Ducati 2021 Fiyat listesi
-
Reklamlar
-
+ desmo bakım masrafları diye ekleyelim.
-
-ZERO- adlı üyeden alıntı
+ desmo bakım masrafları diye ekleyelim.
Alıcak para olsa desmo bakımını düşünmeyiz
-
-ZERO- adlı üyeden alıntı
+ desmo bakım masrafları diye ekleyelim.
çok yazılıyor bu bakım ortalama ne kadar tutuyor ki? Bu kadar abartıldığı kadar var mı yani gerçekten? Fiyatlar da bu arada ateş pahası...
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
-
furkanguvenc adlı üyeden alıntı
çok yazılıyor bu bakım ortalama ne kadar tutuyor ki? Bu kadar abartıldığı kadar var mı yani gerçekten? Fiyatlar da bu arada ateş pahası...
desmocuk bakımı
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
Nee?? Yuh be kardeşim bu nedir? İnşallah Triumph da yoktur böyle bir şey
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
-
furkanguvenc adlı üyeden alıntı
Nee?? Yuh be kardeşim bu nedir? İnşallah Triumph da yoktur böyle bir şey
onlarda da var bu tarz adı yok sadece :D ama ducatide desmo modele göre değişiyor oda dip not olsun bir de desmo bakımında motorda bütüna rıza ne varsa çıkartılıyor ona göre fiyat çıkıyor amartisör keçesinde sorun varsa o da eklenir yada balatalar bitikse hatta lastiklere kadar o yüzden bazı agalar faturaya bakmadan ne değişti bilmeden ağlıyor
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
furkanguvenc adlı üyeden alıntı
çok yazılıyor bu bakım ortalama ne kadar tutuyor ki? Bu kadar abartıldığı kadar var mı yani gerçekten? Fiyatlar da bu arada ateş pahası...
5000-25000 tl arası değişiyor
-
24 Bin KM'de bir sanırım dimi bu Desmo bakımı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------
Bir de şöyle bir şey var arkadaşlar Ducati benim gözümde ve bir çok kullanıcının gözünde motosiklet aleminin Ferrari.si gibi o yüzden alım ve işletme masrafları çok olmasını bir yere kadar anlıyorum ben.
-
Ducati 950S Honda Africa Twin (ES)'den 13.000₺ daha ucuz. Hiç fena değil... AT'den hafif ve daha güçlü. O bütçelerde motosiklet bakıyor olsam çok ciddi olarak düşünürdüm.
-
furkanguvenc adlı üyeden alıntı
24 Bin KM'de bir sanırım dimi bu Desmo bakımı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------
Bir de şöyle bir şey var arkadaşlar Ducati benim gözümde ve bir çok kullanıcının gözünde motosiklet aleminin Ferrari.si gibi o yüzden alım ve işletme masrafları çok olmasını bir yere kadar anlıyorum ben.
2016 dan öncekiler 24 bin sonrakiler 30 binde bir ama multistrada v4 de desmo bakımı yok desmosu olmayan tek model o diğerlerinde 30 binde bir yenilerde
-
Adamların en ucuz motoru 100 bin tl. Hani iki teker bir motor olan vasıtadan bahsediyoruz. Otomobil vs değil, 100 bin tl. Burada desmo bakımı konuşuluyor. Motosiklete 100 bin verebilen birisine desmo dokunmaması lazım.
-
desmo bakımından bu kadar korkulmasına anlam veremiyorum ben. zaten belirli kmlerde parça parça bir sürü değişiklik yapıyoruz bunu yaparken de nazlı ustaları ikna etmek ve git gel bir sürü zaman kaybı gibi durumlarla karşılaşıyoruz. tüm sıvıların ve gerekli parçaların belirli kmlerde yenilenmesi ve bunun standartize edilmesi bana çok mantıklı geliyor. fiyat olarak deniyorsa yüksek ccli motorlar için bahsettiğim değişiklikler en az desmo kadar tutuyordur.
-
numan adlı üyeden alıntı
desmo bakımından bu kadar korkulmasına anlam veremiyorum ben. zaten belirli kmlerde parça parça bir sürü değişiklik yapıyoruz bunu yaparken de nazlı ustaları ikna etmek ve git gel bir sürü zaman kaybı gibi durumlarla karşılaşıyoruz. tüm sıvıların ve gerekli parçaların belirli kmlerde yenilenmesi ve bunun standartize edilmesi bana çok mantıklı geliyor. fiyat olarak deniyorsa yüksek ccli motorlar için bahsettiğim değişiklikler en az desmo kadar tutuyordur.
bizdeki yüksek cc bakımı çoğunlukla yağ ve yağ filtresi olarak bakılıyor ama kimse egzantirk sistemini arıza vermeden değişmiyor balatalar ve zincirler aynı şekilde o yüzden bizim millete adı konunca çok geliyor adam akıllı bakımını yapan kişi yok gibi zaten 600 üstü motorda
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
berk_cglr adlı üyeden alıntı
bizdeki yüksek cc bakımı çoğunlukla yağ ve yağ filtresi olarak bakılıyor ama kimse egzantirk sistemini arıza vermeden değişmiyor balatalar ve zincirler aynı şekilde o yüzden bizim millete adı konunca çok geliyor
adam akıllı bakımını yapan kişi yok gibi zaten 600 üstü motorda
Çünkü otomatik gerginlik ayarlı egzantrik zinciri değişim istemez kolay kolay. Ama Ducati gibi lastik kayış kullanıyorsanız belli aralıklarla değiştirmek zorunlu, yoksa koptuğunda motoru ele almak söz konusu.
Zincir ve balata zaten kullanıma göre değişen şeyler. Sabit km'si yok.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Çünkü otomatik gerginlik ayarlı egzantrik zinciri değişim istemez kolay kolay. Ama Ducati gibi lastik kayış kullanıyorsanız belli aralıklarla değiştirmek zorunlu, yoksa koptuğunda motoru ele almak söz konusu.
Zincir ve balata zaten kullanıma göre değişen şeyler. Sabit km'si yok.
kitapçıklarında değişim gerektiği km yazar ama bizim ülkede yok öyle bir bakım yapan yok sizdeki super duke 1290 için bile belli bir süre sonra değişim zamanı vardır parçaların , egzantirik zinciri uzadığında ses gelince değişir millet , balatalar değişirken sadece balata değişir ama yaylara ya da saçlara bakmadan direk takarlar, fren hidroliklerini değişmediği için balatalarda sorun olduğunu sananda var.
neyse muhalefet olmak için yazıyorsan eyvallah canın sağolsun ama benim demek istediğimle sizin çıkışınız biraz alakasız burada
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Çünkü otomatik gerginlik ayarlı egzantrik zinciri değişim istemez kolay kolay. Ama Ducati gibi lastik kayış kullanıyorsanız belli aralıklarla değiştirmek zorunlu, yoksa koptuğunda motoru ele almak söz konusu.
Zincir ve balata zaten kullanıma göre değişen şeyler. Sabit km'si yok.
Yeni sistemlerde zincire geçtiklerini okumuştum veya duymuştum,ne kadar doğrudur bilemem ama bence zincir herzaman iyidir
-
Erenkc91 adlı üyeden alıntı
Yeni sistemlerde zincire geçtiklerini okumuştum veya duymuştum,ne kadar doğrudur bilemem ama bence zincir herzaman iyidir
v4 bloklar ve v2 bloklarda zincir var , multistrada v4 de desmo bakımı yok ama onun haricindeki L bloklar kayışlı
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
berk_cglr adlı üyeden alıntı
v4 bloklar ve v2 bloklarda zincir var , multistrada v4 de desmo bakımı yok ama onun haricindeki L bloklar kayışlı
Ducati çok iyi işler çıkarıyor stock olarak karşılaştırırsak panigale v4r modeli tüm 1000cc sınıfındaki ss motorları geçmeyi başarabiliyor hatta kawasaki h2 bile geçebiliyor. Ducati çok iş çıkarmış
V4r vs h2 vs s1000rr: https://youtu.be/9vuYoVdcn2k
-
Erenkc91 adlı üyeden alıntı
Ducati çok iyi işler çıkarıyor stock olarak karşılaştırırsak panigale v4r modeli tüm 1000cc sınıfındaki ss motorları geçmeyi başarabiliyor hatta kawasaki h2 bile geçebiliyor. Ducati çok iş çıkarmış
V4r vs h2 vs s1000rr: https://youtu.be/9vuYoVdcn2k
genel olarak klasmanında en yüksek en erken gelen tork değerlerine sahip ben seviyorum ducatileri fanboy olmasamda güzel teknolojileri şu son dönemdeki motorların ama şu da bir gerçek genel avrupalılar gibi biraz nazlı motorlar bakım olsun sağlamlık olsun çok saçma bir şeyden marş basamama gibi salaklıkları olmuyor değil
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler