Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

nakedden racinge gecmek?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    Exectus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YAMAHA R25
    Senin ilacın Honda CBR560F.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda Innova 125
    Honda Wing-Go
    Yamaha Crypton
    Honda MSX125
    Honda CB125ACE
    Honda CB125E
    Yamaha YBR125
    Honda Spacy 110

    Ancak özellikle;
    Honda Innova 125
    Honda Wing-Go
    Yamaha Crypton
    Honda MSX125

    İnnova kullandığım için özellikle söylüyorum, o performasa o yakıt tüketimi imkansız gözüyle bakacak, gösterge bozuk zannedeceğiniz zamanlar olacak, göstergeye inanmayıp depo kapağını açıp benzini görüp yine de inanmayacağın anlar yaşayacaksınız
    İnnova çok iyi duruyor. İnnova takaslı cbr250 im var duyun sesimi inoovacılar.. 🤪

    Yakıt gerçekten çok iyi. Şehir içinde çocuğu okula götüyorum yokuşta gidermi bu alet. Ben kiloluyum 85 kg çocuk bişi diil 40 kilo

  3. #63
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı oktayakgoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnnova çok iyi duruyor. İnnova takaslı cbr250 im var duyun sesimi inoovacılar.. ��

    Yakıt gerçekten çok iyi. Şehir içinde çocuğu okula götüyorum yokuşta gidermi bu alet. Ben kiloluyum 85 kg çocuk bişi diil 40 kilo
    Arkada kendi yaptığım çanta demiri, üzerinde 55lt çanta, çanta içinde 35 kg kadar demir ve çelik (kesilmiş malzeme ve cıvataları taşıyordum), ben (yaklaşık 85 kg civarıyım sanırım) ve artcım (o da yaklaşık 85 kg) ile Karaköy' den Levent Oto Sanayi' ye gidip dolaşmış, oradan da Üsküdara geçmiştik. Taşır diye düşünüyorum
    ...

  4. #64

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Sen diyorsan doğrudur. Şimdi sıra motoru satıp innova bakmaya geldi

  5. #65
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Mt7 nin frenlerine iyi diyenlere bakıyorum da aynı sınıfta neyle kıyaslayıp iyi diyorlar merak edihorum.
    Ybr den mt7 ye geçersen tabi iyi gelir.
    Kural z dostum sende iki tane varmış iyi diyosun frenlere diğer motosikletlerinden iyidir de genel anlamda iyi freni yok. İstetsen 9 tane daha al yanına mt7 nin frenleri yine iyi olmayacak.
    Çeşit ve fren amortisör lastik tecrübeniz az demek ki.
    İyi diye iddia ediyorsanız bu yorumu yapıyorum. Saygılar.

  6. #66
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt7 nin frenlerine iyi diyenlere bakıyorum da aynı sınıfta neyle kıyaslayıp iyi diyorlar merak edihorum.
    Ybr den mt7 ye geçersen tabi iyi gelir.
    Kural z dostum sende iki tane varmış iyi diyosun frenlere diğer motosikletlerinden iyidir de genel anlamda iyi freni yok. İstetsen 9 tane daha al yanına mt7 nin frenleri yine iyi olmayacak.
    Çeşit ve fren amortisör lastik tecrübeniz az demek ki.
    İyi diye iddia ediyorsanız bu yorumu yapıyorum. Saygılar.
    Üzerindeki mevcut lastikleri ve balataları değiştirirseniz fazlasıyla yeterli geliyor. Maksadı haricinde kullanarak "yetersiz" denmesi ise gayet doğaldır.

    Kullandığım motosikletleri yeni veya ikinci el farketmeksizin kurcalamadan durmayan tiplerdenim. MT-07' nin ön amortisörlerinde değişiklik yapıldı, fren hidrolikleri DOT5.1 ile değiştirildi (sadece kaynama derecesi daha yüksektir, yine de belirtmek istedim), balataları tam sinterli tipler ile değiştirildi ve lastikleri ise kesinlikle fabrika çıkışı kullanmamaya gayret ederim.

    Sizin frenleri çok iyi olarak nitelendirdiğiniz motosikletler nelerdir? Küçük bir liste yaparsanız fiyat ve performanslarını bir karşılaştıralım isterim.
    Angrypower bunu beğendi.

  7. #67
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Yahu konuyu açan adam 2 tane motosikletten bahsetmiş. Halen neyle kıyaslıyorsunuz diyenler var Konuyu açan bize elma ile muzu kıyaslıyorum. Fikirleriniz neler diyor. Siz diyorsunuz ki yahu onlar aynı sınıfta mı. Ayvayla kıyaslarsan ona cevap veririz Ayrıca 3 tane MT7 sürdüm. 3’ü de yeterli bir şekilde duruyordu. Demek ki dıj güjler ekstra basınç uygulayıp durduruyordu beni. Bak her işin içinden dıj güjler çıkıyor. Eğer sınıfındaki en kötü frene bile sahipse yeterli ve motoru durduruyor. Fren beklentilerinizi yüksek tutmanız iyi tabi de, size kalsa Yamaha müşterilerinin yoğunluğundan şikayetçi olup biraz müşteri azaltmak için üretti motoru Biz ölümlüler daha düşük beklenti standartlarına sahibiz demek ki.

  8. #68
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üzerindeki mevcut lastikleri ve balataları değiştirirseniz fazlasıyla yeterli geliyor. Maksadı haricinde kullanarak "yetersiz" denmesi ise gayet doğaldır.

    Kullandığım motosikletleri yeni veya ikinci el farketmeksizin kurcalamadan durmayan tiplerdenim. MT-07' nin ön amortisörlerinde değişiklik yapıldı, fren hidrolikleri DOT5.1 ile değiştirildi (sadece kaynama derecesi daha yüksektir, yine de belirtmek istedim), balataları tam sinterli tipler ile değiştirildi ve lastikleri ise kesinlikle fabrika çıkışı kullanmamaya gayret ederim.

    Sizin frenleri çok iyi olarak nitelendirdiğiniz motosikletler nelerdir? Küçük bir liste yaparsanız fiyat ve performanslarını bir karşılaştıralım isterim.
    Amortisör yayları balatalar hidrolikler vs ekstra modifikasyona giriyor tabi.

    Örneğin o sınıfta duca nın 696 sı(796 bile demiyorum ki ikinci el fiyatlar yakın)
    Ktm 690 duke
    Triumph street triple
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
    30-40 bin civarlarında ikinci el yakın yaşları olan motosikletler.

    Örneğin ben de supetmotoya çevirirken ön disk 320, Braking iki kat büyük çift piston kaliper, 17.5mm üst merkez, çelik hortum. Motul 660 hidrolik. Stage b amortisör yayları, 10w yağ, ve üstüne frenlemeye artı katması için pist sürüşüne uygun komprasyon yaptım. Yoksa orj brembo merkez ve 278 ön disk ile supermotoda etkili fren yapamam. bu modifikasyonlarla o fren performansını yakalıyorum. Orijinali tabi ki de bir smr gibi olmuyor. Bi kere smr radyal monoblock. O yüzden orijinal hallerini kıyaslayalın. Ayrıca mt7 nin amırtisörleri konfor olarak daha iyi ama performans sürüşleri için biraz turşu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

    Ha bi de lastik ve balatayla tek başına olmaz. Fren ve virajın en etkili yolu lastikten önce ağırlık ve amortisördür.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  9. #69
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amortisör yayları balatalar hidrolikler vs ekstra modifikasyona giriyor tabi.

    Örneğin o sınıfta duca nın 696 sı(796 bile demiyorum ki ikinci el fiyatlar yakın)
    Ktm 690 duke
    Triumph street triple
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
    30-40 bin civarlarında ikinci el yakın yaşları olan motosikletler.

    Örneğin ben de supetmotoya çevirirken ön disk 320, Braking iki kat büyük çift piston kaliper, 17.5mm üst merkez, çelik hortum. Motul 660 hidrolik. Stage b amortisör yayları, 10w yağ, ve üstüne frenlemeye artı katması için pist sürüşüne uygun komprasyon yaptım. Yoksa orj brembo merkez ve 278 ön disk ile supermotoda etkili fren yapamam. bu modifikasyonlarla o fren performansını yakalıyorum. Orijinali tabi ki de bir smr gibi olmuyor. Bi kere smr radyal monoblock. O yüzden orijinal hallerini kıyaslayalın. Ayrıca mt7 nin amırtisörleri konfor olarak daha iyi ama performans sürüşleri için biraz turşu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

    Ha bi de lastik ve balatayla tek başına olmaz. Fren ve virajın en etkili yolu lastikten önce ağırlık ve amortisördür.
    Aslında aynı şeyden bahsediyoruz. Önceki mesajda da belirttiğim gibi "maksadı harici kullanmak". Bu motosiklet sokak motosikleti, naked bir makine. Pist ve viraj için tasarlanmış birkaç model haricinde kaç tane naked makine var? Max hızı bir 700 cc için çok mu? Bir Mt-07 alıp bunu alır hem piste çıkarım hem yolda sürerim olmuyor. Tam da bundan bahsediyorum farkındaysanız. Konfor ve performansı beraber sunabilmek için ciddi donanım gerekiyor ki bu da para demek.

    Sizin bakış açınızdan yaptığım değişiklikler modifiye diye görünebilir, benim açımdansa sadece daha kalitelisini kullanmaktır. Ne zaman ki kaliperler ve merkezler değişir, dişli oranları ile yakıt ve ateşlemeye müdahale edilir o zaman modifiye kabul edebilirim. Bu resmi değil kişisel görüş tabi ki
    ...

  10. #70
    TamGazDevam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin / Adana
    Motosikleti
    YBR 125 08' / HONDA CIVIC VTEC 1.6 04'
    Sport-touring'ten, racing'e geçmeyi düşünen şahsıma ilaç gibi oldu bu konu.
    Fz6'yı geçen hafta sattım, ses ve konfor arıyorsan sana fz6'yı şiddetle tavsiye ederim.

  11. #71

    Üyelik
    27 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 07
    arkadaslar ben hic birseyi kiyaslamadim pulsardan mt07 ye gectim ve bence boyle bir motor icin frenleri yetersiz 600rr almayi dusunsem mi bos yollarda gazlamayi seviyorum dedim top speed de bana gore yetersiz geldi 0 160 iyi ama 160 dan sonrasi gitmiyormus gibi geliyor gidiyor ama 190 a cikana kadar geberiyor motor artcimla 2 kisi oldugumuzdan buyuk ihtimal dedim ama tekken de 190da geberiyor cok bir fark yok 1 190a da az demiyorum ama hani daha hizli biseyler istiyorum dedim siz cok farkli yerlere cekmissiniz konuyu ve bana gore mt07 nin frenleri iyi diyeni sorgularim dediginiz gibi extra haliyle degil orj haliyle tesekkur ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

    motorumun bakim km si yaklasti belki de ondan dolayidir daha mt07 de yeniyim 2 ay oldu motorumu tanidim ama içi hakkinda hala tam bir bilgiye sahip degilim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------

    sadece beni tatmin etmedigini 4 silindir bir makineye gecmek istedigimi nakedden racinge gecsem ne gibi seyler ile karşılaşacagimi sordum 4 silindirin herseyi etkiliyor beni ancak icimde korku vardi bir anda cc beygir yukseltmeye o kadar cok ancak mt07 ye bindigimde bu korkumu atlattim daha hizli seyler istiyorum.

  12. #72
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    600rr'da 200 civarı hızlarda fren yapabilecek seviyede misin? Abs yok, tcs yok hiç bir şey yok. 200 ve üzeri hızları kaldıracak yol ve düzen yok ülkemi de. 200km ile giderken mükemmel fren yapsan 200 metre fren mesafen olacak en az.

  13. #73
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    bende benim Tvs Apache'nin frenleri iyi sanıyordum, bazen 2 kişi binince frenler zor tutuyor gibi, fren balatalarına ve disklere dot 5.1 yağ sıksam düzelir mi acaba

    gerçi bir tane disk var zaten oda güccücük

  14. #74
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende benim Tvs Apache'nin frenleri iyi sanıyordum, bazen 2 kişi binince frenler zor tutuyor gibi, fren balatalarına ve disklere dot 5.1 yağ sıksam düzelir mi acaba

    gerçi bir tane disk var zaten oda güccücük
    Düzelir tabi, dümdüz olur. Önünüze çıkan ilk araç altı yüksekliğine kadar düzelir hemde

    En iyisi freni biraz daha sıkmak
    ...

  15. #75
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında aynı şeyden bahsediyoruz. Önceki mesajda da belirttiğim gibi "maksadı harici kullanmak". Bu motosiklet sokak motosikleti, naked bir makine. Pist ve viraj için tasarlanmış birkaç model haricinde kaç tane naked makine var? Max hızı bir 700 cc için çok mu? Bir Mt-07 alıp bunu alır hem piste çıkarım hem yolda sürerim olmuyor. Tam da bundan bahsediyorum farkındaysanız. Konfor ve performansı beraber sunabilmek için ciddi donanım gerekiyor ki bu da para demek.

    Sizin bakış açınızdan yaptığım değişiklikler modifiye diye görünebilir, benim açımdansa sadece daha kalitelisini kullanmaktır. Ne zaman ki kaliperler ve merkezler değişir, dişli oranları ile yakıt ve ateşlemeye müdahale edilir o zaman modifiye kabul edebilirim. Bu resmi değil kişisel görüş tabi ki
    Naked motosikletler pist sürüşleri için üretilmez ki.
    Bi de modifikasyon değişme demek. Tam türkçe anlamı olmamakla beraber bu anlama geyıe. O yüzden fabrika çıkış yerine daha üst düzey bir parça modifikasyona girer. Ama tabi kişisel görüş demişsiniz.

    O yüzden de derim ki mt7 nin amasürleriyle fremleri iş görür ama voov iyi frenleri var iyi amasürleri var denemez.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  16. #76
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    eee sonuç ne alıyorsun bence ducati monster s4r al ben çok seviyorum çünkü onu :D

  17. #77

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    MT-07 çok seri şekilde yüksek hızlara çıktığı için durmada da acaba aynı hız da frenlemeyi mi düşünüyoruz acaba ?

  18. #78
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı chaqalqarlos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT-07 çok seri şekilde yüksek hızlara çıktığı için durmada da acaba aynı hız da frenlemeyi mi düşünüyoruz acaba ?
    Hp sürüş gücü(horsepower)
    Bhp fren gücü (brakehorsepower)
    Bhp ihtiyaç olur onun için
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  19. #79
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hp sürüş gücü(horsepower)
    Bhp fren gücü (brakehorsepower)
    Bhp ihtiyaç olur onun için
    neler diyon sen ya almışşın bir ktm bak black cat birinci geldi heheyyyyt

  20. #80

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hp sürüş gücü(horsepower)
    Bhp fren gücü (brakehorsepower)
    Bhp ihtiyaç olur onun için
    Teknik olarak değil de sanki hissi duygularla beklenti yükseltiliyor gibime geliyor mt07 için.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)