Honda Super Cub efsanesi Türkiye’ye geliyor..
-
Resmen doğrulandı; Honda Super Cub efsanesi Türkiye’ye geliyor..
Bu zamana kadar 60’dan fazla ülkede kullanıcılarla buluşan Honda Super Cub, C125 versiyonuyla önümüzdeki yıldan itibaren Türkiye’de satışa sunulacak.
2017 itibarıyla 100 milyon üretim adedini geride bırakarak elde edilmesi zor bir başarıyla gündeme gelen Hoda Super Cub, dünyanın en köklü motosiklet modellerinden birisi. 1958 yılından beridir kullanıcılarla buluşan ve ikonik tasarım genlerinden hiçbir şey kaybetmeden günümüze kadar gelen seri, son olarak geçtiğimiz yaz döneminde güncelleme operasyonuna alınmıştı. Yeni versiyonuyla da özgün yanlarından taviz vermemeye devam eden Super Cub ailesinin en üst seviyesinde C125 versiyonu yer alıyor. Uzak Doğu ve Asya pazarında ciddi bir kitlesi bulunan model, EICMA kapsamında yapılan açıklamayla Türkiye’deki meraklılarını fazlasıyla sevindirecek bir gelişmeyle gündemimize oturdu. Honda’nın 2019 yılında ülkemizde satışa sunulacak modeller listeni dahil ettiği Super Cub C125, şimdiden bir arzı nesnesine dönme potansiyeline sahip.
Model hakkında bilinmesi gerekenler
Honda, Super Cub serisinin klasik tasarım genlerine sadık kalıp modern teknolojiyle donatarak günümüze kadar taşımayı sürdürüyor. Bunun en güzel örneklerini dış taraftaki ön far, arka stop lambaları ve sinyal lambaları da dahil olmak üzere tüm aydınlatma birimlerinde LED teknolojisiyle donatılması oluşturuyor aslında. İçerisinde dijital bir bölümün de yer aldığı gösterge panelinin dış kısmı ise analog hız göstergesi ve uyarı lambalarıyla sürücüyü bilgilendiriyor. Anahtarsız sürüş özelliği sayesinde üst seviye modellere göz kırpan Super Cub C125’in şasisi ise çelik alaşım malzemeden boru tipi mimarisi kullanılarak üretiliyor. Ön bölümde teleskopik çatal, çift arka amortisör, 17 inçlik alüminyum jantlar, tek piston kaliperli ön disk fren ve kampana arka fren de motosikletin bilinmesi gerekenler listesinde öne çıkıyor.
Motor
Super Cub 125’in motor bölümündeyse; hava soğutmalı, çift supaplı, yakıt enjeksiyonlu ve üstten tek egzantrikli bir makine kullanılıyor. Yaklaşık 10 beygir güç üreten 125cc hacmindeki bu motorun tork bazındaysa 10,4 Nm‘lik bir performansı söz konusu. Bu rakamları 4 ileri değerli otomatik şanzımanla yere aktaran C125 3,7 litrelik yakıt deposuyla yaklaşık 245 kilometre yol kat edebilen oldukça ekonomik bir motosiklet. Bu aynı zamanda 1 litrelik benzinle yaklaşık 67 kilometre yol kat edilebileceği anlamına da geliyor elbette ki bu fazlasıyla etkileyici bir değer. Toplamda 109 kilogram ağırlığında olan Honda Super Cup C125’in fiyat bilgisiniyse önümüzdeki süreçte alacağız.
Kaynak : Log
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
Reklamlar
-
Hondanın şuan hali hazırda sattığı cub tipi motosiklet yok,bunu getirmesi iyi olur ama fiyatı en az 12-13 bin lira olur,hatta daha fazla olabilir.bu parayı da veren çıkar mı bilemem.
-
-
',' adlı üyeden alıntı
Bugün Anes motorda fiyatını sordum; 25-30 arası olacakmış..;)
-
-
',' adlı üyeden alıntı
10.000 ye 2018 yeni crypton S modelinden 2 adet alir sirayla binerim..veya 2016 115liklerden 3 adet alir omür boyu kullanir.toruna tombalaga birakirim
-
',' adlı üyeden alıntı
€ 3,465.00
..........
Vaay, çok SUPPERcub mış.
-
tipi güzel alınır ömürlük binilir
-
Motorun euro bazında fiyatı çok uygun bizim paramız değersiz. Yine çok pahalı diye ağlamalar başlamış
-
ÖTV teşvikli 25.463 liraya koleksiyonerler falan belki alır. Araba fiyatına cub
-
Cub dediğin 100 cc olur. ( Bence )
-
Cup'larda en çok beğendiğim olay, her tarz motosikletten bir tarafı olması. Cuplar en uygun fiyata. Eh, hepsinden biraz varken, sağlam kalliteli ve markasınıda meraklısına parayı kıyabilene sunalım, demişlerdir.
Emme, bazı cuplarda hakketten farklı açılardan bakarsan, hertür morosiklet tarzını görebiliyorsun. Super cup zamanında racing yoktu, cafe racerler vardı, ondan dolayı öne yukarıdan bakınca cafe racere benziyor, benimki 2018 model o açıdan hayabusaya benziyor. :D Selenin arkasından bakıncada tam bir bobber.
Adı üstünde Kupayı hakketmiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------
Ayriyetten benimkinde quick shifter firma çıkışı var. Yarı otomatik.Tapagazda bile zınk diye vitesi geçiriyor. Vitespedalı basılı tutuluncada her vitesden boşa alınabiliyor. Sade, jikle açikken 1. vites öne ziplıyior. 2. vitrees safe mode.
Hadi gelisin bakalım super cup, göreloim kim daha supermiş.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)