Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Siz benim çelişki kelimesini yanlış anlamışsınız sanırım. Çinli alınmaz, iyidir kötüdürle alakalı demedim bunu.
Daha önce bu kadar motosiklette deneyim yaşamış biri olarak şunları söylemeniz bana biraz anlamsız geldi;
-İlk olarak, ağırlık ve yüksekliğe alışmak demişsiniz, tracer daha önce kullandığnızı söylediğiniz Nc ler den hafiftir.
-Rodajda yüksek devire çıkılmaz gibi bir kaide yok, her devire çıkılır ama uzun süre kalınmaz,
-Bu tür, hani gerektiğinde off road yapılack motosikletlerde amörtisörler özellikle yumuşak olur, yoksa bel dayanmaz,
-Hava soğutmalı motorlar, sıkışık trafikte değilseniz veya rampa falan çıkmıyorsanız, sürekli seyir halinde olması soğuması için daha faydalıdır,
-Tel jantın neden kullanıldığını bilmemeniz garip, ayrıca tel janta tubeles lastik direkt takamazsınız, biraz modifiye ister.
Çinli-Japon kısmına gelince; 25 sene Çek,Alman ve japon'a binip sonrasında bir çinli aldım. O paralara alınacak bana uygun en iyi motordu. Ama 13 ay kadar dayanabildim, sonra sattım. Çünkü sürekli ''acaba bugün neresinden sorun verebilir'' den, sürüş keyfim kaçıyordu bazen. Çok büyük sıkıntılar yaşamadım,keyifle bindiğimde oldu, lakin o modelden ülkede 3 bin motor satıldıysa 2900 ünde rahat bazı kronik sıkıntılar çıkıyordu. Ve bunu kullanıcılar nedense hep sattıktan sonra dile getiriyordu.
Sonuç olarak; piyasanın durumu ortada, fiyatlar el yakıyor. Herkes gücünün yettiğini alıyor, çoğumuzun da gücü Çinli'ye yetiyor ama hala bu çinliler o ucuz fiyatlarını da haketmiyor maalesef.
Tekeriniz düz bassın.