Ducati streetfighter v2 fakir edition 2022
-
Reklamlar
-
-
dolar 10 oldu 10.
Hala dukati sitrit faytir tasarimi diyosun..kim alacak olm bunu ?
Tasarimda igrenc yine.motor kisa ama sisman..diavel cirkinligide bir motor daha. Kafayı da ktm den calmislar
Sonuc:bir honda guzelligi goremedim
-
V2 modeli çıkıcağının söylentilerini duymuştum pek kulak asmamıştım ama gerçekmiş, V4 den uysal bir motosiklet isteyenler için iyi bir seçim (155 HP ne kadar uysal olabirse ) birde bunla birlikte Streetfighter V4SP yi çıkarttılar bu modelde s versiyonunda daha çok piste odaklı diye biliyorum. Adamlar yapmış gene .
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
dolar 10 oldu 10.
Hala dukati sitrit faytir tasarimi diyosun..kim alacak olm bunu ?
Tasarimda igrenc yine.motor kisa ama sisman..diavel cirkinligide bir motor daha. Kafayı da ktm den calmislar
Sonuc:bir honda guzelligi goremedim
Motosiklet resimlerine bakmak yerine kullanma amaci guden alim gucu yerinde insanlar tabii ki...
Onun icin de benim gibi insanlar CB1000R gibi makinalari iade edip, uzerine cok daha fazla koyup, Superduke, Tuono, Monster gibi motosikletler edinmekte...
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Motosiklet resimlerine bakmak yerine kullanmak amaci guden alim gucu yerinde insanlar tabii ki...
Amator,pahali diye kim alacak dedim.
Yoksa senin gibi isin uzmanlari tabiki dukati alir ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Onun icin de benim gibi insanlar CB1000R gibi makinalari iade edip, uzerine cok daha fazla koyup, Superduke, Tuono, Monster gibi motosikletler edinmekte...
:( Bak yine kiskandiriyosun kendini muhterem.
Goze gelirsin bak,forumda butun kem gozler senin ustunde.muskani dus alirken bile cikarma valla.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
dolar 10 oldu 10.
Hala dukati sitrit faytir tasarimi diyosun..kim alacak olm bunu ?
Tasarimda igrenc yine.motor kisa ama sisman..diavel cirkinligide bir motor daha. Kafayı da ktm den calmislar
Sonuc:bir honda guzelligi goremedim
bakırköy ruh ve sinir hastalıklarına bi gözük derim belki çaren ordadır
-
Hakikaten bilmediğim için soruyorum, ne kadar iyi ısı yalıtımı olursa olsun şu sarı renkle işaretlediğim yer nedeniyle kıç pişmez mi?
-
Kocaeli İl Temsilcisi
tommygun adlı üyeden alıntı
Millet motoruna ekstra para verip sele ısıtma sistemi taktırıyor. Burada direkt hazır sele ısıtma koymuşlar resmen. Kışın binen adamın dötü hiç üşümez bu motorda
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Millet motoruna ekstra para verip sele ısıtma sistemi taktırıyor. Burada direkt hazır sele ısıtma koymuşlar resmen. Kışın binen adamın dötü hiç üşümez bu motorda
Adamlar çok güzel kuyruk yapmışlar motora, Excalibur gibi
-
Kocaeli İl Temsilcisi
tommygun adlı üyeden alıntı
Adamlar çok güzel kuyruk yapmışlar motora, Excalibur gibi
Biz anca fotoğraflarına bakarız, canlısını bile göremeyiz
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Biz anca fotoğraflarına bakarız, canlısını bile göremeyiz
Korlas zamanında getirdi de almadık mı?
-
Kocaeli İl Temsilcisi
tommygun adlı üyeden alıntı
Korlas zamanında getirdi de almadık mı?
Anca önden peşinat alıp milletin parasını çatır çatır yerler
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
tommygun adlı üyeden alıntı
İyi yalıtım yaptılarsa pişmeyebilir. Eski CB900F'in egzosları kuyruk altiydi. Egzos üzerindeki metallere elle dokunulabiliyordu sürüşlerden sonra.
Lakin Ducati V4 bayağı ısınan bir motormuş. Tüm incelemeler bundan bahsetmişler...
-
hasmet adlı üyeden alıntı
İyi yalıtım yaptılarsa pişmeyebilir. Eski CB900F'in egzosları kuyruk altiydi. Egzos üzerindeki metallere elle dokunulabiliyordu sürüşlerden sonra.
Lakin Ducati V4 bayağı ısınan bir motormuş. Tüm incelemeler bundan bahsetmişler...
Sele altında egzoz olmayan Scrambler'da bile kıç kısmının çok ısındığını Ekşisözlük'te okumuştum. Acaba bu modelde de mi benzer problem vardır diye düşündüm.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
İyi yalıtım yaptılarsa pişmeyebilir. Eski CB900F'in egzosları kuyruk altiydi. Egzos üzerindeki metallere elle dokunulabiliyordu sürüşlerden sonra.
Lakin Ducati V4 bayağı ısınan bir motormuş. Tüm incelemeler bundan bahsetmişler...
Stf V4 lerde ısınmanın olduğunu pek bahseden yoktu sanırsam ısının daha çok Panigalede olduğunu söylüyordular ama bunun çözümünü ise yarış tulumu veya muadil bir ekipman ile ısının pek hissedilmediğini okumuştum.
-
Ducatinin fakir modelleri arkası çift maşa olur bu tek maşa çıkmış demekki premium kategorisinde dusunulmus bir motor fakat ne kadar carbon o kadar randuman olayını da goz onunde bulundurursak tam bir panigale899 olmuş mat çirkin siyah parcalarla bogulmus bi model
-
Pardon resimlerdeki son foto v4müş gözden kaçirmisim.en kötü sele ısıtmamız olur hocam gayette iyi olurama bence o kadar parça içinden o ısı imkani yok geçmez.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Sele altında egzoz olmayan Scrambler'da bile kıç kısmının çok ısındığını Ekşisözlük'te okumuştum. Acaba bu modelde de mi benzer problem vardır diye düşündüm.
Arka silindir başı seleye yakınsa yapabiliyor. Eski 1100cc KTM Adventure da öyleymiş. Bereket SDR'da seleyi arka silindir başından uzaklaştırmışlar.
Selenin ısınması çok pis bir durum. Malum oralar serin kalmak için dizayn edilmiş ezelden Rahatsız edici bir durummuş.
Honda ST serisinden gelen en büyük şikayet te yine ısıydı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)