Senin ilacın Honda CBR560F.
Arkada kendi yaptığım çanta demiri, üzerinde 55lt çanta, çanta içinde 35 kg kadar demir ve çelik (kesilmiş malzeme ve cıvataları taşıyordum), ben (yaklaşık 85 kg civarıyım sanırım) ve artcım (o da yaklaşık 85 kg) ile Karaköy' den Levent Oto Sanayi' ye gidip dolaşmış, oradan da Üsküdara geçmiştik. Taşır diye düşünüyorum
...
Sen diyorsan doğrudur. Şimdi sıra motoru satıp innova bakmaya geldi
Mt7 nin frenlerine iyi diyenlere bakıyorum da aynı sınıfta neyle kıyaslayıp iyi diyorlar merak edihorum.
Ybr den mt7 ye geçersen tabi iyi gelir.
Kural z dostum sende iki tane varmış iyi diyosun frenlere diğer motosikletlerinden iyidir de genel anlamda iyi freni yok. İstetsen 9 tane daha al yanına mt7 nin frenleri yine iyi olmayacak.
Çeşit ve fren amortisör lastik tecrübeniz az demek ki.
İyi diye iddia ediyorsanız bu yorumu yapıyorum. Saygılar.
Üzerindeki mevcut lastikleri ve balataları değiştirirseniz fazlasıyla yeterli geliyor. Maksadı haricinde kullanarak "yetersiz" denmesi ise gayet doğaldır.
Kullandığım motosikletleri yeni veya ikinci el farketmeksizin kurcalamadan durmayan tiplerdenim. MT-07' nin ön amortisörlerinde değişiklik yapıldı, fren hidrolikleri DOT5.1 ile değiştirildi (sadece kaynama derecesi daha yüksektir, yine de belirtmek istedim), balataları tam sinterli tipler ile değiştirildi ve lastikleri ise kesinlikle fabrika çıkışı kullanmamaya gayret ederim.
Sizin frenleri çok iyi olarak nitelendirdiğiniz motosikletler nelerdir? Küçük bir liste yaparsanız fiyat ve performanslarını bir karşılaştıralım isterim.
Yahu konuyu açan adam 2 tane motosikletten bahsetmiş. Halen neyle kıyaslıyorsunuz diyenler var Konuyu açan bize elma ile muzu kıyaslıyorum. Fikirleriniz neler diyor. Siz diyorsunuz ki yahu onlar aynı sınıfta mı. Ayvayla kıyaslarsan ona cevap veririz Ayrıca 3 tane MT7 sürdüm. 3’ü de yeterli bir şekilde duruyordu. Demek ki dıj güjler ekstra basınç uygulayıp durduruyordu beni. Bak her işin içinden dıj güjler çıkıyor. Eğer sınıfındaki en kötü frene bile sahipse yeterli ve motoru durduruyor. Fren beklentilerinizi yüksek tutmanız iyi tabi de, size kalsa Yamaha müşterilerinin yoğunluğundan şikayetçi olup biraz müşteri azaltmak için üretti motoru Biz ölümlüler daha düşük beklenti standartlarına sahibiz demek ki.
Amortisör yayları balatalar hidrolikler vs ekstra modifikasyona giriyor tabi.
Örneğin o sınıfta duca nın 696 sı(796 bile demiyorum ki ikinci el fiyatlar yakın)
Ktm 690 duke
Triumph street triple
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
30-40 bin civarlarında ikinci el yakın yaşları olan motosikletler.
Örneğin ben de supetmotoya çevirirken ön disk 320, Braking iki kat büyük çift piston kaliper, 17.5mm üst merkez, çelik hortum. Motul 660 hidrolik. Stage b amortisör yayları, 10w yağ, ve üstüne frenlemeye artı katması için pist sürüşüne uygun komprasyon yaptım. Yoksa orj brembo merkez ve 278 ön disk ile supermotoda etkili fren yapamam. bu modifikasyonlarla o fren performansını yakalıyorum. Orijinali tabi ki de bir smr gibi olmuyor. Bi kere smr radyal monoblock. O yüzden orijinal hallerini kıyaslayalın. Ayrıca mt7 nin amırtisörleri konfor olarak daha iyi ama performans sürüşleri için biraz turşu
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------
Ha bi de lastik ve balatayla tek başına olmaz. Fren ve virajın en etkili yolu lastikten önce ağırlık ve amortisördür.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Aslında aynı şeyden bahsediyoruz. Önceki mesajda da belirttiğim gibi "maksadı harici kullanmak". Bu motosiklet sokak motosikleti, naked bir makine. Pist ve viraj için tasarlanmış birkaç model haricinde kaç tane naked makine var? Max hızı bir 700 cc için çok mu? Bir Mt-07 alıp bunu alır hem piste çıkarım hem yolda sürerim olmuyor. Tam da bundan bahsediyorum farkındaysanız. Konfor ve performansı beraber sunabilmek için ciddi donanım gerekiyor ki bu da para demek.
Sizin bakış açınızdan yaptığım değişiklikler modifiye diye görünebilir, benim açımdansa sadece daha kalitelisini kullanmaktır. Ne zaman ki kaliperler ve merkezler değişir, dişli oranları ile yakıt ve ateşlemeye müdahale edilir o zaman modifiye kabul edebilirim. Bu resmi değil kişisel görüş tabi ki
...
Sport-touring'ten, racing'e geçmeyi düşünen şahsıma ilaç gibi oldu bu konu.
Fz6'yı geçen hafta sattım, ses ve konfor arıyorsan sana fz6'yı şiddetle tavsiye ederim.
arkadaslar ben hic birseyi kiyaslamadim pulsardan mt07 ye gectim ve bence boyle bir motor icin frenleri yetersiz 600rr almayi dusunsem mi bos yollarda gazlamayi seviyorum dedim top speed de bana gore yetersiz geldi 0 160 iyi ama 160 dan sonrasi gitmiyormus gibi geliyor gidiyor ama 190 a cikana kadar geberiyor motor artcimla 2 kisi oldugumuzdan buyuk ihtimal dedim ama tekken de 190da geberiyor cok bir fark yok 1 190a da az demiyorum ama hani daha hizli biseyler istiyorum dedim siz cok farkli yerlere cekmissiniz konuyu ve bana gore mt07 nin frenleri iyi diyeni sorgularim dediginiz gibi extra haliyle degil orj haliyle tesekkur ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
motorumun bakim km si yaklasti belki de ondan dolayidir daha mt07 de yeniyim 2 ay oldu motorumu tanidim ama içi hakkinda hala tam bir bilgiye sahip degilim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------
sadece beni tatmin etmedigini 4 silindir bir makineye gecmek istedigimi nakedden racinge gecsem ne gibi seyler ile karşılaşacagimi sordum 4 silindirin herseyi etkiliyor beni ancak icimde korku vardi bir anda cc beygir yukseltmeye o kadar cok ancak mt07 ye bindigimde bu korkumu atlattim daha hizli seyler istiyorum.
600rr'da 200 civarı hızlarda fren yapabilecek seviyede misin? Abs yok, tcs yok hiç bir şey yok. 200 ve üzeri hızları kaldıracak yol ve düzen yok ülkemi de. 200km ile giderken mükemmel fren yapsan 200 metre fren mesafen olacak en az.
bende benim Tvs Apache'nin frenleri iyi sanıyordum, bazen 2 kişi binince frenler zor tutuyor gibi, fren balatalarına ve disklere dot 5.1 yağ sıksam düzelir mi acaba
gerçi bir tane disk var zaten oda güccücük
Naked motosikletler pist sürüşleri için üretilmez ki.
Bi de modifikasyon değişme demek. Tam türkçe anlamı olmamakla beraber bu anlama geyıe. O yüzden fabrika çıkış yerine daha üst düzey bir parça modifikasyona girer. Ama tabi kişisel görüş demişsiniz.
O yüzden de derim ki mt7 nin amasürleriyle fremleri iş görür ama voov iyi frenleri var iyi amasürleri var denemez.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
eee sonuç ne alıyorsun bence ducati monster s4r al ben çok seviyorum çünkü onu :D
MT-07 çok seri şekilde yüksek hızlara çıktığı için durmada da acaba aynı hız da frenlemeyi mi düşünüyoruz acaba ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)