250cc super sport motosiklet tercihi (rc,cbr,r25 vs.)
-
cbr 250 al dostum o yola rahat gider, ya diğerleri de gider 40 km çok bi yol değil ama cbr 250 nin avantajı yakıtı çok iyidir duyduklarımızdan gördüklerimizden öğrendiğim kadarıyla cidden yakıtından herkes memnun.
Bir de şöyle düşün, günde 40 km demek 25 günde 1000 km yapar bu demek ki bakımı geliyor. Yani ayda 1 kez bakım yaptırıcaksın bu motora.
Yani bütçe önemliyse senin için araştır bakım maliyetleri v.s sana uygun olan bi motoru al.
250 lik motordan bahsediyosun, sanırım aklındaki motorlar r25, cbr 250 ve rc 250 üçüde çok çok rahat götürür seni.
Her motorun öne çıkan farklı özellikleri var bunları araştır.
Aradığın motorda titreşim olması senin için önemli mi?
Güçlü bir makine mi istiyosun?
Sınıfının en güçlüsü olmasına gerek yok ama az yaksın mı diyosun?
Yada yakarsa yaksın güç mü önemli diyosun?
Selesi rahat olsun mu diyosun?
Bunları söyle sen.
Reklamlar
-
250cc sınıfında hakketiği değeri görmeyen ninja250Sl, fiyatı,performansı,gidiş duruş yakıt ve kalite açısından 250Sl aldım ve iyikide almışım diyorum. Tek sıkıntısı var oda genel olarak kawasakinin yedek parça fiyatı,bu arada sakin kullanımda 3,1-3,3 gibi litrelere düşebiliyor.
-
-
thedarkfire adlı üyeden alıntı
cbr 250 al dostum o yola rahat gider, ya diğerleri de gider 40 km çok bi yol değil ama cbr 250 nin avantajı yakıtı çok iyidir duyduklarımızdan gördüklerimizden öğrendiğim kadarıyla cidden yakıtından herkes memnun.
Bir de şöyle düşün, günde 40 km demek 25 günde 1000 km yapar bu demek ki bakımı geliyor. Yani ayda 1 kez bakım yaptırıcaksın bu motora.
Yani bütçe önemliyse senin için araştır bakım maliyetleri v.s sana uygun olan bi motoru al.
250 lik motordan bahsediyosun, sanırım aklındaki motorlar r25, cbr 250 ve rc 250 üçüde çok çok rahat götürür seni.
Her motorun öne çıkan farklı özellikleri var bunları araştır.
Aradığın motorda titreşim olması senin için önemli mi?
Güçlü bir makine mi istiyosun?
Sınıfının en güçlüsü olmasına gerek yok ama az yaksın mı diyosun?
Yada yakarsa yaksın güç mü önemli diyosun?
Selesi rahat olsun mu diyosun?
Bunları söyle sen.
Az yaksın iyi görünsün güvenli olsun titreşim çok fazla önemli değil güç ortalama olsa olur. Aslında RC 250 düşünüyorum ama artık üretim durdu dediler bir de çok yok ikinci el olarak, biraz bundan dolayı sakıncalarım var açıkçası.
-
semmihabi adlı üyeden alıntı
Az yaksın iyi görünsün güvenli olsun titreşim çok fazla önemli değil güç ortalama olsa olur. Aslında RC 250 düşünüyorum ama artık üretim durdu dediler bir de çok yok ikinci el olarak, biraz bundan dolayı sakıncalarım var açıkçası.
cbr 250 tam senlik o zaman hemde kolay satarsın satarkende
-
thedarkfire adlı üyeden alıntı
cbr 250 tam senlik o zaman hemde kolay satarsın satarkende
Rc Yi neden önermiyorsunuz hocam ?
-
Bence günlük 40 km yol için SS motorlara bakmazedım cbr 250 r hariç o biraz daha rahat ve bol bol kullanılıyor fakat her köşe başın da görmekten sıkıldım şahsen
RC SERİSİNİ ALMA UZUN YOLA GİTMEZ ÇOK AGRESİF!
Pulsar 150-200 ns veya 200rs i tavsiye ederim ben şahsen mt 125 gereğinden pahalı abs li motorları tercih etmenizi öneririm. Ktm pahalıdır bakımı falan hondanın yada bajajın daha uygun
-
frankestayn1 adlı üyeden alıntı
Bence günlük 40 km yol için SS motorlara bakmazedım cbr 250 r hariç o biraz daha rahat ve bol bol kullanılıyor fakat her köşe başın da görmekten sıkıldım şahsen
RC SERİSİNİ ALMA UZUN YOLA GİTMEZ ÇOK AGRESİF!
Pulsar 150-200 ns veya 200rs i tavsiye ederim ben şahsen mt 125 gereğinden pahalı abs li motorları tercih etmenizi öneririm. Ktm pahalıdır bakımı falan hondanın yada bajajın daha uygun
Ben arkadaşa cbr 250 önerdim ama şöyle bişiy de var xmax 250 de olabilir izleye izleye 40 km ne kadar zevkli olur
-
Hepsini denedim. CBR kendi motorum, R25 ile bir ay kadar zaman geçirdim, RC ile bir gün. RC çok zevkli bir motor. KTM gerçekten kaliteli ama ben beylikdüzü-çekmeköy arası pek rahat edemedim. R25 ona göre nispeten daha rahattı.Eğer yedek parça ve yakıt konusunu dert etmeyecekseniz listem;
1)R25
2)RC
3)CBR
Eğer ki az yaksın çok yormasın madden ve manen derseniz CBR 250 alın defteri kitabı kapatın derim. Rahat ve az yakan bir motor pek supersport değil sporttouring diyorlar bildiğiniz üzere. Üstelik yeni başlayan biri için bu üç motorun da ivmelenmesi gayet iyi düzeyde.
-
14-15 arası bütçe olduğu için bajajlara çok bakmak istemedim açıkçası diğer motorlar arasında da millet daha az rüzgar ye diye ss önerdi z250sl düşünebilirdim yoksa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
frankestayn1 adlı üyeden alıntı
Bence günlük 40 km yol için SS motorlara bakmazedım cbr 250 r hariç o biraz daha rahat ve bol bol kullanılıyor fakat her köşe başın da görmekten sıkıldım şahsen
RC SERİSİNİ ALMA UZUN YOLA GİTMEZ ÇOK AGRESİF!
Pulsar 150-200 ns veya 200rs i tavsiye ederim ben şahsen mt 125 gereğinden pahalı abs li motorları tercih etmenizi öneririm. Ktm pahalıdır bakımı falan hondanın yada bajajın daha uygun
14-15 arası bütçe olduğu için bajajlara çok bakmak istemedim açıkçası diğer motorlar arasında da millet daha az rüzgar ye diye ss önerdi z250sl düşünebilirdim yoksa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
MrMath adlı üyeden alıntı
Hepsini denedim. CBR kendi motorum, R25 ile bir ay kadar zaman geçirdim, RC ile bir gün. RC çok zevkli bir motor. KTM gerçekten kaliteli ama ben beylikdüzü-çekmeköy arası pek rahat edemedim. R25 ona göre nispeten daha rahattı.Eğer yedek parça ve yakıt konusunu dert etmeyecekseniz listem;
1)R25
2)RC
3)CBR
Eğer ki az yaksın çok yormasın madden ve manen derseniz CBR 250 alın defteri kitabı kapatın derim. Rahat ve az yakan bir motor pek supersport değil sporttouring diyorlar bildiğiniz üzere. Üstelik yeni başlayan biri için bu üç motorun da ivmelenmesi gayet iyi düzeyde.
fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim. İnsanlar rc 250 konusunda sürüş pozisyonuna zamanla alışırsın demişti. Gidon yükseltme olayı ile biraz daha rahatlar mı sizce ?
-
Parça, bakım, yakıt konusunda cbr 250
Daha fazla masraf, daha agresif sürüş için tercih r25. R25 cidden asılırsan çok yakıyor. Mt25 vardı bir sezon bindim. Abartmıyorum 600 lük gibi yakıyordu asılınca
-
semmihabi adlı üyeden alıntı
fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim. İnsanlar rc 250 konusunda sürüş pozisyonuna zamanla alışırsın demişti. Gidon yükseltme olayı ile biraz daha rahatlar mı sizce ?
Dedigim gibi uzun sure kullanmadim ama gidon yukselirse buyuk bir rahatlama olacagini dusunuyorum.
-
MrMath adlı üyeden alıntı
Dedigim gibi uzun sure kullanmadim ama gidon yukselirse buyuk bir rahatlama olacagini dusunuyorum.
teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
Macit250 adlı üyeden alıntı
Parça, bakım, yakıt konusunda cbr 250
Daha fazla masraf, daha agresif sürüş için tercih r25. R25 cidden asılırsan çok yakıyor. Mt25 vardı bir sezon bindim. Abartmıyorum 600 lük gibi yakıyordu asılınca
r 25 i eledik cbr 250 de sanki fiyatı haketmiyor gibi geliyor çünkü rc nin 2. elleride o civarlarda.
-
-
matrax33 adlı üyeden alıntı
Aprilla rs 250
yakıt konusu ve servis konusunda nasıl?
-
semmihabi adlı üyeden alıntı
yakıt konusu ve servis konusunda nasıl?
servis yok kendin tamir edersin 2 zamanlı çok basit. yakıt kilometrede gazlarsan 15 20 litre yakar.
-
matrax33 adlı üyeden alıntı
aslına bakarsanız böyle bir motora ihtiyacım yok ama yinede öneriniz için teşekkür ederim.
-
Kilometrede 15-20 demişim düzeltiyorum 100 km de 15 litre falan yakar.
Şunda ki duruşa asalete sese gidişe bak ölüyü mezardan kaldırır
-
matrax33 adlı üyeden alıntı
Hocam bunlardan yok ama piyasada malesef
-
semmihabi adlı üyeden alıntı
Rc Yi neden önermiyorsunuz hocam ?
Pek ilgimi çekmediği için araştırmadım hiç o yüzden bişiy diyemiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)