Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Putoline DRYTEC Hk.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Motosikleti
    NC750X-DCT
    Putoline zincir yağı alayım derken çok dikkat etmeden DRYTEC yağ aldım. Bu yağı kullananlar ne sıklıkla yağlıyorsunuz? Ben yağlasam da sanki hiç yağ yok gibi oluyor, yağın gittiğini anlayamıyorum. 200-250 km arası zincire 2 tur sıkıyorum.
    Ayrıca yaklaşık 750 km'lik yola gideceğim. Bu yağ ile o kadar uzun yol yapılır mı? Çok çabuk kuruyup etkisini yitiriyor gibi. Uzun yolda bu yağ ile 200 km'de bir yağlamak mı mantıklı yoksa başka zincir yağı mı alayım?
    Motul C4 kullanıyordum ama çok memnun değildim. Zincir yağı tecrübelerinizi dinlemeye açığım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Wurth'ün de benzer mantıkta bir yağı vardı. Ne kadar sıkarsan sık zincir kuru ve yağsız gibi duruyordu, ancak zincir ısındıktan sonra yağ işlevini yerine getiriyordu. Ben 250 cc tek silindir makinede bu yağı kullanırken 350-400 km'de bir tek tur zincire yağ sıkıyordum. Sizin yerinizde olsam seyahate çıkmadan yağlar ve de seyahat ortası tekrar 1 tur yağlardım.
    M.Tugay ve Vidos bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Motosikleti
    NC750X-DCT
    Evet Würth'ün yağı ile aynı mantık. Ben zincir ısındıktan sonra dahi diğer yağlar gibi parlak yağ tabakasını göremeyince çok anlam veremedim. Umarım işlevini iyi yapıyordur.

  4. #4
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Wurth Dry Lube 10.000 km kadar kullandım bir sorun görmedim, bunun da aynı olduğunu düşünüyorum .. daha doğrusu şöyle bir sorun gördüm diyelim .. o dönem I Pone Road kullanıyordum, I Pone min. 500 km kadar güven veriyordu, ama Dry Lube denilen teknoloji 300 km sonra " ulan sanki sıksam iyi " dedirtiyordu ..

    Not ; Çoğu zaman zincire bakmadım, yağın işlevini sürüş hissiyatı ve sesten anlıyorum, ona göre değerlendiriyorum ... sonuçta o-ring denilen yere giden yağı ne görebiliriz ne de var mı yok mu ? tam olarak anlayabiliriz ...

    Tavsiye olarak, sürüş sonrası motosikleti park ederken yani motosikletin ve zincirin sıcakken uygularsan, daha çok faydasını görürsün ..
    M.Tugay bunu beğendi.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  5. #5

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Motosikleti
    NC750X-DCT
    Teşekkürler yorum için. 300 km'de bir yağlayarak devam edeyim bununla.

  6. #6

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Ben Würth'ün kuru yağını iki kutu kullandım, sonra Motul C2'ye döndüm. Kuru yağ sanki yağ yokmuş gibi sesli çalışıyordu, belki işini yapıyor ama uyuz oldum bir kere... Klasik yağ iyidir. Çok az kullanıyor ve sık sık yağlıyorsan 90 veya 140 numara dişli yağı en iyisi aslında. Ben tembel olduğum için C2 kullanıyorum.

  7. #7
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Bana da güven vermiyor kuru yağlar. En mantıklısı 90 140 numara yağ ama o da çok uğraştırıcı. Otomatik sistem olsa iyi olur, sesi değişiyor 90 numara ile yağlayınca, şıkır şıkır kelimesini anlıyor insan gerçekten. Ama üstünden çok çabuk atıyor, tutunamıyor zincire.

    300 500km'de bir aklıma geldikçe, motosikleti yıkadıkça c4 ile yağlıyorum. Ayarlı da yağlıyorum ama bir gece dinlense de ertesi gün janta ve arka lastiğe çok sıçratıyor.

    Arka lastiğe yağlarken, sürüş halindeyken sıçrayan zincir yağını nasıl söküyorsunuz? Gaz yağı ile temizlesem mi diye düşünüyorum ama emin olamadım. İyi
    bir çözücü ve lastikler de yumuşak hamurlu.

    Bu şimdiye kadar ki en çok sıçrayan hali. Yağlarken acelem olduğundan dikkat etmemiştim, çubuğun ucu biraz janta doğru bakınca manzara bu oldu , sıçramalar daha çok damla gibi oluyor. [IMG][/IMG]
    M.Tugay bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Motosikleti
    NC750X-DCT
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Würth'ün kuru yağını iki kutu kullandım, sonra Motul C2'ye döndüm. Kuru yağ sanki yağ yokmuş gibi sesli çalışıyordu, belki işini yapıyor ama uyuz oldum bir kere... Klasik yağ iyidir. Çok az kullanıyor ve sık sık yağlıyorsan 90 veya 140 numara dişli yağı en iyisi aslında. Ben tembel olduğum için C2 kullanıyorum.
    Motulü de sıcak zincire bi gece önceden sıkıp yapışsın diye zaman versem de hem sıçrama yapıyor hem de çabuk kararıyor. Sürekli temizlemekle uğraşmak da istemiyorum. Kuru yağ bu konularda çok iyi ama yok gibi olunca insan tedirgin oluyor yağsız mı kaldı diye.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana da güven vermiyor, 300 500km'de bir aklıma geldikçe, motosikleti yıkadıkça c4 ile yağlıyorum. Ayarlı da yağlıyorum ama bir gece dinlese de ertesi gün janta ve arka lastiğe çok sıçratıyor.

    Arka lastiğe yağlarken, sürüş halindeyken sıçrayan zincir yağını nasıl söküyorsunuz? Gaz yağı ile temizlesem mi diye düşünüyorum ama emin olamadım. İyi
    bir çözücü ve lastikler de yumuşak hamurlu.

    Bu şimdiye kadar ki en çok sıçrayan hali. Yağlarken acelem olduğundan dikkat etmemiştim, çubuğun ucu biraz janta doğru bakınca manzara bu oldu , sıçramalar daha çok damla gibi oluyor.
    Gaz yağını beze sıkıp öyle siliyorum ben. Direkt janta sıkınca ister istemez lastiklere süzülüyor ama bezle silince lastiklere değdirmeden jant tertemiz çıkıyor.

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Her 400 kmde motul c4 kullaniyorum sikinti yok
    M.Tugay bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 2020 ABS
    Valvoline'nin beyaz bir yağı var. Üstüne tanımam.
    M.Tugay ve Thesinner83 bunu beğendiler.

  11. #11
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı M.Tugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motulü de sıcak zincire bi gece önceden sıkıp yapışsın diye zaman versem de hem sıçrama yapıyor hem de çabuk kararıyor. Sürekli temizlemekle uğraşmak da istemiyorum. Kuru yağ bu konularda çok iyi ama yok gibi olunca insan tedirgin oluyor yağsız mı kaldı diye.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------



    Gaz yağını beze sıkıp öyle siliyorum ben. Direkt janta sıkınca ister istemez lastiklere süzülüyor ama bezle silince lastiklere değdirmeden jant tertemiz çıkıyor.
    Lastikleri silmem lazım zaten hocam, sol yanağa sıçrıyor hep.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)