Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Duke390 hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    30 Nisan 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Yeni motoru aldım 2016 model duke390 bugün dışarı çıkıcakken tam 2 dakika çalıştırmak için uğraştım ekranı kapattı açtı falan 3-4 kere, sonra otobana çıktım motor ısısı aşırı arttı gaz veriyorum 5 bin devirden sonrasını otomatik gaz vermeyi kesti falan sonra vitesleri çok sert arada geçirtemedim 1 den 2 ye boşta kaldı falan bunlar normal midir acaba bilen birisine sormak istedim. Tamirciye götürücem ama çalışmama sorunu kronik sorunmuş sanırım 2 dakika uğraşmam normal mi anlam veremiyorum bir türlü hep böyle uğraşıcak mıyım akü mü almam gerekiyor veya


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Duke vitesleri sert orası doğru ama 1 den 2ye geçerken boşa atmak kolay değil. Aldıktan sonra yağı değiştirmediyseniz ve önceki sahibi de yağı değiştirmediyse size patlayabilir yağ değişimi. Isınıyor demişsiniz acaba göstergede hangi seviyeye karşılık geliyor onu gösterir misiniz? Eski kasa 390'larda statör arızası çıkabiliyor. Akünün gerilimi yetersiz geliyor olabilir çalışmama konusunda. Onu bir ölçtürseniz iyi olur. Eski sahibine de sorun akü değişti mi vs. Gaz yememeyi ise bilemiyorum başıma gelmedi.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Eski sahibine sormalisin aku ksc yillik,buji hava filtresi kac kmde,en son yag ksk km once degisti,benzin filtresi hic degismismi.oncelikleri bunlari sorsan,sorunlarin adim adim cozulur.duke 390 ust vites atisinda sorunsuz olmali normali.ust vitesten alta geciste sadece 3 den 2 ye alirken garcliyo beniimki

  4. #4

    Üyelik
    30 Nisan 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı cıbılduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke vitesleri sert orası doğru ama 1 den 2ye geçerken boşa atmak kolay değil. Aldıktan sonra yağı değiştirmediyseniz ve önceki sahibi de yağı değiştirmediyse size patlayabilir yağ değişimi. Isınıyor demişsiniz acaba göstergede hangi seviyeye karşılık geliyor onu gösterir misiniz? Eski kasa 390'larda statör arızası çıkabiliyor. Akünün gerilimi yetersiz geliyor olabilir çalışmama konusunda. Onu bir ölçtürseniz iyi olur. Eski sahibine de sorun akü değişti mi vs. Gaz yememeyi ise bilemiyorum başıma gelmedi.
    Isınma seviyesi 1 diş eksik sadece oda tam olsa full çizgi dolu olucak (o sırada motor zarar gelmesin diye gaz verdirmedi bana sanırım) hava 15 derece yani normal mi bu 20 dakikalık otoban gitmeye? buhar çıktığını gördüm yani suyu falan eksik olabilir mi henüz yeni aldım motoru da

    Bu hafta içi bir motor tamircisine vericem sağlam mı bir sorunu varmı baksın bari ilerde masraf çıkartmasın henüz 15 bin km de çünkü normal değil sanki bunlar
    Bide akü eskiyse marş verdiği halde ateşlememesi olabilir mi ki çalışıp duruyor hemen motor ekran gidip geldi falan ateşlemeye basa basa 2 dakika sürdü çalışması

  5. #5

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    geçmiş olsun öncelikle. 4 yaşında motorun 16 binde olması çok aklıma yatmadı. km düşürülmüş olabilir.

    uzun uzun marş basmayı denemeyin ustaya götürün. aküyü boşaltırsınız.

    yağı bir kontrol edin derim. su karışmış olabilir. 2017 öncesi kasalarda conta yakma durumu var.

  6. #6

    Üyelik
    23 Temmuz 2010
    Motosikleti
    --
    1. akun olmek uzere olabilir. ilk buna bak. yalniz ben yepyeni yuasa akuyle bile bazen calistirma sorunu yasiyordum. motorda fazladan yag olmasi da bunda bir etken bu arada.

    2. bu motor her zaman cok sicak calisiyor. aninda fan acar ve gene de yuzde 80'e vurur o ibre. sicak calismasinda bir etken gene yagin fazla konulmus olmasi. (yagi azaltirsan biraz etkilemesi lazim ama cok da bir dusme bekleme; bu alet boyle alev alarak calisiyor.)

    iki sorununda da yagin fazla konulmasi bir etken olduguna gore ilk buraya da bak bence, yukarida dedigimi unut gereksiz masraf olmasin. yetkili servisler bile yagi gereksizce maximuma yakin dolduruyor, kendin icinden ufak ufak alarak seviyeyi minimumun az ustune cekip deneme yanilmayla sonuc alirsin gibime geliyor.

