50 bin tl sınır. Motorsiklet Önerisi
-
Merhabalar herkese
Maksimum bütçem 50-55 bin tl. Antalya da yaşıyorum hem şehir içi kullanacağım hemde il içi uzun yol için kullanacağım bir motorsiklet almak istiyorum. Gönlümde yatan Cf Moto 250 nk ama bütçeyi aşıyor malesef. 150 nk şuan kafama en yatan model. Sizin önerebileceğiniz uzun yolda rahat olur dediğiniz bu bütçeye uygun önerileriniz nelerdir.
Reklamlar
-
cf moto nk vs boşver o paraya çok güzel honda dio al değer kaybetmez ekonomik sağlam az çok kaçar
-
Dio olabilir mümkünse pcx nmax varsa onlar olabilir. Bajaj bulabilirsen ns200 abs li o olabilir temiz inazuma bulabilirsen o olabilir cbf150 bulabilirsen o olabilir .. aklıma bunlar geliyor
-
Bahsettiğiniz motorsiklet 100 cc civarı bir motor, uzun yolda beni tatmin etmeyecektir. Vitesli motorlar daha çok tercihim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
logaritma adlı üyeden alıntı
Dio olabilir mümkünse pcx nmax varsa onlar olabilir. Bajaj bulabilirsen ns200 abs li o olabilir temiz inazuma bulabilirsen o olabilir cbf150 bulabilirsen o olabilir .. aklıma bunlar geliyor
Absli ns200 ve inazuma bütçemi aşıyor . Vitesli ve daha güncel bir motorsiklet arayışındayım.
-
her gün uzun yola mı gideceksin ?
kullanım yoğunluğu nasıl ise ona göre seçim yaparsan üzülmezsin
n max 155 125 km/h ile yol alabilen bir motosiklet ne cbf nede ybr yolda yetişemez yani 150 cc vitesli diye hızlı gider sanma arada 1 2 beygir var diyelim top speed e çok fark etmez
-
F54 adlı üyeden alıntı
her gün uzun yola mı gideceksin ?
kullanım yoğunluğu nasıl ise ona göre seçim yaparsan üzülmezsin
n max 155 125 km/h ile yol alabilen bir motosiklet ne cbf nede ybr yolda yetişemez yani 150 cc vitesli diye hızlı gider sanma arada 1 2 beygir var diyelim top speed e çok fark etmez
Bahardan itibaren her haftasonu 400-500 km yapacağım. Dediğim gibi bütçem max 55 bin ve nmax bütçemi aşıyor.
Ek olarak vitessiz bir motorsiklet kullanmak istemiyorum .
-
Merhaba , 50-60 arası Hero Xpulse bakabilirsin bütçene göre , şahsi tecrübem yok ama duyduğum kadarıyla sağlam , servisi kuvvetli , parçası uygun ve bol aynı zamanda da uzun yola uygun bir motor..
-
Hero nun xpulse sanmam o bütçeye bulamaz ama karizmaları var bakabilirsin sport touring tarzında zaten motor bloku honda crf deki motor bloğu
-
cf motoyu falan bosver kanka china factoryden motor alınmaz.
-
18 Aralık 2022, 00:22
#10
aksekili07 adlı üyeden alıntı
Merhabalar herkese
Maksimum bütçem 50-55 bin tl. Antalya da yaşıyorum hem şehir içi kullanacağım hemde il içi uzun yol için kullanacağım bir motorsiklet almak istiyorum. Gönlümde yatan Cf Moto 250 nk ama bütçeyi aşıyor malesef. 150 nk şuan kafama en yatan model. Sizin önerebileceğiniz uzun yolda rahat olur dediğiniz bu bütçeye uygun önerileriniz nelerdir.
Bence En mantıklı seçenek TVS Apache 200 gerek servis gerekse yedek parça olarak sizi tatmin edecektir. 19.8 Hp Top speed internette 140 olarak gördüm.
Diğer seçeneklerde Hunk 200R (18.4HP)
Tavsiye etmesemde seçenklerde mevut olan Çinliler Rks TNT 202(200cc 12.47 HP) Arora Ars 200(197cc 13.05 HP)
-
18 Aralık 2022, 03:47
#11
Bir 5000 TL ilk bakım masrafını da üzerine ekleyerek alternatifleriniz arasına Sym Wolf'ü de ekleyebilirsiniz. Hem görüntü anlamında sizi mutlu eder, hem inanılmaz az yakar, hem de 26 bg gücüyle 140-145 gibi hızlarda ya da 6000 devir 6. vites 110 km hızla konforlu bir şekilde seyahat etmenize izin verir. Ben Sym Wolf ile 1,5 sene içinde 49.000 km yol yapmıştım. Al sat motoru değildir ama binici adamı da üzmez. Antalya'da yaşıyorsanız Sym Wolf'ün dilinden anlayan Tayfun Motor diye çok başarılı bir servis vardır.
-
18 Aralık 2022, 05:32
#12
[QUOTE=Nikkfurie;4712824]Merhaba , 50-60 arası Hero Xpulse bakabilirsin bütçene göre , şahsi tecrübem yok ama duyduğum kadarıyla sağlam , servisi kuvvetli , parçası uygun ve bol aynı zamanda da uzun yola uygun bir motor..[/Q
bütçemi aşıyor malesef
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:19 ----------
logaritma adlı üyeden alıntı
Hero nun xpulse sanmam o bütçeye bulamaz ama karizmaları var bakabilirsin sport touring tarzında zaten motor bloku honda crf deki motor bloğu
Daha önce deneyimleme şansınız oldumu ? olduysa bahsedebilir misiniz ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:21 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Bir 5000 TL ilk bakım masrafını da üzerine ekleyerek alternatifleriniz arasına Sym Wolf'ü de ekleyebilirsiniz. Hem görüntü anlamında sizi mutlu eder, hem inanılmaz az yakar, hem de 26 bg gücüyle 140-145 gibi hızlarda ya da 6000 devir 6. vites 110 km hızla konforlu bir şekilde seyahat etmenize izin verir. Ben Sym Wolf ile 1,5 sene içinde 49.000 km yol yapmıştım. Al sat motoru değildir ama binici adamı da üzmez. Antalya'da yaşıyorsanız Sym Wolf'ün dilinden anlayan Tayfun Motor diye çok başarılı bir servis vardır.
Artı ve eksilerinden bahsetme şansınız var mı ? Kronik sorun vb ne sıkıntıları var.
Bir de şunu sormak istiyorum yüksek kilometreli düşük model cbr 250r almak mı daha mantıklı yoksa düşük kmlerde 200-250 lik grubunda pulsar wolf benzeri motorsikletleri almak mı?
-
18 Aralık 2022, 06:15
#13
[QUOTE=aksekili07;4712878]
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Merhaba , 50-60 arası Hero Xpulse bakabilirsin bütçene göre , şahsi tecrübem yok ama duyduğum kadarıyla sağlam , servisi kuvvetli , parçası uygun ve bol aynı zamanda da uzun yola uygun bir motor..[/Q
bütçemi aşıyor malesef
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:19 ----------
Daha önce deneyimleme şansınız oldumu ? olduysa bahsedebilir misiniz ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:21 ----------
Artı ve eksilerinden bahsetme şansınız var mı ? Kronik sorun vb ne sıkıntıları var.
Bir de şunu sormak istiyorum yüksek kilometreli düşük model cbr 250r almak mı daha mantıklı yoksa düşük kmlerde 200-250 lik grubunda pulsar wolf benzeri motorsikletleri almak mı?
