Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Yeni Jawa RVM 500

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Ben bir ara F800s ve St.leri araştırıyordum. Sağolsun Ero da Mamba09 da bana çok yardımcı olmuşlardı bilgileriyle. Kayış 50.000 km civarı dayanıyormuş ve 50.000 km içinde zincirli bir motor 2 defa zincir dişli seti değiştirse üç aşağı beş yukarı aynı maliyetlere denk geliyormuş.
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bir ara F800s ve St.leri araştırıyordum. Sağolsun Ero da Mamba09 da bana çok yardımcı olmuşlardı bilgileriyle. Kayış 50.000 km civarı dayanıyormuş ve 50.000 km içinde zincirli bir motor 2 defa zincir dişli seti değiştirse üç aşağı beş yukarı aynı maliyetlere denk geliyormuş.
    otomatik zincir yağlama ile zincir dişli 20k değil 70 80 k gidiyor demirle laylon hiç aynı ömürde olur mu?
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  3. #43
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    otomatik zincir yağlama ile zincir dişli 20k değil 70 80 k gidiyor demirle laylon hiç aynı ömürde olur mu?
    Ben o kadar dayandırmayı beceremedim. Muhtemelen 16 yaşındayken R25 alarak motora başlayan genç irileri gibi yampiri yumpiri sürdüğümdendir.
    F54 ve espresso bunu beğendiler.

  4. #44

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bir ara F800s ve St.leri araştırıyordum. Sağolsun Ero da Mamba09 da bana çok yardımcı olmuşlardı bilgileriyle. Kayış 50.000 km civarı dayanıyormuş ve 50.000 km içinde zincirli bir motor 2 defa zincir dişli seti değiştirse üç aşağı beş yukarı aynı maliyetlere denk geliyormuş.
    Keşke alsaydın harika makinedir tam jübile yapılıcak alet .. st esas şahane de işte …..

  5. #45
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke alsaydın harika makinedir tam jübile yapılıcak alet .. st esas şahane de işte …..
    Fiyatları çok da uygundu 2008 modellerin ama işte denk düşüremedik. Hala ara ara ilanlarına bakıp incelediğim bir modeldir.
    F54 ve espresso bunu beğendiler.

  6. #46
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bluedan çıktıktan sonra Xpulsemı daha bir sevdim. Oyuncak gibi. Tam benim tarzım.
    Motor dediğin hafif olacak, her yere girip çıkacak, ormana tarlaya girdiğinde üzülmeyecen. Üzülürsen zaten giremezsin. O yola giremezsen zaten motor kullanmanın manası yok.

    Ne bileyim işte, benim mantalite bu

    Millet km artmasın diye motoru garajda saklıyor. Bense tam tersi. Şimdi 10.500 oldum diye göbek atıyorum
    Abi haklısın da, alışmakla, motorunu ve kendi kabiliyetini iyi bilmekle de alakalı biraz. Bak bundan çok daha büyük Gs 1250 lerle ne yollara giriliyor.
    ufoz bunu beğendi.

  7. #47
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi haklısın da, alışmakla, motorunu ve kendi kabiliyetini iyi bilmekle de alakalı biraz. Bak bundan çok daha büyük Gs 1250 lerle ne yollara giriliyor.
    Alışmaktan ziyade motoru sevmek önemli.
    Büyük motor sevmiyorum nedense.

  8. #48
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bmw, kayışlı motorları hiç tutturamadı zaten bizde. F800' de aynı kaderi paylaştı. (eski st'ler)Dışarıda da çok popüler değil bildiğim kadarıyla.
    Yanılıyorsunuz. Yani Türkiye piyasasına bakarak konuşuyorsunuz sadece.
    F800S, ST ve GT sahibi olmuş biri olarak konuşuyorum; bu motosikletler Avrupa’da hâla yoğun bir şekilde kullanılıyor. Türkiye’de çok olmama sebebi Borusan’ın getirmemiş olması ve fiyat politikasıdır.
    F800ler 90a sabitleyince 3.2 lt gibi yakıtlarda seyahat etme imkanı veriyor. Rotax üretimli motorlarda ve özellikle siyah bloklarda en ufak bir sorun çıkarmıyor. Paralel piston olması sebebi ile evet biraz titreşim yaratıyor fakat ona göre de torku var.
    2006 yilinda ilk versiyonu çıkan f800lerde otomatik sinyal kapatma, gidon amortisörü, yol bilgisayarı, elcik ısıtma, ayarlanabilir arka amortisör gibi standart bir sürü donanım var, şu an yeni çıkanlarda bile olmayan.
    Maalesef bizim ülkede gezecek adamlar sadece gs tarzı makinalar binip, spor kullananlar 4 silindir peşinde olduğu için bu eğlenceli makinanın tadını bilmiyorlar.

    Bu f800S balkanları gezmiştim.


    Bu GT Rusya’ya kadar gitmiştim.

    Bu F800ST, bunlan pek gezemediydik. Ama yine de 7-8 bin km yapmışımdır.
    tommygun, yec, espresso ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #49

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    F800 on numara makine satmaması Türkiye de çok doğal f650gs dışında bmw motorsiklet grubunda hangi modeli çok satmış 300cc lik modeli bile satmadı doğru düzgün ..

  10. #50
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Hiç kayışlı motosikletim olmadı, ama eminim ki uzun yolda gayış gibi akması çok konforludur.

  11. #51

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Keşke tekrar yapılsa / gelse böyle kayışlı modeller.
    espresso bunu beğendi.

  12. #52

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Kayış lı model vardırsa gelmez kolay kolay kayış kevlar kurşun geçirmez yeleklerin yapıldığı maddeden yapılıyordu haliyle zamanında çok pahalı idi o yüzden bazı cs ciler zincire dönmüştü hatta hysoung gv650 leride kayıştı çoğu insan zincire çevirmişti . Birde naylon falan denmiş hey Allah ım )


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)