Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Yamaha MT 25 2018 Model Farkları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Euro 4 normları gereği Yamaha MT 25’e Abs geldi.Bunu herkes biliyor ancak çoğu kimsenin bilmediği bir kaç değişiklik daha mevcut.İnternet alemine amme hizmetim
    2017 modelde 22 nm tork varken 2018 modelde bu 26 nm torka yükseltimiş.Yani bu yaklaşık %19’luk bir artışa tekabül ediyor.Mt 25 için denilen: “alt devirler cansız yaa” söylemi kısmen geride kaldı diyebiliriz.
    2017 modelde motor freni daha fazlayken yani gazı kestiğinizde öne yığılma çokken 2018 modelde motor freni azaltılmış.Şöyleki, gazı kestiğinizde o öne yığılma azalmış ve direksiyon hakimiyeti arttırılmış.Lastiğin kilitlenmesi bir nebze azaltılmış.

    Ve en önemlisi 2018 model eskisine oranla 1 litre daha az yakıyormuş.

    Bilgilerinize arz ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Ne diyim ktm vr honda düşünsün.Alana da hayırlı olsun

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    bunu sayfasında bende sordumda kimsenin haberi yok.hatta yamaha yanlış yazmış falan dedim tork değerlerini ama araştırınca rekor artış varmış 250cc de.şu an bile en iyi 250cc iken bunun yanında eski hissetiricek sanırım.muhtemel yapılan en iyi 250 cc olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz.z300 de bile 29nm tork vardı gerçekten çok yakın değerler aradaki hacim farkına rağmen.2018 r25 de sanırım bu motora geçiş yapıcaktır.normalde r25 mt25 için tüketim değerleri açıklanmadı sayfasında ama 2018 yeni motorda gösterilen değer sanırım 3.7 verilmiş.gerçi bende memnunum yakıttan r25 ile 4.3 4.5 arası yakıyorum ama 4 ve altına rahatlıkla indirmek mümkün olur euro 4 de.24.500 tl mt25 2018 modeli r25 2018 olursa galiba 27 bin tl rahatlıkla zorlicaktır.bu arada 2018 modellerinin neden gelmediğini bilen varmı ? tracer 700 r25 gibi gibi

  4. #4
    KTMADDICTED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2017
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    KTM 990 SMT & WR250R
    250cc ler 20 asgari ucret olmus.Yorumsuz

  5. #5
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    300cc'nin değerleri ile karışmış olmasın?

    Eski zxr, cbr250rr gibi 45 beygirlik motorlarda bile bu kadar tork yok

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    300cc'nin değerleri ile karışmış olmasın?

    Eski zxr, cbr250rr gibi 45 beygirlik motorlarda bile bu kadar tork yok
    yok baya ciddiler.bende yanlış dedim geçtim ama her yerde bu veriler var.alındığı devir aynı 10bin ama tork farkı var.zaten.22.4nm tork vardı standart 250cc torku,şu an 26.7 sanırım nerdeyse 27nm olmuş.en kral ktm duke 250 de 24nm var diye biliyorum onuda geçtim 2 silindirde bunu sunmaları efsane.kullanıcıları bekliyoruz valla bakalım ilk kim alacak.

  7. #7
    harabe35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb 750 HORNET
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne diyim ktm vr honda düşünsün.Alana da hayırlı olsun
    Her motosikletin bir alıcısı vardır. Ben şuan CB250 ye aşık oldum diyebilirim. Her şeyi son hızda görüyorsunuz, yorumlarınızı da buna göre yapıyorsunuz. Çok düz mantık. MT25 in motor bloğu tasarımı ne kadar güzel ve mühendislik harikası olsada, görsel tasarımı berbat ötesi benim için.. Zaten 250cc fiyatları almış başını gitmiş, benzin desen öyle.. Alım gücümüz de ortada.. 1 senedir birikim yapıyorum ancak 18 bin civarı biriktirebildim. Ve ben birikime başladığımda R25 17 küsrdü.. Şuan durum ortada.. Durumun iyiye gitmeyeceği belli, daha da kötüye gideceği ise neredeyse garanti gibi...

