Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Cristian Predoi Kaza Sonucu Yaşamını Yitirdi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Youtube üzerinden motosiklet incelemeleri yayınlayan Cristian Predoi bir kaza sonucu vefat etmiş. Kendisinin bir çok videosunu izlemiş biri olarak yakından tanıdığım birisini kaybetmiş kadar etkilendim.
    https://youtu.be/fDIFHYZuzxo


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı sariyeron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Youtube üzerinden motosiklet incelemeleri yayınlayan Cristian Predoi bir kaza sonucu vefat etmiş. Kendisinin bir çok videosunu izlemiş biri olarak yakından tanıdığım birisini kaybetmiş kadar etkilendim.
    https://youtu.be/fDIFHYZuzxo
    Yazik oldu,iyi bir abimizdi.gercekten uzuldum :(

    İslak yolda motorun kontrolunu kaybedip karsi yonden gelen aracla carpismis.

    Basta bilinci acikken daha sonra ic kanamadan dolayi vefat etmis.
    cekalp bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Gerçekten üzüldüm. Benim de videolarını severek izlediğim beklediğim birisiydi. Biraz yabancı dilden dolayı sanırım takip etmesi zordu ama her zaman önemli noktalara değinen yorumları vardı.

    Bu arada benim gibi ismini bilmeyenler için kendisi daha önce DriveMag riders youtube kanalında, yakın zamanda da Racing and Adventure kanalında video yayınlayan Romanyalı arkadaş.

  4. #4
    Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    HATAY-ANTAKYA
    Motosikleti
    Crf 250 L
    Üzücü gerçekten de. Yazık olmuş.

  5. #5
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Motor " R125 BMW "mi?
    Eğer öyle bir modelse 125cc ile başlamanın bile riskini ortaya koyuyor.
    Ayrıca BMW gibi ileri teknolojik araçların dahi toleransyonu da ayrıca konuşulmalı...
    Velhasıl, ne diyor bu, adan ölmüş! diyen de çıkacaktır.
    Toprağı bol olsun..

  6. #6

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor " R125 BMW "mi?
    Eğer öyle bir modelse 125cc ile başlamanın bile riskini ortaya koyuyor.
    Ayrıca BMW gibi ileri teknolojik araçların dahi toleransyonu da ayrıca konuşulmalı...
    Velhasıl, ne diyor bu, adan ölmüş! diyen de çıkacaktır.
    Toprağı bol olsun..

    bmw r1250gs

  7. #7
    kasırga genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2021
    Şehir
    sarıçam/adana
    Motosikleti
    arora kasırga ar 50-50
    birebir takip etmesemde arasıra videolarına denk geliyordum

    yazık olmuş,iyi adamdı

  8. #8

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    tanımıyorum ama eminim bu motor konusunda gayet bilgili bir sürücüdür. böyle olunca bazen bazı şeyleri sorguluyorum ve bu ölümlerin ve kazaların kötü yanı ne zaman geleceği bilinmiyor. belki kafadan 15 yıllık motorcu.
    geçen de 20 yıllık türk bir motorcu kaza yapmıştı akıbetini bilmiyorum.
    aea da keze öyle vefat etti.

    bilmiyorum aramızda var mı her daim usturuplu süren hiç abartmayan şeridinde pıt pıt giden? sahiden var mı hiç riske girmeden tamamiyle defansif sürün stilini benimsemiş arada sırada dahi saçmalamayan?

    maalesef ne zaman düzgün kullanacam desem de bir şekilde yolda saçmalıyorum.
    1 defa sollayayım derken filtrenin bokunu çıkarıyorum. tamam risk almadan filtreliyorum her arabayı geçtikten sonra ilk yavaşlıyorum. öyle bir pozisyona getiriyorum ki önüme kırsa dahi geçecek nokta ayarlıyorum sonra geçiş yapıyorum ama yani yine de abartıyorum. bir noktada işin boku çıkıyor.
    o haliçten levent gidişte emniyet şeridi dahi yokken dizim çarpacak şekilde sağdan arabaları geçiyorum. yine kendimce her geçişten sonra bir yavaşlıyorum öndeki şoförün aynadan görmesini sağlıyorum falan ama. sonuçta ben de hata yapıp orada düşebilirim veya motor birden gaz kesebilir düşebilirim. bariyerlerin dibi.

    yani kısaca şu lanet olası motora bindiğimde hala işin bokunu çıkarıyorum. aynısı arabada da var. tamamiyle karakterle alakalı olduğunu düşünüyorum sürüş stilinin.
    genel anlamıyla aceleci biriyim.
    bu da sürüşe yansıyor. keşke rahat aceleci olmayan bir karakterim olsaydı.
    yani gerçekten var mı yıllardır doğru düzdün hiç saçmalamadan sürebilen? şu noktada en azından bana bir güç versin. ama doğruyu söylesin. 1 defa bile dahi saçmalamayan.

    bir gün şu sürüş karakterimi oturtacam ama umarım o zamana kadar kaza yapmam. hele şöyle iyi sürücülerin yaşadığı şeyleri görünce biz gerçekten kimiz yani. bazen soğuyorum şu lanet şeyden.
    neyse yarın bir sakin sürmeye çalışayım. hiç filtre yapmadan tın tın sağ şeritten 60-80 gitsem bari. bir gün şu kafaya eriştiğimde aydınlanıcam. son nokta benim için. konuyu çarpıttım ama sahiden bu tarz haberler hep aklıma bunları getiriyor.
    recaip ve Jeansque bunu beğendiler.

  9. #9
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 2019
    Bir kaç gün önce aldım haberi, gerçekten üzücü, ara ara sayfasını takip eder videolarını izlerdim.

    Motoru 1250gs, gs'lerde ön amortisörün hissizliğinden bir zamanlar rahmetli Barkın Bayoğlu gs incelemesinde bahsetmişti, yoldan gelen geri bildirimleri gs vermiyor telelever gibi sistemlerle bir noktada çok rahat bir sürüş de olsa yollar değişken yapıya sahip, kullanıcı olarak yolu tutmuyor hissini anında hissetmezsek başımıza bir olay gelecekse son anda anlıyoruz, yani teknoloji iyi hoş ama belli bir yerde de insanı hissizleştiriyor, tamamen teknolojiye güvenir hale geliyoruz.

    Bu olayda Predio 130 km ile viraja girmiş deniliyor, bu da işte aşırı özgüven, videoda görüldüğü üzere yolda çizgi yok işaret yok, o kadar hızlı gitmenin anlamı ne, kendi adıma altımdaki motor güçlü de olsa gerektiğinde kağnı gibi gidiyorum, sonuçta motosikletin hatayı affetme kapasitesi düşük, bunu bilmezseniz başınıza kötü şeylerin gelmesi kaçınılmaz, üzdü bizi Predio, keşke bu kadar motoruna ve kendine güvenmeseydin :(

    espresso bunu beğendi.

  10. #10
    psyche - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Wrocław
    Motosikleti
    CBF 600
    Alıntı natijax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tanımıyorum ama eminim bu motor konusunda gayet bilgili bir sürücüdür. böyle olunca bazen bazı şeyleri sorguluyorum ve bu ölümlerin ve kazaların kötü yanı ne zaman geleceği bilinmiyor. belki kafadan 15 yıllık motorcu.
    geçen de 20 yıllık türk bir motorcu kaza yapmıştı akıbetini bilmiyorum.
    aea da keze öyle vefat etti.

    bilmiyorum aramızda var mı her daim usturuplu süren hiç abartmayan şeridinde pıt pıt giden? sahiden var mı hiç riske girmeden tamamiyle defansif sürün stilini benimsemiş arada sırada dahi saçmalamayan?

    maalesef ne zaman düzgün kullanacam desem de bir şekilde yolda saçmalıyorum.
    1 defa sollayayım derken filtrenin bokunu çıkarıyorum. tamam risk almadan filtreliyorum her arabayı geçtikten sonra ilk yavaşlıyorum. öyle bir pozisyona getiriyorum ki önüme kırsa dahi geçecek nokta ayarlıyorum sonra geçiş yapıyorum ama yani yine de abartıyorum. bir noktada işin boku çıkıyor.
    o haliçten levent gidişte emniyet şeridi dahi yokken dizim çarpacak şekilde sağdan arabaları geçiyorum. yine kendimce her geçişten sonra bir yavaşlıyorum öndeki şoförün aynadan görmesini sağlıyorum falan ama. sonuçta ben de hata yapıp orada düşebilirim veya motor birden gaz kesebilir düşebilirim. bariyerlerin dibi.

    yani kısaca şu lanet olası motora bindiğimde hala işin bokunu çıkarıyorum. aynısı arabada da var. tamamiyle karakterle alakalı olduğunu düşünüyorum sürüş stilinin.
    genel anlamıyla aceleci biriyim.
    bu da sürüşe yansıyor. keşke rahat aceleci olmayan bir karakterim olsaydı.
    yani gerçekten var mı yıllardır doğru düzdün hiç saçmalamadan sürebilen? şu noktada en azından bana bir güç versin. ama doğruyu söylesin. 1 defa bile dahi saçmalamayan.

    bir gün şu sürüş karakterimi oturtacam ama umarım o zamana kadar kaza yapmam. hele şöyle iyi sürücülerin yaşadığı şeyleri görünce biz gerçekten kimiz yani. bazen soğuyorum şu lanet şeyden.
    neyse yarın bir sakin sürmeye çalışayım. hiç filtre yapmadan tın tın sağ şeritten 60-80 gitsem bari. bir gün şu kafaya eriştiğimde aydınlanıcam. son nokta benim için. konuyu çarpıttım ama sahiden bu tarz haberler hep aklıma bunları getiriyor.
    Postunu okurken kendimi gordum resmen

    Ben de bundan 6-7 yil once senin gibiydim , ne kadar kendime bu sefer sakin,sakin diye telkin etsem de trafikte olusan bir kac hatali surucuden sonra sartelim atiyordu , keza cevremde vefat eten bir cok arkadasim oldu en son AEA derken biraktim 2 teker isini , evlilik coluk cocuk yas ilerledi derken komple 4 teker devam ettim , su an sakinim genel olarak hos sakin olmasam da 4 teker tolere ediyor hatalari fakat 2 tekerde hata yapma luksun pek olmuyor..

    Neyse cok uzattim ama demek istedigim surus karakterinin degismesi icin genel olarak radikal degisikliklerin olusmasi gerekiyor kisisel olarak , sadece motosiklet anlaminda degil.. Yas olarak ilerlemek , evlilik , cocuk sahibi olmak ya da Allah gostermesin buyuk bir kaza bunlara vesile olabilir tabii ben risk almamayi sectim , simdilik sadece arada foruma girip okuyorum yada videolar izliyorum , ara sira zehir depresiyor , mesala gecen hafta 600F almaya gittim , bankamatik kartinda sorun cikti alamadim , belki de hayirlisi buymus deyip tekrar vazgectim..

    Kim bilir belki cocuklari buyuttukten sonra emeklilik vakti tekrar baslarim yada off-road cross vs oyalarim kendimi , bakalim artik.
    "Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
    utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "

    Psychedelic Gececi

  11. #11

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    Alıntı psyche adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Postunu okurken kendimi gordum resmen

    Ben de bundan 6-7 yil once senin gibiydim , ne kadar kendime bu sefer sakin,sakin diye telkin etsem de trafikte olusan bir kac hatali surucuden sonra sartelim atiyordu , keza cevremde vefat eten bir cok arkadasim oldu en son AEA derken biraktim 2 teker isini , evlilik coluk cocuk yas ilerledi derken komple 4 teker devam ettim , su an sakinim genel olarak hos sakin olmasam da 4 teker tolere ediyor hatalari fakat 2 tekerde hata yapma luksun pek olmuyor..

    Neyse cok uzattim ama demek istedigim surus karakterinin degismesi icin genel olarak radikal degisikliklerin olusmasi gerekiyor kisisel olarak , sadece motosiklet anlaminda degil.. Yas olarak ilerlemek , evlilik , cocuk sahibi olmak ya da Allah gostermesin buyuk bir kaza bunlara vesile olabilir tabii ben risk almamayi sectim , simdilik sadece arada foruma girip okuyorum yada videolar izliyorum , ara sira zehir depresiyor , mesala gecen hafta 600F almaya gittim , bankamatik kartinda sorun cikti alamadim , belki de hayirlisi buymus deyip tekrar vazgectim..

    Kim bilir belki cocuklari buyuttukten sonra emeklilik vakti tekrar baslarim yada off-road cross vs oyalarim kendimi , bakalim artik.
    öyle maalesef kazalar veya yaşanmışlıklar bir şekil level atlattırıyor ama işte yaşamadan gördükleriyle de doğru işleri yapanlar var hedef o. benim de ilk kazam sonrası sürüşüm gayet değişti ama 2. kazayı görmeye gerek yok istediğim seviyeye gelmek için. aslında yazdığınız bir bakıma da motive etti.

    "Yas olarak ilerlemek , evlilik , cocuk sahibi olmak ya da Allah gostermesin buyuk bir kaza bunlara vesile olabilir tabii ben risk almamayi sectim"
    normalde genel olarak böyle evet ama bu beni gaza getirmeli. bakalım bir dahaki sürüşlerimi hep tın tın giderek yapmayı düşünüyorum. bir 5-10 defa hiç bozmadan öyle sürersem alışkanlık sağlayacaktır.

    size de en hayırlısı neyse onu yapmanız ümidiyle diyeyim. ileride bir gün elbet alırsınız gibi offroad veya normal teşekkürler yorum için

  12. #12
    recaip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2020
    Severek takip ettigim biriydi. Uzuldum.

    Bosa sallamak gibi olmasin ama göruntulerde yol ve motorun durumu belli.
    Yol 80lik bile degildir, tas catlasin 60-70lik, motorun ve arabanin da aldiklara hasarlara bakarsak, hizli gittigini varsayabiliriz. Tabii ki burda hizli giderek hata yapan araba da olabilir.
    Cok cok tecrubeli bir surucuydu ama tecrube herzaman guvenlilgi ilk plana aldiginin garantisi olmuyor.
    Rahmetli Barkin AEA meshur doblo ile kapisma videosu yapmisti. Onun gibi birine hic yakistiramamistim.
    Ayni sekilde top speed testi yapan tecrubeli suruculeri de anlamakta.zorlaniyorum.
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)