Teşekkür ederim.
Teşekkür ederim.
gps takip sistemi kontak kapatma falan gibi özellikleri bağlatmaz sadece motosiklet hareket algılayınca bildirim göndersin yerini de takip edebileyim derseniz sadece aküden güç alır beyin ile bir bağlantısı yoktur yani. dolayısıyla herhangi bir sıkıntı yaratmaz.ayrıca kontak kapatmayı da bağlasanız beyinle ilgili bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum.
Hayırlı olsun kaça aldınız,
Herif Manyak Yüzünden Belli,
Şuan takas destek diye bir kampanyaları var. Sen scooterını takas mı ettin yoksa takas olmadan mı aldın.
Bu modeli bende düşünüyorum ama scooterimi de iş durumum el verir ise satmak istemiyorum. Sana bir fiyat teklifi verdilerse bilgi olsun diye sormak istedim. Tekrar hayırlı olsun
Takas teklifini duymadım ben takassız aldım, 30'a.
Konuyla kismen alakali olacak,
Cb250R
Uzun vadede(10 sene sonra)
Mt25 den daha,diri,daha az sorunsuz,motor blogunun daha sağlam(sakin devir bandi)olacagini duşunuyorum,
Gerekce olarakta,
Hondanin ve yamahanin,eski nesil motorlarini ornek gosterebilirim.
Fazer600 98hp
İle
Cbf600 77 hp mukayesesi gibi.
İkiside 4 silindir,birisi yuksek devir bandina sahip,digeri sakin devir bandina,sonucta tekerdeki fazladan her guc,frenlere,şasiye,suspansiyonlara ekstra yük bindiriyor.
Bu arada yamaha sorunludur demiyorum.
Genel itibariyle bizim genc kullanicilarimiz,
Altindaki makinanin her zerresini sonuna,dibine kadar kullanarak(zorlamak)surus yapiyor.
Adam koymus dayi 36 hp,tapagaz gitmek lazim,makinanin hakkini verecem heeee...
Sezarin hakki,sezara..
Bir ortamda,
Cbr500 ile R25 mukayese edilip,muhabbet dönüyorsa oradan hemen uzaklaşin.
Hatta,R25 sahibi,abi gecen otobanda cbr500 le kapiştim,makinama her turlu kefilim diyorsa,satin almayi birakin,kesinlikle oradan ardiniza bile bakmadan koşarak uzaklaşin.
Mt25 lerin ilk serileri yağ pompası sorunundan dolayı yağlama yapamayıp motoru yiyordu. Ama yamaha onları geri çağırıp yağ pompalarını değiştirdi. Mt25 ve r25 blok olarak hiçbir sorunu olmayan, hatta sağlamlığıyla övülen motorlardır.
Ama bakın belli yaşı dolduran cbr250 lerin bir çogu krank kesti. Yamaha'da böyle bir problem hiç duyulmadı ve 14000 devir çevirmesine rağmen daha hiç sorun çıkarmadılar. Cb250r da cbr250 ile aynı bloğu taşıyor.
Tamam honda genel olarak yamahaya göre bir tık daha düşük devirli makineler yaptığı için biraz daha uzun ömürlü blokları vardı ama 250 lik sınıfta mt25 çok daha dayanıklı.
Beni taniyanlar bilir cb250r ı hep övmüşümdür. 250 lik sınıfta çok severim. Yani şu an mt25 kullanıyorum diye taraflı olduğumu sanmayın. Ama piyasadan alınan geribildirimlere bakarsanız cbr250, mt25-r25 e göre çok fazla sorun yaşadı. Bu sorunun en temel nedeni ise vites boşta ya da debriyajdayken kesiciye sokmak. Cbr250 bloğu buna gelmiyor bilginiz olsun. Krank kolu kırılıyor.
Mesela Cbr500r, cb500f derseniz eğer taş gibidir. Hiç kronik sorunu yoktur. Yani marka taraftarlığı yapmadan kesin olarak doğru bilgi aktardığıma emin olabilirsiniz.
Bu Cbr250 lerin krank problemlerin yüksek bir kısmı kullanıcı kaynaklıydı hocam. Tek silindir motorla r25 kovalamaya kalkıp redline da gezersen krank da kitler kol da çıkar. Bu yeni CB250r larda daha farklı bir ecu mapping ve limitleme söz konusu ki krank konusunda da iyileştirmeler olduğunu okumuştum.
R25 ve cbr250 kullanıcıları zaten motorlarının içinden geciyorlar. O zaman bu durumda mt25 ve r25 için cbr250 den daha sorunsuz bloğa sahip denilebilir. Çünkü r25 sahipleri de hep kesici, teker vs sürüyorlar ama dayanıyor makineler.
Cb250r mi? mt25 mi? Sorusu için şimdilik bir şey söylemek zor. Çünkü piyasadaki en eski cb250r daha 2 yaşında.
Öncelikle hayırlı olsun güle güle , kazasız belasız kullanın.
En kesin çözüm istanbuldan taşının
Ben taşındım rahatladım
Açık otoparkta arabanın camını açık unutsam tek derdim yağmur yağar da ıslanır mı oluyor
Motor da Allah’a emanet
Kaskonun sadece çalınma için yapıldığını düşünenleriniz var galiba. Arkadaş kaza olursa ne olacak. Benim gibi 30 kağıt verip 0 aldığın motoru yaptıramadığım için 15 e zor satarsın. Kaskosu olsa yetkili serviste yaptırır kazalı mazalı satarsın yada en kötü ömürlük binersin. Keza HONDA bence ömürlük motorlar üretiyor.
Kaskonu kesinlikle yap 3 e 5 e bakma.
Kilidini milidini de al kaskonu da yap çok istiyorsan GPS de tak. Ama kasko kesinlikle gerekli.
Hocam bugün suzuki yetkili servisi de olan arkadaşımın yanına gittim. Bir baktım cbr250 topluyor tesadüf ya. Enine boyuna sordum. Çıkan krank ile yenisi arasında farklar olduğunu söyledi. Bu krank olayının 2014e kadar olan serilerde kronik olduğunu fazla sıkıştırınca patladığını söyledi. Tamam hondaya gerçekten yakışmıyor bu durum ama çözüme kavuşturulmuş gibi duruyor ki 90 bin km yapan crf 250’lerde bile böyle bir problem yok keza yazılım tarafı cb250r ile benzer.
Sözün özü siz bu konuda haklısınız zaman gösterecek. Fakat ben de diyorum ki honda gibi bir firma bunun farkına varıp yeni modellerde önlemini almıştır.
Kaldı ki mt25 ile cb250r’ı karşılaştırmak ne kadar doğru bilemiyorum ikisi çok farklı motorlar.
Hem 2020 0 cb250r’ı 28e aldım. Yamaha bayileri mt25 için 36dan aşağı düşmediler. Aradaki 8 bin farka bana göre değmezdi. 8 bin günümüzde iyi para
Sevgiler
Haklısınız hocam şu an 8000 tl farka değmez. Ben alirken 31.950 tl liste fiyatı vardı ama pazarlikla 31.500 e almıştım. Mt25 ve cb250r motor yapısı bakımından faklı olsalar da iki markanın 250cc sınıfındaki rakipleri oldukları için karşılaştırılmış doğal olarak.
Bu arada krankın guncellenmiş olmasina sevindim.
Bugün arkadaşa benim tavsiyem üzerine Bergama' da ki bayide son kalan sıfır cb250r'ı aldık.
2020 r 25 aldim 3400 tl kasko yaptoirdim. Istanbul da oturuyorum. Sigorta da 600 tl cikti
Dominar 400 ug aldım arkadaşlar. 40 yaşındayım, %25 çalınma ve çalınma teşebbüsü kaynaklı hasarlarda muafiyet var gerisi tam kasko. 1310 ₺ 9 taksit. 501 ₺ de sigorta ödedim. 1 hafta oldu bunları yaptıralı.Hiç muafiyet olmasaydı da 2150 ₺ tutuyordu kasko 9 taksit.
Hangi sigorta şirketinden yaptırdınız?
yakın zamanlarda bir arkadaş bu forumda kasko konusunda önemli bişey paylaşmıştı,bizzat yaşamış arkadaş,,aklımda kaldığı için yazayım dedim
motorunuza kasko yaptırdıktan sonra eğer motorunuzu çaldırırsanız ,kasko sizin paranızı bir müddet son ra ödüyor ancak,riskli müşteri olarak kara listeye alınıyorsunuz,akabinde yeni motor alıp tekrar kasko yapmaya kalktığınızda sistemde kara listede göründüğünüz için,firmalar ya kasko yapmıyorlar yada astronomik fiyat çıkarıp yapıyorlar ama çaldırırsanızda paranın tamamını alamıyormuşsunuz
yani kasko yaptırdığınızda sadece 1 atımlık barutunuz var anlamına geliyor,,temelli çözüm değil
hiç bir sigortacı para kazanmıyacağı kimseyi sigorta yapmaz
Herkese Selamlar,
Şubat ayında aldım CB250R Sıfır olarak 27 bin TL ye. Şu an 680 KM ye geldik. İlk aracım ve 34 plaka, sigorta 550 Lira civarı yaptırmıştım. Full + Full kasko ise 2500 TL tuttu 9 taksit olacak şekilde.(ferdi kaza ve yaşam sigortası, ekipman, anahtar üstünde çalınma ve ilk yıl çalınır yada perte çıkarsa sıfır ücreti ödeniyor.(allah korusun:D))Kilit olarak dandirik bir halat kilit ile yine dandirik bir alarmlı disk kilidim var. Araç sürekli güvenlikli site ve güvenlikli işyeri otoparkında kaldığı için farklı bir çözüme gitmedim. Herhangi bir sorunuz olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
Bir maaşallah alırız.
Sevgiler,
Koluna Taktığın Kask Kafanı Korumaz...
İlker ALTUNTAŞ
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)