir seviyede kaliteden ötesini ben beklemiyorum.
    Asıl mesele satış sonrası hizmetler. En büyük sorun burada. Kuralkan işi algı yönetimi ile değil de ilgi ve emekle yürütse bu motoru alın derdim. Bizim insanımız çilekeştir. Onlar da biliyor. "Dayan gitsin" sistemiyle de çok satar bu motor.

    Şurada su soğutma, hava ve yağ soğutmalı motorları karşılaştıran bir yazı buldum. Motorun çalışma ısısını en stabil değerde tutanın su soğutması olduğu değerlendiliyor.

  13. #93

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    kim ne derse desin ns200 kendini kanıtlamış bir motor.en baştan bir güven duymaya yeniden keşfetmeye gerek yok.ns200 kasa değiştirse iyidi ama 2022 yılında kala kala buna kaldık.oldu olacak abs yide çıkartasalardı 50 bin tlye satsalardı ok derdim.sorunuzdur vs bir şey demiyorumda bu yılda böyle motor olmaz bu parayada satılmaz.50k civarlar olmalıydı ns200den daha alt bir model bu.adamlar harbiden aynı segment 3 farklı motor yapmayı başardılar.1 dominar 2 pulsar 3 n250 diye sıralanıyor

  14. #94

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    5 sayfanın sonunda cevap net arkadaşlar; sürmeden birşey diyemeyiz.
    Konforuna da, yakıtına da, hızına da, vs vs

  15. #95
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Kawasaki Z500SE 2024
    Ben Abay’lara görmeye gittim daha kurmadık yarın hazır olur dedi ama
    Clx 250 yine aklımı çeldi :( bu arada enteresan
    Modeller var ve liste fiyatından veriliyor normal olan seye şaşırıyoruz artık :(

  16. #96
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 sayfanın sonunda cevap net arkadaşlar; sürmeden birşey diyemeyiz.
    Konforuna da, yakıtına da, hızına da, vs vs
    Doğru söze ne denir? Tanıtım için deneme sürüşü gerekli. Kuralkan ne yapacak bakalım. Eğer yaparlarsa ilk defa Bajaj deneme sürüşüm olacak.

  17. #97
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru söze ne denir? Tanıtım için deneme sürüşü gerekli. Kuralkan ne yapacak bakalım. Eğer yaparlarsa ilk defa Bajaj deneme sürüşüm olacak.
    Dominar için yapmışlardı. Muhtemelen bunun için de yaparlar. Anlaşıldığı kadarıyla Ns200-Rs200 ile kıyaslanır durumda. Varsa bir farkı, ortaya koymak isterler herhalde.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  18. #98
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Aga bu soğutma olayına niye bu kadar kafayı taktınız anlamadım. 1000 cc 4 silindir bir alet olsa eyvallahta, tek silindir 250 cc de ne kadar ihtiyacın olabilir ki. Gençler bilmeyebilir de, zamanında hava soğutmalı motorlarla ne yollar yaptık, hemi de dağ bayırda.
    espresso bunu beğendi.

  19. #99

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Aynen eskiden gsx750 ler falan eski Cruiser makineler 800cc lik falan hava soğutma yağ soğutma idi 250cc bir makine altı üstü dünyaları gez gene şişmez .. şişse zamanında hysoung ların 250cc likleri yağ soğutma idi onlar şişerdi gt250 leri bir sürü yardırcan zamanında yardırdı bir sürüsü gv250 ise uzun yollar yaptı ..

    Bu motor eğer sorunsuz sıkıntısız kroniği olmayan bir şey çıkarsa yüzbinlerce satar insanlar teknoloji değil az servise gidicek sağlam dayanıklı motorlar arıyor o yüzden cbf150 ler dayanmış 50-60 bin tl lere hala ikinci eli kapış kapış gidiyor .. en ufak arızadan servise girsen artık 3 bin - 5 bin tl ..

  20. #100
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Soğutma konusunu araştırırken gördüm. Suzuki v-strom'da hem su hem de yağ soğutma varmış. Suzuki mühendislikte cimrilik yapmıyormuş.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler