Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Statör yanık dediler konjektör (regülatör) bozuk dediler soket çıkmış😃

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    https://youtube.com/shorts/xwHU9lRcwXE?feature=share

    3000 liramız cebimize kalmış soket çıkmış gevşemiş konjektör bozuk dediler statör yanık dediler.
    birbilent bunu beğendi.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://youtube.com/shorts/xwHU9lRcwXE?feature=share

    3000 liramız cebimize kalmış soket çıkmış gevşemiş konjektör bozuk dediler statör yanık dediler.


    Ya bunlar ne kadar rezil insanlar ya. Tekrar gidip böyle böyle oldu desen ne kılıf uyduracaklar acaba.

    Benzer bir örnek; motor bloğunu tutan saplama vidası düşmüş ses yapıyor, ustaya gittim ön rulmanlar dağılmış dedi yaklaşık 500 lira masraf çıkardı.

    Sorunu tespit ettim 1 tane vida attım ses kesildi.

    Bunların bırak yüzüne tükürmeyi, yüzlerine boşalsan gene adam olmazlar.
    tommygun, Mr.wind, maktama ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #3

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Ben de 2 yıl önce bir arıza için ustaya gittim. Konjektör sorunlu değişmesi lazım dedi. Voltmetre bağladı. Ben de voltmetreden bakıyorum. Tam hatırlamasam da örneğin deviri 5.000 yapıyor, voltmetre 15V falan gösteriyor. Tozlu bir raftan konjektör çıkarttı, takacak. Dedim, ölç yeni takacağını da o kaç veriyor. Taktı rakamlar hemen hemen aynı. Yani 0.2 falan oynadı. Dedim senin vereceğin de aynı. Kalsın sonra bakarız falan dedim, değiştirmedim. 2 senedir bir sorun olmadı. Bugün bozulsa, 2 sene bindiğim kar.

    Arada benim hiçbir zaman görmediğim 1 belki bütün dünyayı da kapsarsak adam gibi 2 usta çıkabilir. Gerisi yalan.
    espresso bunu beğendi.
    “Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana

  4. #4
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya bunlar ne kadar rezil insanlar ya. Tekrar gidip böyle böyle oldu desen ne kılıf uyduracaklar acaba.

    Benzer bir örnek; motor bloğunu tutan saplama vidası düşmüş ses yapıyor, ustaya gittim ön rulmanlar dağılmış dedi yaklaşık 500 lira masraf çıkardı.

    Sorunu tespit ettim 1 tane vida attım ses kesildi.

    Bunların bırak yüzüne tükürmeyi, yüzlerine boşalsan gene adam olmazlar.[/SIZE][/FONT]
    Muhattap bile olmamak gerekiyor işin doğrusu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------

    Alıntı Öz_Musti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de 2 yıl önce bir arıza için ustaya gittim. Konjektör sorunlu değişmesi lazım dedi. Voltmetre bağladı. Ben de voltmetreden bakıyorum. Tam hatırlamasam da örneğin deviri 5.000 yapıyor, voltmetre 15V falan gösteriyor. Tozlu bir raftan konjektör çıkarttı, takacak. Dedim, ölç yeni takacağını da o kaç veriyor. Taktı rakamlar hemen hemen aynı. Yani 0.2 falan oynadı. Dedim senin vereceğin de aynı. Kalsın sonra bakarız falan dedim, değiştirmedim. 2 senedir bir sorun olmadı. Bugün bozulsa, 2 sene bindiğim kar.

    Arada benim hiçbir zaman görmediğim 1 belki bütün dünyayı da kapsarsak adam gibi 2 usta çıkabilir. Gerisi yalan.
    Çok haklısın gerçekten helal kazanan az

  5. #5

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Servislerin pahalılığı artı böyle "usta"lar yüzünden ne yaptığımı geçen sene ŞU başlık altında yazmıştım, buraya da kopyala-yapıştır yapayım.
    -----------
    Bakımları kendim yapıyorum artık ve yaptığım herşeyi fotoğraflıyor, belgeliyorum. Motorun üye olduğum face grubuna da atıyorum ki online olarak da bulunsun, kanıt olarak gösterebileyim hemen.

    2014 senesinde aldığım ilk motorum pulsar200ns'i 2 yıl garantiye götürmüştüm, ama zaten ilk 1-2 bakımda bu işin böyle giderse para bakımından masrafının çok olabileceğini anlayıp bakım yapılırken izlemeye, öncesinde de youtube'dan face gruplarından, forumlardan araştırmaya başlamıştım. Ara bakımları kendim yapmaya ve alet edevat toplamaya başladım. Garanti bittikten motoru satana(2019) kadar bakımlarını ben yaptım ve yaptığım/aldığım şeyleri fotoğrafları/faturaları ile birlikte alana gösterdim, teslim ettim.

    2017'de Dominar aldım(2017-2019 arası 2 motorum vardı yani), Dominar'ı sadece 1 yıl (2 bakım/10000 km) garantide tuttum, 2. yılın başında benim 120tl'ye mâl edebildiğim yağ+yağ filtresi+hava filtresi değişimi bakımına servisler 400-450 tl fiyat çekince "Buraya kadar!!" demiştim. Dominarın bakımlarını da kendim yapıyorum 2-2buçuk senedir.

    Bu 5-6 senede servise verMEdiğim paralarla n11'deki kampanyalardan, aliexpressten, ebay'den vs lokma takımından kumpas'a, açık/kapalı ağız anahtar takımından piston kompresör ölçere, zincir sökme-takma aparatından dijital akü şark aletine, fren hidroliği vakımlama aletine kadar bir çok alet edevat aldım. İhtiyacım olan, ya da olacağını düşündüğün şeyleri devam ediyorum halen almaya; mesela dün helicoil seti(M5 M6 M8 M10 M12) sipariş verdim 400 tl'ye. Türkiye'de en ucuz takım 780-800tl'den başlıyor şu anda .

    Özetle; ustalara vereceğim parayı yine alet edevata vererek harcamışımdır ama o alet edevat bende kalıyor hiç olmazsa, ve tek bir konuda değil bir çok şeyde işimi görüyorlar. Motoruma da ne yapıldığını bilip güvenle ve keyifle kullanıyorum. Hata yaparsam da "ben" hata yapmış olup başkasının değil kendi hatamın sonucuna katlanmış oluyorum. Düzeltmesini de yine ben yapıyorum. Kafayı boşaltıp dinlenmek için de birebir bu uğraşlar.
    -----------


    Sonuç: Sizin de dediğiniz gibi kullandığınız motordan, o motorun tamiratından, motordaki önemli bazı şeylerin kontrolünden birazcık anlamaya bakın, yoksa güzel soyulursunuz. Ha, her zaman dediğim gibi "Para var huzur var" ise sorun yok zaten.
    Kural [ Z ], espresso, izzmarit ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    1,5 sene ve 20.000 km önce sargım yanmıştı ve sardırmıştım. Geçen hafta tekrar yandı, tekrar sardırdım. 3. defa statör sarılmıyormuş dediler.
    Kural [ Z ], espresso ve fazil bunu beğendiler.

  7. #7
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1,5 sene ve 20.000 km önce sargım yanmıştı ve sardırmıştım. Geçen hafta tekrar yandı, tekrar sardırdım. 3. defa statör sarılmıyormuş dediler.
    o kadar kısa sürede sargı yanıyorsa sebebi aküde sıkıntı olmasıdır , aküyüde kontrol ettir plakalarında izolasyon sorunu olabilir..

  8. #8
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o kadar kısa sürede sargı yanıyorsa sebebi aküde sıkıntı olmasıdır , aküyüde kontrol ettir plakalarında izolasyon sorunu olabilir..
    Ustam her ne kadar "abi akün sağlam" dese de elektrik anlamında ustama güvenmiyorum. Şu an da kafama başka şey takılıyor; yeni sargıyı taktık ama gaz verdiğimizde akünün voltaj yükseliyor herşey normal ama rölantide akü voltajı 12 altına iniyor ve sabit değil, iniyor çıkıyor. Konjektörümde de bir nane olabilir mi? ya da farklı bir yerde sıkıntı? Statörü açtığımızda ben de oradaydım yanıkları ve kopuklukları gözlerimle gördüm, statörün patates olduğuna emin oldum.

  9. #9
    Alper600RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2019
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya bunlar ne kadar rezil insanlar ya. Tekrar gidip böyle böyle oldu desen ne kılıf uyduracaklar acaba.

    Benzer bir örnek; motor bloğunu tutan saplama vidası düşmüş ses yapıyor, ustaya gittim ön rulmanlar dağılmış dedi yaklaşık 500 lira masraf çıkardı.

    Sorunu tespit ettim 1 tane vida attım ses kesildi.

    Bunların bırak yüzüne tükürmeyi, yüzlerine boşalsan gene adam olmazlar.[/SIZE][/FONT]
    Ayni saplama muhabbeti benimde basima geldi 650f de. O saplama çıkıyor karsiligi düşüyor vida vites pedalina denk geliypr arada bir vites kucultup dusuremiyorum blokta sıkıntı var sandim debriyaj dediler krank dediler baska bir suru sey dediler bi gun motoru wd40 surerken acaba vitese geciren parçapara bi wd40 sıkayım derken gordum hayret ettim. Gormesem kim bilir ne olacakti :d

  10. #10
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1,5 sene ve 20.000 km önce sargım yanmıştı ve sardırmıştım. Geçen hafta tekrar yandı, tekrar sardırdım. 3. defa statör sarılmıyormuş dediler.
    3 defa sarılmaz olurmu hiç

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ustam her ne kadar "abi akün sağlam" dese de elektrik anlamında ustama güvenmiyorum. Şu an da kafama başka şey takılıyor; yeni sargıyı taktık ama gaz verdiğimizde akünün voltaj yükseliyor herşey normal ama rölantide akü voltajı 12 altına iniyor ve sabit değil, iniyor çıkıyor. Konjektörümde de bir nane olabilir mi? ya da farklı bir yerde sıkıntı? Statörü açtığımızda ben de oradaydım yanıkları ve kopuklukları gözlerimle gördüm, statörün patates olduğuna emin oldum.
    Konjektör ve tüm tesisatı gözden geçir oksit kopukluk olabilir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------

    Alıntı Alper600RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayni saplama muhabbeti benimde basima geldi 650f de. O saplama çıkıyor karsiligi düşüyor vida vites pedalina denk geliypr arada bir vites kucultup dusuremiyorum blokta sıkıntı var sandim debriyaj dediler krank dediler baska bir suru sey dediler bi gun motoru wd40 surerken acaba vitese geciren parçapara bi wd40 sıkayım derken gordum hayret ettim. Gormesem kim bilir ne olacakti :d
    Demekki tek benim başımda değilmiş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servislerin pahalılığı artı böyle "usta"lar yüzünden ne yaptığımı geçen sene ŞU başlık altında yazmıştım, buraya da kopyala-yapıştır yapayım.
    -----------
    Bakımları kendim yapıyorum artık ve yaptığım herşeyi fotoğraflıyor, belgeliyorum. Motorun üye olduğum face grubuna da atıyorum ki online olarak da bulunsun, kanıt olarak gösterebileyim hemen.

    2014 senesinde aldığım ilk motorum pulsar200ns'i 2 yıl garantiye götürmüştüm, ama zaten ilk 1-2 bakımda bu işin böyle giderse para bakımından masrafının çok olabileceğini anlayıp bakım yapılırken izlemeye, öncesinde de youtube'dan face gruplarından, forumlardan araştırmaya başlamıştım. Ara bakımları kendim yapmaya ve alet edevat toplamaya başladım. Garanti bittikten motoru satana(2019) kadar bakımlarını ben yaptım ve yaptığım/aldığım şeyleri fotoğrafları/faturaları ile birlikte alana gösterdim, teslim ettim.

    2017'de Dominar aldım(2017-2019 arası 2 motorum vardı yani), Dominar'ı sadece 1 yıl (2 bakım/10000 km) garantide tuttum, 2. yılın başında benim 120tl'ye mâl edebildiğim yağ+yağ filtresi+hava filtresi değişimi bakımına servisler 400-450 tl fiyat çekince "Buraya kadar!!" demiştim. Dominarın bakımlarını da kendim yapıyorum 2-2buçuk senedir.

    Bu 5-6 senede servise verMEdiğim paralarla n11'deki kampanyalardan, aliexpressten, ebay'den vs lokma takımından kumpas'a, açık/kapalı ağız anahtar takımından piston kompresör ölçere, zincir sökme-takma aparatından dijital akü şark aletine, fren hidroliği vakımlama aletine kadar bir çok alet edevat aldım. İhtiyacım olan, ya da olacağını düşündüğün şeyleri devam ediyorum halen almaya; mesela dün helicoil seti(M5 M6 M8 M10 M12) sipariş verdim 400 tl'ye. Türkiye'de en ucuz takım 780-800tl'den başlıyor şu anda .

    Özetle; ustalara vereceğim parayı yine alet edevata vererek harcamışımdır ama o alet edevat bende kalıyor hiç olmazsa, ve tek bir konuda değil bir çok şeyde işimi görüyorlar. Motoruma da ne yapıldığını bilip güvenle ve keyifle kullanıyorum. Hata yaparsam da "ben" hata yapmış olup başkasının değil kendi hatamın sonucuna katlanmış oluyorum. Düzeltmesini de yine ben yapıyorum. Kafayı boşaltıp dinlenmek için de birebir bu uğraşlar.
    -----------


    Sonuç: Sizin de dediğiniz gibi kullandığınız motordan, o motorun tamiratından, motordaki önemli bazı şeylerin kontrolünden birazcık anlamaya bakın, yoksa güzel soyulursunuz. Ha, her zaman dediğim gibi "Para var huzur var" ise sorun yok zaten.
    Para var huzur varsa sorun yok ama en güzel terapi alet ile kendi motorunu yapmak olsa gerek
    maktama, tommygun ve fatih.met bunu beğendiler.

  11. #11

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ustam her ne kadar "abi akün sağlam" dese de elektrik anlamında ustama güvenmiyorum. Şu an da kafama başka şey takılıyor; yeni sargıyı taktık ama gaz verdiğimizde akünün voltaj yükseliyor herşey normal ama rölantide akü voltajı 12 altına iniyor ve sabit değil, iniyor çıkıyor. Konjektörümde de bir nane olabilir mi? ya da farklı bir yerde sıkıntı? Statörü açtığımızda ben de oradaydım yanıkları ve kopuklukları gözlerimle gördüm, statörün patates olduğuna emin oldum.
    Facebookta takip ettiğim ve işlerini beğendiğim "Statör Tamiri" adlı kullanıcıdan alıntı:
    ----------
    Tamiri yapılan statörünüzü lütfen direkt konjektöre takmadan önce motoru çalıştırıp statörün kablolarından gelen voltajı ölçüp ondan sonra konjektöre bağlayınız. Çünkü konjektör arızalı ise statörü kısa zamanda yakar. Aynı şekilde akünüz de bozuksa statör yine yanar.
    Statör arızaları neden kaynaklanır: Yolda giderken kontak kapatma, akünün eski olması, akünün içinin bozulması, konjektörün bozulması, motorun tesisatında zedelenme, motorun hasar alması. Örneğin motorun sinyalini bir yere vurdunuz ve sinyal kırıldı/koptu, bu şekilde gezmeniz statörün yanmasına neden olur. En kısa sürede ustanıza gitmeniz lazım.
    ----------
    tommygun ve iptaluyelik02 bunu beğendiler.

  12. #12
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Facebookta takip ettiğim ve işlerini beğendiğim "Statör Tamiri" adlı kullanıcıdan alıntı:
    ----------
    Tamiri yapılan statörünüzü lütfen direkt konjektöre takmadan önce motoru çalıştırıp statörün kablolarından gelen voltajı ölçüp ondan sonra konjektöre bağlayınız. Çünkü konjektör arızalı ise statörü kısa zamanda yakar. Aynı şekilde akünüz de bozuksa statör yine yanar.
    Statör arızaları neden kaynaklanır: Yolda giderken kontak kapatma, akünün eski olması, akünün içinin bozulması, konjektörün bozulması, motorun tesisatında zedelenme, motorun hasar alması. Örneğin motorun sinyalini bir yere vurdunuz ve sinyal kırıldı/koptu, bu şekilde gezmeniz statörün yanmasına neden olur. En kısa sürede ustanıza gitmeniz lazım.
    ----------
    Çok teşekkür ederim paylaşımınız için. Farklı bir yerde tesisatın komple her yerine baktıracağım.
    maktama bunu beğendi.

  13. #13
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Facebookta takip ettiğim ve işlerini beğendiğim "Statör Tamiri" adlı kullanıcıdan alıntı:
    ----------
    Tamiri yapılan statörünüzü lütfen direkt konjektöre takmadan önce motoru çalıştırıp statörün kablolarından gelen voltajı ölçüp ondan sonra konjektöre bağlayınız. Çünkü konjektör arızalı ise statörü kısa zamanda yakar. Aynı şekilde akünüz de bozuksa statör yine yanar.
    Statör arızaları neden kaynaklanır: Yolda giderken kontak kapatma, akünün eski olması, akünün içinin bozulması, konjektörün bozulması, motorun tesisatında zedelenme, motorun hasar alması. Örneğin motorun sinyalini bir yere vurdunuz ve sinyal kırıldı/koptu, bu şekilde gezmeniz statörün yanmasına neden olur. En kısa sürede ustanıza gitmeniz lazım.
    ----------
    Tamamiyle dikkat ettiğim bilgiler

  14. #14

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    yazıları okumadım sonra okicam ama başlığı görünce başıma geleni hemen yazasım geldi.
    hatırlayanlar illa ki vardır geçen yıl motoru aldığımda neredeyse 1.5 ay motosikleti yapamadı bir ibnenin evladı. her adama gittiğimde şurası arızalı deyip 50-100 vs aldı. her seferinde motor gaz kesti yolda kaldım.
    son zamnanlara doğru kontrol için paralar aldı ama hiçbir şeyi yok ki. taaa ki bir gün artık dayanamadım 1 ay oldu ama motoru hiç kullanamıyorum gittim bu motora sağlam deme artık problemli yolda kaldım kaç kez deyince şöyle dedi hmm. bunun beyni bozuk dedi. beynini değişicez.

    kaç para dedim
    1000 tl dedi.
    hadi eyvallah dedim çıktım bu böyle olmayacak yamaha servisine verdim. karbüratör diyaframında mı ne toksiklenme varmış onu yıkadılar pat diye sorun çözüldü. din savaşı da açmak istemiyorum ama dikkat edin bunu yapanların hepsi dinci, namazcı tipler.
    kimse üzerine alınmasın bunlar gerçekler. benim de annem 5 vakit namazcı muhafazakarlardan ama bu ülkenin genel dindarlarının hali budur. iki yüzlü şerefsizler diyarı türkiyenin 2. adı
    espresso ve YsNLzTrK bunu beğendiler.

  15. #15
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı natijax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazıları okumadım sonra okicam ama başlığı görünce başıma geleni hemen yazasım geldi.
    hatırlayanlar illa ki vardır geçen yıl motoru aldığımda neredeyse 1.5 ay motosikleti yapamadı bir ibnenin evladı. her adama gittiğimde şurası arızalı deyip 50-100 vs aldı. her seferinde motor gaz kesti yolda kaldım.
    son zamnanlara doğru kontrol için paralar aldı ama hiçbir şeyi yok ki. taaa ki bir gün artık dayanamadım 1 ay oldu ama motoru hiç kullanamıyorum gittim bu motora sağlam deme artık problemli yolda kaldım kaç kez deyince şöyle dedi hmm. bunun beyni bozuk dedi. beynini değişicez.

    kaç para dedim
    1000 tl dedi.
    hadi eyvallah dedim çıktım bu böyle olmayacak yamaha servisine verdim. karbüratör diyaframında mı ne toksiklenme varmış onu yıkadılar pat diye sorun çözüldü. din savaşı da açmak istemiyorum ama dikkat edin bunu yapanların hepsi dinci, namazcı tipler.
    kimse üzerine alınmasın bunlar gerçekler. benim de annem 5 vakit namazcı muhafazakarlardan ama bu ülkenin genel dindarlarının hali budur. iki yüzlü şerefsizler diyarı türkiyenin 2. adı
    Çok dikkatli olmamız gerekiyor çok
    natijax bunu beğendi.

  16. #16
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Güncel kalsın belki birinin işine yarar

  17. #17
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    3 sene önce aldığım motorumdaki aküyü kullanmaktaydım, benden önce de o akü kim bilir ne kadar kullanıldı bilmiyorum ama aküm ölmüş. Nikkfurie'nin dediği gibi akümdeki sıkıntıdan kaynaklı sanırım statörüm yanıyordu. Geçenlerde tekrar marş basmayınca gittim yeni akü aldım. Şimdilik bir problem gözükmüyor.

    Ekleme yapayım. Problem gözükmüyor derken 1500 devir üstünde aküm şarj oluyor ama motor rölantide saatlerce kalsın, şarj olmuyor, aküden yiyor.
    espresso bunu beğendi.

  18. #18
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 sene önce aldığım motorumdaki aküyü kullanmaktaydım, benden önce de o akü kim bilir ne kadar kullanıldı bilmiyorum ama aküm ölmüş. Nikkfurie'nin dediği gibi akümdeki sıkıntıdan kaynaklı sanırım statörüm yanıyordu. Geçenlerde tekrar marş basmayınca gittim yeni akü aldım. Şimdilik bir problem gözükmüyor.

    Ekleme yapayım. Problem gözükmüyor derken 1500 devir üstünde aküm şarj oluyor ama motor rölantide saatlerce kalsın, şarj olmuyor, aküden yiyor.
    rolentide zaten akü şarj etmez motosikletin aküyü doldurması için belli bir devirde çalışması lazım 4000 d/d üzeri yaklaşın 14 km sonra marş bastığı güce geliyor diye birşeyler okumuştum
    yani 4000 devirden yüksek devirde yol yapılması lazım olduğu yerde marş basılması faydalı değil
    ben marş basmak yerine aküyü şarj aletine bağlıyorum 2017 model afrika akü orj 2 defa basmadı şarj aletine 15 dakika bağladım çalıştı
    maktama bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  19. #19
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Statör arızaları neden kaynaklanır: Yolda giderken kontak kapatma,
    Bunun açıklaması nedir acaba, neden kontak kapatmak statörü yaksın ki, soğutmayla ilgili bir durum mu acaba

  20. #20
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Motorunuz rolantide çalışırken kaç volt gösteriyor ölçtünüz mü?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rolentide zaten akü şarj etmez motosikletin aküyü doldurması için belli bir devirde çalışması lazım 4000 d/d üzeri yaklaşın 14 km sonra marş bastığı güce geliyor diye birşeyler okumuştum
    yani 4000 devirden yüksek devirde yol yapılması lazım olduğu yerde marş basılması faydalı değil
    ben marş basmak yerine aküyü şarj aletine bağlıyorum 2017 model afrika akü orj 2 defa basmadı şarj aletine 15 dakika bağladım çalıştı
    Senin africa manuel miydi dct mi?
    Dct ise akü zayıf iken marş yapma.
    F54 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler