Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Moto cage demiri ve mt7

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Arkadaşlar bu moto cage demirini araştırmama rağmen hakkında bir bilgiye ulaşamadım. Kimisi aksesuar diyor kimisi şasiyi destekler, güçlendirir diyor. Bu işin aslı nedir tam olarak bilen var mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Ekim 2017
    Hesaplamalarını felan yapmadan sallamasyon konuşmak istemem ama mantıkken bakınca şasiyi destekleyecek görünüme sahip değiller. Şasi zaten hazırlanırken belirli ağırlık limitlerinde hazırlanıyor ve gereken esneme payı vs. şeyler hesaplanıp ona göre dizayn ediliyor. Bunlar daha çok işin aksesuar kısmına giriyor gibi. Bilen ve tecrübe etmiş birinden fikir almak daha iyi olabilir tabi.

  3. #3
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Tecrübe mi deniz bilinmez ama arkadaşımda normal Mt-07 vardı, sonradan alıp taktırdık motocage demirini, bağlantıya göre sadece aksesuar. Zannetmiyorum güçlendireceğini. Ama belki orjinal Mt-07 Motocage lerden güçlendirmeye yarıyor olabilir.

  4. #4
    toreador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2010
    Şehir
    Samanyolu
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Moto-cage'in vazifesi, esnek olan şasiyi daha kararlı ve sert hale getirmektir. Esnek şasi ile tam anlamıyla icra edilemeyen stunt gösterilerinde sert gövde sağlaması adına üretilmiş olan bir aksesuar. Bir dönem, Moto-cage serisi olarak stok olarak gelmişti.

  5. #5

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı toreador adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Moto-cage'in vazifesi, esnek olan şasiyi daha kararlı ve sert hale getirmektir. Esnek şasi ile tam anlamıyla icra edilemeyen stunt gösterilerinde sert gövde sağlaması adına üretilmiş olan bir aksesuar. Bir dönem, Moto-cage serisi olarak stok olarak gelmişti.
    Bu esneme olayını anlamıyorum. Mt de , ducati ve kawa H2 gibi tüp şasi var. Hatta ducatinin bazı modellerindeki şaşiyi toplasan 1 metre demir etmez. Esneme 1 cm olsa bile dengesi şaşar motorun ve bloğa zarar verir. 1 cm den az esneme varsa ki bunu muazzam profesyonel olmadıkça, motoru %95 üzeri limitlerde kullanmadıkça anlayamayız bile.

  6. #6
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı emre xt125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu esneme olayını anlamıyorum. Mt de , ducati ve kawa H2 gibi tüp şasi var. Hatta ducatinin bazı modellerindeki şaşiyi toplasan 1 metre demir etmez. Esneme 1 cm olsa bile dengesi şaşar motorun ve bloğa zarar verir. 1 cm den az esneme varsa ki bunu muazzam profesyonel olmadıkça, motoru %95 üzeri limitlerde kullanmadıkça anlayamayız bile.
    Rahmetlinin bir videosu vardı MT-07 ile Kawasakinin en yakın rakibini karşılaştırıyordu. Orada özellikle bahsetmişti, esnek şaseli MT-07 günlük kullanımda çok doğru seçimken pistte büyük sıkıntı diye. Rahmetlinin de dediği gibi; "-Piste çıkmıyorsanız, komatsu"
    ...

  7. #7
    toreador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2010
    Şehir
    Samanyolu
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı emre xt125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu esneme olayını anlamıyorum. Mt de , ducati ve kawa H2 gibi tüp şasi var. Hatta ducatinin bazı modellerindeki şaşiyi toplasan 1 metre demir etmez. Esneme 1 cm olsa bile dengesi şaşar motorun ve bloğa zarar verir. 1 cm den az esneme varsa ki bunu muazzam profesyonel olmadıkça, motoru %95 üzeri limitlerde kullanmadıkça anlayamayız bile.
    MT-07'nin bu anlamda tasarımı biraz özgün kalıyor aşina olunan şasilerle mukayese anlamında. Blok, neredeyse şasiye asılı şekilde duruyor; şasiye bütünen montajlı durumda değil. Motor bloğunun üst kısmına tekabül eden noktada iki alüminyum boru geçiyor şasi namına, tahmin etmiş olduğunuz esneme anında bloğa yansıyan herhangi bir güç olmuyor. Materyal farkı da bu konuda büyük etken.

  8. #8
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Koruma demiri bi işe yarasaydı motogp de paket spacysi kullanırdı honda

  9. #9

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı toreador adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT-07'nin bu anlamda tasarımı biraz özgün kalıyor aşina olunan şasilerle mukayese anlamında. Blok, neredeyse şasiye asılı şekilde duruyor; şasiye bütünen montajlı durumda değil. Motor bloğunun üst kısmına tekabül eden noktada iki alüminyum boru geçiyor şasi namına, tahmin etmiş olduğunuz esneme anında bloğa yansıyan herhangi bir güç olmuyor. Materyal farkı da bu konuda büyük etken.
    Teşekkür ederim güzel açıklamanız için.

  10. #10

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Güncel soru

  11. #11

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koruma demiri bi işe yarasaydı motogp de paket spacysi kullanırdı honda
    Arkada 52lt’lik paket çantaları çok şık dururdu

  12. #12

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Cage,koruma demiri değil ki

  13. #13

    Üyelik
    01 Mart 2018
    Şehir
    Büyükçekmece-İSTANBUL Hadıımköy gişeler.
    Motosikleti
    YAMAHA R6 2015
    motocage versiyon mtde ve çok hoş kırmızı versiyonu :D yamaha millete bi motor yapacam hem ucuz olacak hem çok güçlü dedi,yaptı yok sattı ozaman , bi süre sonra söylentiler havada uçuştu , işte şasi yamuluyor vs :D aldık mı ?almadık . istedik mi evet.

    hayırlısı


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)