Arkadaşlar gazı kestiğimde zincir metale vuruyor baktım da çok çok bollaşmış ama birkaç gün önce iyiyken gerginliği neden bu kadar boşalmış olabilir
Arkadaşlar gazı kestiğimde zincir metale vuruyor baktım da çok çok bollaşmış ama birkaç gün önce iyiyken gerginliği neden bu kadar boşalmış olabilir
Zinciriniz bitmiş ya da zincir gerginiz bozulmuş olabilir. Bir iki kere daha gerin halen salma yapıyorsa önerim dişli ile beraber değiştirin.
birkaç nedeni olabilir.. yeniden boşluğunu alın.. ama öncesinde yağlayın ve alıştırdıktan sonra boşluğunu alın.
zincir gerginliğini ayarlayan 2 farklı bölgede civata var.. germe işini doğru yaptığından emin olman için bir video paylaşıcam..
bu videoda gerginlik ayarı yapıyor, senin motorda mekanizma nasıldır bilmiyorum tabi, drift modelinde arkaya doğru uzanan 10 numara ayar somunları olmayabilir,
cbf 150 zincir gerginliği
İki nedeni olabilir. Birisi zincir dandiktir ya da gidicidir, bollaşır esnediğinden. Diğer neden ise ayarlanırken sağ/sol gergi eşit ayarlanmazsa, bir miktar kullanımdan sonra bollaşma olur.
Eski motosikletimde başıma dert olan bi sorun. Zincirin eskidiyse bollaştıysa yenilemende fayda var. Yada ön dişliyi küçülttüysen zincir şasiye bir tık daha yakın olacağı için sürekli vurur. Eski motosikletimde 14 ön dişli 38 arka dişli vardı ve çok vuruyordu şasiye. 15 ön dişli taktırdığımda sorun yok denecek kadar azdı. Ama bunları yaptığın halde kesilmiyorsa zincirin tam olarak temas ettiği çarptığı yeri bul, daha sonra bir motorcuya git oraya bi şamrel yada lastik parçası kesip yapıştırıyorlar bu sayede zincir vurduğunda sesi absorbe ediyor kafan rahatlıyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)