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Kardes ozaman soyle yapalim.yag eksik veya fazla konmus olabilir.sen yeni yag koy tam 1.7 litre 15w50 tam sentetik.sonra antifrizi bosalt icinde hava kalmissa devirfaim yapmiyo hararet yukselir 2 dakkada fan acar.normalde 4 dis eksik calismasi lazim.fullden 3 dis eksik oluncada fan acmasi lazim.resmini ceker atarim benim motorun.icinde hava kalmicak sekilde yeni antifrizli su koy bide 1.7 litre yag koy.ondan sonra bi sur bakalim

  8. #8

    Üyelik
    30 Nisan 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardes ozaman soyle yapalim.yag eksik veya fazla konmus olabilir.sen yeni yag koy tam 1.7 litre 15w50 tam sentetik.sonra antifrizi bosalt icinde hava kalmissa devirfaim yapmiyo hararet yukselir 2 dakkada fan acar.normalde 4 dis eksik calismasi lazim.fullden 3 dis eksik oluncada fan acmasi lazim.resmini ceker atarim benim motorun.icinde hava kalmicak sekilde yeni antifrizli su koy bide 1.7 litre yag koy.ondan sonra bi sur bakalim
    Yağı yeni konulmuş 1.6 lt ama suyuna bakmamışlar suyuna nerden bakıcam nasıl koyucam, nerden koyucam size zahmet olmazsa anlatır mısınız acaba kaç litre su alır antifiriz falan alırım sorun değil para sorunum yok sadece bilgim yok o konuda hiç.

  9. #9

    Üyelik
    17 Aralık 2017
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda CBF150
    O yaştaki motorun o km de olması manidar diyenler olucaktır. Evet km düşürme olayı ülkemizde meşhur. Ama km den ziyade bakımları nasıl ve ne şekilde yapıldığı ve motorun nasıl kullanıldığı önemlidir. Ben 2017 senesinin sonuna doğru motosiklet ehliyetine yazıldım 2018 şubatında aldım. Motosikletimi de 2017 aralık ayında aldım. Ve sorunsuzluk ve parça bulunurluğu ve fiyatı ve yüzünden sıfır km Cbf150 seçtim. Ve motorum 3.400 km de ben motorumu satmaya çalışırken ayvayı yedim ozaman. Motor servis bakımlı ise servis kayıtlatına bak servis dışında yapılmış ise sahibine sor aldığından beri neleri değişti motorun diye. Eski sahibi acaba motoru ne şekilde kullandı onuda öğrenmeye çalış. Hiçbir bilgiye ulaşamazsan. Değişime motor yağından başlayarak su, antifiriz, filtreler, akü, buji şeklinde devam edebilirsin

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Ben anlatirdimda eksik yazabilirim o yuzden video ekliyorum.duzgun bir tamirciye gidersen degistirir.ihtiyacin olan % 50 % 50 karismis saf su ve motosiklet antifrizi.ustana soyle icinnde hava kalmicak sekilde koysun

    https://youtu.be/OC--ye5P1Mc

  11. #11

    Üyelik
    10 Şubat 2016
    Motosikleti
    honda cb500f
    Ktm 390 lar skntlı gecmis olsun.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Şubat 2018
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Ülker.halley davidson
    Alıntı cıbılduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke vitesleri sert orası doğru ama 1 den 2ye geçerken boşa atmak kolay değil. Aldıktan sonra yağı değiştirmediyseniz ve önceki sahibi de yağı değiştirmediyse size patlayabilir yağ değişimi. Isınıyor demişsiniz acaba göstergede hangi seviyeye karşılık geliyor onu gösterir misiniz? Eski kasa 390'larda statör arızası çıkabiliyor. Akünün gerilimi yetersiz geliyor olabilir çalışmama konusunda. Onu bir ölçtürseniz iyi olur. Eski sahibine de sorun akü değişti mi vs. Gaz yememeyi ise bilemiyorum başıma gelmedi.
    Bende. Var Duke 200 vites geçişleri çok sert
    Demişssin yok öyle birşey
    Benimkisi pamuk gibi
    Garaj motoru binmiyorum 10 bin km de full yatıyor motor
    Siz hurda motorları aliyonuz ondan sonra motoru kötülüyorsunuz

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Bugun saydim hararet dislilerini.toplm 13 dis var.uzun yolda ve normal trafikte 7 dis bende.yrafik yavaslayinca 8 dise cikiyor ve fan aciyor.antifirizden once sadece su vardi ve hararet hep 8-9 disteydi

  14. #14
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Alıntı Gofretcocuk5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende. Var Duke 200 vites geçişleri çok sert
    Demişssin yok öyle birşey
    Benimkisi pamuk gibi
    Garaj motoru binmiyorum 10 bin km de full yatıyor motor
    Siz hurda motorları aliyonuz ondan sonra motoru kötülüyorsunuz
    Sizin dukeun markası 'Gofretcocuk5 Duke 200' arkadaşınki KTM Duke. Sizin motora dil uzatan yok hocam sakin olun başka motorlar onlar.

    Arkadaş kullanıyor ve sert demiş. Adam kullandığı motorun eksiklerini söylemiş. Siz FULL yatırdığınız motorun eksiklerini nasıl göreceksiniz?

  15. #15
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Alıntı Gofretcocuk5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende. Var Duke 200 vites geçişleri çok sert
    Demişssin yok öyle birşey
    Benimkisi pamuk gibi
    Garaj motoru binmiyorum 10 bin km de full yatıyor motor
    Siz hurda motorları aliyonuz ondan sonra motoru kötülüyorsunuz
    Pek hoş bir yorum yapmamışsın dostum. Bu kaba dilinden dolayı sana cevap vermeyeceğim. Konuyu kirletmemek adına da uzatmayacağım.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)