Ducati’den Panigale V4’e alternatif: Panigale V2..
-
Panigale V2'yi daha kullanıcı dostu ve günlük kullanıma daha uygun bir Panigale V4 olarak düşünebiliriz.
Uzun süredir İtalyan motosiklet üreticisi Ducati’nin, Panigale V4 adlı 4 silindirli güçlü motosikletinin 2 silindirli bir modelini tanıtacağı söylentileri ortalıkta dolaşıyordu. Bu söylentiler artık doğrulanmış oldu. Çünkü Ducati, 2020 modellerini tanıtırken, Panigale V2 adlı yeni modelini de duyurdu.
Ducati, Tokyo Motorlu Araçlar Fuarı 2019 kapsamında geçtiğimiz haftalarda tanıttığı bu Panigale V2 adlı motosikletini “kompakt super sport” kategorisinde nitelendiriyor. Bu yeni modelin geliştirilme amacı da Panigale V4’e göre günlük kullanıma daha uygun ve genç nesile daha çok hitap eden bir motosiklet ortaya konmasının istenmesi olmuş. Panigale V2’nin, 959 modeli yerine geldiği ve 955 cc hacminde bir motora sahip olduğu da açıklanıyor. Bu motorun değerleri de 157 beygir güç ve 104 Nm tork şeklinde belirtiliyor.
Tasarım anlamında bakıldığında ise Panigale V2, daha güçlü V4 modeline fazlasıyla benzerlik gösteriyor. Her iki motosiklet yan yana konulsa, Panigale V4’ü ancak birkaç daha keskin hattı ve biraz daha farklı yan panelleri sayesinde ayırt edebiliriz. Panigale V2’nin kuru ağırlığı da 176 kg olarak açıklanıyor. Bu motosiklette, Panigale V4’te yer alan HMI, ABS, çekiş kontrolü, tek teker kontrolü, QuickShift hızlı vites geçişleri ve motor freni kontrolü gibi tüm sistemlerin yine yer aldığı da belirtiliyor. Motosikletin mekanik donanımlarına bakıldığında da Sachs yaylar, Brembo frenler gibi gelişmiş birçok donanım da görülüyor.
Kaynak : motor1
Reklamlar
-
Kullanıcı dostu ve günlük kullanım için Supersport modeli var yani bu motorun amacı günlük kullanıma daha uygun olsun değil bence. Bloktan dolayı şehiriçine daha uygun olabilir belki ama oturuş pozisyonu v4’le aynı gibi en basitinden.
Ben beğendim ama güzel olmuş. V4 motorun üretim maliyetleri sebebiyle yakın zamanda ara modellere gelmeyeceği söyleniyordu öyle de olmuş anlaşılan. Fiyat olarak V4’e göre ciddi bir avantaj olur diye tahmin ediyorum. V4’e gerek görmeyenler ya da 2 silindirden vazgeçmek istemeyenler için gayet güzel bir seçenek.
-
supersport motor kullanıcısın şehiriçinde takılması gösterişten başka bişey değildir.Elzem durumlar hariç.
Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012
-
Bi bakıyoruz Fiyat aynı :D
-
YBRMANİA adlı üyeden alıntı
supersport motor kullanıcısın şehiriçinde takılması gösterişten başka bişey değildir.Elzem durumlar hariç.
Bir karış bile dönmeyen gidonla domalarak oturdukları SSlerle İstanbul kaosunun içinde aralardan geçmeye çalışan arkadaşları görünce üzülüyorum. Oturuş pozisyonu ve motosiklet montlarının kısa yapısından dolayı çatalın gözükmesi de çabası hiçbir karizması kalmıyor)
-
V4 4 silindir 240 bin tl. V2 2 silindir tahminen 120.bin tl olması gerekir demi .beyin bedava..
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)