Hero hunk mu hero karizma mı?
-
Hero hunk kullanicisiyim. Aslinda memnunum ama son hizi 117 km yi gecmiyor.tamam hiz motoru degil ama sehiricinde araba sıkıstirmalarindan bikiyo insan. Soyle aradan siyrilmak icin 130 lari gormek gerekiyo bazen. bikac gundur karizmalara gozum gitti. 230 cc oldugundan 140 km son hiz yapabildigini okudum. Yan karenajlari da tedarik edilirse guzel bi motor olabilir gibi geldi. Var mi fikri olan?
Reklamlar
-
Var. Çirkin, titreşimli, sağından solundan zırıltı gelmesin diye kullanıcıların çözüm üretmeye çalıştıkları kötü bir motor. Hız anlamında işini görür ama alınmaz. Onun devri 10 sene önceydi.
Hero firmasını Türkiye'ye gelmeden önce Hint markaları içerisinde en iyisi zannederdim ama sonradan öyle olmadığını gördüm. Motorlarının en önemli özelliği titreşimli olmaları, başka da bir şey yok.
-
cok cirkin motor aga ya.
ns200 baksen :D
-
okancaytasi adlı üyeden alıntı
Hero hunk kullanicisiyim. Aslinda memnunum ama son hizi 117 km yi gecmiyor.tamam hiz motoru degil ama sehiricinde araba sıkıstirmalarindan bikiyo insan. Soyle aradan siyrilmak icin 130 lari gormek gerekiyo bazen. bikac gundur karizmalara gozum gitti. 230 cc oldugundan 140 km son hiz yapabildigini okudum. Yan karenajlari da tedarik edilirse guzel bi motor olabilir gibi geldi. Var mi fikri olan?
O motora en son verilecek isim karizma olmalıydı, tipsiz...
Hunkun commuter olduğunu unutmamak lazım. Ön dişli 15 yapın 90-100km hızlarda rahatlıyor.
Ns200 alın, 7000 devirde; 18nm tork - 18hp güç veriyor.
Hunk, 7000 devirde; 13,5nm tork - 13,2hp güç veriyor.
Küçük cc motorlarda 5 birim fark epey hissettiriyor.
Seko adlı üyeden alıntı
Hero firmasını Türkiye'ye gelmeden önce Hint markaları içerisinde en iyisi zannederdim ama sonradan öyle olmadığını gördüm. Motorlarının en önemli özelliği titreşimli olmaları, başka da bir şey yok.
Motorlarının en büyük özelliği uzun ömürlü olmaları, kronik hiç bir sıkıntısının olmaması olsa gerek. Rutin bakım dışında masrafsız motorlar.
Onun dışında hiç bir artısı olmayan, bildiğin kara düzen motor.
Titreşim konusunda evet; Özellikle oturuş pozisyonu dolayısıyla malafatüs depoya yaslandığı için, motordan indiğinizde altınıza işeyecek gibi hissedebilirsiniz.
-
Karizma çok çirkin, eğer güç için değiştirilecekse en azından Pulsar bakılmalı.
-
Pulsar alin diyenlere katiliyorum ama adamlar 100bini devirmis pulsara 17-18 bin tl istiyor. Karizma ise 10bin tl 15-20bin km de. Maddi olarak bunu sordum. Kismet
-
Şehir içinde araçlardan kaçmak için önemli olan son hız değil ki... tork verisine dikkat etmeniz lazım.
-
Karizmaların parçası bulunmuyor. Basit bir ön far için 4 ay motorum yattı ona rağmen fabrika yine tedarik edemedi kendim çıkmasını buldum. Uzak durulması gereken bir motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------
1 yıl kullandım selede titreşim hissedilmiyor. Elcikler, ön cam ve arka ayakçıklarda bariz titreşim var
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)