Kymco turkiye websitesi neden calismiyor?
-
emenyasin adlı üyeden alıntı
@retox70 @levend84 sizin bu sektör hikayeleriniz çok hoş. Motosiklet setkörünün eski hallerinin bizzat içinde bulunmuşsunuz. Şu sektöre cesaret edip ben de dalabilsem
ancak hayal işte. Nerede o cesaret.
Satış pozisyonu için artık pazarlama,satış bilgisi yanında portföy de isteniyor. Teknik departmanlar ise daha zor. Birde bir firmada uzun süre çalışmak zor bu sektörde. Muhattap olduğun insanların kültürel yelpazesi de çok geniş. Çok zor, gerçi kolay hiç bir şey yok ama ben gene de tavsiye etmem.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
Reklamlar
-
Vergiler konusunda firma yöneticilerinin birlik olup ısrarla devlete durumu izah etmeleri gerekiyor. Dünyada 250 cc kalmadı, biz hala eski duruma göre vergilendirme yapıyoruz. Bir kere motorlu taşıt vergileri kademeleri ile ÖTV'nin kademeleri aynı değil. ÖTV hiç olmamalı, o ayrı konu da madem sen MTV için 649 cc sınırı koymuşsun, bunu %8 ÖTV için de aynı yere çek, aşağısı için de sıfırla gitsin, millet adam gibi motora binsin. Yüksek ÖTV'li hiç satılmayan motordan mı daha çok vergi gelirin olur yoksa çok satılan düşük ÖTV'li motordan mı ? Bir gün devletin vergiler konusunda bir aydınlanma yaşayıp tüm vergileri düşüreceğine inanıyorum ama bunları biz görür müyüz bilemem ?
Bilindik markalar dışındaki markaların bir yerlere gelmesi konusunda da önümüzde Bajaj gibi bir örnek var. Adamlar ne yapıp ettiler, etkinlikler, test sürüşleri, reklam ile bir Hint markasını bir noktaya getirdiler. Youtube'da açın Motomania kanalını izleyin. Bunlar İzmir'de her marka motora servis veriyorlar. Adamlar servise Bajaj geldiğinde "Oh be Bajaj geldi" diyorlarmış. Sebep olarak da firmanın her türlü yedek parçasının bulunabilir olmasını söylüyorlar. Bajaj'ın servis kalitesi veya motorların kalitesi sorgulansa da bunlar önemli şeyler. Şimdi bunu Bajaj yapabiliyorsa ondan çok daha kaliteli motorları olan Kymco, Hyosung vs neden yapamasın ? Bu işin başı testle olur. Sen öncelikle motoruna kıyıp test ettireceksin ki millet motorlarını tanısın. Bundan bir beş sene önce kayyum olayı olmadan Mondial yetkilisi bir bey ile görüşmüştüm, bu konudan bahsedince bana UMA stratejisi olarak test yaptırmadıklarını söyledi. Test yaptırmıyorsan motoruna güvenmiyorsun demektir. Sen güvenmiyorsan kullanıcı hiç güvenmez. Kaldı ki zaten Mondial motorları genel olarak ilk sürüşte iyi intiba bırakmıyorlar. O zaman sen bu kafayla Nevada ve RX3S'i o fiyatlarla kimlere satacaksın ?
İş yine dönüp dolaşıp bu firmaların bu işi bilmemelerine geliyor.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Bundan bir beş sene önce kayyum olayı olmadan Mondial yetkilisi bir bey ile görüşmüştüm, bu konudan bahsedince bana UMA stratejisi olarak test yaptırmadıklarını söyledi.
Çok komikmiş. Strateji kelimesinin anlamını bildiğinden değil havalı bir cümle kurmaya çalıştığından söylemiştir.
Az gelişmiş kişiliklerin motosiklet sektörüne yön verdiğini görmek çok üzücü
-
28 Ağustos 2020, 00:11
#24
Herkes Silkar i rezil olarak anlatmis ama Kymco Silkar zamanı gayet iyiydi.
Ben her istediğim parçayı tedarik edebiliyordum ve Silkar zamanı motor satışı da o zamanlar uğur'un 10 katı vardır.
Kymco Silkar ı bırakmakla hata etti ve sanırım daha büyük firma diye Uğur'u tercih etti ama o iş öyle olmadı. Uğur'un derdi arka planda Mondial satmaktan başka birşey değilmiş
Şimdi ne olur ?
Kymco motosiklette aslen bir dünya devi ve japonlarla aynı kalitede
O yüzden Kymco gibi bir marka distribütörsüz kalmaz Türkiye'den bir firma gidip distribütörlük almak isteyecektir ve hatta kesin şu anda o yönde bir çalışma vardır
-
28 Ağustos 2020, 00:16
#25
Konuya bak arkadaş insanın siniri zıplıyor okurken
-
Çok doğru
Trend Motorlu araçlar aldı distribütörlüğü
-
badem bıyıklı fetösporlular ile badem bıyıklı yandaş yalarspor kavgasına kurban gitti tüm bu markalar.
hyosung,kymco,daelim aklıma gelmeyen iyi bir kaç motosiklet markası hjc -alpinestar
hatta bir ara sym'yi zorladılar tayvan maytaplı çıktı olmadı
inanmayacaksınız ama Kawasaki'yi bile zorladılar, senede 2000 motor alırız tek şartımız var, benzin deposu üzerindeki KAWASAKI yazısının altına ufak 'kanuni' yazın 3000 tane alacaz bile dediler. Anlayacağınız kudurmuş köpek gibi herşeye saldırmak için birbirileriyle yarıştılar, akıllarının yetmeyeceği kafalarının basmayacağı yerlere ulaştılar.
o kadar kavga edip para kazandılar ötv'yi indiremediler büyük cc'de, hatta kavgayı kaybeden badem takımı gidip motosiklete ek fon vergisi getirtti, 'madem biz kazanamadık,onlar da kaybetsin' kafasıyla.
Bodybuilding fitness yapanlar bilir, aynı şeyler supplement markaları için yaşandı. rant nerede bademler orada.
vizyon ülkenin özeti...
-
ryangt adlı üyeden alıntı
badem bıyıklı fetösporlular ile badem bıyıklı yandaş yalarspor kavgasına kurban gitti tüm bu markalar.
hyosung,kymco,daelim aklıma gelmeyen iyi bir kaç motosiklet markası hjc -alpinestar
hatta bir ara sym'yi zorladılar tayvan maytaplı çıktı olmadı
inanmayacaksınız ama Kawasaki'yi bile zorladılar, senede 2000 motor alırız tek şartımız var, benzin deposu üzerindeki KAWASAKI yazısının altına ufak 'kanuni' yazın 3000 tane alacaz bile dediler. Anlayacağınız kudurmuş köpek gibi herşeye saldırmak için birbirileriyle yarıştılar, akıllarının yetmeyeceği kafalarının basmayacağı yerlere ulaştılar.
o kadar kavga edip para kazandılar ötv'yi indiremediler büyük cc'de, hatta kavgayı kaybeden badem takımı gidip motosiklete ek fon vergisi getirtti, 'madem biz kazanamadık,onlar da kaybetsin' kafasıyla.
Bodybuilding fitness yapanlar bilir, aynı şeyler supplement markaları için yaşandı. rant nerede bademler orada.
vizyon ülkenin özeti...
Hakikaten SYM Firmasına kim bakıyor şu an kimin distribütörlüğü altında onlarda söndü gitti kayboldu.
-
Bu distribütörleri iyi bi tokatlıcan. Özellikle Z Moto, UMA ve kuralkan.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler