2014 model pulsar ns200 ilanı buldum. 32 Bin kilometrede hasar kayıtsız kozmetik olarakta motosiklet güzel. Fiyatı 14 bin tl. Sizce iyimidir ? Eğer almaya gidersem bir ustaya baktırmayıda düşünüyorum. Bu fiyata bu özellikte uygunmudur ?
2014 model pulsar ns200 ilanı buldum. 32 Bin kilometrede hasar kayıtsız kozmetik olarakta motosiklet güzel. Fiyatı 14 bin tl. Sizce iyimidir ? Eğer almaya gidersem bir ustaya baktırmayıda düşünüyorum. Bu fiyata bu özellikte uygunmudur ?
12-13 e anlaşırsanız güzel bence. Fiyatı normal. Örnek olsun, 2k hasar kayıtlı 42k kmde ki pulsarı 11.5 a sattım. Ama motor cidden çok temizdi ve bloğu aşırı iyi durumdaydı. Alacağın motorun, debriyaj balatası(ne durumda), bujisi, hava filtresi, yakıt filtresi değişti mi? Ön arka kaliperlerin içi eskimiş olabilir dikkatli ol motoru olduğu yerde ileri geri ayağınla hareket ettiremez isen yani çok zorlanırsan ön veya arka veya ikisi birden pistonları tam çekmiyor olabilir bu ileride direk frenleri kitlemeye kadar yol açabilir başıma geldi o yüzden uyarıyorum. Ön amortisörler ne durumda yağ kaçağı var mı onları iyice kontrol edin. Muhakkak yetkili bajaj servisine gidin beyinden km kontrol etsinler. Hayırlı olsun şimdiden.
İstanbulda bakıyorsanız Ataşehir Z garaj Engin ustayı kesinlikle tavsiye ederim. Kendisi yetkili bajaj servisinde usta. Eski pulsarımı ve yeni motosikletimi ona götürüyorum. Cidden çok düzgün iş yapıyor.
motor bloğunda ki saplamaları, civataların ve vidaların başlarına bakın. anahtar veya tornavida izi var mı. var ise satıcıya sorun ne için açıldığını. aynı şekilde ön takımda gidon, mesnet gibi parçaların civata başlarına bakın anahtar izi var mı. haricinde grenajların tırnakları sağlammı değil mi gözden geçirin. blokta ki contaları gözlemleyin. aralardan sıvı conta kalıntısı var mı ona dikkat edin. motosikleti sürün. frenleri deneyin. ön frene basınca sağa-sola çekme yapıyor mu ona özellikle dikkat etin. biraz hızlandıktan sonra ellerinizi bırakın. gidon da titreme olup olmadığına bakın. bu böyle çoook uzun bir yazı olur anlata anlata. başta bu hususlara dikkat edin. bi problem görmezseniz ustanıza gösterin motoru. birde usta gözü baksın motora. netice de para vericeksiniz motora. çöpe gitmesin yazık olur.
Şansıma motorun bulunduğu yerin bir kaç km ötesinde bajaj servisi varmış. Oraya göstermeyi düşünüyorum onlar iyi anlar herhalde. Birde sanırım baktığım motosiklette orta sehpa yok. Orjinal sehpaların fiyatı tuzlu geldi herhangi bir sehpa uydurulabilirmi oraya ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)