2020 model honda activa s nasıldır
-
Merhaba paket motoru olarak activa s almayı düşünüyorum. En çok düşündüren kısmı ise yakıt konusu genel olarak çok yaktığından şikayet ediyorlar gibi geldi bana spacy alfa ve dio ya göre fakat durum şartları gereği activa s den başka seçeneğim yok. Ne kadar erken karar verirsem o kadar iyi olucak benim için, şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
Dio içlerinde ez az yakıt tüketeni ve en genci. ActivaS yakıt tüketimi bunlardan bir tık daha yüksek. Buna rağmen aralarında seçim yapmam gerekirse; eğer diz mesafesi ve ayak tarafında bidon taşıma sorunları yoksa Dio, bu ikisinde sorun varsa ActivaS tercih ederdim. Özellikle ActivaS' in arka varyatörünün sökülüp dağıtılarak bakımının yapıldığından emin olun, aksi halde motosikletin motoru güçsüz veya arızalı gibi tepkiler gösterip tamirciler tarafından (tabiri caizse) yolunabilirsiniz. Bir de hiçbir harici elektrikli cihaz bağlamayın ki buna cep telefon şarjı dahil, aksi halde çok ciddi masraflarınız olur. Bu ikisine dikkat ettiğiniz sürece her iki modeli de bir ömür boyu kullanırsınız, yeter ki bakımlarını aksatmayın.
-
activa nın 2018 2019 modellerinde krank ın zayıf olduğu fazla yüklenmeye gelmediğini söyledi ustam bende 2018 spacy vardı iyiki bunu almışsın dedi o zamanlar
-
F54 adlı üyeden alıntı
activa nın 2018 2019 modellerinde krank ın zayıf olduğu fazla yüklenmeye gelmediğini söyledi ustam bende 2018 spacy vardı iyiki bunu almışsın dedi o zamanlar
2018 ActivaS aldım, kullandım, sattım. Satıldığında 80.000km civarında idi. Triger zinciri, hatta enjeksiyon gövdesi dahi değişmişti ama kesinlikle krank ile ilgili herhangi bir sorun veya belirtisi göstermedi. Alan arkadaşla hala konuşuyoruz, km/h teli kopmuş, tahminen 95.000' de dedi. Hala krankla ilgili bir sorun yok. Tek derdi bakım yapmayı bilmeyen ustacığının arka varyatörle ilgilenmediği için çekiş düşüklüğü yaşamasıydı ki onu da heçen haftalarda muhabbet için uğradığında oturup bir saatte geyik muhabbeti eşliğinde yapıverdik.
Belki kronik denebilecek öyle bir sıkıntısı vardır, bilemem. Ama ben o kadar zorlamaya rağmen hiç yaşamadım ve kimseden de öyle bir şikayet duymadım. Sorun; özellikle kurye arkadaşların kullandıkları bu motosikletlerin sarf maliyetini düşürmek için ustasının veya kendisinin ucuz ve uygunsuz motor yağı kullanması olabilir. Makinenin bir tek yağ masrafı var gibi bir şey, ondan da kaçmadan edemiyorlar (sattığım elemamdan biliyorum, en dandik en ucuz ne varsa onu koymuş).
-
BiaRoss adlı üyeden alıntı
fakat durum şartları gereği activa s den başka seçeneğim yok. Ne kadar erken karar verirsem o kadar iyi olucak benim için,
Tek seçenek varsa neyin kararını vereceksiniz?
-
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
2018 ActivaS aldım, kullandım, sattım. Satıldığında 80.000km civarında idi. Triger zinciri, hatta enjeksiyon gövdesi dahi değişmişti ama kesinlikle krank ile ilgili herhangi bir sorun veya belirtisi göstermedi. Alan arkadaşla hala konuşuyoruz, km/h teli kopmuş, tahminen 95.000' de dedi. Hala krankla ilgili bir sorun yok. Tek derdi bakım yapmayı bilmeyen ustacığının arka varyatörle ilgilenmediği için çekiş düşüklüğü yaşamasıydı ki onu da heçen haftalarda muhabbet için uğradığında oturup bir saatte geyik muhabbeti eşliğinde yapıverdik.
Belki kronik denebilecek öyle bir sıkıntısı vardır, bilemem. Ama ben o kadar zorlamaya rağmen hiç yaşamadım ve kimseden de öyle bir şikayet duymadım. Sorun; özellikle kurye arkadaşların kullandıkları bu motosikletlerin sarf maliyetini düşürmek için ustasının veya kendisinin ucuz ve uygunsuz motor yağı kullanması olabilir. Makinenin bir tek yağ masrafı var gibi bir şey, ondan da kaçmadan edemiyorlar (sattığım elemamdan biliyorum, en dandik en ucuz ne varsa onu koymuş).
bu sohbet tamiricide geçti o aradada krank arızısı ile değişim olan bi motosiklet geldi o yüzden gelişti
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)