TVS Apache RTR 180 (2023)
-
TVS RTR 180'in güncellenmiş yeni modeli çıkıyor. Görsel değişikliklerin yanı sıra RTR 200'de kullanılan dijital gösterge, 3 sürüş modu. Led far ve stoplar var. Eski RTR 180'de yağ soğutma varmıydı hatırlayamıyorum. Fakat bunda yağ soğutma var. ABS fren var. Fiyatı Hindistan pazarında Bajaj Pulsar NS200'den daha ucuz.
Teknik Özellikler
Tanıtım Videosu
Reklamlar
-
Alınır, piyasadaki CBF150 veya emsali boşluğunu doldurur, kuryeler kapışır, yeni commuyer almak isteyip 125cc kullanmak istemeyen kesim hücum eder. Umarım fiyatı da az buçuk makul olur.
-
-
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Alınır, piyasadaki CBF150 veya emsali boşluğunu doldurur, kuryeler kapışır, yeni commuyer almak isteyip 125cc kullanmak istemeyen kesim hücum eder. Umarım fiyatı da az buçuk makul olur.
Aynı şeyi 160cc olan modeli için düşünmüştüm ama nedenini anlamadığım şekilde o model tutmadı.
Gerçi Apache 180 modelinin bir geçmişi olduğu için daha şanslı.
-
Allah Allah, hakikaten de adamlar bu 17 bg motora yağmur dahil 3 farklı sürüş modu koymuşlar.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Allah Allah, hakikaten de adamlar bu 17 bg motora yağmur dahil 3 farklı sürüş modu koymuşlar.
TBW mi var bunda ki? Nasıl sürüş modu oluyor? Ben de anlamadım, bir tür göz boyama sanırım...
-
Cyan adlı üyeden alıntı
TBW mi var bunda ki? Nasıl sürüş modu oluyor? Ben de anlamadım, bir tür göz boyama sanırım...
Çok ilginç, Bluetooth bağlantı falan adamlar güzel şeyler eklemişler.
Some of the key New TVS Apache RTR 180 2V features include - SmartXonnect Connectivity with Bluetooth, Voice Assist, Gear Position Indicator, TVS Connect App UI, X-Ring Chain, Rain, Urban and Street Riding Modes, LED Headlamp & Tail Lamps.
-
Geçenlerde gördüm yazın içinde 40-45 arasında giden 2020 model tvs wego ve jüpiter modelleri 2022 modeli gelmiş ve 37-38 bandında fiyatlar
Bilgisi olan fikir beyan ederse bizde araştırmadayız.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Allah Allah, hakikaten de adamlar bu 17 bg motora yağmur dahil 3 farklı sürüş modu koymuşlar.
Maximum Power (Ride Modes) Sport Mode: 17.02 HP @ 9000 rpm, Urban and Rain Mode: 14.54 HP @ 8200 rpm
Maximum Torque (Ride Modes) Sport Mode: 15.5 Nm @ 7000 rpm, Urban and Rain Mode: 14.2 Nm @ 6000 rpm
Sanırım ateşleme haritası değişiyor. Yağmur modunda güç 14,54 HP ye, tork 14,2 nm.ye düşüyor. Çok gereklimiydi? Hayır. TVS'nin yakıt ekonomisi ve sağlamlığını düşünerek bu model gelsin derim. UMA TVS'nin distribütörlüğünü neden aldı merak ediyorum. UMA Zontes'e yaptığını TVS'ye yapmaz umarım. Türkiye pazarı ilginç bir pazar.
-
3 sürüş modu ne yahu Hindistan yollarına özeldir galiba. 1- toprak yol 2 - çukurlu yol 3- yol yok
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Maximum Power (Ride Modes) Sport Mode: 17.02 HP @ 9000 rpm, Urban and Rain Mode: 14.54 HP @ 8200 rpm
Maximum Torque (Ride Modes) Sport Mode: 15.5 Nm @ 7000 rpm, Urban and Rain Mode: 14.2 Nm @ 6000 rpm
Sanırım ateşleme haritası değişiyor. Yağmur modunda güç 14,54 HP ye, tork 14,2 nm.ye düşüyor. Çok gereklimiydi? Hayır. TVS'nin yakıt ekonomisi ve sağlamlığını düşünerek bu model gelsin derim. UMA TVS'nin distribütörlüğünü neden aldı merak ediyorum. UMA Zontes'e yaptığını TVS'ye yapmaz umarım. Türkiye pazarı ilginç bir pazar.
Bu tarz commuterlerde ben sorunsuzluk arardım. Sürüş modları elbet güzel şeyler de işin içine bolca elektronik girdiğinde acaba o sorunsuzluk azalır mı diye merak ediyor insan.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Bu tarz commuterlerde ben sorunsuzluk arardım. Sürüş modları elbet güzel şeyler de işin içine bolca elektronik girdiğinde acaba o sorunsuzluk azalır mı diye merak ediyor insan.
Bol elektroniği olan bir motor değil. Sürüş modlarını sürüş açısından değil de yakıt ekonomisi açısından seçenek olarak koymuşlardır diye düşünüyorum.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Bol elektroniği olan bir motor değil. Sürüş modlarını sürüş açısından değil de yakıt ekonomisi açısından seçenek olarak koymuşlardır diye düşünüyorum.
Belki dediğiniz gibi olabilir ama "yağmur modu" beni kıllandırdı.
-
Artık bu elektronik parçalar ucuz, içlerind eçalışan yazılımlar pahalıydı onlar da ucuzlamış çoğaldıkça, artık ucuz motorlrda da bol bol göreceğiz de avrupa veya japon markalarındaki kadar kaliteli olur mu onu bilemedim.
-
Kafa kısmı pek başarılı değil bana göre. Eski driftlere benziyor.
Umarım uygun fiyatla gelir. Temiz temiz alınır, binilir. İkinci elde bile japona güç yetmeyecek yakında.
-
Selefi gibi sorunsuz ve saglam olursa, TVS nin ulkemizde aktiflesmesine, canlanmasina sebep olur.
Bu guzel birsey. O zaman farkli modeller de gelir ki gelmelide. TVS distributor embesilligi yuzunden ulkemizde gerektigi degeri gormuyor. Asya pazarinda cok guzel modelleri var.
Bu model de commuter sinifini domine eder. Tabi guzel bir fiyat ve eski serinin saglamligi ile gelir insallah.
-
2016 model bayide son kalanlardan almıştım 11.750 tl fiyatla 2.5 sene önce.
Şuan 55000 kmde bana Türkiye yi gezdirdi.
Yağını filtresini kendim değiştiriyorum. Arka fren balatasıni yeni değiştim. Debriyaj balatası hala orjinal .
90 km hızı gecince titresiyor 😁 ama sorunsuzluk anlamında hakkını vermek lazım.
-
Tataroglu41 adlı üyeden alıntı
2016 model bayide son kalanlardan almıştım 11.750 tl fiyatla 2.5 sene önce.
Şuan 55000 kmde bana Türkiye yi gezdirdi.
Yağını filtresini kendim değiştiriyorum. Arka fren balatasıni yeni değiştim. Debriyaj balatası hala orjinal .
90 km hızı gecince titresiyor �� ama sorunsuzluk anlamında hakkını vermek lazım.
Bu yeni versiyon da büyük ihtimalle balansörlü değildir. Çünkü motor gücü aynı. Yine de bizim şartlarımıza göre güzel motor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler