Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

23 km hızla yapılan high side...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    şuan tek elle yazıyorum ve çok can sıkıcı bir durum.

    fotoğrafta göreceğiniz üzere 6. km de gerçekleşti.
    şöyle ki dönel kavşaktan dönerken
    hatta döntükten sonra ile düzleşme arasındaki zamanlamada gerçekleşti
    soğuk ve kuru asfaltta ve ısınmayan lastikle dönel kavşağın içinde su birikintisi ile karşılaşınca
    23 km de bana high side yaşatmasından dolayı başıma gelen olay şöyle

    bell vortex kaskım yere sekere 2 gere çarptı
    sağ kolum üstüne düştüm.
    sağ ayağım motorun altında kaldı ve azda olsa sürüklendik
    yds diablo 11 bot olmasına rağman sağ ayak bileğim ciddi şekilde ezildi.
    gene motor altında kalan çizmenin yapısı biraz değişti. uc kısmı yamuldu.
    hudson deri montum olduğundan fazla bi zarar almadım ama dediğim gibi sağ kolum üzerine düştüğüm için hasar aldım
    tech90 korumalı kevlar pantol olduğundan bacaklarda bir hasarım yok

    aldığım tek hasar sağ ayak bileğim ve sağ kolum ve sağ el bileğim.
    röntgende hiç bır sıkıntı çıkmadı. sağ kolumda travma olduğunu söylediler
    krem ve hap verdiler.
    sağ kolumu L şeklinde tutabiliyorum sadece.

    23 km hızla high side insana bunları yaşatıyorsa daha hızlı bir durumda neler olur bilmiyorum.

    ilk abmulans lı kazamı yaşamış durumdayım.
    bu arada motorda hiç bir arıza yok. zaten bacağımın üstüne düştü



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    çok geçmiş olsun
    mavzer-i bunu beğendi.

  3. #3
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    geçmiş olsun.
    mavzer-i bunu beğendi.

  4. #4
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    geçmiş olsun
    istemdışı gerçekleşen şeylerden hem ders çıkarmamız hemde bu motosiklet sevgisinden vazgeçmemek kaydı ile tekrardan geçmiş olsun.
    mavzer-i bunu beğendi.

  5. #5
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Geçmiş olsun kardeşim.
    mavzer-i bunu beğendi.

  6. #6
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun
    istemdışı gerçekleşen şeylerden hem ders çıkarmamız hemde bu motosiklet sevgisinden vazgeçmemek kaydı ile tekrardan geçmiş olsun.
    kişiden kişiye değişir tabi. yatarken olayı enine boyuna düşünüp ne yapsaydım kurtulurdum senaryoları kurdum aklımda.
    şu kolum iyileşince biraz alıştırma yapmam lazım galiba.
    since 1987

  7. #7

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Geçmiş olsun.

    Döner kavşaklar çok tehlikeli. Arkadan gelen arabalar, dönünce sağdan ışığı beklemeden gelen araba var mı diye omzu çevirip bakma ihtiyacı (normal virajda böyle bir derdiniz normalde yok)... herkesin gözü önünde virajı daha bir "yakışıklı" dönme hevesi ...

    Yeni kullanmaya başladığım 250 cc'lik ile geçen haftalarda otogar kavşağında yavaştan dönerken gazı fazla açmamla arka tekeri az daha kaçırıyordum ... Döndükten hemen sonra, düzleşmeden hemen önceki o arada ... Orası sanırım kavşakların en tehlikeli anı ...

    Motosikletinize koruma demiri taktırmayı öneririrm, ama sanırım logodaki marka motosikletse, pek takılmıyor herhalde... veya şekil durmuyor...

    Ben uygun koruma demiri bulsam, şekline şemaline bakmadan bn251'e de taktırcam...

    Motorun ağırlığının bacağa binmesi kötü olmuş ...

    İyi ki kırık falan yok ...

    Büyük geçmiş olsun ...
    mavzer-i bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Geçmiş olsun. Sende birşey olmamış bu yeter. Bende en son bana araba çarptıktan sonra action cam aldım. Her sürüş sonrası analiz yapıyorum. Ne kadar hatalıyım? Ne kadar hataları telore ederim die. Cam takılı idiyse bir izle. Sonrada kolunu sıcak tut ve iyice dinlen.
    mavzer-i bunu beğendi.

  9. #9
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Benim kazamda da motosiklet ayağımın üzerine düşmüştü. O zamanki motor hafif 120kg civarı. O hafiflik ve bot olmasına rağmen ezilme olmuş 2 gün ağrı çekmiştim. Senin de bot olmasa belki bileğin kırılmıştı. Kalıcı bir hasar olmasın yeter. Her hızda her mesafede ekipman önemli. Geçmiş olsun.
    mavzer-i bunu beğendi.