  8. #8
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı harabe35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her motosikletin bir alıcısı vardır. Ben şuan CB250 ye aşık oldum diyebilirim. Her şeyi son hızda görüyorsunuz, yorumlarınızı da buna göre yapıyorsunuz. Çok düz mantık. MT25 in motor bloğu tasarımı ne kadar güzel ve mühendislik harikası olsada, görsel tasarımı berbat ötesi benim için.. Zaten 250cc fiyatları almış başını gitmiş, benzin desen öyle.. Alım gücümüz de ortada.. 1 senedir birikim yapıyorum ancak 18 bin civarı biriktirebildim. Ve ben birikime başladığımda R25 17 küsrdü.. Şuan durum ortada.. Durumun iyiye gitmeyeceği belli, daha da kötüye gideceği ise neredeyse garanti gibi...
    Tork değerinin yüksekliği alt devirlerdeki atiklikle alakalı.Ve şöyle düşün; 2. Viteste giderken motor yırtınmıyor vites yükselt diye...cb250 ye baktım şekil şemal güzel ama çok küçük ya

  9. #9
    harabe35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb 750 HORNET
    Alıntı Keoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tork değerinin yüksekliği alt devirlerdeki atiklikle alakalı.Ve şöyle düşün; 2. Viteste giderken motor yırtınmıyor vites yükselt diye...cb250 ye baktım şekil şemal güzel ama çok küçük ya
    Dostum zaten motor bloğuna tek kelime lafım yok(fazla yakması hariç).. Çok küçük diyosun ya :D gülüyorum. Tasarım olarak motosikletin arkası kısa, artçılı binmek için iyi değil evet. Ancak sele yüksekliği MT25 ten 2mm yüksek. Depo genişliği de MT25 ten daha fazla. Çok küçük çok küçük herkesin ağzına yapışmış. Bi yanyana getirsin imkanı olan birileri MT 25 ile görelim ne kadar çoook küçükmüş..(Lansmanda motosikletin üzerine bindim, boy 1.83 kilo 80. Son derece rahattı bacak mesafesi vs.)

  10. #10

    Üyelik
    07 Ekim 2017
    2015 mt25 onerirmisininiz fiyat 16 civarı ,ybrden geçiş yapmayı düşünüyorum

  11. #11
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı harabe35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum zaten motor bloğuna tek kelime lafım yok(fazla yakması hariç).. Çok küçük diyosun ya :D gülüyorum. Tasarım olarak motosikletin arkası kısa, artçılı binmek için iyi değil evet. Ancak sele yüksekliği MT25 ten 2mm yüksek. Depo genişliği de MT25 ten daha fazla. Çok küçük çok küçük herkesin ağzına yapışmış. Bi yanyana getirsin imkanı olan birileri MT 25 ile görelim ne kadar çoook küçükmüş..(Lansmanda motosikletin üzerine bindim, boy 1.83 kilo 80. Son derece rahattı bacak mesafesi vs.)
    Bak buraya benim resmi atıyorum.1.80 boy.Tabi tercih ve zevk meselesi...

    Ama konu cb ile karşılaştırma değil, mt’nin 2017-2018 modeli ile karşılaştırma

    http://i.hizliresim.com/DD9nPy.jpg

  12. #12

    Üyelik
    13 Kasım 2017
    Motosikleti
    nc70x dct/dio/pcx
    Az corba gibi olmus...kusura bakma ama bu motor ciddi yarim porsiyon tadinda ..cb 250 r

  13. #13
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Hem %19 tork artışı var hemde 1 litre az yakıyor ama yamaha bunun reklamını yapmıyor?

  14. #14

    Üyelik
    17 Aralık 2017
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda CBF150
    Yeni kullanıcılar biraz kilometre çevirsin anlarız mt25 e dokunan sihirli deynek ne gibi olumsuzluklar getirmiş. Tmm iyileştirme yapmaları çok güzel ona bi lafım yok. Ama bukadar iyileştirme üzerine bide 1litre gibi büyük bi yakıt düşüşü sağlanması ( büyük yakıt tasarrufu derken bukadar fazla tork artışına rağmen yakıtın bukadar azalması buyuk bi azalma oluyo). Bakalım zaman göstericek

  15. #15
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı qqferit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kullanıcılar biraz kilometre çevirsin anlarız mt25 e dokunan sihirli deynek ne gibi olumsuzluklar getirmiş. Tmm iyileştirme yapmaları çok güzel ona bi lafım yok. Ama bukadar iyileştirme üzerine bide 1litre gibi büyük bi yakıt düşüşü sağlanması ( büyük yakıt tasarrufu derken bukadar fazla tork artışına rağmen yakıtın bukadar azalması buyuk bi azalma oluyo). Bakalım zaman göstericek
    Kullanıcısı az olacak galiba.24.500 fiyatı çok fazla artık

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hem %19 tork artışı var hemde 1 litre az yakıyor ama yamaha bunun reklamını yapmıyor?
    https://memegenerator.net/img/images/9545268.jpg
    şaşıracak pek bişey yok, düşük devir çeviren motosikletler az yakıyor. Düşük devirde yürümenizide tork sağlıyor.


    Mt07 ve 09 un rakiplerinden az yakmasının sebebi bu.

  17. #17
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hem %19 tork artışı var hemde 1 litre az yakıyor ama yamaha bunun reklamını yapmıyor?
    https://memegenerator.net/img/images/9545268.jpg
    Çok haklı buldum seni Fotoğrafta cabası olmuş

  18. #18
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Neden motorları küçük yaparlar ki aklım almıyor. Cb250r a Honda bayisinde bende bindim boy 184 kilo 90 altımda oyuncak gibi kaldı ybrnin iri hali gibiydi

  19. #19
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok baya ciddiler.bende yanlış dedim geçtim ama her yerde bu veriler var.alındığı devir aynı 10bin ama tork farkı var.zaten.22.4nm tork vardı standart 250cc torku,şu an 26.7 sanırım nerdeyse 27nm olmuş.en kral ktm duke 250 de 24nm var diye biliyorum onuda geçtim 2 silindirde bunu sunmaları efsane.kullanıcıları bekliyoruz valla bakalım ilk kim alacak.
    Ben denemeden inanmam. Hacim artmadan tork artışı pek mümkün değil. Sıkıştırma oranı arttırılması ile mümkün olur. Sıkıştrma oranı artması yanma sırasında zehirli gazların açığa çıkmasına sebep olur. Orda da euro4 e yakalanıyor.

    Atladığım bir konu varsa mühendis arkadaşlar söyler.

  20. #20
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şaşıracak pek bişey yok, düşük devir çeviren motosikletler az yakıyor. Düşük devirde yürümenizide tork sağlıyor.

    Mt07 ve 09 un rakiplerinden az yakmasının sebebi bu.
    Hah şimdi taşlar yerine oturdu. Al herhangi bir motoru sıkıştırma oranını arttırıp devir kesiciyi düşür al sana tork artışı ve yakıt tasarrufu. Beygirgücündeki düşüşten bahsetmemişler hiç.

    Şimdi yamahanın kendi sitesindeki verilere baktım ve ciddi tutarsızlıklar gördüm. Geçen seneki motor verilerine göre sadece tork 22 den 26 ya çıkmış ama maksimum devir 12000 ve maksimum güç 36ps olarak aynı kalmış? Hepimiz tork x devir = Güç denklemini biliyoruz. Nasıl olmuş da denklemde sadece tork değişmiş? Bakıyorum sıkıştırma oranı da aynı duruyor? Resmen birtaraflarından teknik veri uydurup yazmışlar siteye. Adam gibi videolu dyno test sonucu olmadan asla inanmam bu saçmalığa.

    https://www.yamaha-motor.eu/tr/produ...turestechspecs

    http://www.yamaha-istanbul.com/mt-25-abs-14161.technic

    Bu iki sayfada sadece tork değeri farklı yazıyor. Büyük ihtimalle 22,6 NM olan tork değerini 26,6 NM diye yanlış yazdılar. Keoma nickli arkadaş da bunu gerçek sanıp buraya taşıdı.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)