Merhaba,
Ön ve arka Rosso II lastik var ön'de pek bir problem yok ancak arka bitmiş durumda. Ön kalsa arkaya pilot street taksam problem olur mu ? yani dezavantajı varmıdır ?
Merhaba,
Ön ve arka Rosso II lastik var ön'de pek bir problem yok ancak arka bitmiş durumda. Ön kalsa arkaya pilot street taksam problem olur mu ? yani dezavantajı varmıdır ?
Bişeycik olacağını sanmıyorum. İki tekeri de takım olan motosikletler az. benim pejo'da da iki teker farklı ama hiç bir dezavantajını görmedim.
Bildiğiniz üzere yeni takılan bir lastiğin rodajından sonra kullanıcıda lastiğin limitleri hakkında bir önsezi gelişir ve sürüş dinamiğini ona göre ayarlar. Bu durum kendiliğinden oluşur. Siz de aynen bu şekilde lastiklerinizin limitini kısa sürede anlayacak ve ona göre kullanacaksınız. En başta dikkatli ve temkinli olmak kaydı ile bir fazlaca sakatlık doğurmaz denilebilir ama ön lastiğin durumunu ve hamurundaki sertleşmeyi hesaba katmadan sadece arkaya güvenerek motoru fazlaca yatırmak, şerit üzerinden gitmek, panik fren yapmak vb. riskli konulara girerseniz, arka lastiğin yeni olması hiçbir avantaj sağlamayacaktır, keşke imkanınız olsaydı da ikisini birden değiştirseniz. Lastiğin bitip bitmemesi ile beraber bilidiğiniz üzere kullanım ömrüde bir zaman faktörü içerir. Bir açıdan da ön lastik ve amontisör bileşeni sizi güvenli şekilde durduran tek unsurdur. Pek bişeyi yok demek ile sadece dişlere bakmış olduğunuzu ifade etmiş olursunuz. Lastik kontrolünü güvenilir bir servise bırakmak çok daha doğru olacaktır. Kazasız sürüşler dilerim.
Ben katılmıyorum. Bence sorun olur. Kuru havada olmaz lakin su tahliye kanallarının farklı olması sürüş dinamiğini etkiler. Kaldı ki Rosso 2 radyal bir lastik ile pilot street eski tarz çapraz bağlarla üretilen bir lastiktir. Model farklı olmasını geçtim teknolojileri de karakterleride farklıdır. Motor ne bilmiyorum ama aynı anda takıldılar ise arka ile beraber ön lastik de bitmiştir. Sonuçta yüksek cc motorlar Rosso 2 takmıyorlar. Bence macera arayıp canını riske atmamalısın. Sonuçta lastiklere canını emanet ediyorsun.
hem olur hem olmaz.ön arka ebat tasarım olarak zaten farklı aynı marka olması pek bir şey ifade etmiyor.ama hamur olarak fark var oda ıslak kaygan yüzeylerde fark edebilir.fren ve virajda çok ciddi fark olmaz bence 2 lastikde gayet kaliteli.ama zaten 1 tane alıcaksın kaç lira fark vardı arka ebatlı lastikte tek?
Desen zaten farklı oluyor denilince iki takımında ön ve arka lastiklerine baktım. Aynı desendeler
Bende bu sezon idare edip bidahaki sezona sadece arkayı değiştiricem. Bi sıkıntı olacağını sanmam , motor uzun yol yaptığı için ön tekerin dişleri ilk günki derinlikte arkanı ortası gitmiş kenarlar çok iyi durumda. Hem yan veririm hem viraj yaparım bu sezon 😁
Aynı dingildeki lastikleri aynı desenli lastikler ile değiştirmek şart.Motorda aynı dingilde tek lastik olduğuna göre marka model farketmez arzu ettiğiniz gibi istediğiniz lastiği takabilirsiniz.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
Bütçemi zorlayıp takım lastiği almaya karar verdim. Pilot Street ile Rosso II arasında ki fark nedir? arada bir 200TL oynuyor.
Biri radial diğeri crossplane teknolojisi ile üretilmiş. Birisi yeni nesil diğeri eski nesil. Birisi pistte sağda solda yarış ve performans için, diğeri daha çok gezi ve normal kullanımlar için. Motorun ne olduğunu da söyleseydin keşke. Pilot Street kullanıcısı olarak daha bir yamuğunu görmedim. Yağmurda da kuru havada da.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)