Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

AKÜM ZAYIFLADI :(

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Temmuz 2019
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    KUBA ÇİTA 180 R
    arkadaşlar kuba çita 180 r motorumu 3 ay önce aldım o km 2018 model motoruma U5 mercekli sis farı aldım 2 adet yalnız bu akşam gördüm ki ilk zamanlar ki gibi güçlü ışık alamıyorum motorumun orjinal ön farı bile bi düşük geldi bana bu gece sık sık motorumu'da gece kullnmıyorum işe gidip gelme pek fazla ışık yakmıyorum acaba neden sıkıntı olmuştur ???


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Anlamanız için misal vereceğim..
    Motorunuz saatte 10 gr elektrik üretiyor. Akünüzde de toplam 250 gr elektrik depolanıyor. Motorunuzun orjinal aydınlatma ve diğer elektrik tesisatı saatte 9 gr elektrik harcıyor ve bu harcanam yerine rahatlıkla koyulabiliyor. Taktığınız sis farları zaten tek başına saatte 20 gr elektrik tüketiyor.. 9 gr da orjinal ekipman harcıyor.
    Bu durumda saatte 29 gr harcadığınız elektriğin 10 gr kadarını yerine koyarken geri kalan 19 gr elektriği 250 gr lık depodan yani aküden harcıyorsunuz.
    Bu durumda hazıra dağ dayanmaz mantığıyla yaklaşık 15 saat sonra akünüzde bitecek farlarınızda 29 gr yerine 10 gr ile idare etmek zorunda kalacaklar.
    Dolu bir damacanayı delin,saatte bir litre su akıyor olsun. Açın çeşmeyi saatte yarım litre ile kıyamete kadar dolduramazsınız. Taaaki deliği kapatıp su kaçağını kesene kadar.
    Ancak yukardaki birimler kesinlikle gr değil.

  3. #3

    Üyelik
    17 Temmuz 2019
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    KUBA ÇİTA 180 R
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlamanız için misal vereceğim..
    Motorunuz saatte 10 gr elektrik üretiyor. Akünüzde de toplam 250 gr elektrik depolanıyor. Motorunuzun orjinal aydınlatma ve diğer elektrik tesisatı saatte 9 gr elektrik harcıyor ve bu harcanam yerine rahatlıkla koyulabiliyor. Taktığınız sis farları zaten tek başına saatte 20 gr elektrik tüketiyor.. 9 gr da orjinal ekipman harcıyor.
    Bu durumda saatte 29 gr harcadığınız elektriğin 10 gr kadarını yerine koyarken geri kalan 19 gr elektriği 250 gr lık depodan yani aküden harcıyorsunuz.
    Bu durumda hazıra dağ dayanmaz mantığıyla yaklaşık 15 saat sonra akünüzde bitecek farlarınızda 29 gr yerine 10 gr ile idare etmek zorunda kalacaklar.
    Dolu bir damacanayı delin,saatte bir litre su akıyor olsun. Açın çeşmeyi saatte yarım litre ile kıyamete kadar dolduramazsınız. Taaaki deliği kapatıp su kaçağını kesene kadar.
    Ancak yukardaki birimler kesinlikle gr değil.
    ben sis farlarını direk aküden çektim sadece anahtar koydum devreye acaba ordan mı kaynaklanıyor bide aküyü şarj ettirsem fark eder mi yoksa motorum tek marşta çalışıyor şuan

  4. #4

    Üyelik
    03 Kasım 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Dominar 250
    Alıntı ÖLÜM ŞERİDİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben sis farlarını direk aküden çektim sadece anahtar koydum devreye acaba ordan mı kaynaklanıyor bide aküyü şarj ettirsem fark eder mi yoksa motorum tek marşta çalışıyor şuan
    Bu işleri fazla bilmem , ama şarj ettirsen dahi tekrardan tükenecektir.

  5. #5
    Timonna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    ben sis farlarını direk aküden çektim sadece anahtar koydum devreye acaba ordan mı kaynaklanıyor bide aküyü şarj ettirsem fark eder mi yoksa motorum tek marşta çalışıyor şuan
    Dostum, @Samet Ağır arkadaşın yazdığı gibi, motosikletindeki akü Taktığın ledlere yeterli akımı sağlayamadığı için ışıklar istediğin gibi yanmıyor. Aküyü şarj ettirirsen, eğer güçlü yansa bile eminim biraz zaman geçtikten sonra tekrar eski haline geri dönecektir. Çünkü akü Ledi yakıyor sadece akımı zayıf geldiği için sönük yanıyor. Bknz. "Elektrik/Elektronik"

  6. #6
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Senin yapacağın iş, sökecen tüm sonradan takmaları.
    Aküyü de şarj ettirecen devam edecen.

  7. #7

    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    KARŞIYAKA -İZMİR
    Motosikleti
    HONDA VARADERO
    Ben de elcik ısıtma da aynı sorunu yaşamıştım. Elcik ısıtma çıkarıldı ve zayıflamış akü de değişti oldu motor bir dozer


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)