selamlar herkese arkdaşlar kawasaki kx 250 F MARKA VE MODEL KROS MOTORSİKLETİMİZ VAR ATEŞLEME STATORUNU DEĞİŞTİRDİK YİNEDE ÇALIŞMIYOR SIKINTI NE OLABİLİR
selamlar herkese arkdaşlar kawasaki kx 250 F MARKA VE MODEL KROS MOTORSİKLETİMİZ VAR ATEŞLEME STATORUNU DEĞİŞTİRDİK YİNEDE ÇALIŞMIYOR SIKINTI NE OLABİLİR
Dostum, yarımcı olmak isterdim, ama ben kain değilim.
Bu kadar bilgiyle, sormaya başlayacağım ilk soru, anahtarı kontağa takıp çevirdinmi?
Elektrik varmı. Konragı açınca, ışık filan yanıyormu?
Sonra benzin geliyormu, belki benzin gelmiyordur.
O kadar bolgiyle, herşey denilebilinir.
Anneme sordum. Yerini begenmemistir, daha gunesli bir yere koysunlar dedi. Bana sacma geldi ama belki faydasi olur diye yazayim dedim. Kolay gelsin.
motorun arasına 300-400 lira sıkışmış olabilir.
ateşleme statorünü ilk defa duydum
birde bu kadar kısıtlı bilgi ile yardım alman imkansız gibi daha açıklayıcı olman gerekli.
Bu açıklamanın iki kademe basiti şu: Motosikletim var. Bozuldu. Sebebi ne olabilir?
Kawasaki tüm Japonlardan 5 gömlek üstündür, kalitesiyle dünyaya kendini kabul ettirmiştir, motosikletten az çok anlayan herkes bilir, civataları Mordor'da elfler tarafından dökülmüş olup şasesi Gandalf tarafından okunup üflenmiştir, hebede, hübede, ve de zart zurt.
Statörü değiştirmeden önce çalışıyor muydu ?
Acaba söktüğünüz statör değil de konjektör olabilir mi ?
Ya da belki ateşleme bobinidir?
Statörden başka bir şeyi değiştirdiniz mi ya da buji falan gibi bir şeyi söktünüz mü ?
Hiç mi marş basmıyor ? Yoksa marş basıyor da motor mu çalışmıyor?
Ne gol olmuş yahu.. Herkes mi forvet forumda?
Yolu bizimkiler yapınca shire' a kadar gelmişler, sahil yolundan paralıya oradan da tünele girince olan olmuş.
Dip nota cevap: Kawasaki kitlesinin, erken tükenen modeler için uydurduğu bahane. Gerçekten iyi olabilmesi için bahsettikleri şartlarda aynı motor ömrünü verebilmeli idi. Yoksa KTM' den bir farkı kalmıyor.
Ben konuya ciddi bakınca böyle bir cevap çıktı ortaya. Ne bileyim, tartışmaya mı açsak ki? Hem stres atardık
Aslında düşündüğümüzde herhangi bir cihaz yüksek performans için tasarlandıysa eğer farklı bir mühendisliği yoksa malzemelerin aşınması ve uzun süreli kulanımda performans düşüşü normaldir. ybr'nin stabil olarak kullanım durumunda eski modellerin bile günümüzde pahalı ve satılır olmasının nedeni bu olabilir.
tabi konuyla ilgili bilgim olmadıgı için kawasaki de durum bu mu bilmiyorum; sadece duydugum.
sen konu aç ben yolu bulur gelirim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)