Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
14. sayfa BirinciBirinci ... 41213141516 ... SonuncuSonuncu

2021 Triumph Trident 660

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #261
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o gücü kullanmak.kullanmiyacağım bir şeye yatırım yapmak bana göre anlamsız.mt10 al 120i geçme aşırı komik ötesi bir durum 'bence' .kendini zaten yetersiz hissediyorsan niye o kadar iddali bir motor aldın ? neden daha basit kullanışlı daha düşük güçlü bir şey almadın ? yada insanlara gövde gösterisi mi yapmak için aldın ?
    Umarım yanılıyorumdur ancak tecrübeniz sınırlı olmasına rağmen en son cümlenizdeki retorik soru olarak ifade ettiğiniz cevaba inanmış görünüyorsunuz.

    "Güçlü motosikleti kullanması zordur" önerisi, zannedilenin aksine doğru değil her açıdan, özellikle de günümüzde. Güçlü motosiklet kullanmanın zevki son hız değil, insan makina arası iletişimdir, ki "bütünleşmek"ten kastınız da doğru okuduysam bu olmalı. Mesele gücü yola aktarabilmek, yani süspansiyon kontrolüdür. Bu da üç kritik nokta ile sağlanır:

    1. Süspansiyon kalitesi, ne kadar geri bildirim yaptığı (özellikle limite yaklaştığında).
    2. Fren kalitesi, etkili süspansiyon kontrolü için direk ve tahmin edilebilir davranması.
    3. Güç, yüksek ve lineer olması, yine etkili süspansiyon kontrolü için.

    Bakın bunlara düz yolda son hız gitmek için ihtiyaç duymazsınız, yüksek güç dışında. Ancak bir virajı hızlı alabilmek için üçüne de sonuna kadar ihtiyaç duyarsınız.

    Maksimum güç, sadece bir devirde gelir. Ancak hızlı gitmek için güce en çok ihtiyacınız olan anlardan biri viraj çıkışıdır. Çünkü o anda süspansiyon arka tekeri yola gömdüğü için verdiğiniz tüm gücü yola aktarabilir. Bu noktada eksik olan güç, sizi sınırlayan tek etkendir. Ve devrin daha az olduğu bir an olduğu için de asıl ihtiyacınız olan şey maksimum Güç değil, orta devir torkudur. Bir MT07 yetmiş küsür beygir olabilir ancak ağırlıklı ortalama aldığınızda insanların 20 beygiri geçtiğini zannetmiyorum. Ancak viraj çıkışında hemen hemen her motosiklet güce açtır.

    Süspansiyonu vasat, orta kaliteli frenleri olan bir motosikleti limitlerine yakın kullanmak zevksiz ve tehlikelidir. Bu noktada bir MT07 ve Superduke'un aynı sürüşte verdiği zevk ve güven arasında ciddi fark bulunmakta. Biri size virajda "daha da çok yatıp, daha hızlı dönebilirsin aslında, daha rezerv çekiş var" derken diğeri "istiyosan daha da yat ama virajı çıkıp çıkmayacağını Allah bilir, bana sorma" der.
    Leevancleef ve numan bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262
    araltı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2006
    Şehir
    TAXİM
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Umarım yanılıyorumdur ancak tecrübeniz sınırlı olmasına rağmen en son cümlenizdeki retorik soru olarak ifade ettiğiniz cevaba inanmış görünüyorsunuz.

    "Güçlü motosikleti kullanması zordur" önerisi, zannedilenin aksine doğru değil her açıdan, özellikle de günümüzde. Güçlü motosiklet kullanmanın zevki son hız değil, insan makina arası iletişimdir, ki "bütünleşmek"ten kastınız da doğru okuduysam bu olmalı. Mesele gücü yola aktarabilmek, yani süspansiyon kontrolüdür. Bu da üç kritik nokta ile sağlanır:

    1. Süspansiyon kalitesi, ne kadar geri bildirim yaptığı (özellikle limite yaklaştığında).
    2. Fren kalitesi, etkili süspansiyon kontrolü için direk ve tahmin edilebilir davranması.
    3. Güç, yüksek ve lineer olması, yine etkili süspansiyon kontrolü için.

    Bakın bunlara düz yolda son hız gitmek için ihtiyaç duymazsınız, yüksek güç dışında. Ancak bir virajı hızlı alabilmek için üçüne de sonuna kadar ihtiyaç duyarsınız.

    Maksimum güç, sadece bir devirde gelir. Ancak hızlı gitmek için güce en çok ihtiyacınız olan anlardan biri viraj çıkışıdır. Çünkü o anda süspansiyon arka tekeri yola gömdüğü için verdiğiniz tüm gücü yola aktarabilir. Bu noktada eksik olan güç, sizi sınırlayan tek etkendir. Ve devrin daha az olduğu bir an olduğu için de asıl ihtiyacınız olan şey maksimum Güç değil, orta devir torkudur. Bir MT07 yetmiş küsür beygir olabilir ancak ağırlıklı ortalama aldığınızda insanların 20 beygiri geçtiğini zannetmiyorum. Ancak viraj çıkışında hemen hemen her motosiklet güce açtır.

    Süspansiyonu vasat, orta kaliteli frenleri olan bir motosikleti limitlerine yakın kullanmak zevksiz ve tehlikelidir. Bu noktada bir MT07 ve Superduke'un aynı sürüşte verdiği zevk ve güven arasında ciddi fark bulunmakta. Biri size virajda "daha da çok yatıp, daha hızlı dönebilirsin aslında, daha rezerv çekiş var" derken diğeri "istiyosan daha da yat ama virajı çıkıp çıkmayacağını Allah bilir, bana sorma" der.
    Burada devreye başka bir motosiklet kullanıcısı giriyor. Süspansiyonu vasat, gaz tepkisi ayarsız hiçbir elektronik desteği olmayan motosikletleri kullanan sürücüler. Tamamen kullanıcının kontrolünde olan motosikletleri limitlerinde kullanan sürücüler. Çokta geriye gitmeye gerek yok. Bundan bir kaç sene önce elektronik desteği olmayan torku beygiri gayet yüksek olan motosikletler ile harika sürüşler harika viraj alan usta sürücüler.

    Adam motosiklete viraj abs si koymuş VİRAJ! Adam virajda frene abanıyor motosiklet hop ne yapıyorsun sığır mısın? Öyle olmaz tatlı tatlı basacaksın diyip fren yapıyor.

    Adam viradan çıkacak çeviriyor gaz kolunu Hop! devreye motosiklet giriyor diyor ki ne yapıyorsun olm öle gaz mı açılır bak arka teker ön tekerden fazla döndü diyip devreye elektronik gaz kolu giriyor senin çevirdiğin gaz kolu hava gazı oluyor.

    4 yönlü açı sensörü koymuş motosiklete virajda ne kadar yattığını hesaplayıp arka tekere gücü ona göre veriyor. Noldu senin usta bileğine? Nerede telli gaz kolları?

    Adam hızlı güçlü heybetli motosikletiyle kalkış yapacak hızlı hızlı deli gibi. Çeviriyor gaz kolunu sonuna kadar bekliyor üstünde başlıyor motosiklet hesap yapmaya dur ben ön tekeri 15cm yukarı kaldırıp arka tekeri de hiç sardırmadan kalkayım. Sürücü çıldırıyor hu dudu hududu gidiyor.

    Bir virajı hızlı alabilmek için ihtiyacınız olan şey bir motosiklet ve hassas bir bilek! eskiler gibi.

    Yenilerin ihtiyaçları bitmiyor hep destek hep yardım hep bir kontrol edilsin istiyor. Sanki istiyorlar ki motosiklet kendi gitsin bende üstünde oturayım rüzgarın tadına bakayım.

    Herkesin kendi popisi var önemli olan zevk almak...

  3. #263
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    An itibariyle korlas'a 2 adet test motoru gelmiş bulunmaktadır. İlgilenenlere duyurulur. Bu arada evet kabul ediyorum içim bir cız etmedi değil
    Green Arrow bunu beğendi.

  4. #264
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı araltı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada devreye başka bir motosiklet kullanıcısı giriyor.
    Yazdıklarım elektronik desteklerden bağımsızdı. Tümü karadüzen motosikletler için de geçerli.

    Bahsettiğim noktalar iyi süspansiyon, iyi fren, iyi gaz tepkisi... Bunlar elektronik destek değiller. Bir motosikleti iyi motosiklet yapan temel unsurlar.

    Kötü süspansiyonlu motosikleti kullanmak zorunda kalmak maharet değil, "başa gelen çekilir" kıvamında bir derttir. Çünkü kötü süspansiyon dilsizdir, limitte birden salar. O zamana kadar da gıkı çıkmaz. Profesyonel sürücü bunu önceki tecrübelerinden tahmin etmeye çalışır, ama her an tetikte ve tedirgindir. O yüzden olması gerektiği kadar hızlı olamaz. İyi süspansiyon ile ise güvenle limitlerini zorlayabilir. Çünkü süspansiyon sürekli lastik ve yol arasındaki ilişkiyi ona bildirir...

  5. #265
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı araltı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Noldu senin usta bileğine? Nerede telli gaz kolları?
    Bizim ülke de bu iş kumardan başka bir şey değil. Hornet'i sırf bu yüzden sattım. Aşağı doğru eğimli sert viraja kum dökülmüş arkadan gelen sulama aracı da göz göre göre suluyor. Zor bela durdum ki az kalsın aşağı uçacaktım. Zaten dönüşte aracın biri bariyer sayesinde aşağı uçmaktan kurtulmuş.

    Sabah 3-4 derece adam yolu yıkıyor. Ustalık vs hak getire bu ülkede
    atalayalper bunu beğendi.

  6. #266
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı araltı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir virajı hızlı alabilmek için ihtiyacınız olan şey bir motosiklet ve hassas bir bilek! eskiler gibi.
    ... ve her an size tehlike oluşturabilecek başka hiç bir araç içermeyen mükemmel bir yol.

    Elektronik destekler de asıl bu durumlar için var.

    Edit. YasinC'nin paylaşımını yeni gördüm. Aynı motosiklet bende de vardı. Bir kez inşaattan taşan mıcır ve aniden önüme kıran kamyonet yüzünden düştüm... ABS olsaydı acil yerine dağlara gidecektim.

    Alıntı araltı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yenilerin ihtiyaçları bitmiyor hep destek hep yardım hep bir kontrol edilsin istiyor. Sanki istiyorlar ki motosiklet kendi gitsin bende üstünde oturayım rüzgarın tadına bakayım.
    Elektronik destek daha iyi ya da hızlı gitmenizi sağlamaz. Sadece başınızı belaya sokmaktan korur. Gaz ve fren kontrolünü ve süspansiyonu kullanmayı becerdiğiniz ölçüde devre dışı kalır ve hızlı gidebilirsiniz.

  7. #267

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Umarım yanılıyorumdur ancak tecrübeniz sınırlı olmasına rağmen en son cümlenizdeki retorik soru olarak ifade ettiğiniz cevaba inanmış görünüyorsunuz.

    "Güçlü motosikleti kullanması zordur" önerisi, zannedilenin aksine doğru değil her açıdan, özellikle de günümüzde. Güçlü motosiklet kullanmanın zevki son hız değil, insan makina arası iletişimdir, ki "bütünleşmek"ten kastınız da doğru okuduysam bu olmalı. Mesele gücü yola aktarabilmek, yani süspansiyon kontrolüdür. Bu da üç kritik nokta ile sağlanır:

    1. Süspansiyon kalitesi, ne kadar geri bildirim yaptığı (özellikle limite yaklaştığında).
    2. Fren kalitesi, etkili süspansiyon kontrolü için direk ve tahmin edilebilir davranması.
    3. Güç, yüksek ve lineer olması, yine etkili süspansiyon kontrolü için.

    Bakın bunlara düz yolda son hız gitmek için ihtiyaç duymazsınız, yüksek güç dışında. Ancak bir virajı hızlı alabilmek için üçüne de sonuna kadar ihtiyaç duyarsınız.

    Maksimum güç, sadece bir devirde gelir. Ancak hızlı gitmek için güce en çok ihtiyacınız olan anlardan biri viraj çıkışıdır. Çünkü o anda süspansiyon arka tekeri yola gömdüğü için verdiğiniz tüm gücü yola aktarabilir. Bu noktada eksik olan güç, sizi sınırlayan tek etkendir. Ve devrin daha az olduğu bir an olduğu için de asıl ihtiyacınız olan şey maksimum Güç değil, orta devir torkudur. Bir MT07 yetmiş küsür beygir olabilir ancak ağırlıklı ortalama aldığınızda insanların 20 beygiri geçtiğini zannetmiyorum. Ancak viraj çıkışında hemen hemen her motosiklet güce açtır.

    Süspansiyonu vasat, orta kaliteli frenleri olan bir motosikleti limitlerine yakın kullanmak zevksiz ve tehlikelidir. Bu noktada bir MT07 ve Superduke'un aynı sürüşte verdiği zevk ve güven arasında ciddi fark bulunmakta. Biri size virajda "daha da çok yatıp, daha hızlı dönebilirsin aslında, daha rezerv çekiş var" derken diğeri "istiyosan daha da yat ama virajı çıkıp çıkmayacağını Allah bilir, bana sorma" der.
    yanlış anlamışsınız zordur demedim kullanmicağım güce ihtiyacım yok yatırım yapmam dedim.kısacası 200hp olup 100ü geçmiyorsan 200hp güce ihtiyacın yok.mantık olarak heralde 200hp lik motorun frenleyile amortisör sistemi ve yardımcı elektonik sistemleriyle 50 60 hp deki motorun genel toplamı zaten eşit olamaz.o güce hükmedecek sistemler donanımlar olacakki o motoru yolda tutabilesin.50hp nin gideceği belli 200ün gideceği sınırlar belli.bununda sürüşte farkını hissetmeme imkanın zaten yok ister 50 ile git ister 250 kalite ortada.beklenti meselesi bu kadar büyütmeye gerek yok yani.siz sanki otomobil kıyaslar gibi davranıyorsunuz bu işe.motor işi motorda bitmez üzerindeki adamda biter.

  8. #268
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış anlamışsınız zordur demedim kullanmicağım güce ihtiyacım yok yatırım yapmam dedim.kısacası 200hp olup 100ü geçmiyorsan 200hp güce ihtiyacın yok.mantık olarak heralde 200hp lik motorun frenleyile amortisör sistemi ve yardımcı elektonik sistemleriyle 50 60 hp deki motorun genel toplamı zaten eşit olamaz.o güce hükmedecek sistemler donanımlar olacakki o motoru yolda tutabilesin.50hp nin gideceği belli 200ün gideceği sınırlar belli.bununda sürüşte farkını hissetmeme imkanın zaten yok ister 50 ile git ister 250 kalite ortada.beklenti meselesi bu kadar büyütmeye gerek yok yani.siz sanki otomobil kıyaslar gibi davranıyorsunuz bu işe.motor işi motorda bitmez üzerindeki adamda biter.
    Istediginizi dusunmekte serbestsiniz tabii ki, lakin "kullanmicağım güce ihtiyacım yok yatırım yapmam" diyerek ayni yanlis seyleri tekrarladiginiz icin ozetleyeyim:

    1. Guclu motosiklet alinca sadece guce yatirim yapmis olmuyorsunuz, her yonuyle daha zevkli bir motosiklete yatirim yapmis oluyorsunuz. Hic bir firma sadece guc pazarlamiyor.

    2. Ve gelen ekstra gucu de kullaniyorsunuz, hiziniz 150'yi gecmese bile. Cunku gucle birlikte tork da geliyor, ozellikle de dusuk devirlerde.
    numan ve atalayalper bunu beğendiler.

  9. #269

    Üyelik
    22 Mart 2021
    Selamlar. Trident 660 ciddi manada kanıma girdi. Bilgi almak için Korlas’ı aradım ve Salih Kanbur’dan diye sözde “satış temsilcisi” ile konuşup şartları öğrenmeye çalıştım lakin adam tam bir hödük çıktı. Sözleşme yapıyor musunuz? diyorum, ne sözleşmesi diyor. E o kadar para vericem diyorum (45 bin tl) bunu kağıda dökmek gerek diyorum, talep formuna yazıyoruz diyor. Tepeden bakan güya satış temsilcilerinden gına geldi valla. Sanki bedava veriliyor motor da mecburum almaya.

    Artık başka motor bakıcaz yada siz değerli trident kullanacak arkadaşlardan alıcaz. O yüzden iyi bakın lütfen motorlarınıza��

  10. #270

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı Leevancleef adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar. Trident 660 ciddi manada kanıma girdi. Bilgi almak için Korlas’ı aradım ve Salih Kanbur’dan diye sözde “satış temsilcisi” ile konuşup şartları öğrenmeye çalıştım lakin adam tam bir hödük çıktı. Sözleşme yapıyor musunuz? diyorum, ne sözleşmesi diyor. E o kadar para vericem diyorum (45 bin tl) bunu kağıda dökmek gerek diyorum, talep formuna yazıyoruz diyor. Tepeden bakan güya satış temsilcilerinden gına geldi valla. Sanki bedava veriliyor motor da mecburum almaya.

    Artık başka motor bakıcaz yada siz değerli trident kullanacak arkadaşlardan alıcaz. O yüzden iyi bakın lütfen motorlarınıza��
    valla korlası takip ediyorum bugün ducati fiyatlarınada güzel zam geldi.benim de gözüm monster 937 de 120bin lira fiyatı vardı şu dönemde o motor için gayet makul bir fiyat idi şu an itibari ile ama 130.000tl oldu 10 bin vurdular daha motor yok ortada.genel ducatilere hepsine zam geldi ama triumph modelleri hala aynı fiyattan satılıyor.streettriple takip ediyorum bi yandan da onun fiyatı aynı.trident için ağustos diyorlardı zaten 3 ay daha o fiyat heralde aynı kalır müşteri çekmek için,son ay direk euro dan çevirirler.100 110 arası bekliyorum sana bana kullanıcılarına ulaşma fiyatı.
    bu arada TEST motoru geldi giden gören süren binen hiçmi yokk ??
    Leevancleef bunu beğendi.

  11. #271

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    İngilizce bilenler için bu adamın trident videolarını seyretmelerini tavsiye ederim. Bir çok incelemeciden farklı olarak motor kendi motoru. Motorla ilgili farklı videoları da var, aksesuar vs. Videoları da caf caf üzerine değil bilgi içerikli tamamen. O yüzden biraz sıkıcı gelebilir.


  12. #272
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla korlası takip ediyorum bugün ducati fiyatlarınada güzel zam geldi.benim de gözüm monster 937 de 120bin lira fiyatı vardı şu dönemde o motor için gayet makul bir fiyat idi şu an itibari ile ama 130.000tl oldu 10 bin vurdular daha motor yok ortada.genel ducatilere hepsine zam geldi ama triumph modelleri hala aynı fiyattan satılıyor.streettriple takip ediyorum bi yandan da onun fiyatı aynı.trident için ağustos diyorlardı zaten 3 ay daha o fiyat heralde aynı kalır müşteri çekmek için,son ay direk euro dan çevirirler.100 110 arası bekliyorum sana bana kullanıcılarına ulaşma fiyatı.
    bu arada TEST motoru geldi giden gören süren binen hiçmi yokk ??
    %21,56 artan asgari ücrete karşılık %8 civarı zam yapmış çok mu?

  13. #273

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    %21,56 artan asgari ücrete karşılık %8 civarı zam yapmış çok mu?
    valla doğru hemde %15 de cepte kalıyor yarın gidiyimde ayırtiyim o zaman

  14. #274
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla korlası takip ediyorum bugün ducati fiyatlarınada güzel zam geldi.benim de gözüm monster 937 de 120bin lira fiyatı vardı şu dönemde o motor için gayet makul bir fiyat idi şu an itibari ile ama 130.000tl oldu 10 bin vurdular daha motor yok ortada.genel ducatilere hepsine zam geldi ama triumph modelleri hala aynı fiyattan satılıyor.streettriple takip ediyorum bi yandan da onun fiyatı aynı.trident için ağustos diyorlardı zaten 3 ay daha o fiyat heralde aynı kalır müşteri çekmek için,son ay direk euro dan çevirirler.100 110 arası bekliyorum sana bana kullanıcılarına ulaşma fiyatı.
    bu arada TEST motoru geldi giden gören süren binen hiçmi yokk ??
    Ben gittim gördüm ama plakası daha yeni çıktı (1-2 gün oldu) önce rodajı yapılacakmış sonra da Youtube'dan bazı arkadaşlara verilecekmiş. Artık vatandaşa ne zaman sıra gelir bilmiyorum. Haziran teslim gibi laflar dolaşıyor bu arada ortada bekleyenler biraz üzülecek gibi.
    Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250

  15. #275
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Youtube'dan o bazı arkadaşlara verilmiş bile motor. İsminin baş harfi Selçuk olan arkadaşa.

    bdrhngvnc bunu beğendi.

