İŞ VE EV ARASI KULLANABİLECEİM YOL VE NELERE DİKKAT ETMEM LAZIM

Katılım
9 Mar 2018
Mesajlar
44
Arkadaşlar honda pcx motor kullanıyorum ve çok prof değilim evim kartalda işim beyoğlunda nasip olursa pazartesi motor ile gidip gelmeye başlıycam işe artık köstebek gibi metroda gitmekten aşırı sıkıldım


sizce hangi yolu izlemeliyim hangi yol üzerinden gidip gelmeliyim , yolda nelere dikkat etmeliyim şerit olarak mesela nereyi kullanmalıyım ( güvenliğe çok önem veriirm acelem yok ) geçen bir teftiş yaptım millet sol şeritin bariyellerle sol şerit arasında basıp gidiyor ama bir kaç bariyerde demir çıkıntısı gördüm sanırım orayı hiç kullanmam :) sizin tecrübelerinize güveniyorum ve dikkate alacağım

soru biraz basit diye gülmeyelim arkadaşlar benim için önemli ama :)
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Yolları çok bilmiyorum. Km çok fark etmiyorsa E5 yerine otobandan 2nci köprüye yapıştırmayı tercih ederim. E5ten nefret ediyorum. O soldaki boşlukta çok fazla motosikletli oluyor, sağdan gelip zart diye giren de oluyor. O arada hızlı gitmek riskli, yavaş gidersen de arkana başka bir motosikletli yapışıp taciz ediyor :) iki ocu boklu değnek, ben kullanmıyorum o arayı. En sol şeritteki araçların sağındaki arayı tercih ediyorum, trafik nispeten rahat ise şeritte gidiyorum.
Edit: Ataşehir otobanından birinci köprüye de devam edersin gerçi Beyoğlu 2den ters kalıyor galiba.
 
Katılım
9 Mar 2018
Mesajlar
44
Yolları çok bilmiyorum. Km çok fark etmiyorsa E5 yerine otobandan 2nci köprüye yapıştırmayı tercih ederim. E5ten nefret ediyorum. O soldaki boşlukta çok fazla motosikletli oluyor, sağdan gelip zart diye giren de oluyor. O arada hızlı gitmek riskli, yavaş gidersen de arkana başka bir motosikletli yapışıp taciz ediyor :) iki ocu boklu değnek, ben kullanmıyorum o arayı. En sol şeritteki araçların sağındaki arayı tercih ediyorum, trafik nispeten rahat ise şeritte gidiyorum.
Edit: Ataşehir otobanından birinci köprüye de devam edersin gerçi Beyoğlu 2den ters kalıyor galiba.

mesajın ve ilgin için çok teşekkür ederim , hiç acelem yok km takıntımda yok açıkçası tabi iki köprü arasında 20 km civarı bir fark olur topam 1 günde git gel ile e5 daha çok işime yarar önerinizi dikkate alıcam teşekkür ederim
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Güzergah zor ben Kartal-Kadıköy yapıyorum sahilyolu ve caddeden gayet rahat oluyor caddede biraz sıkışıklık oluyor ışıklar falan ama e5'ten daha güvenli geliyor bana. e5 hem yoğun hem akıcı olduğunda çok tehlikeli soldaki bariyerlere yakın gitmek zorunda kalıyorsunuz arkanızdan kuryeler taciz ediyor aynaya bakmayan adam sizi sıkıştırabiliyor vs vs.
Ben sizin yerinizde olsam Kadıköy'e kadar sahilyolu+cadde yaparım sonra ordan köprüye çıkarım veya alternatif harem-sirkeci vapuru ile karşıya geçip Karaköy üzerinden Beyoğluna çıkarım. 2. köprü tamamen mantıksız yolu uzatmak olur ayrıca pcx ile otobanda daha da zorlanırsınız. 3. Çözüm de motosikleti Nautilusa bırakıp marmarayla karşıya geçmek olabilir belki.
 
Katılım
9 Mar 2018
Mesajlar
44
Güzergah zor ben Kartal-Kadıköy yapıyorum sahilyolu ve caddeden gayet rahat oluyor caddede biraz sıkışıklık oluyor ışıklar falan ama e5'ten daha güvenli geliyor bana. e5 hem yoğun hem akıcı olduğunda çok tehlikeli soldaki bariyerlere yakın gitmek zorunda kalıyorsunuz arkanızdan kuryeler taciz ediyor aynaya bakmayan adam sizi sıkıştırabiliyor vs vs.
Ben sizin yerinizde olsam Kadıköy'e kadar sahilyolu+cadde yaparım sonra ordan köprüye çıkarım veya alternatif harem-sirkeci vapuru ile karşıya geçip Karaköy üzerinden Beyoğluna çıkarım. 2. köprü tamamen mantıksız yolu uzatmak olur ayrıca pcx ile otobanda daha da zorlanırsınız. 3. Çözüm de motosikleti Nautilusa bırakıp marmarayla karşıya geçmek olabilir belki.

ilgin için teşekkür ederim , enim sunduğum güzergahı kullanan baya kişi var tabi sizin görüşünüzede saygı duyuyorum , ben motoru bırakıp marmaray falan kullanmayı hiç istemiyorum o yüzden motor kesinlikle karşııya geçecek :) sahil yolu banada mantıklı geldi nedense ve iş yerim karaköyde meydanda , harem sirkeci feribotta zevkli olabilir ama onda ücret ne kadar acaba araştırayim , kartal ve kadıköy sahil yolu üzerinden ne kadar sürüyor tahmini yola 6:45 ve 7 arası çıkmayı planlıyorum sabahları
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
ilgin için teşekkür ederim , enim sunduğum güzergahı kullanan baya kişi var tabi sizin görüşünüzede saygı duyuyorum , ben motoru bırakıp marmaray falan kullanmayı hiç istemiyorum o yüzden motor kesinlikle karşııya geçecek :) sahil yolu banada mantıklı geldi nedense ve iş yerim karaköyde meydanda , harem sirkeci feribotta zevkli olabilir ama onda ücret ne kadar acaba araştırayim , kartal ve kadıköy sahil yolu üzerinden ne kadar sürüyor tahmini yola 6:45 ve 7 arası çıkmayı planlıyorum sabahları

Ben 8:30'da Atalardan çıkıyorum 9:10 gibi işteyim, yoğun trafikte 35-40 dk sürer. Sizin çıkmayı planladığınız 7 de boş olur daha hızlı gidersiniz eminim. Boş saatlerde bu güzergah 20-25dk sürüyor. Bir de haftaya okullar kapanıyor trafik biraz rahatlar tahminim.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
istediğin yoldan gidebilirsin.

sadece acele etmemeyi, sakin kalmayı, her daim dikkatli olmayı öğrenmen gerek.

iyice alıştıktan sonra (tahmini 1 ay) zaten kendi yolunu bulacaksın.
 
Katılım
9 Mar 2018
Mesajlar
44
Ben 8:30'da Atalardan çıkıyorum 9:10 gibi işteyim, yoğun trafikte 35-40 dk sürer. Sizin çıkmayı planladığınız 7 de boş olur daha hızlı gidersiniz eminim. Boş saatlerde bu güzergah 20-25dk sürüyor. Bir de haftaya okullar kapanıyor trafik biraz rahatlar tahminim.

ben 2 güzergahtanda gidip karar vereyim en iyisi çok teşekkür ederim hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

istediğin yoldan gidebilirsin.

sadece acele etmemeyi, sakin kalmayı, her daim dikkatli olmayı öğrenmen gerek.

iyice alıştıktan sonra (tahmini 1 ay) zaten kendi yolunu bulacaksın.

mesajın için teşekkürler , hiç acelem yok ki keza erken çıkıcam evden keyifli keyifli sürmek istiyorum bir kaç güzergah denemesnden sonra yolumu sizin deidğiniz gibi belli edebilirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

istediğin yoldan gidebilirsin.

sadece acele etmemeyi, sakin kalmayı, her daim dikkatli olmayı öğrenmen gerek.

iyice alıştıktan sonra (tahmini 1 ay) zaten kendi yolunu bulacaksın.

mesajın için teşekkürler , hiç acelem yok ki keza erken çıkıcam evden keyifli keyifli sürmek istiyorum bir kaç güzergah denemesnden sonra yolumu sizin deidğiniz gibi belli edebilirim
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
Evet anadolu yakasında özellikle kartal pendik tuzla taraflarında bu sol şerit çizgisiyle bariyer arasından gitmek böyle bir moda var. Avrupa yakasında bu şekilde gideni görmek çok zordur genelde emniyet şeridinden basıp giderler.
Sizede bildiğiniz yoldan gitmenizi tavsiye ederim şimdi burda ne kadar tarif verilsede siz zaten ilk zamanlar ister istemez karıştıracaksınız arkadaşın dediği gibi 1 ay içinde kendi rotanızı kendiniz çizmiş olacaksınız
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Harem'e inip Harem'den feribot yapman trafikteki riskini azıcık da olsa azaltır.
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
88
Motosikleti
NC750X '22
Ben Küçükyalı'dan Karaköy'e gidiyorum. Küçükyalı-Ünalan arası sol şeridin yanındaki banket, Ünalan'dan köprüye kadar da sağdan emniyet, diğer trafikler ile en az muhatap olacağınız rota olur. Köprüden sonra da Yıldız-Beşiktaş'tan gidersiniz.
Ama @tommygun 'ın da söylediği gibi, acemiliği atlatıncaya, kendini trafikte rahat hissedinceye kadar Harem'den feribot da uygun bir çözüm, feribota inip binmek için sıra da beklemiyorsun zaten.

Eklemeyi unutmuşum, E5'teki sol banket, Küçükyalı'dan itibaren normal gidilebilecek kadar genişliyor. Kartal Küçükyalı arasında sol tarafta sıkışabilirsin.
 
Katılım
9 Mar 2018
Mesajlar
44
Evet anadolu yakasında özellikle kartal pendik tuzla taraflarında bu sol şerit çizgisiyle bariyer arasından gitmek böyle bir moda var. Avrupa yakasında bu şekilde gideni görmek çok zordur genelde emniyet şeridinden basıp giderler.
Sizede bildiğiniz yoldan gitmenizi tavsiye ederim şimdi burda ne kadar tarif verilsede siz zaten ilk zamanlar ister istemez karıştıracaksınız arkadaşın dediği gibi 1 ay içinde kendi rotanızı kendiniz çizmiş olacaksınız

teşekkür ederim cevabınız için teşekkür ederim dikkate alacağım önerilerinizi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

Harem'e inip Harem'den feribot yapman trafikteki riskini azıcık da olsa azaltır.

hocam aklımda iki rota var biri sizin dediğiniz gibi diğeri ise şu şekilde sabah boğaz köprüsünü kullanmak akşam ise hgs yerine sirkeci harem yapıp yoluma devam etmek

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

Ben Küçükyalı'dan Karaköy'e gidiyorum. Küçükyalı-Ünalan arası sol şeridin yanındaki banket, Ünalan'dan köprüye kadar da sağdan emniyet, diğer trafikler ile en az muhatap olacağınız rota olur. Köprüden sonra da Yıldız-Beşiktaş'tan gidersiniz.
Ama @tommygun 'ın da söylediği gibi, acemiliği atlatıncaya, kendini trafikte rahat hissedinceye kadar Harem'den feribot da uygun bir çözüm, feribota inip binmek için sıra da beklemiyorsun zaten.

Eklemeyi unutmuşum, E5'teki sol banket, Küçükyalı'dan itibaren normal gidilebilecek kadar genişliyor. Kartal Küçükyalı arasında sol tarafta sıkışabilirsin.

hocam cevabın için teşekkür ederim sanırım bir süre harem kullanıcam ama nedense bana sabah boğazdan geçip gitmek akşam ise sirkeci harem yapıp devam etmek mantıklı geliyor
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Merhabalar,

Ben oldukca yeni bir motosiklet kullanicisiyim, Ocak ayindan beri trafikteyim. Daha oncesinde elektrikli bisiklet kullaniyordum, trafige cikiyordum ama E5'e filan hic cikmadim onunla. Kisaca yaptiklarimi nasil yol ogrendigimi anlatayim.

- Surus egitimini 3-4 yil once almistim, oradan aklimda en iyi kalan sey egitmenlerin trafige alisma icin fikriydi. Haftasonu sabah 6'da yola cikip sokaklarda ve caddelerde gezinmek, motosiklete ve yollara alismak, daha sonra yavas yavas saati insanlarin trafige ciktigi saatlere dogru almak.

- Motosikleti aldiktan sonra 1-2 ay E5'e cikmadim, once yan yollardan, minibus caddesinden, bagdat caddesinden, sahil yolundan gittim. Isiklara, minibuslere, pizzacilara, kapi acanlara alismaya calistim.

- Ev ile is arasi 3km (Kucukyali-Bostanci), cok kisa, onceleri yanyoldan ve tunelden Bostanci koprusune cikiyordum, isim kolaydi. 2. ay gibi E5'e ciktim bir sabah ise giderken. Yavas yavas kenardan gittim, her gun ayni sekilde tekrar ettim bunu.

- Kardesim karsida oturuyor, bir gun ona gitmek icin TEM'den gittim, ruzgar yemek nasil bir sey imis, hiz neymis, yandan vizir vizir nasil geciyorlarmis ogrendim. 60-70 ile gittim genelde emniyet seridinden gittim. TEM'de korkulmasi gereken sagdan katilim ve ayrimlar. Insan gorunumlu bazi hayvanlar senin onunden saga kirip yola giriyorlar.

- Is icin Bostanci-Gayrettepe yolunu gectim, E5'te emniyet seridinden yavas yavas takildim, diger motorlularin neler yaptigini izledim, en guvenli yol hangisini onu secmeye calistim. Yine 60-70'i gecmedim bu arada. Ayna kullanimi, arac aralarina girmek neymis farkettim.

- Her haftasonu cikip gezmeye basladim fotograf cekmek icin. Anadolu Feneri, Rumeli Feneri, Garipce, Poyrazkoy, Riva, Belgrad Ormani, Bahcekoy. Virajlarda nasil gidebilirim, karsima arac cikarsa tepkilerim nasil gelisir ogrenmeye calisiyorum hala.

- Bostanci-Gayrettepe ve donusunde solun solunu kullandim, bahsettigimiz en soldaki dar aralik. Bu aralikta surekli ellerim panik fren yapmak icin hazir, basparmagim surekli kornada. dit dit surekli korna yapiyorum. Hala tam alismis degilim, biraz da cekinerek kullaniyorum. Ondeki motosikletli ile minimum 20 metre mesafe birakiyorum, arkadan far gordugumde ya da korna duydugumda panik yapmayaya calisiyorum, sagda en uygun arac arasini kontrol ediyorum, kendimi tehlikeye atacak seyler yapmamaya calisiyorum.

Sonucta yavasta olsa alisiyorum, 6 ay dolmak uzere yaklasik 2500km yol yapmisim. Ramazan dolayisiyla aksam 20:00 civari yollar daha bos ama bana gore daha tehlikeli. Duran trafik en azindan daha tehlikesiz.

Size tavsiyem yavas yavas, guvenligi elden birakmadan kendinizi ve yolunuzu gelistirmeniz. Ben de henuz basindayim, gelistirmeye calisiyorum. Yolunuz biraz uzun, tavsiyem sahil yolundan en sagdan Bostanci, oradan Bagdat caddesinden Harem-Sirkeci, oradan da Karakoy. Sahil yolu E5'e gore daha iyi, trafik isiklari oldugu icin suruculer daha temkinli ve yavas. Ilk baslarda bu yol uzun surecek, daha sonra sureler kisalacaktir.

Uzun ve gereksiz yazmis olabilirim, yine de ,az da olsa, tecrubelerimi aktarmak istedim. Guvenli ve keyifli surusler.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
22
Motosikleti
Kawasaki Eliminator, Yamaha X-max
Selamlar,

Ben de yeni bir motosiklet sürücüsüyüm, forumu sürekli okurum sırf bu konuya cevap vermek için üye oldum.


- 5 aydır scooter kullanıyorum. Son 3 aydır da işe gidip gelmek için kullanıyorum.

- Evim Sarıyer'de işim Beylikdüzü'nde. Ev ve iş arası toplam 50 kilometre.

- İlk 2 hafta sadece E5'ten gittim ve gerçekten çok zor oldu. Hep en sağ şeridin sağındaki küçük aradan gittim. Trafiğin yoğun olduğu zamanlarda hakkaten sıkışıp kalabiliyordum.

- Daha sonra bir motorcu arkadaşımın ısrarıyla 6.sınıf hgs kartı alıp Tem'den gitmeye başladım. Şimdi Tem'de emniyet şeridinden 90-100 km hızla çok rahat işe gidip geliyorum.

- Size nacizane tavsiyem hiç E5'e bulaşmayıp direkt 2.köprü yolundan yani Tem'den işe gitseniz çok rahat edersiniz.

- Dikkat etmeniz gerekenler; yukarıda bir arkadaş yazmış, siz emniyetten giderken sağ taraftan Tem'e katılan araçlar.
Yine siz emniyetten giderken Tem'den çıkıp sağa dönen araçlar.
Sağ şeritte giderken aniden emniyet şeridine girip yolcu indiren araçlar.
Ne olur ne olmaz diyip aynadan arkanızı kontrol ederken birden önünüzde biten emniyet şeridinde durup bekleyen araçlar.
Emniyet şeridindeki kaza yapmış araçların cam kırıkları ve diğer parçaları.
Trafik durmuşken emniyet şeridine ani giriş yapan araçlar.
Sizden daha hızlı giden diğer motosikletlerin aniden arkanızda belirmesi.

- Aklıma gelenleri yazmaya çalıştım ama bunlar sizi korkutmasın. Anladığım kadarıyla siz de benim gibi acele etmeyip sağ salim gitmek isteyen bir şoförsünüz dolayısıyla bunlara dikkat edeceksinizdir. Bunlara dikkat ederseniz çok keyif alacağınıza eminim.

Selametle.
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
626
Emniyet şeridini kullanmak ne kadar mantıklı bilmiyorum. Ben burada elimden geldiğince kullanmamaya çalışıyorum. İstanbul gibi trafiğin olduğu bi yerde de hiç kullanmamaya çalışırım gibi geliyor. Ayrıca emniyet şeridinde araç kullanmanın cezası da var. İstanbulda hele kameranın bol olduğu bir yerde hiç kullanmam.

Özellikle emniyet şeridinde 50 km hızın üstünde gitmek ölümcül kazalara sebep olabilir. Önünüze her an bozulmuş bir araba, yolcu indirecek bir otobüs, yada sizin gibi emniyet şeridinde sürecek motosiklet çıkacakmış gibi sürün. Bu riskleri göze alıp sürün. Kolay gelsin. Tekeriniz düz bassın.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2018
Mesajlar
44
Merhabalar,

Ben oldukca yeni bir motosiklet kullanicisiyim, Ocak ayindan beri trafikteyim. Daha oncesinde elektrikli bisiklet kullaniyordum, trafige cikiyordum ama E5'e filan hic cikmadim onunla. Kisaca yaptiklarimi nasil yol ogrendigimi anlatayim.

- Surus egitimini 3-4 yil once almistim, oradan aklimda en iyi kalan sey egitmenlerin trafige alisma icin fikriydi. Haftasonu sabah 6'da yola cikip sokaklarda ve caddelerde gezinmek, motosiklete ve yollara alismak, daha sonra yavas yavas saati insanlarin trafige ciktigi saatlere dogru almak.

- Motosikleti aldiktan sonra 1-2 ay E5'e cikmadim, once yan yollardan, minibus caddesinden, bagdat caddesinden, sahil yolundan gittim. Isiklara, minibuslere, pizzacilara, kapi acanlara alismaya calistim.

- Ev ile is arasi 3km (Kucukyali-Bostanci), cok kisa, onceleri yanyoldan ve tunelden Bostanci koprusune cikiyordum, isim kolaydi. 2. ay gibi E5'e ciktim bir sabah ise giderken. Yavas yavas kenardan gittim, her gun ayni sekilde tekrar ettim bunu.

- Kardesim karsida oturuyor, bir gun ona gitmek icin TEM'den gittim, ruzgar yemek nasil bir sey imis, hiz neymis, yandan vizir vizir nasil geciyorlarmis ogrendim. 60-70 ile gittim genelde emniyet seridinden gittim. TEM'de korkulmasi gereken sagdan katilim ve ayrimlar. Insan gorunumlu bazi hayvanlar senin onunden saga kirip yola giriyorlar.

- Is icin Bostanci-Gayrettepe yolunu gectim, E5'te emniyet seridinden yavas yavas takildim, diger motorlularin neler yaptigini izledim, en guvenli yol hangisini onu secmeye calistim. Yine 60-70'i gecmedim bu arada. Ayna kullanimi, arac aralarina girmek neymis farkettim.

- Her haftasonu cikip gezmeye basladim fotograf cekmek icin. Anadolu Feneri, Rumeli Feneri, Garipce, Poyrazkoy, Riva, Belgrad Ormani, Bahcekoy. Virajlarda nasil gidebilirim, karsima arac cikarsa tepkilerim nasil gelisir ogrenmeye calisiyorum hala.

