Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

nedense bu CBR650R bana ülkemizde r25 ve mt-07'den sonra aranan o kanmış gibi geliyor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    mevcut cbr 650f ler de 250 km/s hızları görüyor.
    ancak bu yeni model 1000 liklere kafa tutacak cinsten bişi olacak gibi.
    tam da aradığım modeli yapmış honda, tek eksiği TCS sanırım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    N-Max 155
    500 olanı da güzel olmuş.

    https://www.youtube.com/watch?v=86QKbEs5l3k&t=48s

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=MONMoJnMa_k

  3. #23

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Bu meretin son hızı felan neymiş.. yakıt verileri nedir

  4. #24
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Göksel_Eren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600F'i öldürdüler piyasaya 650F yaptık dediler (yerseniz)
    Şimdide 600RR'ı öldürdüler 650R yaptık yerseniz diyorlar.
    Yok kalsın
    Spidi Göksel
    600RR ölmez merak etmeyin. Sebep Türkiye'deki statü çılgınlığı, sidik yarışı ve özenti değil tabii ki. Türkiye'nin bu piyasada pazar olarak önemi azdı, son yıllarda iyice yok oldu.

    Safkan 4 silindir 600cc ölmez, çünkü kıvrımlı dağ yolları için hâlâ bir numara alet. 1000cc büyük, fazla güçlü, ağır, devri daha yüksek değil. 4 silindir 600cc deli devirleniyor. Vites değiştirmeden art arda gelen virajları ve aradaki düzlükleri katetmek mümkün. Benim aletle mümkün değil mesela. 4 silindir 1000cc ile bile daha zor. Gerçi son yıllarda popüler olan, vites düşerken devri otomatik olarak arttıran yeni nesil quickshifter'lar bu problemi kısmen azaltıyor.

    Sonuç olarak 4 silindir 600cc çok tatlı bir balans yakalamış bu konuda. Açıkçası 4 silindir 600cc'yi bitirecek en önemli faktör üretim maliyeti. Ancak 1000cc alabilecek olmasına rağmen yazdığım sebeple 600cc'yi tercih edecek insanlar olması bu oyunu bozuyor. Amerika'da dağ yolları haftasonu motosikletli kaynıyor. Üye olduğum grubun 1600 üyesi var. Daha yeni ikiye bölündü. Böyle olduğu müddetçe 4 silindir 600cc'nin sonu gelmez.

    Bu amacın dışında 4 silindir 600cc SS bir saçmalık sadece. Para karşılığı gereksiz bel ve bilek ağrısı. Sidik yarışı için neler yapıyor insan hayret. Gösteriş için bu motosikleti alanlardan daha kötü tek grup var. O da düz yolda hız yapmak için bu motosikleti alanlar dizayn eden Japonlar duysa Harakiri yaparlardı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------

    Alıntı logicache adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    suzuki, kawasaki, yamaha ve ducati gibi markaların sunduğu pahalı süspansiyonlar, frenler vs. zaten bu arkadaşlar tarafından tam anlamıyla hakkı verilerek kullanılamıyor.
    Bu cümleye iki noktada not düşmek durumundayım:

    1. Güzel fren ve süspansiyon, sadece elit kesimin avantajını kullanabileceği bir şey olarak görülüyor. Ama aslında öyle değil. Bilakis benim gibi acemilerin işine daha çok yarıyor.

    Çünkü sorun sadece kalitesiz parçanın kötü çalışması değil, çalıştığı esnada sürücüye yeterince bilgi nakledemenesi. Asıl zor olan ve tecrübe isteyen, amele fren ve süspansiyonlu motosikleti hızlı kullanmaktır. Başa bela olur.

    Bilakis kaliteli süspansiyon ve fren, yol durumunu ve aracın yolla etkileşimini sürekli ve etkili şekilde sürücüye nakleder. Sürücü de kolay şekilde hızlı kullanabilir, çünkü ne yaptığında motorun ne tepki vereceği konusunda kaliteli suspansiyon ve fren bilinçlendirir ve rahatlatır onu.

    Asıl kötü fren ve süspansiyon ciddi tecrübe ister, çünkü aracın tepkisini, sürücü tecrübesine dayanarak tahmin etmek zorundadır. Yanıldığı an kaza demektir.

    O yüzden kaliteli fren ve süspansiyon, hızlı kullanması kolay olan motosiklet demektir. Vasat fren ve süspansiyon ise, hızlı kullanması tehlikeli ve riskli motosiklet demektir.

    2. Genel olarak Ducati, hem fiyatı, hem de süspansiyon ve freniyle, muadili tüm Japonlardan yukarıdadır. Bir kaç istisna model olsa da yine genel olarak bu konuda dört Japon arasında doğru düzgün bir fark ta yoktur. "kawasaki kalitesi", "Suzuki kalitesi", ülkeme has bir şehir efsanesi sadece. Belli bir kaç modeli istisna tutacak olursak Japonların dördü de aşağı yukarı aynıdır.
    oialdemir, Gönenç ve BAIIHAN bunu beğendiler.

  5. #25
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mevcut cbr 650f ler de 250 km/s hızları görüyor.
    ancak bu yeni model 1000 liklere kafa tutacak cinsten bişi olacak gibi.
    tam da aradığım modeli yapmış honda, tek eksiği TCS sanırım.
    Honda Tork Kontrol Sistemi diye bir şey var. Muhakkak bir kaç modu vardır.

  6. #26
    KYorulmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Essen
    Motosikleti
    CBR 250r 2014(satıldı)
    Tasarım olarak son kasa 600 RR'ı da çok beğenirdim. Ama Cbr 650 R benden tam not aldı. 650 F'i kafa tasarımı sebebi tam olarak içime sinmiyordu. Ancak 650R tam anlamı ile olmuş.
    Önümüzdeki 3 - 5 sene içerisinde kısmet olur ise alıp garajıma koymak istediğim bir model ortaya çıkartmış Honda.

  7. #27

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Bence de tam ideal 4 silindirli nispeten konforlu ve yakışıklı gücü de yerinde st i yapmış honda ama 2019 da r25 in bile lüks kalacağını düşünerek Türkiye için artık çok geç diyebiliriz. Muhtemelen 65 bin civarı bir fiyatı olur arkadaşın.

  8. #28
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence de tam ideal 4 silindirli nispeten konforlu ve yakışıklı gücü de yerinde st i yapmış honda ama 2019 da r25 in bile lüks kalacağını düşünerek Türkiye için artık çok geç diyebiliriz. Muhtemelen 65 bin civarı bir fiyatı olur arkadaşın.
    hocam fazla iyimsersin fiyat konusunda.
    mevcut 650f şu an 63.700 TL.
    yeni modelin 75.000 TL den aşağı geleceğini sanmıyorum.

  9. #29

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam fazla iyimsersin fiyat konusunda.
    mevcut 650f şu an 63.700 TL.
    yeni modelin 75.000 TL den aşağı geleceğini sanmıyorum.
    Of o kadar oldu mu ya 650f. 50bin lerden sonra takip etmedim hiç zahmet edip de getirmesinler o zaman cb125 yeterli Türkiye için.

  10. #30
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam fazla iyimsersin fiyat konusunda.
    mevcut 650f şu an 63.700 TL.
    yeni modelin 75.000 TL den aşağı geleceğini sanmıyorum.
    Bakmayın o kadar olduğunu bayiden 2018 CB1000R 72 ye alabiliyorsunuz şuan. Mümkün değil o fiyatlar. Şuan 54800 CB650F ama 45 e satılyor çoğu yerde. 75 imkansız bir rakam CB650R için 72 ye CB1000R satılıyor şuan. Sebebide mevcut stokların eritilmesi. O yüzden ilk başta koşmamak lazım. Yüksek bir fiyat açıklansa bile yaz sonu uyguna alınır.

  11. #31
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakmayın o kadar olduğunu bayiden 2018 CB1000R 72 ye alabiliyorsunuz şuan. Mümkün değil o fiyatlar. Şuan 54800 CB650F ama 45 e satılyor çoğu yerde. 75 imkansız bir rakam CB650R için 72 ye CB1000R satılıyor şuan. Sebebide mevcut stokların eritilmesi. O yüzden ilk başta koşmamak lazım. Yüksek bir fiyat açıklansa bile yaz sonu uyguna alınır.
    hocam CB değil CBR için söylemiştim o fiyatı.
    şu anda CB 650F 54.800 iken CBR 650F 63.700
    Keşke CBR 650R 65.000 TL fiyatla gelse, 5-10 bin lira daha ekler yenilerim motoru.

  12. #32
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam CB değil CBR için söylemiştim o fiyatı.
    şu anda CB 650F 54.800 iken CBR 650F 63.700
    Keşke CBR 650R 65.000 TL fiyatla gelse, 5-10 bin lira daha ekler yenilerim motoru.
    Evet CB650 ile CBR650 arasında bir uçurum var şuan bakalım Şubat ayında çıkar kokusu

  13. #33
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Honda 600rr getirmeye davam etse dahi yeni 650r 600rr satışını baltalar. Bikere daha yakışıklı, %30 daha az tüketim, Komple modernize edilmiş kasa. 600rr hala 2000 model gösterge ve donanımla geziyor.

  14. #34

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    Alıntı Ros1n2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda 600rr getirmeye davam etse dahi yeni 650r 600rr satışını baltalar. Bikere daha yakışıklı, %30 daha az tüketim, Komple modernize edilmiş kasa. 600rr hala 2000 model gösterge ve donanımla geziyor.
    RR ları kullananların inan hiç umrunda bile değildir göstergenin tipi. Onlar için ibre ve krenaj önemlidir

  15. #35
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı Ros1n2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda 600rr getirmeye davam etse dahi yeni 650r 600rr satışını baltalar. Bikere daha yakışıklı, %30 daha az tüketim, Komple modernize edilmiş kasa. 600rr hala 2000 model gösterge ve donanımla geziyor.
    Herkes yeniledi yakında Honda onu da yeniler belki.

  16. #36
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    şubatta fuara gelir de uygun fiyata kapatabiliriz inşaallah

  17. #37
    KYorulmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Essen
    Motosikleti
    CBR 250r 2014(satıldı)
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şubatta fuara gelir de uygun fiyata kapatabiliriz inşaallah
    Hocam sen baya niyetlendin bu motosiklete. Şimdiden hayırlı olsun diyelim madem

  18. #38
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı KYorulmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sen baya niyetlendin bu motosiklete. Şimdiden hayırlı olsun diyelim madem
    uzun zamandır aradığım bir modeldi. şu an ki 650f de olmasını istediklerimi (ters ön maşa, radial kaliper, tcs, çift far) hepsini bu motorda yapmışlar. o yüzden baya bilendim
    bi tek fiyat konusunda tereddütlerim var.

  19. #39

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Hayrını gör şimdiden. Ufak motorlarıda trafikte farkedin yeter

  20. #40

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600RR ölmez merak etmeyin. Sebep Türkiye'deki statü çılgınlığı, sidik yarışı ve özenti değil tabii ki. Türkiye'nin bu piyasada pazar olarak önemi azdı, son yıllarda iyice yok oldu.
    Dediklerine harfiyen katılırım ama bu dediğin bir kültür bir yaşam tarzı.. Keşke türkiyedede çok yaygın olsa var ama çok az amerikadaki gibi bolcana bilinçli binici olsa..

    Türkiyece ss yada racing makinanın alınış sebebi belli havalı dururum, iki ışık arası gazı açarım , e-5 de kapalı trafikde gaz açıp 60 ile 100 ile 300 ile gidiyor nüansı veririm olay budur ..

    senin şimdi şu yazdıklarını okuyup özümseyip alnıycak insanda çok azdır..

    türkiyede motorda statü hiç bir zaman japonda olmadı japon herkesin ulaşabiiceği motor oldu ..

    statüyü ancak zenginler klubü tarzı tek tük gruplar var sayıları 20-30 kişiyi geçmez onlursa ancak onlarda olur.. onlarda bebekde bir çay çorba içip evlerine geri dönen insanlar.. öyle harbi motorcu değiller zaten kendilerini harbi motorcu olarakda görmüyorlar. hani hava güzel olsa güneşli sıcak tam motor havası desenki hadi motorlarla gidelim ne motoru olum ya atla arabaya gidelim işte diyicek türde insanlar.. altlarındaki motorlar motor ama 200-300 bin liralık motorlar var.. harley street glidelar ultra limitedler,tt customs dan özel yapım motorlar, indianlar falan filan.. Baksan motor yılın 11.5 ayı yatar garajda oda ayrı..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)