Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

viteslerde vurma ses ve sarsıntı..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ferhatseyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Dragstar XVS 650 - Woskhod 175- Kawasaki er5
    çok sevgili dostlar selam. bir proje için almış olduğum jinlun 150 motoru bu gün kullandım biraz. bir ve ikinci vitesler normalken üç ve dört şak şak sesli sarsıntılı ve vurmalı şeklinde. beşe atamadım muhetmelen o da öyledir. vites kutusu mu dersiniz? tecrübesi olan yada fikri olan arkadaşlar yardım ve tavsiye lütfen..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı ferhatseyhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok sevgili dostlar selam. bir proje için almış olduğum jinlun 150 motoru bu gün kullandım biraz. bir ve ikinci vitesler normalken üç ve dört şak şak sesli sarsıntılı ve vurmalı şeklinde. beşe atamadım muhetmelen o da öyledir. vites kutusu mu dersiniz? tecrübesi olan yada fikri olan arkadaşlar yardım ve tavsiye lütfen..
    Büyük ihtimal vites dişlileri ile alakalı durumdur onun haricinde zincir ve dişli kalıyor.

  3. #3
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Vites hilal parcasina ve sanziman disli kutusu rulmanlarina bakilmasi gerekir.

    Boşluk var,yuksek viteslerde yüke binince ses yapiyor

  4. #4

    Üyelik
    27 Mart 2021
    Keşke proje için o tarz Çinliden ziyade bilinen düzgün bir motosiklet alsaydınız. Çoğunlukla vites dişlilerini, hilalleri dandik yaptıkları için çok çabuk dişliler birbirini yemeye başlıyor. Ya da kötü yağ kullanılmışsa birden ikiye zor geçebilir. Bazı motorlarda tepiklemek de gerekebilir. Hiç jinlun kullanmadığımdan bilmiyorum.

  5. #5
    ferhatseyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Dragstar XVS 650 - Woskhod 175- Kawasaki er5
    arka teker boşta iken denedim sonuç aynı. dolayısıyla çekişe bindiği zaman yapıyor olma ihtimali yok. öyle sanıyorum şanzumana gircez. vites hilalleri ile kurtarırsak ne ala ki pek sanmıyorum. dişli grubunu değiştirmek icap edecek sanırım..

  6. #6

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Teşhisi koymuşsun sanırım. Dandik şanzıman ve dandik blok rulmanı sıkıntısı Çin malı motorların kanayan yarası. Motoru açmışken mutlaka blok rulmanlarını kaliteli olanlarıyla(SKF ors vs.) değiştir. Motoru açıp dişlileri değiştirir geri kapatırsın, fazla süre geçmede şanzıman mili rulmanı ses yapar

  7. #7
    ferhatseyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Dragstar XVS 650 - Woskhod 175- Kawasaki er5
    şöyle bişey farkettim bu uydurma cruiserlerde ayak pedi vites koluna göre çok uzun. dolayısıyla kol tam tur hareket edemiyor vites hilalleri dişlilere tam oturamıyor bundan dolayı zarar vermiş gibi görünüyor vites kutusuna. bu tip ayak pedli cruiser kullanan arkadaşlar da bu konuda dikkatli olsunlar.. pedi kesip iptal edicem kol basamak takıcam. vites kolunun topuk kısmını da kesicem vitesleri tam oturtarak deniycem. sonucu burdan paylaşırım..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)