Akılımda iki fikir var 1. Kt125 alıp cafe racer yapmak 2. Bajaj discover 125 st alıp binmek ( fikirleriz benim için önemli yorum yaparsanız sevinirim )
Akılımda iki fikir var 1. Kt125 alıp cafe racer yapmak 2. Bajaj discover 125 st alıp binmek ( fikirleriz benim için önemli yorum yaparsanız sevinirim )
Vakit ten bol ne var ;)
şöyle bişi
forumdan bir arkadaş da paylaşmıştı birkac hafta once benzer bir proje
Evt güzel olmuş tel jant olsa tadından yenmez inş güzel bi motor bulunca başlıcam kt 125 e
nmax derim ben güç tork rahat hepsi var hem bu mondial dediğin motoru alıcan son sahibi sen olucan
always karenajlı motor yallah nmax
Nmax almaktanda cbr125 r daha mantıklı ama hani amacım sürüden ayrılıyım böyle parcası ucuz olsun ve bütçem 7000 tl civarı kilit bakımı idi falan para azlı:(
abi şu cbr 5 para etmez motor her alan bir panik fren yapıp düşüyor sanada hak veriyorum motorlar çok pahalı... nmax 2 sene önce sfırı 8900 tl idi
şimdi 15 lira varmış...
hak veriyorum size ama birşey olsun da istemiyorum
Oldukca haklısın ama içimizdeki motor aşkına söz geçiremiyorum
Binmek istemediğiniz bir motosiklete binmeyin, siz kendi zevkinize göre birtane bulun veya imkan varsa imal edin, kim ne derse desin siz beğeniyorsanız konu kapanmıştır.
Yinede, ben her ikisini de önermiyorum. İlle cafe racer veya bobber gibi bir kişiselleştirme yapacaksanız hemen her şeyden yapabilirsiniz. Bu durumda buna değecek kadar sağlam bir donör kullanmalısınız. Yine bu şartlarda bir Honda CB125E, CB125ACE, Yamaha YBR125 gibi düşük cc ama parçası bulunur, sağlamlığını kanıtlamış ve ikinci elde bulunabilir, uygun fiyata alınabilir modelleri tercih etmenizi öneririm.
Alır kullanır, hiç uğraşmam derseniz yine bu modeller ile Apache 180 gibi modelleri önerebilirim.
Tarz istiyorum derseniz ve bütçeniz yeterse Suzuki VanVan125 enfes olabilir (kendisi şu an alıp kenara koymak istediğim motosikletlerden biridir).
Yani tamamen zevk ve bütçe meselesi
Aynen öyle abi piyasadaki motorlar hoşuma gitmiyo ybr de düşünülebilir fakat ybr için depo o düZ koltuk pozisyonu ve ön önemlisi başıma bişey gelince çabuk toplucak ucuza mâl edilecek bişey olması gerek
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------
Baz aldım model bu yani akılmda buna benzetmek var
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------
https://www.facebook.tc/honda-125-scrambler-by-zdrcutommoto-cafe-honda-scrambler-zdrcutommoto/
rks 152 bu kt125'in benzin deposu cafe racer olmak için fazla dik. custom de başka bişey de ama bu cafe racer değil.
Yani tam cafe racer diyem haklısız ama scrambler gibi böyle dedim gibi sürüden ayrılmak niyetim zaten
kt 125 i oldum olası sevemedim tek silindir bir motora neden 2 egzoz koyarlar ki? sanırım çift silindir izlenimi vermek için.
şöyle güzel bir parça bulsam (honda cm 125, cb 200, cb 400 gibi) 5 yılımı adarım motosiklet projesine ama tr de yok yok
cg 125 scrambler için 1 sene uğraştım ama hiç istediğin gibi olmuyor şasi allaha emanet baza demirinden yapılma boşa kürek çekiyorsun sonunda ortaya çıkan görüntü hiç tatmin etmiyor
şasisi sağlam egzotik nadir bulunan motor arıyorum ben de scrambler için
skyteam v-raptor bakabilirsin veya suzuki gn 250
Aynen tr elle tutulur bi motor yok ama bober için virago 250 çok güzel olur youtube güzel örnekleri var
Ama benim a1 ehliyetim var :(
MT-03, VTR250 veya CB600Hornet(biraz daha uğraştırır ama sonucu tadından yenmez) düşündünüz mü? İsterseniz şase yapılarını bir inceleyin, tasarımı geliştirebilirsiniz ve sağlam oldukları kadar da arızasız güçlü motosikletlerdir, parça sorunu da yaşatmaz. Ne var ki ilk alımı biraz yüksek gelebilir. Uzun vadede uğraşıp kaliteli sonuç istiyorsanız özellikle MT-03 düşünülebilir
+1 koyarak listeye CBF500'ün de eklenmesi taraftarıyım. Mis gibi retro tasarımlı canavar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)