Sym Wolf'te debriyaj manetinin zırıldaması (araya ince pul koyarak çözenler oldu) , arka amortisör patlaması (tamir edilebiliyor) , yedek parçanın zor bulunması , üst devirlerdeki titreşim gibi unsurları olumsuz özellik olarak sayabiliriz. "Tabi ki Cbr 250R alın" demek isterdim ama kullanıcı kesiminden kaynaklı canı biraz daha fazla alınıyor o motorların. Wolf kullanıcı kesimi içinde o tip arkadaşlar yok mu? var ama denk gelme şansınız daha az. Öte yandan Cbr 250'de blok kilitleseniz, parçasını bakkalda bile bulabilirsiniz, Wolf'te o iş biraz sıkıntılı. Yine de alacağınız motor ne olursa olsun bütçenizde muhakkak lastik değişimi, sıvı değişimi, ön-arka balata değişimi, hava-yağ-yakıt filtresi değişimi, çok şanssızsanız akü değişimi gibi bir kaynak bırakın.
-
18 Aralık 2022, 11:32
#14
55-57 liralara 2020 model çantalı , tur camlı vs aksesuarları olan 15-20bin km lerde Xpulse lar var sarı sitede , 2022 de çıkan Xpulse T modeline baktıysanız onun fiyatı 70 civarı..
-
20 Aralık 2022, 23:49
#15
tommygun adlı üyeden alıntı
Bir 5000 TL ilk bakım masrafını da üzerine ekleyerek alternatifleriniz arasına Sym Wolf'ü de ekleyebilirsiniz. Hem görüntü anlamında sizi mutlu eder, hem inanılmaz az yakar, hem de 26 bg gücüyle 140-145 gibi hızlarda ya da 6000 devir 6. vites 110 km hızla konforlu bir şekilde seyahat etmenize izin verir. Ben Sym Wolf ile 1,5 sene içinde 49.000 km yol yapmıştım. Al sat motoru değildir ama binici adamı da üzmez. Antalya'da yaşıyorsanız Sym Wolf'ün dilinden anlayan Tayfun Motor diye çok başarılı bir servis vardır.
Ben tnt250 ile bu hızı(110km/h) 6. vites 7500 devirde yakalıyorum. 7 beygir fazla olmasına rağmen nasıl wolften geri kalıyor anlayamadım yahu.
-
21 Aralık 2022, 00:10
#16
sym fiddle aldım ben scooter düşünürsen
-
21 Aralık 2022, 01:20
#17
Şükrü Çelik adlı üyeden alıntı
Ben tnt250 ile bu hızı(110km/h) 6. vites 7500 devirde yakalıyorum. 7 beygir fazla olmasına rağmen nasıl wolften geri kalıyor anlayamadım yahu.
Muhtemelen sizin çift silindir motor daha üst devirlerde gücünü verebilmek için tasarlanmış olduğundandır. Wolf tek silindir ve de alt devirlerde gücünü veriyor.
-
21 Aralık 2022, 02:05
#18
tommygun adlı üyeden alıntı
Muhtemelen sizin çift silindir motor daha üst devirlerde gücünü verebilmek için tasarlanmış olduğundandır. Wolf tek silindir ve de alt devirlerde gücünü veriyor.
Dediğin doğru olabilir abi çünkü 8-9 bin devirden sonra deliriyor makine kendi çapında deliriyor tabi 😁😁
-
21 Aralık 2022, 02:20
#19
Şükrü Çelik adlı üyeden alıntı
Dediğin doğru olabilir abi çünkü 8-9 bin devirden sonra deliriyor makine kendi çapında deliriyor tabi
Sizin bu motorun Türkiye'ye gelen ilk serileri 300 cc olarak gelmişti yanlış hatırlamıyorsam.
-
21 Aralık 2022, 12:17
#20
Merhaba. RKS RT250 2021 model'im var. Kötüleyeni çok ancak ben bu paraya alınabilecek güzel bir motor olduğunu düşünüyorum. Bir sorun çıkarmadı bana. Tasarımsal ufak tefek eksikleri var ancak her şey bütçeyle ilgili malum. Öneririm.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)