Tamamdır teşekkürler
Tamamdır teşekkürler
Oring'siz, küçük zincir. Herkes tutturmuş sahtedir diye, yok öyle bir şey yahu
Bisiklet zincirinin bir tık kalınından bahsediyoruz. 520'liklerle karıştırmayın, 428 bu.
Oring, baklaların arasındaki birleşim yerini kapatan sızdırmazlık contası oluyor. Bu baklalar arasında yağ var, baklaların rahat hareket etmesini sağlıyor ve oring de bu yağı koruyor.
Oring olmazsa, bu yağ korunmadığı için sürekli yağlamanız ve temizlemeniz gerekir. Aksi takdirde çok çabuk aşınır.
Zincire sürekli bakarım, zaten çok sürmüyorum, ucuz olsun yeter, 5000km sonra 1 birim paraya yenisini alırım diyorsanız oring'siz alabilirsiniz.
Her gün zincirle uğraşamam, arada sırada bakarım, 15000 km sonra da 3 birim para verip yenisini alırım diyorsanız oring'li alın.
https://www.motoonline.com.tr/marka-model/yamaha/yzf-125-r-125cc/zincir-o-ring-li/rk-o-ring-li-zincir-428-kro-132l/
O ringli daha mantıklı geldi bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
Bu motorun zincirini araştırdığımda bazı yerler 132 diyor bazıları 112 diyor anlamadım cidden
google yzf 125 chain size yaınca 428 132 çıkıyor.132 olması lazım.bir sayın bakalım üstündeki baklaları kaç tane
Sayayım foruma eklerim başkalarına da yardımcı olmuş oluruz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)