  16. #276

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Millet motor bekliyor adamlar göstermelik test motorunu getirip parasını vereninkini getiremiyor. İşin saçma yanı parasını veren daha canlı göremedi ama yana yana yutupcuya veriyolar. Türkiyedeki iş ahlakı kadar b*ktan bir şey yok. Reklam pr önemli falan diyecek arkadaşlar lütfen başka yerde diyin. Millet parasını 2020de verdi 2021in ortasına geldik neredeyse. Neyse alan arkadaşlar umarım daha da kısa sürede teslim alabilir. En iyi reklam da kullanıcısının yaptığı reklamdır. 14 sayfa bir motoru sahibine verseler 20 olur 2 günde. Yutupcunun yapacağı yorum da belli. Alacak yabancı forumdaki adamların yazılarını çevirip ballandırıp okuyacak.
    frustrated, pea, mattiadestro ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  17. #277
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Youtube'dan o bazı arkadaşlara verilmiş bile motor. İsminin baş harfi Selçuk olan arkadaşa.

    https://i.hizliresim.com/ueazTS.jpg
    Sanki virajda 60'ın üstüne çıkabiliyormuş gibi bir de pozlara bürünmüş. Neymiş, viraj yapası varmış da yağmur yağıyormuş..Atma Selçük, din kardeşiyiz.
    pea, Green Arrow ve mattiadestro bunu beğendiler.

  18. #278
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı ALİCEM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Millet motor bekliyor adamlar göstermelik test motorunu getirip parasını vereninkini getiremiyor. İşin saçma yanı parasını veren daha canlı göremedi ama yana yana yutupcuya veriyolar. Türkiyedeki iş ahlakı kadar b*ktan bir şey yok. Reklam pr önemli falan diyecek arkadaşlar lütfen başka yerde diyin. Millet parasını 2020de verdi 2021in ortasına geldik neredeyse. Neyse alan arkadaşlar umarım daha da kısa sürede teslim alabilir. En iyi reklam da kullanıcısının yaptığı reklamdır. 14 sayfa bir motoru sahibine verseler 20 olur 2 günde. Yutupcunun yapacağı yorum da belli. Alacak yabancı forumdaki adamların yazılarını çevirip ballandırıp okuyacak.
    Siz yazınca hakikaten düşündüm de yazık cidden. Dediğiniz gibi adamlar para vermiş, gelen ilk motorları test motoru yapıyorlar. Önce bir parasını verenlerinkini test et, boşta kalan motor olduğu zaman açarsın. Motor çıkmış bu sene en az 3-4 sene ekmeğini yiyeceğin alet 1 tane test motoru koyarsın ve saklarsın onu. Bizimkiler illa azcık test ettirip satmanın peşinde.

  19. #279

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz yazınca hakikaten düşündüm de yazık cidden. Dediğiniz gibi adamlar para vermiş, gelen ilk motorları test motoru yapıyorlar. Önce bir parasını verenlerinkini test et, boşta kalan motor olduğu zaman açarsın. Motor çıkmış bu sene en az 3-4 sene ekmeğini yiyeceğin alet 1 tane test motoru koyarsın ve saklarsın onu. Bizimkiler illa azcık test ettirip satmanın peşinde.
    Hocam zaten bu işin bir adabı olmalı. Adamlar aylardır bekliyor, ararsın ön sipariş verenleri test motorumuz geldi müsait olduğunuz bir gün size teslim edelim test edin dersin. Adam da gelir en azından hazirana kadar beklicekse ne aldığını ne beklediğini bilir. Şöyle bir olay aldığım bir motorda başıma gelse pek sakin kalabileceğimi sanmıyorum. Belki ben büyütüyorumdur olabilir. Fakat ben 2020nin sonunda direkt motorun parasını ödeyip anlaşmamı yapıyorum ve adamlar bana başta 2021 başında veya en geç martta gelecek diyip hazirana çekiyor. Gelen test motorunu da youtubeda beş para etmez amacı sadece reklam yapıp cebi doldurmak olan bir adama veriyor. Gerçekten yazdıkça sinirleniyorum az uz bir para değil ilk partiye adamlar 85k para ödediler yazık ne diyelim.
    mattiadestro ve nickjack27 bunu beğendiler.

  20. #280

    Üyelik
    27 Mart 2021
    Artık doğru düzgün profesyonelce bir motosikleti anlatan yerli youtube kanalı bulamıyorum. Eskiden bir motosiklet hakkında bilgi edinmek için yabancı forumlara girer sonrasında Altın elbiseli adamın incelemesine bakardık. Triumph'un en hoşuma giden modeli ve bence en güzel gidişi olan street triple modelini bu şekilde araştırmıştım.


    REKLAM ALANI
14. sayfa BirinciBirinci ... 41213141516 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)