Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Hayabusa Tanıtıldı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Çıkartmasalar da olurmuş. Temcit pilavı olayına dönmüş. Motor tarafında da ciddi bir yenilik yok. En azından hybrid bir sistem yada ekstra besleme koysalardı teknolojik bir fark yaratmış olurlardı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    187hp ile 210hp guc farkini kullanimda farkedebilene helal olsun. Ama dusuk devir tork avantajini farketmemek mumkun degil.

    Sahsen hosuma gitti rakamlara oynamak yerine kullanilabilirlige yatirim yapmis olmalari.

    Internette rakamlara bakip burun kiviran olacaktir illa ki ama motosikleti almayi ciddi ciddi dusunenlerin onem verecegi nokta bu bence.
    o gücü hissetmek zaten mümkün değil tork zaten deli gibi bastırır.ama yanınıza r1 s1000rr falan gelince işte o güç eksikliği ortaya çıkıcaktır.hatta hyper naked grubu bile belli bir hızda bu motoru bence terletir güc ağırlık oranından dolayı.bunlar hem daha hafif hem daha güçlü tokat delisi yaparlar.bide 187hp dedik bu motor gücü arka tekerde yola ne kadarını aktarabiliyor bide o var.kayıp oranını bilmiyoruz tutup 170 hp civarında çıkarsa o zaman gerçekten güçsüz bir motor kalıcak.bence suzuki çok yanlış yaptı ya ağırlıktan golü atıcaktı şöyle 220 kilo falan yada güçten milleti şaşırtıcaktı 210hp civarları ama en beklenmeyeni verdi o da tork.bu motoru alan tork aramıyorki sürat hız istiyor aerodinami ile yürümek ister.ss motorlar gibi ufak değil daha kallavi bir motor bence o gücü görüntüsüyle yansıtmalıydı.1350cc de 200hp ve üzeri çıkartmak çokta zor olmasa gerek.gerçi o kadar konuşuyoruz ama gerçek hayatta yanlış hatırlamıyorsam 1 tane rakibi var oda zzr1400.pek ilgi görmeyen bir lig ağırsiklet ss ama konforlu hızlı motorlar.tabi boşa tartışıyoruz kağıt üzerindeki veriler bunlar gerçekte belki büyük süprizleri var ama yine söylerim bu sefer efsane olamadı

  3. #23
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Motosiklet gibi motosiklet olmuş, ben çok beğendim.

  4. #24
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bide 187hp dedik bu motor gücü arka tekerde yola ne kadarını aktarabiliyor bide o var.kayıp oranını bilmiyoruz tutup 170 hp civarında çıkarsa o zaman gerçekten güçsüz bir motor kalıcak.bence suzuki çok yanlış yaptı ya ağırlıktan golü atıcaktı şöyle 220 kilo falan yada güçten milleti şaşırtıcaktı 210hp civarları ama en beklenmeyeni verdi o da tork.bu motoru alan tork aramıyorki sürat hız istiyor aerodinami ile yürümek ister.
    Arka tekerde 170hp'den çok yukarıda olması mümkün değil zaten, çünkü 170 beygir bile yüzde ondan az kayba tekabül ediyor.

    Motosikletin hitap ettiği kesimin düşük devir torku yerine daha da fazla güç istediği fikrine katılmıyorum. Çünkü bu pist motosikleti değil. Motosikleti alanlar 300+ süratlerden ziyade makul hızlarda vakit harcayacaklar. O durumda da asıl eksikliğini hissedecekleri şey tork olacak, daha da fazla güç değil.

    Ki zaten güç mahrumu da değil motosiklet. Arka tekere 150+hp gönderebilen hiç bir motosiklet güç fakiri değildir. O noktada gücü yola aktarabilmek daha büyük sorun haline geliyor...

    Ama düşük devir torku her halükarda kendini hissettiren önemli bir özellik, özellikle de bu ağırlıkta bir motosiklet için...

    R1 ya da S1000R ile yan yana gelme türü yaklaşımları biraz çocukça buluyorum açıkçası. Farklı tür motosikletler, farklı tür avantajları dezavantajları mevcut... Kırmızı ışıkta gaz veren olduğunda ben de gaz veriyorum. Işık yeşil yanınca Allah ne verdiyse abanıp gürültüyle uçup gidiyorlar. Ben de kıs kıs gülerek yavaşça kalkıyorum. Acaip kıl oluyorlar. Hayabusa alacak insan n'aptığını biliyordur. Olur da bilmiyorsa da çok yakında öğrenecektir

  5. #25

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka tekerde 170hp'den çok yukarıda olması mümkün değil zaten, çünkü 170 beygir bile yüzde ondan az kayba tekabül ediyor.

    Motosikletin hitap ettiği kesimin düşük devir torku yerine daha da fazla güç istediği fikrine katılmıyorum. Çünkü bu pist motosikleti değil. Motosikleti alanlar 300+ süratlerden ziyade makul hızlarda vakit harcayacaklar. O durumda da asıl eksikliğini hissedecekleri şey tork olacak, daha da fazla güç değil.

    Ki zaten güç mahrumu da değil motosiklet. Arka tekere 150+hp gönderebilen hiç bir motosiklet güç fakiri değildir. O noktada gücü yola aktarabilmek daha büyük sorun haline geliyor...

    Ama düşük devir torku her halükarda kendini hissettiren önemli bir özellik, özellikle de bu ağırlıkta bir motosiklet için...

    R1 ya da S1000R ile yan yana gelme türü yaklaşımları biraz çocukça buluyorum açıkçası. Farklı tür motosikletler, farklı tür avantajları dezavantajları mevcut... Kırmızı ışıkta gaz veren olduğunda ben de gaz veriyorum. Işık yeşil yanınca Allah ne verdiyse abanıp gürültüyle uçup gidiyorlar. Ben de kıs kıs gülerek yavaşça kalkıyorum. Acaip kıl oluyorlar. Hayabusa alacak insan n'aptığını biliyordur. Olur da bilmiyorsa da çok yakında öğrenecektir
    pist motoru demedim ki zaten 300 kilo ve o boyla neresine piste çıkıcak ? h2 bile piste zar zor çıkıyor sadece kendini oyalıyor kafa tutamıyor.r1 1000rr falan kıyaslamam hızlanma,son hız bakımından,ataklık bakımından ve sadece görüntü bakımından olabilir.o klasın motoru hali hazırda gsx1000rr var zaten.zzr1400 videolarında gerçekten 1000lik ss motorlarla birlikte yürüdğüne baya bi şahit oldum.onlar kadar iyi hızlanıp onlar kadar son sürate sahip oluyor ama kat ve kat konforlu ve uzun yolculuklara günlük kullanıma da gelebiliyor.eksiği yok baya bir fazlası var pist dışında onada zaten kimse çıkmıyor.ama hayabusanın espirisi,aerodinamisi ve gücü idi.o yıllardaki güç verisi zaten müthiş,zaten 180hp gören ss motor yoktu.ama hayabusanın hem torku hem gücü hemde aero dinamisi vardı.ayrıca 230 220 kilolarda geziyordu ağırlıkları sslerin.ama şimdi tork dışında hiç bir avantajının kaldığını görüyoruz.o yıllarda yolda hayabusa gören 1000lik çoğu ss sürücüleri geçebiliceğini düşümüyordu,zaten geçemezdi
    sonuç olarak tek bir cevap kalıyor suzuki o yıllarda kendini aşmış ss motor performansında bir motor çıkartmıştı.bunu ama bilerek ama bilmeyerek yaptı ve sonuçta da efsane oldu.bu efsanesini devam ettirmesini bekledim ama suzuki fantezi değil gerçekçi davrandı kalplere değil akla oynadı.kullanılabilirlik

  6. #26
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    187 hp, 150 nm. Elektronik olarak 300 km'de hızı sabitlenmiş. Euro 5 motorlu. Motorun yatma açısını da hesaba katan "cornering ABS", yokuş kalkış desteği, çekiş kontrolü, üç kademeli motor freni kontrolü, kalkış kontrolü, hız sabitleyici, aktif hız limitleyici ve çift yönlü quick shifter eklemişler. Satış fiyatı ise 16.499 pound (160 bin TL) olarak açıklanmış. Nisan ayında Türkiye'ye sınırlı stok ile 299 Bin Tl ile satışa çıkacakmış.

    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  7. #27

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    187 hp, 150 nm. Elektronik olarak 300 km'de hızı sabitlenmiş. Euro 5 motorlu. Motorun yatma açısını da hesaba katan "cornering ABS", yokuş kalkış desteği, çekiş kontrolü, üç kademeli motor freni kontrolü, kalkış kontrolü, hız sabitleyici, aktif hız limitleyici ve çift yönlü quick shifter eklemişler. Satış fiyatı ise 16.499 pound (160 bin TL) olarak açıklanmış. Nisan ayında Türkiye'ye sınırlı stok ile 299 Bin Tl ile satışa çıkacakmış.

    https://www.youtube.com/watch?v=nJtT6FZA7hQ
    300 bin vermeye değermi peki

  8. #28
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı Erenkc91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    300 bin vermeye değermi peki
    parası olan bu motoru hayabusa olduğu için alır. fiyatıne nazaran verdiği performansı için değil
    şahsen param olsa ben alırdım. bunu alıp s1000rr yada benzeri motorları tokatlamak için değil.
    since 1987

  9. #29
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Erenkc91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    300 bin vermeye değermi peki
    Devlete 2. bir Hayabusa alacak kadar gönlü zengin bir insan değilim maalesef. XJ6 ile yollara devam.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  10. #30

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Devlete 2. bir Hayabusa alacak kadar gönlü zengin bir insan değilim maalesef. XJ6 ile yollara devam.
    Yurt dışı fiyatı ile satılsa kuryeler bile haybusa alır

  11. #31
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Fiyat anormal değil. Elektronik destekler ve özellikler gayet iyi. Araç takip özellikli cruise control bile koymuşlar... Öndeki araç yavaşlarsa motosiklet te otomatik olarak yavaşlıyor, hızlanınca motosiklet te hızlanıyor.

  12. #32
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    N-Max 155


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)