Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

tek silindir motorda yatik problemi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Aralık 2017
    Şehir
    Frankfurt am Main
    Motosikleti
    BMW g310r
    Selam arkadaslar ben bu siteye yeni üye oldum yaklasik 10 senedir motorsiklet kullaniyorum ve gecen ay bmw g310r aldim rodaji iyi yapilmis ama bir aydir motorun ortalama yakit tüketimi 4,5 litre ve üzeri hani öyle asiri zorlamiyorum da, zaten gaza biraz fazla abaninca tüketim 5 litrelere kadar cikiyor ve bu motorun diger kullanicilari 3,5- 4,5 yakit tüketiminden bahsediyor keza ayni güce sahip tek silindir benzer motorlarda da ortalama bu yakit tüketimi var acaba benim motorda bir problem mi var ne biliyim enjektion yada herhangibir sey yanlis ayarlanmis olabilir mi?

    bu arada basligi yanlis yazmisim yakit yerine yatik yazmisim kusura bakmayin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Ekim 2015
    Şehir
    Adana
    Bütün problem 0.5L/100km mi?

  3. #3
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    O miktar normaldir. Ben 200 cc motosikletle 100 kilometrede 4 litre yakıyorum.

  4. #4

    Üyelik
    24 Aralık 2017
    Şehir
    Frankfurt am Main
    Motosikleti
    BMW g310r
    0.5/100 km den fazla fark oluyor genelde cogu kisi normal kullanimda 3,5 yakiyor ben 4,5 ve üzeri

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------

    Alıntı PiedPiper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütün problem 0.5L/100km mi?
    0.5/100 km den fazla fark oluyor genelde cogu kisi normal kullanimda 3,5 yakiyor ben 4,5 ve üzeri

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Hocam bendede duke390 var , 6. vites 90-100 km/h giderken 2.8 leri gördüm . Şehir içi dur kalk kesiciye sokarak vites değiştiğim zamanda 5.4 gördüm. kendi ölçümlerimde 15lt ile 400km gittim buda 3.7lt e felan tekabül eder.Yakıtı tamamen bizim sürüşümüz belirliyor ama bu soğukta 4lt den az yaktırmak çok zor zaten.

  6. #6
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı devrimkr adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    0.5/100 km den fazla fark oluyor genelde cogu kisi normal kullanimda 3,5 yakiyor ben 4,5 ve üzeri
    Çoğu kişi yalan söylüyor. Neden bilmiyorum insanlar kullandıkları aracın az yaktığını iddia ediyorlar. Aynı zamanda kullanım tarzları hakkında da yalan söylüyorlar. Adam 7000 devri nadiren geçmesine rağmen "agresif kullanıyorum 3 litre yaktı motor" diyor. Garip bir yalan söyleme durumu var millette.

    Eğer gerçekten şüphe duyuyorsan test et. Depoyu fulleyerek çık otobana orta devirde sabit hızda sür. Tüketinin 100 kilometrede 3.5 çıkacaktır. Eğer yine 4 üzeri çıkarsa bir problem var demektir.

  7. #7

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Benim motorda ışık yanınca ortalama 10lt benzin alıyorum. otobanda yada şehir dışına çıkınca açtıkça açarım gazı 250km falan gider. Şehir içinde de genelde rpm limit ışığı yanınca vites atarım ortalama 280-290km arası gider. 300km yi geçtiğini iddia eden birisini duyunca sadece tebrik eder geçerim.

    Rüzgara karşı sürmemeğe çalışın vites geçişlerini de yumuşatın sorununuz çözülecektir. Kış mevsiminde rüzgardan dolayı fazla yakması gayet doğal bence...

  8. #8

    Üyelik
    24 Aralık 2017
    Şehir
    Frankfurt am Main
    Motosikleti
    BMW g310r
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çoğu kişi yalan söylüyor. Neden bilmiyorum insanlar kullandıkları aracın az yaktığını iddia ediyorlar. Aynı zamanda kullanım tarzları hakkında da yalan söylüyorlar. Adam 7000 devri nadiren geçmesine rağmen "agresif kullanıyorum 3 litre yaktı motor" diyor. Garip bir yalan söyleme durumu var millette.

    Eğer gerçekten şüphe duyuyorsan test et. Depoyu fulleyerek çık otobana orta devirde sabit hızda sür. Tüketinin 100 kilometrede 3.5 çıkacaktır. Eğer yine 4 üzeri çıkarsa bir problem var demektir.
    Haklisin hocam yalan söyleme durumu cok fazla zaten havalar düzelsin o dedigini yapmayi düsünüyorum depoyu fulleyip otobana cikacam 90-110 arasi hizla 200 km yol yapip öyle Test edecem

  9. #9
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Valla ne diyeyim bende ilk pulsarı aldığımda rodaj falan itibalı yaptım full değo ile normal kullanımda 300-350 sakin kullanımda 400-430 km leri görüyordum geçen kış bu değerler 250-300 km sakin kulanıma kadar düştü habalar soğuk ondandır dedik fakat yazında pek birşey değişmesi şuandada ortalama 250 km falan yapıyor çok yakmaya başladı ilk zamanlarına göre yakıt pompasından şüpheleniyorum çünkü 6 vitesde acayip güç kaybediyor motor hızlanmıyor 5 de 135 e kadar çıkıyor 6 ya alınca hız git gide 125 e kadar düşüyor bazende uzuyor gidiyor motor pompadan şüpheleniyorum

  10. #10
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Fuelly de çok fazla veri yok. 4 tane motosiklet var.
    http://www.fuelly.com/motorcycle/bmw/g310r

    Buradan bakıldığında insanlar genelde az yakıyor. Sizin motosikletinizin bakımları düzgün mü acaba.
    İlk şüpheli tabiki hava filitresi. Hava filitrenizin zamanında değişmiş olduğuna emin olun derim.
    Maksimum tork değerini 7000 devirde veren bir motosikletmiş. vites geçişlerinizi 6000-7000 devir civarında yaparsanız en az yakıtı harcarsınız.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)