Motosikletin yavaş devir alması
-
Arkadaşlar mesela karbüratörlü motosikletlerden örnek vereyim cbf 150 de gazı verince devir çok hızlı artıyor aynı şekilde ybr de de öyle ama benim motorda gazı verince devir yavaş yavaş yükseliyor bunun sebebi ne?
Motor mc 125
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------
Bu arada biraz araştırdım vakumlu ve püskürtmeli karbüratörler varmış püskürtmeli karbüratörlerde devirlenme daha seri oluyormuş okuduğuma göre acaba püskürtmeli karbüratör takabilir miyim motora uyum sağlar mı? Bu arada motor 135 cc şimdi buna 125 lik motorun karbüratörü mü takılır 150 liğinki mi?
Birde bu çift gaz telli karbüratörler nedir farkı ne?
Reklamlar
-
Birincisi yakıt tan kaynaklı sorun olabilir. İkincisi yakıt hava karısımını dengesizlestiren bir durum var. Bunlar başıma gelmisti. Hatta gazı veriyordum yavaş yavaş devir yükseliyor tekrar yavaş yavaş devir düşüyordu her ikiside yavaş tı. Giderken kalkışlarda bide rampa çıkarken çekişinin zayıf olduğunu anlıyorsun.
-
MUSTAFA KIR adlı üyeden alıntı
Birincisi yakıt tan kaynaklı sorun olabilir. İkincisi yakıt hava karısımını dengesizlestiren bir durum var. Bunlar başıma gelmisti. Hatta gazı veriyordum yavaş yavaş devir yükseliyor tekrar yavaş yavaş devir düşüyordu her ikiside yavaş tı. Giderken kalkışlarda bide rampa çıkarken çekişinin zayıf olduğunu anlıyorsun.
Yavaş yavaş devir düşüyor bak oda var, 6 bin devirde giderken gazı bırakıyorum çok yavaş iniyor fren yapmasam inesi gelmiyor devrin.
Yakıt derken yakıtı Shell den alıyorum hep. Yakıttan kaynaklı bi durum olduğunu düşünmüyorum.
-
thedarkfire adlı üyeden alıntı
Yavaş yavaş devir düşüyor bak oda var, 6 bin devirde giderken gazı bırakıyorum çok yavaş iniyor fren yapmasam inesi gelmiyor devrin.
Yakıt derken yakıtı Shell den alıyorum hep. Yakıttan kaynaklı bi durum olduğunu düşünmüyorum.
Karbıratörün orda boruları kontrol et ve hava filtresinin temizliğini kontrol et. Büyük ihtimal hava alıyor kaçak olan yerden. Kelepceyi kontrol et, boru ile karbıratöre bağlantı var ordaki kelepceyi. Yada vidayı işte
-
MUSTAFA KIR adlı üyeden alıntı
Karbıratörün orda boruları kontrol et ve hava filtresinin temizliğini kontrol et. Büyük ihtimal hava alıyor kaçak olan yerden. Kelepceyi kontrol et, boru ile karbıratöre bağlantı var ordaki kelepceyi. Yada vidayı işte
Tamamdır bakacağım zaten bi sorunu daha var onuda sizlere danışıyım yarın ustaya bırakacağım.
-
thedarkfire adlı üyeden alıntı
Tamamdır bakacağım zaten bi sorunu daha var onuda sizlere danışıyım yarın ustaya bırakacağım.
Fazla para verme ustaya bahsettiğin konu zor bir iş değil. Uyanık ol
-
Karbüratörün jiklesine baktınızmı? Jikle açık kalmışa benziyor. Jikle karbüratöre bitişik ,solunda mandal şeklinde... Konumu aşağıda olacak. Eğer jikle aşağıdaysa, karbüratörden hava filtresine giden hortumu kontrol et ,karbüratörün hava manifoldunda kaçak varsa dengesiz çalişir.
-
Dostum senin sorunun devir saatinin deviri geç okuması olabilirmi? Motorun sesi ile devir saati birbirini tutuyormu ona bak.
-
darkmotor adlı üyeden alıntı
Karbüratörün jiklesine baktınızmı? Jikle açık kalmışa benziyor. Jikle karbüratöre bitişik ,solunda mandal şeklinde... Konumu aşağıda olacak. Eğer jikle aşağıdaysa, karbüratörden hava filtresine giden hortumu kontrol et ,karbüratörün hava manifoldunda kaçak varsa dengesiz çalişir.
Dostum motora yeni başlamadım naptın sen :D Ben jikleyi hiç ellemiyorum hep aşşağıda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:51 ----------
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
Dostum senin sorunun devir saatinin deviri geç okuması olabilirmi? Motorun sesi ile devir saati birbirini tutuyormu ona bak.
Yok motor sesiyle uyumlu onu bende düşündüm.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)