Merhaba,
150’lik çin scooter motorumun makinasını komple revize ettim.
Topladıktan sonra makina çalışır gibi yapıp stop ediyor.
Silindir değiştirildi
-Sekmanlar 120 derecelik açılarla takıldı.
-Siyah kalın yağ sıyırma ve kompresör sekmanı orta yuvada.
-Metal kompresör sekmanı en üstte.
-Kompresör Sekmanlarının üzerindeki “R”,”RN” yazıları yukarıya bakıcak şekilde takıldı.
-Tüm Sekmanlar yuvasında rahat şekilde hareket etmekte.
-Piston “İn” yazısı emme manifolduna bakmakta.
-Yeni silindirdeki piston üst ölü nokta sıkıştırma boşluğu 1/1,5 mm arası.
Üst kapak yenisiyle değiştirildi
-Piston üst ölü noktada “T”de iken
Eksantrik mili dişlisi çizgileri yatay ve orta deliği tam yukarda sente yapılıp siboplar 0,08/0,12 ayarlandı.
-Buji yeni.
-Kalbürütör temizliği yapıldı.
-Emme manifoldu yeni.
Buji kontrolde ateşleme yapmakta
Benzin kalbürütöre gitmekte.
Düşünceleriniz nedir dostlar.