Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

R1, ZX-10R, RSV4 ve ABS SORUNSALI

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Green_Beret - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cafe Racer 152 - SYM Joymax 250i
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu da önemli, gsxr 250 dediğin alet oyuncak gibi ufacık 150'yi geçmeyen bir alet. İstediğin kadar 100'ü geçemeyeceğim de geçeceksin.

    Geçmesen bile 0-100 3sn olan motosikletlerden bahsediyoruz. Adını unutursun o gazı biraz fazla açtığın zaman. Araya bir tane 600'lük koy bari. Zarar etmezsin zaten. Sıfıra yakın R6 alırsın o bütçeyle.
    Kerem hocam ben almıyorum motoru Burakbekar arkadaşımız düşünüyormuş ona cevaben yazmıştım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    honda cbr1000rr neden yok o listede.fiyat olarak bilmiyorum 1000cc yarış motorlarının 2.ellerini ama 2. el alıyorsan ilk bakacağın honda olması lazım.en çok tutulan ve tercih edilen tipi şekli şemalide yerinde fiyat olarakta bunlardan iddalıdır heralde.abs li 1000rr da listeye koy derim.yok ben almam onu dersen gsxr1000 de tabi güzel olabilir.4 japona önce bi bakmalı işin özü.bu liste dışına çıkamam diyorsanda r1 yada zx10r ilk tercihim olur fiyat km yıl temizlik bakımından kim öndeyse.3. tercih rsv4 olur tabiki.normal şartlarda aslında ilk sırada gelmesi lazım ama çok handikapı var değeri parçası bakımı 2. eli piyasa vs vs ayrıca şüpheli elektorik dayanıklılığı bana göre var.0km desen tamam derimde bana göre yeni yeni topladılar avrupalılar elektornik sağlamlığını.r1 crosplane tabi normal 4 silindir sesi olmaz olamıyor ben seviyorum ama sevmeyende bi o kadar çok.v4 ile 2 silindir arası bir motor sesi var güzel egzoz ile baya baya resmen kükrüyor o zaman efsane oluyor.
    daha başka bir konu 250cc den bu motorlara geçme ihtimalin yok 0 yani.idare falan edemezsin abs ye çekiş kontrolüne güvenme yarışmak için yapılan bir motordan bahsediyoruz belli bir tecrübe şart.o tecürbe varsa boşa konuşmayalım.yok ise bu listeyi komple sil en azından 600cc ss grubuna bak.

  3. #23
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    250 cc'den litrelik makinaya geçilmez.

    Ayrıca sıralı 4 silindir sesi 600 cc'de daha güzeldir.

  4. #24

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Bu arada GSX250R'dan RSV4'e geçilmez falan derken kimsenin yeteneğini veya kendine hakim olma kapasitesini hor görmüyorum.

    Böyle bir geçiş yapılırsa iki seçenek var.

    1. Çok çok sakin gitmek
    2. Ratatatata patatata..

    İkincisinin potansiyel sonunu biliyoruz zaten, lakin birinci senaryonun sorunları hiç konuşulmuyor. Kişinin kullanamayacağı korkutucu bir güce sahip bir motorla sakin gitmeye çalışması demek o motoru öğrenememesi, zorlu durumlarda motosikletin kabiliyetlerini kullanarak kendini kurtaramaması demek. Bunu da MT-25'i sadece 5000km kullanıp XJ6 gibi sakince bir 600cc'ye geçince bizzat yaşadım ben. Ben yaşadım diye de uydurmuyorum, literatürde olan bir şey bu. O noktada gelişebilmek için ya göz karartmak gerekiyor ya da gelişme yavaşlıyor. Bu da hem keyifsiz hem de aslında potansiyel olarak daha tehlikeli sürüşler gerçekleşecek demek.

  5. #25
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Baştan sona yanlış düşünceler, yanlış istekler.. Hataya meyilli değil, hata yapmak için alınmış bir karar. Tabi yanlış anlamayın, hor gördüğüm için bunu yazmıyorum. Deneyiminiz yok, ve gönül de istiyor yani.. İster tabi.

    Burada yazılanları ne kadar ciddiye alacaksınız bilemem tabi ama, 1. vitesi 130-140 hatta 200'ü zorlayan bir motosiklet kullanmak size göre bir şey değil,en azından şu zamanda.. 100'ü geçmeden sürücem denilecek bir alet değil bu.. Zira bu motoru hararetten yakarsınız,veya yüksek vites, düşük devir de vuruntudan dağıtırsınız.. he yakayım, umurumda değil, mutlu olayım derseniz zaten burada bu soruyu sormanızın anlamı kalmaz.

    Görüntü ve ses istiyorsanız, Cbr 650 f tarzı bir şey alırsınız, 70-80 beygir, fıtı fıtı her yola gelir, ama bahsettiğiniz bu 3'lü, mahşerin 3 atlısı.. Zx10r - R1 -RSV4 - Kafa koparan aletler, bu aletlere binmeden, içerisinde barındırdığı gücü hissetmeden, kısacası bilmeden alınacak aletler değil.. Bir de bunun bir geçmişi olmalı, 250 cc commuter gibi bir motosikletten bu aletlere geçilmesi toplum bilinci ve sağlığı açısından çok riskli. Yıllarca spor motor kullanmış birisi olarak söyleyebilirim ki,doğuştan kabiliyetli, deneyimsiz ama altından kalkabilenler yok mu? var, gerçekten hakkını da veriyorlar ama istisna.. Tavsiyem ön sevişmesi olan bir motosiklet tercih etmeniz.

    Diğer taraftan alıyorum kardeşim ben diyorsanız; ABS 'si ve çekiş kontrolü olmayan eski bir motor 2022 yılında maalesef ölü bir çocuk.. (Yol şartlarında) Ama kafa koparma konusunda top seviyededir.

  6. #26
    Burakbekar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GSX 250 R
    Tek tek alıntı yaparak mesaj kirliliği yapmak istedim. Öncelikle tek tek çok teşekkür ederim.

    Güvenliğimi düşünmeniz benim için çok kıymetli. Her şeyin farkındayım. AEA'ın, Zafer Akçay'ın ve buna benzer kanalların güvenli ve emniyetli sürüşe dair tüm videolarını izledim. Motor incelemelerini de. 1000'lik derken neyle karşılacağımın farkındayım.

    Ben Honda'nın tüm kur eğitimini bitirdim. Şimdi Zafer Akçay Akademi'den eğitime başlayacağım. GSX 250R'ımı 3 senedir kullanıyorum.

    Eş zamanlı olarak üst komşumun Hayabusa'sını 2 yıldır aktif kullanıyorum. Gücün nasıl bir şey olduğunu onda görüyorum zaten Kendisi de bana güvenir. O yüzden motorunu veriyor. "38 yaşındasın, aklın başında, mesleğini kaybetme riskinin farkındasın ve nasıl sakin kullandığını ben biliyorum" diyerekten motorunun bir anahtarı bende. Bahsettiğim gibi derdim tamamen artık kendime ait güzel bir motorum olsun istiyorum. Sürat yapmaktan ziyade sesini duymak, baktığımda keyif almak, temizlerken, yıkarken, cilalarken, bakımını yaparken uğraşmak, kafamı dağıtmak asıl amacım. Hobi gibi düşünün yani.

    Ama tekrardan söylüyorum, eğitim olsun, ilgilendiğim motorların incelemesi olsun, yerli yabancı çok çok fazla yazı, makale okumuş, yüzlerce video izlemiş (burada paylaşılan videoların hepsi dahil,) biri olarak her şeyin farkındayım, görüşlerinize de çok önem veriyorum. Lütfen sizi dinlemiyormuşum gibi zannetmeyin.

    Bu arada son kararım, ABS nedeniyle 2012-2014 R1'den üzülerek kesin olarak vazgeçtim. 2015 kasaya bütçem yetmiyor. R6'da da ABS 2017 kasada başlıyor ki ona da bütçem yetmiyor. BMW S1000 RR'da 250'den itibaren temiz bulunuyor. O da eleniyor.

    ZX-6R, ZX-10R, RSV4 hedefimdekiler. RS660'ın sesinin beni doyuracağını bilsem gidip sıfır alacağım. 200-230 bin bandında başka ABS'li, traction&thrust kontrollü yani elektronikli ve 4 silindir güzel sesli öneriniz varsa alırım ama malum ilan sitesini tavaf ettim bulamadım.

  7. #27
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Hocam gönlünüzdeki motora kavuşmanızı dilerim ama "4 silindir güzel sesli motor" diye bir kriter yok. Açıkçası yaşını başını almış insansınız, ben size yakıştıramadım 18-20 yaşında çocuk gibi böyle şekil ve ses gibi bir kritere göre motor aramanızı. Komşunuzun motoru olan Hayabusa'yı 2 senedir sakin sakin kullanmanız maharet değil, sizi de iyi sürücü yapmaz. Hayabusa ile tırım tırım gitmek başarı değil. O motorlar 100 ile gitmek için üretilmiyor. Ben uzman değilim ama şahsi düşüncem; 1000'lik 4 silindir motor sizin olayınız değil, yine de siz daha iyi bilirsiniz.

  8. #28
    Burakbekar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GSX 250 R
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda cbr1000rr neden yok o listede.
    Honda görünüş olarak nedense içime bir türlü sinemedi. GSX-R'da da istediğim siyah rengi bulamadım. Mavi sevmiyorum. Dedim ya dertlerimden biri görsellik Görüşler için çok teşekkürler.

    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada GSX250R'dan RSV4'e geçilmez falan derken kimsenin yeteneğini veya kendine hakim olma kapasitesini hor görmüyorum.
    Estafirullah hocam. Tabiki de uyarıda bulunacaksınız. Asla yanlış anlamam.

    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baştan sona yanlış düşünceler, yanlış istekler..
    Levent Bey çok çok teşekkürler. Çok güzel yazmışsınız. Ciddiye almamak ne demek, haşa. Bunun için sizlere danışıyorum burada. Asla yanlış anlaşılacak bir şey yok. Aksine mutlu oldum. Vakit ayırdınız sağolun.

    Şimdi bu noktada, litrelik bir aleti dediğiniz gibi sakin, maksimum 100'le kullanacağım durumlarda araca zarar vereceksem tabi ki istemem. Yani ben senelerin sürücüsü, usta olsam bile bu süratin üstüne çıkmam. Bu konuyu bir düşüneceğim. Yukardaki mesajımda bahsettiğim üzere Hayabusa kullanan biri olarak nasıl bir güç olduğunun farkındayım.

    Tavsiyenizi de dikkate alarak evet ABS'siz ve çekiş kontrolsüz bir alet almayacağım.

    Muhtemelen bana diyeceksiniz ki Hayabusa senin olmadığı için basmıyorsun. Eyvallah. Belki de öyledir. Bilinçaltımı bilemiyorum.

    O zaman şöyle nihayete erdirelim. Ön sevişme olarak bahsettiğiniz motora ZX-6R'ı (sesi tatmin ediyorsa) dahil edebiliyorsak, tamam litrelikleri iptal edeyim. Bütçem dahilinde konuştuğumuz özelliklerde başka 600'lük yok çünkü. RS660'ı çift silindir sesinden dolayı elemiştim.

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkçası yaşını başını almış insansınız, ben size yakıştıramadım 18-20 yaşında çocuk gibi böyle şekil ve ses gibi bir kritere göre motor aramanızı.
    Hocam yukarda dediğim gibi hobi gibi düşünüyorum aslında. Yani birinin kullanmayacağı klasik bir araba alması gibi düşünün. Ha diyeceksiniz ki bunu kullanacaksınız, evet doğru ama limitlerde olmayacağım. Litreliklerden vazgeçsem bile bir noktada 250'den büyüğe geçmek lazım. Herkes böyle geçmedi mi? Buradaki görüşlerden sonra da muhtemelen litrelikten vazgeçeceğim ama bir üste çıkmak istiyorum artık.

  9. #29
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Alıntı Burakbekar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Levent Bey çok çok teşekkürler. Çok güzel yazmışsınız. Ciddiye almamak ne demek, haşa. Bunun için sizlere danışıyorum burada. Asla yanlış anlaşılacak bir şey yok. Aksine mutlu oldum. Vakit ayırdınız sağolun.

    Şimdi bu noktada, litrelik bir aleti dediğiniz gibi sakin, maksimum 100'le kullanacağım durumlarda araca zarar vereceksem tabi ki istemem. Yani ben senelerin sürücüsü, usta olsam bile bu süratin üstüne çıkmam. Bu konuyu bir düşüneceğim. Yukardaki mesajımda bahsettiğim üzere Hayabusa kullanan biri olarak nasıl bir güç olduğunun farkındayım.

    Tavsiyenizi de dikkate alarak evet ABS'siz ve çekiş kontrolsüz bir alet almayacağım.

    Muhtemelen bana diyeceksiniz ki Hayabusa senin olmadığı için basmıyorsun. Eyvallah. Belki de öyledir. Bilinçaltımı bilemiyorum.

    O zaman şöyle nihayete erdirelim. Ön sevişme olarak bahsettiğiniz motora ZX-6R'ı (sesi tatmin ediyorsa) dahil edebiliyorsak, tamam litrelikleri iptal edeyim. Bütçem dahilinde konuştuğumuz özelliklerde başka 600'lük yok çünkü. RS660'ı çift silindir sesinden dolayı elemiştim.
    Aslında uslubum biraz ters, fakat aynı yaştayız ve iyimsersiniz.. Bu mesajı 18 yaşında birisine yazsaydım, per perşişan ederdi beni.. Çok biliyorsun diye..

    Zx-6r dediğiniz alet Zx636 hatırladığım kadarı ile, cünkü bir tek onda abs vardı. Siz beni dinleyecek olursaniz, gelin vazgeçin 636'dan, gidip bir 650F alın, 1-2 sene ona binin, sonra gidin litreye gözünüzü dikin.. 636 da hata toleransi düşük bir alet, evet litrelik mi 636 mı derseniz, kesinlikle 636.. Fakat o kadar az satıldı ki, adam akıllısını bulabilir misiniz hiç fikrim yok.. Bir de bunlar zamanında emisyon vs. durumlarından güçleri de eski kasalarına göre daraltılan aletler, ama her ne kadar da durum böyle olsa, yine de 250 den sonra doğru makina değil.. Piyasa açısından da doğru değil, ama tasarım evet, yoruma bile kapalı..

    İyilerin yanında, pek çok da kötü, ve karanlık tecrübelerim oldu motosiklet hayatımda, nereden baksanız 25 yılı aştı.. Fikirlerim naçizane tabi, ama bunu yapma ölürsün dediğimiz ve aramızdan ayrılan o kadar çok insan oldu ki, (Hatta forumda bile mevcut..) bunları üzülerek ifade ediyorum ama şakası olmayan konulara en dipten bakmak her zaman evladır, ve doğru bakarsanız farkındalık yaratır..

    espresso, Green Arrow ve tommygun bunu beğendiler.

  10. #30
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı Burakbekar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda görünüş olarak nedense içime bir türlü sinemedi. GSX-R'da da istediğim siyah rengi bulamadım. Mavi sevmiyorum. Dedim ya dertlerimden biri görsellik Görüşler için çok teşekkürler.



    Estafirullah hocam. Tabiki de uyarıda bulunacaksınız. Asla yanlış anlamam.



    Levent Bey çok çok teşekkürler. Çok güzel yazmışsınız. Ciddiye almamak ne demek, haşa. Bunun için sizlere danışıyorum burada. Asla yanlış anlaşılacak bir şey yok. Aksine mutlu oldum. Vakit ayırdınız sağolun.

    Şimdi bu noktada, litrelik bir aleti dediğiniz gibi sakin, maksimum 100'le kullanacağım durumlarda araca zarar vereceksem tabi ki istemem. Yani ben senelerin sürücüsü, usta olsam bile bu süratin üstüne çıkmam. Bu konuyu bir düşüneceğim. Yukardaki mesajımda bahsettiğim üzere Hayabusa kullanan biri olarak nasıl bir güç olduğunun farkındayım.

    Tavsiyenizi de dikkate alarak evet ABS'siz ve çekiş kontrolsüz bir alet almayacağım.

    Muhtemelen bana diyeceksiniz ki Hayabusa senin olmadığı için basmıyorsun. Eyvallah. Belki de öyledir. Bilinçaltımı bilemiyorum.

    O zaman şöyle nihayete erdirelim. Ön sevişme olarak bahsettiğiniz motora ZX-6R'ı (sesi tatmin ediyorsa) dahil edebiliyorsak, tamam litrelikleri iptal edeyim. Bütçem dahilinde konuştuğumuz özelliklerde başka 600'lük yok çünkü. RS660'ı çift silindir sesinden dolayı elemiştim.



    Hocam yukarda dediğim gibi hobi gibi düşünüyorum aslında. Yani birinin kullanmayacağı klasik bir araba alması gibi düşünün. Ha diyeceksiniz ki bunu kullanacaksınız, evet doğru ama limitlerde olmayacağım. Litreliklerden vazgeçsem bile bir noktada 250'den büyüğe geçmek lazım. Herkes böyle geçmedi mi? Buradaki görüşlerden sonra da muhtemelen litrelikten vazgeçeceğim ama bir üste çıkmak istiyorum artık.
    Net şekilde 3 silindir spor makinelerin ve R6'nın sesi çoğu kişi için 4 silindir litreliklerden çok daha iyi. Tek sıkıntı sesse güzel bir egzoz ve filtreyle 250cc çift silindir R25'ten bile ne çıktığını bir duyun isterim. Bence de 1000'lik olacak iş değil dediğiniz şartlarda. 200 üstü gideceğim deseniz alın derim mesela.

    Bu şekilde motora yazık, sürekli düşük devir, düşük sürat çalışacak. O bloklar +200 hatta 250'de gitmek için tasarlanıyor. Soğutması vs ona göre yapılmış. Basa bas gidenler bile alev alıyor o motorların üstünde sıcaktan. Bahsettiğiniz hızlarda en geç 2.gün pişik olursunuz.

  11. #31
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Başlık sahibi dostum. Kullandığını Suzuki normal 250cc güç standartlarının bile altında gayet sakin bir makina. Emanet olarak kullandığın hayabusa ile sürüşünü derecelendirmen çok zor. Arkadaşların dediği gibi 100 hp'nin altında bir aletle ara motosiklet alman en sağlıklısı.Hele ki hız yapmayacaksan alete eziyet etmeninde bir manası yok.

  12. #32

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    RS660'ın sesinin yetip yetmeyeceğini anlamak için gidip bir tane test edebilirsiniz.

    Şöyle özetleyeyim, motorun üstündeyken o kadar güzel bir intake sesi geliyor ki, insan ne sürdüğünü unutuyor.
    Yanında giden hemen önünde arkasında olan da biraz alabilir bunu, ama eksozlu bir motor gibi 100m ileriden duyulacak bir şey değil. Ben zaten otomobilde de intake sesini eksoz sesine bin kere tercih eden biriyim ve etrafa gürültü yapmaması da benimiçin ekstra bonus.

    Ama ses çok subjektif bir şey. Aranan bu değilse "bu ne ya" dedirtebilir.



    Deneyip dinleyip böyle dediysen tabii başka. Ona bir yorumum olamaz.

  13. #33
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    ben sizin yerinizde olsam Tolga upraktan 3 seans Supersport egitimi alırım istediğim yarış motoruna rahat rahat binerdim
    yok abs yok tcs ıvır zıvır bunlar sadece yardımcı donanımlar
    motosikleti siz süreceksiniz
    motosiklet sizi değil
    2000 yılındaki yarış motorlarında hiçbir elektronik teknoloji yoktu diyelim o zamanlarda insanlar nasıl sürüyordu bu motorları

    önce eğitim alın sonra 600cc-1000cc motosikletin limitlerini rahat şekilde anlayarak sürün kafanız rahat olsun acil durumlarda kurtarma şansınız çok yüksek olur

  14. #34
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben sizin yerinizde olsam Tolga upraktan 3 seans Supersport egitimi alırım istediğim yarış motoruna rahat rahat binerdim
    yok abs yok tcs ıvır zıvır bunlar sadece yardımcı donanımlar
    motosikleti siz süreceksiniz
    motosiklet sizi değil
    2000 yılındaki yarış motorlarında hiçbir elektronik teknoloji yoktu diyelim o zamanlarda insanlar nasıl sürüyordu bu motorları

    önce eğitim alın sonra 600cc-1000cc motosikletin limitlerini rahat şekilde anlayarak sürün kafanız rahat olsun acil durumlarda kurtarma şansınız çok yüksek olur
    Tolga Uprak'la 6 ay sevişilse bile yeterli gelmeyecek bu motosikletin hakkını vermeye. Abi hayabusa kullanıyormuş, ben de bir kere 4 basamaklı ss ducatilerden kullandım, sağsalim de geri getirdim motoru. 100'le falan da gitmedim. Kafamda 100'le gitmek vardı ama, motor ne ara 200'e gelmiş anlamamıştım kendisi de anlamayacak zaten. Birinci vites 150 üstü yapıyor bu motosikletler, vites atmaya gerek yok. Emanet motorla sakin sakin turlamaya benzemiyor sahibi olmak.

    Benim tolga upraktan bir dakika bile eğitim almaya ihtiyacım yok, yarın R1 getirin yarın kullanmaya başlayayım. Motoru %20'den fazla kapasitesinde hakkını veremem. Düz yol gazcısı olur çıkarım. Darlık'ta, ağva'da görüyoruz viraj dönmeyi bilmeyen zengin 1000'likleri. Araya bir tane orta sınıf motosiklet gerektiği çok net bir olay.

    Dediğim gibi eli, ayağı, azıcık da beyni olan herkes R1 kullanabilir. Önemli olan motosikletin hakkını vermek. O da baban Valentino Rossi falan değilse genetikten kolay kolay geçmiyor. Çok değil, 250 ile 20 bin, 600 ile 20bin sonra istersen f16 al fark etmez. En azından deneyimim var, hakimiyetim var dersin. 3 5 saatlik eğitimle olacak işler değil bunlar. O eğitimler pürüzleri yok ediyor, yarışçı yetiştirmiyor.
    espresso ve Green Arrow bunu beğendiler.

  15. #35

    Üyelik
    27 Temmuz 2012
    Motosikleti
    Crf1000L
    Bana göre motorsiklet işi keyif işi, özgürlük ve mutluluk işi. Kimi sadece sesine bakar, kimi görünüşüne, kimi arka tekerin kalınlığına, kimi teknik özelliklerine vs. Siz hangisine bakmak istediğinizi biliyor, neyin size mutluluk vereceğinizi hissediyorsanız o seçimi yapın.
    İsteklerinize göre 650F i önerebilirim, bence hem korkutucu bir gücü yok ya da öngörülebilir diyeyim ama üst devirleri gavurların "punchier" dediği hissiyatı veriyor (90hp), hem sesi güzel, görünüşü falan da içinize siniyorsa bir göz atın derim. Farklı motorlar denemek için satıp 1000lik africa almıştım (95hp), ama 650F in hissiyatını, 4 silindirin sesini ve yumuşaklığını kesinlikle özlüyorum.
    mattiadestro bunu beğendi.

  16. #36
    xtrafrozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CBR 1000RR (2018) & Nmax 155 (2022)
    Şimdi hocam madem yasınız 38 ona göre konusalım .. benim yasım 41, motosiklet kullanmaya 38 yasında basladım ABS li bir MT-25 ile.. 12000 km kullanıp kendime ne alayım diye kafa patlatırken sizin gibi bir cok kişiye danıstım .. "600RR al ABS gereksiz hem kolay satarsın" diyen oldu, "MT 07 al tam senlik motor acaip eglenceli" diyen de oldu, "abi bana kalırsa hic ugrasma alalım bi tane 1000 RR sonunda zaten gececgin nokta orası" diyen de oldu.

    Ben ise gidip ABS li bir CBR 650F aldım. Motora bayılıyor muyum ? Hayır.. Titriyor, oldukca agır (213 kg ıslak) vs vs. Ama ne var biliyor musunuz ? Son derece dengeli ve alt devirleri korkutmuyor. 17000 km oldu kullanıyorum, benim de hayalim 636 bir suredir, alacak gücüm de var. Ama ben halen acaba yeterince piştim mi diye soruyorum kendime. (Bir cok kez hakimiyet egitimi aldım.)

    Alın bir 650F biraz binin.. Sarmaz ise elinizde kalacak degil.. Cafe-Racer tarz da olabilir derseniz CB 650R opsiyonunuz var.

    Ama buradaki tecrubeli insanlara guvenin, 25-30 HP den 136HP ye gecilmemeli sanki.. Bu iş elbette bireysel riski almakla alakalı.. Paranız vardır gider S1000RR alırsınız, biz de vay be ne motor ama deriz Ama basınıza bir iş gelirse üzülürüz, neden mi ? Çunku hepimiz aynı riski alarak bu makinelerin uzerine oturuyoruz. Ama az ama fazla..

    Onceki postumda dedigim gibi..

    Şimdiden hayırlı olsun, hayırlı olmayacaksa Doblo alırsınız inşallah
    ShipShaq bunu beğendi.
    “I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”.

  17. #37
    Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2015
    Motosikleti
    R25 (2019)
    Benim tavsiyem araya bir MT-09 girsin.
    MotoXPR

    https://www.youtube.com/@MotoXPR

  18. #38
    xtrafrozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CBR 1000RR (2018) & Nmax 155 (2022)
    Alıntı Luc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim tavsiyem araya bir MT-09 girsin.
    Karşı köyden misiniz ? Seferogulları ?
    “I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”.

  19. #39
    Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2015
    Motosikleti
    R25 (2019)
    Alıntı xtrafrozen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karşı köyden misiniz ? Seferogulları ?
    Marka fanatikliği olarak algılandığı şeklinde yorumluyorum bunu ve yeni bir öneri daha yapıyorum: Araya bir Triumph Street Triple R(S) girebilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

    Alıntı xtrafrozen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karşı köyden misiniz ? Seferogulları ?
    Şimdi anlaşıldı. Ben mesajı üsttekinden bağımsız olarak postun sahibine yazdım. Üzerinize alındınız herhalde...
    MotoXPR

    https://www.youtube.com/@MotoXPR

  20. #40
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Adam zaten hayabusa kullanıyormuş daha akıl vermeye gerek yok diye düşünüyorum


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)