  10. #10
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r / Xmax 250
    Ben 50cc today ile en tehlikeli kazalarımdan birini yaşamıştım. Hjc Kask alpin mont alpin eldiven vardı ve sizden daha yavaştım sanırım akan trafikte bi araç çarpıp kaçtı ve yan şeritteki aracın tekerine kafa attım. Gibi gibi çok tehlikeli badireler yaşadım 3-5 sn içinde. Omuz korumam olmasa today ile sakat kalabilirdim. Alay konusuyum iş yerinde ulan sanki kawasakiye biniyor kılığa bak falan diyolar ama olsun ben korkarım.

    Büyük geçmiş olsun Allah hepimizi kazadan beladan korusun.
    mavzer-i bunu beğendi.

  11. #11
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Geçmiş olsun . Haşmet abi geçen gün birşey yazmıştı sana o geldi aklıma .
    mavzer-i bunu beğendi.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Kasım 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Gs 1200 Adv
    çok geçmiş olsun hocam. fakat high side dediğimiz motor tutunmayı kaybettikten sonra bi an tekrar tutununca sizi üzerinden fırlatması olayıdır. seninkisi biraz daha low side olmuş sanırım. bacağın motorun altında kaldığına göre düşerken motorun üzerindeymişsin hala. kırık çıkık olmaması teselli olmuş. güzelce dinlen.
    mavzer-i ve hasmet bunu beğendiler.

  13. #13
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı sultanselim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok geçmiş olsun hocam. fakat high side dediğimiz motor tutunmayı kaybettikten sonra bi an tekrar tutununca sizi üzerinden fırlatması olayıdır. seninkisi biraz daha low side olmuş sanırım. bacağın motorun altında kaldığına göre düşerken motorun üzerindeymişsin hala. kırık çıkık olmaması teselli olmuş. güzelce dinlen.
    Bana da 23 ile giderken high side olayı garip geldi.

    Geçmiş olsun bu arada.
    mavzer-i bunu beğendi.

  14. #14
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    senin kazan aşağı yukarı böyle birşey miydi?

    https://youtube.com/watch?v=kPG9Dakeb7Q
    mavzer-i bunu beğendi.

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    Acemisin arkadaşım,her gün bi farklı sorunla geliyosun bence bi eğitim al.
    zekeriyaimam ve mavzer-i bunu beğendiler.

  16. #16
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin kazan aşağı yukarı böyle birşey miydi?

    https://youtube.com/watch?v=kPG9Dakeb7Q
    hayır böyle bişey değilde
    arka teker yanıma kadar gelip bi anda tuttuktan sonra beni diğer yana doğru hızlıca savurdu.
    dolayısı ile sert bir vuruş yaptım asfalta.
    dediğin gibi lowside yapmış olsaydım vucudumun sağ eklemleri ezilmezdi
    ve kaskım asfalta sert bir şekilde dan dan diye iki kere vurmadı.
    yani high side yaptım.
    since 1987

  17. #17

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Çok geçmiş olsun.

  18. #18
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Buyuk gecmis olsun. Bereket hiz yuksek degilmis.

    Motosiklet Ducati degil miydi sizin? TC illa ki vardir. Teker kaymaya baslamadan cok once gucu kesmesi lazimdi. Kapattiniz mi yoksa? Ya da ayarini mi azalttiniz? Arizali miydi? Nasil oldu da devreye girmedi?
    mavzer-i bunu beğendi.

  19. #19
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buyuk gecmis olsun. Bereket hiz yuksek degilmis.

    Motosiklet Ducati degil miydi sizin? TC illa ki vardir. Teker kaymaya baslamadan cok once gucu kesmesi lazimdi. Kapattiniz mi yoksa? Ya da ayarini mi azalttiniz? Arizali miydi? Nasil oldu da devreye girmedi?
    benim motorda yoktu.
    2011 model hypermotard 796
    Allah ne verdiyse ulaştırıyor arka tekere
    since 1987

  20. #20
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır böyle bişey değilde
    arka teker yanıma kadar gelip bi anda tuttuktan sonra beni diğer yana doğru hızlıca savurdu.
    dolayısı ile sert bir vuruş yaptım asfalta.
    dediğin gibi lowside yapmış olsaydım vucudumun sağ eklemleri ezilmezdi
    ve kaskım asfalta sert bir şekilde dan dan diye iki kere vurmadı.
    yani high side yaptım.
    Hocam gerçekten merak ettim 20 ile giderken o kadar sert bir hamle nasıl yaptı motor.Panikle gaza mı abandınız acaba?


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)