* İlk giriş noktanız sınır çizgisine yakın olsun, diğer bir değişle geniş dönecek şekilde girin. Bu size daha çok manevra alanı sağlayacak.
* Dönmeye bağlarken ve dönüş devam ederken göslerinizle değil, ısrarla başınızı çevirip dönüş noktanızın merkezindeki kukaya doğru bakarak dönün, ardından başınızı daireden çıkış noktanıza çevirin.
* Girdiğiniz hızda çıkmaya çalışın. Bunun için yarım debriyaj/gaz kontrolü veya tam debriyajı şekerek de yapabilirsiniz. Bu sadece işin emekleme kısmı olduğundan her ikisi de olabilir.
* Debriyajı yarım hatta tam çekmiş dahi olsanız hafif hafif ara gaz verin ve her an debriyaja müdahale etmeye hazır hisstmeye çalışın. Bu ikili tedbir hem iç kulağınızı uyararak dengenizi hem de kontrolünüzü arttıracaktır.
* Her durumda gitmek istediğiniz yere, ısrarla başınızı çevirerek bakmaya çalışın.
* Her zaman daha erken davranmaya gayret edin. Dönmeye çalışırken, yavaşlamadan önce, hızlanmadan önce, fren ve gaz kontrolünde ve ileride trafikte bunun yararını görürsünüz. Asla son ana bırakmayın, hep biraz daha erken davranın.
* Korktuğunuz kısmın üzerine gidin, ona pratik yapmaya çalışın ama bu esnada o konuda kendinizi boğmayın.
Bu ip uçları işinize yarayacaktır. Heyecan ve panik yapmayın yeter