Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

CF MOTO 400 NK İNCELEME

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    25 Temmuz 2018
    Herkese merhabalar,iyi forumlar. yaklaşık 2 hafta önce ZX-10R İnceleme videomu siz değerli motosiklet.net ailesi ile paylaştım ki linki budur :https://youtu.be/ka181OFE2Fc

    Forumda güzel bir görüntülenme gelmişti ayrıca 2 tane de çok değerli yorum. Buyüzden çok teşekkür ederim. O yorumlardan bir tanesinde Çinli motosiklet incelemem gerektiği söylenmişti teşekkür edip CF MOTO 'nun dikkatimi çektiğini , ilerleyen zamanlarda incelemek istedğimi belirtmiştim .2 hafta sonra kan ter gözyaşı derken inceledik.Abone olursanız ve değerli yorumlarınızı belirtirseniz sevinirim . İyi seyirler...
    https://www.youtube.com/watch?v=BjRI-pdYlu0


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Güzel incelemişsin, esirgemedik like.mizi
    MetinRR bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    25 Temmuz 2018
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel incelemişsin, esirgemedik like.mizi

    Beğendiğinizi ifade etmeniz bile benim için çok önemli.Gerçekten çok teşekkürler.
    tommygun bunu beğendi.

  4. #4
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    İzledik beğendik likeladık.
    MetinRR bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    25 Temmuz 2018
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzledik beğendik likeladık.
    Teşekkürler görüşünüzü bildirdiğiniz için 😊

  6. #6
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı MetinRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler görüşünüzü bildirdiğiniz için ��
    Mobildim fazla yazamadım.İncelemeyi ilk açtığımda dedim şimdi nk yı uçurur ama öyle olmadı.Tarafsız olmuş.Neyse o.Bende nk 400 ün en beğenmediğim yeri devir kadranı.Keşke köşeli yerine düz veya falsolu yapsalarmış daha ciks olurmuş.Bu arada motorun yandan kafa görünümü mt07 ye benziyor.Zaten özgün çizimler kolay değil ilham olacak.Bağzı inceleme videolarındada çok sık fan açtığını söylemişlerdi.Hararetli bir motor olsa gerek.Peki Bu motorda stock dişlimi vardı?Eğer öyle ise titreşim varmıydı.Viraj dönüşleri ve oturaklığı nasıl?
    MetinRR bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    25 Temmuz 2018
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mobildim fazla yazamadım.İncelemeyi ilk açtığımda dedim şimdi nk yı uçurur ama öyle olmadı.Tarafsız olmuş.Neyse o.Bende nk 400 ün en beğenmediğim yeri devir kadranı.Keşke köşeli yerine düz veya falsolu yapsalarmış daha ciks olurmuş.Bu arada motorun yandan kafa görünümü mt07 ye benziyor.Zaten özgün çizimler kolay değil ilham olacak.Bağzı inceleme videolarındada çok sık fan açtığını söylemişlerdi.Hararetli bir motor olsa gerek.Peki Bu motorda stock dişlimi vardı?Eğer öyle ise titreşim varmıydı.Viraj dönüşleri ve oturaklığı nasıl?
    Mümkün olduğunca doğal tarafsız olmaya çalıştım.Benim dikkatimi çekmedi fan mevzusu 1 gün boyunca sürdüm çok dur- kalk yapmadığımdandır.Acizane gazladık rahatsız etmedi.Çok hararet yapacağını da düşünmüyorum.Ayrıca dişliler stock neredeyse papatya diskler kadar. Titreşim yok denecek kadar azdı tabi bunun böyle olmasında motosikletin elcik,ayaklık pegleri gibi neredeyse titreşimi hissettirecek tüm mekanik parçalarının yumuşak plastikten yapılmış olması en büyük etken ama 150 den sonra hafif titrediğini sahibinden duydum.Virajlarda da rahattım korkutmadı öyle dizler yerde de dönmedik zaten şehiriçi kullanıma ideal ileride incelemeleri pistte yapmak isterim, birde pistte bakarız nasılmış virajlar.

  8. #8
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı MetinRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mümkün olduğunca doğal tarafsız olmaya çalıştım.Benim dikkatimi çekmedi fan mevzusu 1 gün boyunca sürdüm çok dur- kalk yapmadığımdandır.Acizane gazladık rahatsız etmedi.Çok hararet yapacağını da düşünmüyorum.Ayrıca dişliler stock neredeyse papatya diskler kadar. Titreşim yok denecek kadar azdı tabi bunun böyle olmasında motosikletin elcik,ayaklık pegleri gibi neredeyse titreşimi hissettirecek tüm mekanik parçalarının yumuşak plastikten yapılmış olması en büyük etken ama 150 den sonra hafif titrediğini sahibinden duydum.Virajlarda da rahattım korkutmadı öyle dizler yerde de dönmedik zaten şehiriçi kullanıma ideal ileride incelemeleri pistte yapmak isterim, birde pistte bakarız nasılmış virajlar.
    Teşekkür ederim
    MetinRR bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    25 Temmuz 2018
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim
    Rica ederim iyi forumlar.

  10. #10

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Benzin bende biraz gazlayında 7 litreden aşağıya inmedi düzgün kullanayım dediğim zamanda da trafikte felan 5.5 altına inmedi.
    Rodajı bütün kurallarına uyarak yaptım harfiyen o sıra 4 litrenin altında yaktırmıştım 3.8-3.9 gibi.

    Ben arka sele yüzünden değiştirmek zorunda kalmıştım bide fren hidroliği devamlı akıtıyordu servise gidiyodum dolduruyolardı sıkıyolardı yine akıyordu.
    Bide gidonda bişeyler oldu sanki devamlı tak tuk sesler geliyordu sanki gidon çıkacak gibi.
    Ekranda vites göstergesi hep yanlış yazıyordu. 3 teyken 4 gösteriyordu 6 dayken 1 gösteriyordu. Benzini de doğru göstermiyordu.
    Devamlı dur kalk trafikte fan açıyor bacağım yanıyordu sıcaklarda bazen ateş mi çıkıyor diye bakıyordum. :D

    Viraj kabiliyeti ve frenleri en sevdiğim özelliklerdi bide tabiki muhteşem görüntüsü vardı. Lastikleride enfes.

    250cc motorla kapışmayın patates olursunuz demişsiniz ama ben r25le bi ara kalkmıştım çok önündeydim onun herhalde r25 ten daha hızlıda bi 250cc yoktur. En fazla 188 çıkmıştım motorla rodaj bittiğinde denemiştim.

    Güzel inceleme teşekkür ederiz.
    MetinRR bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    25 Temmuz 2018
    Alıntı Huseyin9595 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin bende biraz gazlayında 7 litreden aşağıya inmedi düzgün kullanayım dediğim zamanda da trafikte felan 5.5 altına inmedi.
    Rodajı bütün kurallarına uyarak yaptım harfiyen o sıra 4 litrenin altında yaktırmıştım 3.8-3.9 gibi.

    Ben arka sele yüzünden değiştirmek zorunda kalmıştım bide fren hidroliği devamlı akıtıyordu servise gidiyodum dolduruyolardı sıkıyolardı yine akıyordu.
    Bide gidonda bişeyler oldu sanki devamlı tak tuk sesler geliyordu sanki gidon çıkacak gibi.
    Ekranda vites göstergesi hep yanlış yazıyordu. 3 teyken 4 gösteriyordu 6 dayken 1 gösteriyordu. Benzini de doğru göstermiyordu.
    Devamlı dur kalk trafikte fan açıyor bacağım yanıyordu sıcaklarda bazen ateş mi çıkıyor diye bakıyordum. :D

    Viraj kabiliyeti ve frenleri en sevdiğim özelliklerdi bide tabiki muhteşem görüntüsü vardı. Lastikleride enfes.

    250cc motorla kapışmayın patates olursunuz demişsiniz ama ben r25le bi ara kalkmıştım çok önündeydim onun herhalde r25 ten daha hızlıda bi 250cc yoktur. En fazla 188 çıkmıştım motorla rodaj bittiğinde denemiştim.

    Güzel inceleme teşekkür ederiz.
    Öncelikle ben teşekkür ederim. Benzin hakkındaki veriler şehiriçi kullanım verileri dur-kalk yani 3000-6000 devir arası bu devir bantları aşılırsa ki aşmıssınız 7 litre normaldir Fren hidroliği memleket ustalarının çekindikleri bir türlü yapmak istemediği bir iştir kuvvetle muhtemel akvaryum hortumuyla yapılmıştır randuman alamamanız gayet doğaldır.Vites göstergesi problemi benim sürdüğüm motosiklette de vardı sanırım kronik bir arıza o bölümü koymayı unutmuşuz Diğer arkadaşa da bahsettiğim gibi trafikte dur-kalk yapmadığım için çok fan açmayla karşı karşıya kalmadım uzun soluklu sürüşler yaptım.Demekki trafikte kaynıyormuş öğrendiğim iyi oldu tekrardan teşekkür ederim iyi forumlar dilerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------

    Konu güncel.
    Huseyin9595 bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı MetinRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle ben teşekkür ederim. Benzin hakkındaki veriler şehiriçi kullanım verileri dur-kalk yani 3000-6000 devir arası bu devir bantları aşılırsa ki aşmıssınız 7 litre normaldir Fren hidroliği memleket ustalarının çekindikleri bir türlü yapmak istemediği bir iştir kuvvetle muhtemel akvaryum hortumuyla yapılmıştır randuman alamamanız gayet doğaldır.Vites göstergesi problemi benim sürdüğüm motosiklette de vardı sanırım kronik bir arıza o bölümü koymayı unutmuşuz Diğer arkadaşa da bahsettiğim gibi trafikte dur-kalk yapmadığım için çok fan açmayla karşı karşıya kalmadım uzun soluklu sürüşler yaptım.Demekki trafikte kaynıyormuş öğrendiğim iyi oldu tekrardan teşekkür ederim iyi forumlar dilerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------

    Konu güncel.
    400 cc çift silindir motosikletin 7 lt yakması normal değil bence. MT 09 7 lt lerde geziyor tempolu sürüşlerde.
    MetinRR bunu beğendi.

  13. #13
    Hsncinar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CF Moto 400NK
    Güzel bir inceleme olmuş. Özellikle aynaları çok beğendim. Uzun süredir bu aynaların 400NK'ya nasıl olacağını düşünüyordum. Motoru daha da güzel göstermiş. Ama arkayı gösterme konusunda nasıldır bilemedim. Aynalar ile ilgili tecrübelerinizi de paylaşır mısınız?


    400NK ile ilgili kendi tecrübelerimide paylaşayım. 400NK benim ilk motorum. 6.000 km'dir beraberiz. Düşük devirlerde agresif bir motor olmaması sebebiyle ilk motor olabileceğini düşünüyorum. Tabiki sürücünün limitlerini bilmesi ve eğitimleri aksatmadığı sürece sıkıntı yaşamayacağına inanıyorum. İlk motorla ilgili tek dezavantajı ağırlığı.

    Ben öyle hız yapan biri değilim. Motorumla en fazla 160'a çıktım, anlıktı. Onun haricinde uzun yolda 120-140 km hızlarda az titreşimle gidiyorum.

    Yakıt olarakta, yaklaşık 33 litre benzin ile 740 km yol yapmışım. Şehir içince ortalama olarak 4,45 civarına denk geliyor. Kullanırken 8-9bin devri çok geçmemeye çalışıyorum. Sürekli yüksek devirlerde kullanınca ise 5.30 litrelere çıkıyordu.
    MetinRR bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    25 Temmuz 2018
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    400 cc çift silindir motosikletin 7 lt yakması normal değil bence. MT 09 7 lt lerde geziyor tempolu sürüşlerde.
    Merhabalar. MT-09'un küçük kardeşi MT-07 ve MT-25'i sürmüştüm yanlış hatırlamıyorsam MT-07 şehir içi 5-5.5 litre yakıyordu e malum çift silindir. 400NK videoda da belirttiğim gibi yakıt konusunda beklentilerimin altında cevap verdi. MT-09'un 3 silindirli bloğunun yüksek devirlerde 7 litre yakması da şaşırttı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

    Alıntı Hsncinar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bir inceleme olmuş. Özellikle aynaları çok beğendim. Uzun süredir bu aynaların 400NK'ya nasıl olacağını düşünüyordum. Motoru daha da güzel göstermiş. Ama arkayı gösterme konusunda nasıldır bilemedim. Aynalar ile ilgili tecrübelerinizi de paylaşır mısınız?


    400NK ile ilgili kendi tecrübelerimide paylaşayım. 400NK benim ilk motorum. 6.000 km'dir beraberiz. Düşük devirlerde agresif bir motor olmaması sebebiyle ilk motor olabileceğini düşünüyorum. Tabiki sürücünün limitlerini bilmesi ve eğitimleri aksatmadığı sürece sıkıntı yaşamayacağına inanıyorum. İlk motorla ilgili tek dezavantajı ağırlığı.

    Ben öyle hız yapan biri değilim. Motorumla en fazla 160'a çıktım, anlıktı. Onun haricinde uzun yolda 120-140 km hızlarda az titreşimle gidiyorum.

    Yakıt olarakta, yaklaşık 33 litre benzin ile 740 km yol yapmışım. Şehir içince ortalama olarak 4,45 civarına denk geliyor. Kullanırken 8-9bin devri çok geçmemeye çalışıyorum. Sürekli yüksek devirlerde kullanınca ise 5.30 litrelere çıkıyordu.
    Öncelikle teşekkür ederim. Motosiklete ilk bindiğimde aynaları kontrol etmiştim aynaları göremeyince bir durdum,gidon aynalarını fark ettim.Zor bela ayarladıktan sonra fark ettim ki ayarlamaya çalışırken yuvayı gevşeltmişim. 5 alyan anahtarım olmadığı için elimle düzeltmeye çalışıp yoluma devam ettim.Yolda yukarı aşağı gezmeye başlayınca birazda sinirlenmiştim. Aynalar görüntü olarak nefis fakat arkayı mı görüyoruz omzumuzu mu bilemedim.Kendi motosikletime o aynaları takmazdım. Ayrıca motosikletinizle düşerseniz kuvvetle muhtemel takozlardan önce o aynalar yere temas edecektir.Orijinal aynaları hem şekil olarak güzel. Sivri köşeli hem de açı olarak yeterli diye biliyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

    Konu güncel.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------

    Konu güncel

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------

    Konu güncel.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)