Bu gün bir kişi şipariş vermiş alan mutlaka olacaktır.
Bu gün bir kişi şipariş vermiş alan mutlaka olacaktır.
Pulsar ns200 den Cfmoto 250NK ya geçiş yapan biri olarak, tekrardan Pulsar F250'ye geçme düşüncesi ağır basmaya başladı. Önce bayide canlısını görmem lazım. Cfmoto NK tasarım olarak her ne kadar çok hoşuma gitsede sadece gösterge ekranı fiyatının 17 bin TL üzerinde olması, yedek parçalarının pahalı olduğu gibi neredeyse birçok parçanın stokta olmaması, beni sürekli motor kullanırken tedirgin ediyor. Hatta bu aralar 17 bin liralık ekranı çaldıranların sayısı gittikçe artmakta.
En azından Pulsar F250 ile eski kasa Pulsar 200 yedek parçalarının çoğu uyumlu olduğu söyleniyor. Parça bulamama sıkıntısını yaşamamak beni motor kullanırken daha keyifli sürmemi sağlayacak.
-merkez bankasi para basar.
-bastigi parayi yuzde 9 faizle bankaya verir.
-banka yuzde 9 faizle aldigi parayi yuzde 30 faiz ile vatandasa verir.
-Sonra biri nas var nasssssss der faiz yuzde 8 der
-banka yuzde 8 faiz ile alir parayi vatandasa yuzde 35ten verir
olur boyle seyler
Biz burda ne dersek diyelim bajaj peynir ekmek gibi satar ..
Tüketici davranışlarını iyi okumak lazım.
Japondan çin ve hinte dönüşün en büyük etmeni "ekonomi" arkadaşlar.
Kuşkusuz .. şu anda yedek parça da ciddi sıkıntı bajaj da bu sorun yok , yedek parça fiyatları da diğe r markalara oranla nispeten uygun ..
motoru almak bir dert yürütmek ayrı bir dert .. bunun arızası yatması kalkması devirmesi devrilmesi var bir parça için aylarca beklemek var ..
Ağalar bana da bu yeni 2 motor çok satacakmış gibi geliyor. Her ne kadar Cf Moto, benim kendi kriterlerime göre daha alınabilir gözükse de bu Bajaj'ın yedek parça ve servis yaygınlığı markayı millet için cazip kılıyor. Bir de dalga geçsek de bu senetli finansman modeli aslında kurye, paket işleri yapacak kardeşlerimiz için muazzam bir kolaylık. Bu şekilde devam ederlerse ve motor da çok antin kuntin bir motor değilse satış rekoru kırarlar.
Cfmoto iyi güzel hoş zaten her şeyi ustasına yaptırmışlar iyi markalara yaptırmışlar yada parçaları kaliteli markalardan tedarik etmişler ama yedek parça konusunda hem sıkıntılar olduğu hemde ciddi pahalı olduğu söyleniyor
Burda bir sürü insan saydırıyor ama işin bir de işletme maliyeti, yedek parça vs unsurları var. Bence fena değil. Fiyat zaten iyi. Neticede bu emsal bir Japon bunun en az 2-3 katı fiyat. Az yakar, az harcatır. Daha ne istiyorsunuz? Bu model bazı yönleriyle daha çok sorusuzluk amaçlı yapılmış gibi. Bence de isabetli bir karar. Ben Honda Dio sahibiyim ve 110'luk motor 60 bine dayanmış. Bu örneklere bakarak bence iyi. Tasarım biraz daha iyi olabilir miydi, evet olabilirdi. Ama yine de iyi.
Ben f250'nin tasarımını Dominar'dan daha çok beğendim sanki. Dominar 250 kullanıcısı olsam üzülürdüm ya da satıp bunu almayı düşünebilirdim. Daha hafif, daha ucuz, daha güzel gözüküyor(göreceli).
Ben f250 nin gidon turunu merak ediyorum normalde gidon turu çok değil pulsarlarda ama F250 cbf gibi fazla gidon turuna sahip gibi geldi.
76k ya olan f modeli bence bedava beğenmeyen gidip 2014 model cbf 150 alsın
bu n250 de benim kafama yattı aslında, nk150 yi sattım yaza neyle gireceğimi bilmiyorum
aklımda clx250 vardı ama bu motorda fiyat avantajı var, birde cfmoto nun servisi bi tık pahalı ve servis aralığı sıkı
2.000km de bir 700 tl para alıyor
tek problem bu motor yağ soğutmalı diyor :( dezavantajı olurmu acaba ?
Yağ soğutmalı motor bence bajaj için daha iyi olmuş benim ustuma çok yağa su karışma olayı yüzünden gelen bajaj ktm blokları vardı en azından o son bulur .. birde genelde yap soğutmalı bloklar iyi bakılırsa sağlam uzun ömürlü oluyor ..
İstanbul içinde problem yaratmaz heralde
Birde İstanbul Şarköy arasında tek mola ile gidebilirmi? Yani eskiden duyduğumuz motor şişer dedikleri olay başımıza gelir mi acaba
Abi birseyide doğru yapsalar illa bi yerden çalacaklar :( olmayan vites göstergesini koymussun çift kanal ABS eklemişsin bi su soğutma mı maliyeti sisiriyor du acaba :(
Yada mühendisler gerek görmedimi acaba 🤔
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)