Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

130/80-17 yerine 150/70-17 lastik kullanmak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    150'lik arka lastik istiyorsanız fabrika çıkışı 150'lik arka lastiği olan motosiklete geçebilirsiniz...

    Mühendislerin dirseklerini hafife almamak gerek diye düşünüyorum; ne de olsa onca yılın çürüklerini taşıyorlar... vardır bir bildikleri o motosiklete o genişlikte lastik takıp piyasaya çıkarırken...

    (Ne yaptığını harbiden bilerek motosikletini 'custom' haline getirenler, tabii ayrı)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Sakin kullandıktan sonra büyük sorun olmaz

  3. #23

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Bende sert virajlara girmek istiyorum ama girmiyorum hal durum böyle olunca. Zamanı gelince rosso 2 atarız artık motorun üstüne. Yapacak birşey yok...

  4. #24

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısınızda pilot road 4'leri çöpe atacak değildim. Düz yolda düz gidiyor. Virajlara girincede uslu uslu edebimle giriyorum. 2000km'si gitti geriye 13000km'si kaldık lastiklerin
    Siz öyle yazınca aklıma pr5 in reklamı geldi. Pr4 e göre 4500km sonra bile üstün fren performansı diye övüyordu🤣

  5. #25

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Yemin olsun param olunca mt-07 alacağım. Sizde bende kurtulalım şu lastik konusundan

  6. #26

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen Oktay Usta'ya götürdüğünde alçalt yine de bir kaybın olmaz.
    Bak Dave abi ne diyor: https://youtu.be/iWfw56XcBMw

    2mm adımlarla oynatın, sürüşün ne kadar değişeceğine şaşıracaksınız diyor. Senin şu anki lastiklerinle önün normalden 9mm yukarıda duruyor; ciddi bir oynama bu. İlk fırsatta indirip ön ve arkayı orijinal fabrika çıkışı seviyelendirmesine getir bence. Çok farklılık olacağına eminim. Totalde de motosikletin 2mm alçalmış olacak (arka lastik çapı daha küçük olduğu için), bu da ufak bir artı getirir.

    Selamlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

    https://youtu.be/ahyObXWE098

    Bunda da küçük cc'li motorlarda iyi ve hızlı dönüşler yapabilmek için motorun geometrisi daha da önemlidir diyor.

  7. #27

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    İyide bu adam direk pist sürüşleri için konuşuyor. Ben sn'lerle yarışmıyorumki. Sadece normalcene sürüyorum. Bugünde sürecektim ama soğuk geldi çıkasım gelmedi açıkçası. Yarın biraz daha denerim. Dediğim gibi genelde dümdüz yoldan gidiyorum. Virajlar yok denecek kadar az

  8. #28

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Şikâyet ediyorsun ya apex kaçırıyorum diye ondan yazdım; sonra dönemedim diye başına bir şey gelmesin Allah muhafaza. Şu anki durumun motorun normlardan oldukça uzakta kalmış. Dediğim gibi, zor bir operasyon değil, aklında bulunsun, Oktay Usta'ya yaptırırsın, öldürmez seni işçilikle, meraklı adam zaten.

  9. #29

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Yarın biraz daha süreyim tam bakayım. Şimdi motorun rodaj yağını değiştirdim die biraz daha devirle gideyim. Oturup ölçüp, biçip bakayım. Zaten yarın aklımda şüphe kalırsa uğrarım 2dk. Zaten yolumun üstünde


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)