- Bostanci-Gayrettepe ve donusunde solun solunu kullandim, bahsettigimiz en soldaki dar aralik. Bu aralikta surekli ellerim panik fren yapmak icin hazir, basparmagim surekli kornada. dit dit surekli korna yapiyorum. Hala tam alismis degilim, biraz da cekinerek kullaniyorum. Ondeki motosikletli ile minimum 20 metre mesafe birakiyorum, arkadan far gordugumde ya da korna duydugumda panik yapmayaya calisiyorum, sagda en uygun arac arasini kontrol ediyorum, kendimi tehlikeye atacak seyler yapmamaya calisiyorum.

Sonucta yavasta olsa alisiyorum, 6 ay dolmak uzere yaklasik 2500km yol yapmisim. Ramazan dolayisiyla aksam 20:00 civari yollar daha bos ama bana gore daha tehlikeli. Duran trafik en azindan daha tehlikesiz.

Size tavsiyem yavas yavas, guvenligi elden birakmadan kendinizi ve yolunuzu gelistirmeniz. Ben de henuz basindayim, gelistirmeye calisiyorum. Yolunuz biraz uzun, tavsiyem sahil yolundan en sagdan Bostanci, oradan Bagdat caddesinden Harem-Sirkeci, oradan da Karakoy. Sahil yolu E5'e gore daha iyi, trafik isiklari oldugu icin suruculer daha temkinli ve yavas. Ilk baslarda bu yol uzun surecek, daha sonra sureler kisalacaktir.

Uzun ve gereksiz yazmis olabilirim, yine de ,az da olsa, tecrubelerimi aktarmak istedim. Guvenli ve keyifli surusler.


Hocam ilhin icin ve bu kadar detayli anlatman icin cok tesekkur ederim size cok yardimci olarak bana bu onerileriniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------

Selamlar,

Ben de yeni bir motosiklet sürücüsüyüm, forumu sürekli okurum sırf bu konuya cevap vermek için üye oldum.


- 5 aydır scooter kullanıyorum. Son 3 aydır da işe gidip gelmek için kullanıyorum.

- Evim Sarıyer'de işim Beylikdüzü'nde. Ev ve iş arası toplam 50 kilometre.

- İlk 2 hafta sadece E5'ten gittim ve gerçekten çok zor oldu. Hep en sağ şeridin sağındaki küçük aradan gittim. Trafiğin yoğun olduğu zamanlarda hakkaten sıkışıp kalabiliyordum.

- Daha sonra bir motorcu arkadaşımın ısrarıyla 6.sınıf hgs kartı alıp Tem'den gitmeye başladım. Şimdi Tem'de emniyet şeridinden 90-100 km hızla çok rahat işe gidip geliyorum.

- Size nacizane tavsiyem hiç E5'e bulaşmayıp direkt 2.köprü yolundan yani Tem'den işe gitseniz çok rahat edersiniz.

- Dikkat etmeniz gerekenler; yukarıda bir arkadaş yazmış, siz emniyetten giderken sağ taraftan Tem'e katılan araçlar.
Yine siz emniyetten giderken Tem'den çıkıp sağa dönen araçlar.
Sağ şeritte giderken aniden emniyet şeridine girip yolcu indiren araçlar.
Ne olur ne olmaz diyip aynadan arkanızı kontrol ederken birden önünüzde biten emniyet şeridinde durup bekleyen araçlar.
Emniyet şeridindeki kaza yapmış araçların cam kırıkları ve diğer parçaları.
Trafik durmuşken emniyet şeridine ani giriş yapan araçlar.
Sizden daha hızlı giden diğer motosikletlerin aniden arkanızda belirmesi.

- Aklıma gelenleri yazmaya çalıştım ama bunlar sizi korkutmasın. Anladığım kadarıyla siz de benim gibi acele etmeyip sağ salim gitmek isteyen bir şoförsünüz dolayısıyla bunlara dikkat edeceksinizdir. Bunlara dikkat ederseniz çok keyif alacağınıza eminim.

Selametle.

Hocam ayni sizin gibi dusunuyorum keyifli keyifli ise gitmek metro ile 1 saatte gidecegime motor ile 1.30 saatte gideyim ama o yerin altina girmiyeyim insan koreliyor orda ya hic sevmiyorum sizinde onerileriniz dikkate alacagim tem biraz uzak olacak yalniz bana bunun planini yapacagim

Bugun gezmek icin e5 uzerinden kadikoy gidip geldim sag seridi kullanarak ve arada orta seride gecerek cok keyif aldim ve dikkatliydim , ama gercekten trafikte arac suruculeri motor suruculerini farketmeli bu nasil olacak istanbul trafiginde mechul ama olmali bir sekilde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst