İnsanlar Öhlins kullanıyor çünkü işçilik pahalı yurt dışında...
Süspansiyon işçiliğini kendim yapmazdım muhtemelen. Çünkü ön ve arka komple değişme çok basit değil. Yaylar da ağırlığa özel seçilecek. Bu seviyedeki işçiliğin saati $100-$140 arası değişmekte... E işçiliğe o kadar bayıldıktan sonra da vasat malzeme kullanmanın anlamı yok.
@Cyan, doğrudur. Ama Honda'nın o modelde birden fazla fiyaskosunu gördüm. Soğudum aletten. İyi bir motosiklet değildi. Halbuki yerine geçtiği CB900F'in ayarsız süspansiyonu gayet uygun ve rahattı. Hata yaptı Honda ve cezasını kestim. Bi sürü para verip alıyoruz. Evet, bozulmuyor, dayanıklı, ama buzdolabı da almıyoruz sonuçta. Azıcık zevkli olsun, saçma sapan tercihler içermesin. Dikkat edince gayet iyi beceriyorlar. Dikkat etsinler işleri ne?
Bir de sözde güvenlik odaklılar. E peki elin KTM'i 200c'lik motoruna bile senelerdir ABS'yi standart sunduğu 2017 yılında, Honda'nın en büyük 1000cc naked modeline ABS koymaması ne demek? Şu demek: ABS koyarsam maliyet artar. Onun yerine yine maliyet arttıran ancak göz boyayan tek taraflı arka maşa, hidrolik debriyaj, ve üç parçalı dijital gösterge paneli koyayım, ki müşteri tercih etsin. Ama motosikleti aldıktan sonra geberse de umrumda değil...
Olmadı. Afaroz ettim ben de
Nasıl Honda gömdüm ama? Hep övecek değiliz ya...