YAMAHA YZF R250 HAKKINDA GÖRÜŞ VE ÖNERİLER
-
Hayırlı ramazanlar,
CBF150'den Yamaha R25'e geçeceğim. Bilmem gereken şeyler varsa öğrenebilir miyim ?
Birde aklımda olan bir kaç soru var onları aşağıya yazıyorum cevap verirseniz çok iyi olur.
1.Yakıt tüketimi hakkında bilgi verir misiniz?
2.Fren ve fren balataları hakkında bilgi verir misiniz?(Ne kadar güçlü gibi)
3.En kötü kaç modelde ve km'de almalıyım?
4.Konforlu bir kullanışı var mı yoksa üzerinde 1-2 saat yol gitmek sakıncalı mıdır?
5.Lastiklerine ne kadar güvenebilirim?(Virajlar ve çukurlar gibi)
6.Ne kadar zamanda bir yağ değişimi yapmak lazım?(KM bakımından)
Aklımda olan sorular bunlar, bunların dışında söylemek istediklerinizi dinlemekten şeref duyarım.
Reklamlar
-
Valla hiç kullanmadım ama. Çevreden duyduğum kadarıyla söyliyim ; Genelde genç arkadaşlar kullanıyor bu motoru ve çoğunlukla apaçi gibi sürüyorlar hep limitör filan. Yakıt konusunda cbf yi ararsın 2 silindirli olduğu için ve bu gücü üst devirlerde verdiği için. Konfor konusunda r25 racing olduğu için selesi nekadar rahattır bilmem ama cbf kadar rahat değildir.
-
-
Yakıt tüketimi çok değişken, bileğine ve kullanımına bağlı
Frenler zayıf. Sinterli balata ile değiştirirsen dudak büktürmeyecek kıvama gelir. Freni yeterli diyen freni olan motosiklete binmemiştir
Model konusu sana bağlı. Temiz kullanılmış, apaçi elinden geçmemiş olsun yeter. Kullanıcısının yaşı çok genç ise biraz daha temkinli yaklaşmak gerek.
Tek silindir muadillerine göre daha konforlu titreşimi az. 1-2 saat yolu zaten her motosikletle rahat yaprsınız.
Lastikler ırc. Yazın iyi asfaltta idare eder diyetim. Önerim bizi yola bağlayan tek şeyi iyisiyle
değiştirmenizdir tabi ki
Az silindir, çok iş
-
Bu konuda forumda milyon tane konu var yine aynı şeyleri yazacaz ama yazalım yine de. Yakıt tüketimi karma kullanımda 4.6- 4.8 arası değişiyor. 2. Frenleri gayet yeterli.3. Km'den ziyade bakim araliklarina ve kac el degismis kullanan adamin karakteri falan cok onemli genelde canini aliyolar.4.konfor gorecelidir ama uzun yolda biraz belin agirabilir.5.fabrika lastiklerine guvenemezsin. 6. 5000 km'de bir
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Yakıt tüketimi çok değişken, bileğine ve kullanımına bağlı
Frenler zayıf. Sinterli balata ile değiştirirsen dudak büktürmeyecek kıvama gelir. Freni yeterli diyen freni olan motosiklete binmemiştir
Model konusu sana bağlı. Temiz kullanılmış, apaçi elinden geçmemiş olsun yeter. Kullanıcısının yaşı çok genç ise biraz daha temkinli yaklaşmak gerek.
Tek silindir muadillerine göre daha konforlu titreşimi az. 1-2 saat yolu zaten her motosikletle rahat yaprsınız.
Lastikler ırc. Yazın iyi asfaltta idare eder diyetim. Önerim bizi yola bağlayan tek şeyi iyisiyle
değiştirmenizdir tabi ki
+1 balata ve lastik konusuna kesinlikle katılıyorum. Sinterli bir balata ve IRC lastikten böyle bir fren performansı alıcağım aklıma gelmezdi açıkcası. Birde lastikli oldumu dadından yenmez artık
-
Forum da cok guzel bir bolum var, her marka motosikletin modellerinin ayri ayri topicleri, icinde kullanciilar deneyimlerini ve goruslerini paylasiyor.Tavsiye ederim bakmani..
Frenler cok iyi degil
Lastik degismeli
Yakit tuketimi min 4. lt olarak bak
Gereken yag viskozitesi ve bakim araligi kitapciginda yaziyor, kitapcigina google amcadan online olarakta ulasabilirsin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler