soru başlıktadır. cbr 125 istiyorum küçük gelmesinden korkuyorum
soru başlıktadır. cbr 125 istiyorum küçük gelmesinden korkuyorum
Crf 250 l veya rally
Süper sportları unut. 188 95 kiloyum sığamazsın ufaklarına. 1000cc artı bile saplanmış gibi durur altında. Enduroculuğa terfi ettin sen. Büyük cc sporturing kullanırsın sport merakın varsa. Rally rx3 evo gibi bir makina işini görür başlangıçta
o boyla malesef cruiser ya da enduro dışında hiçbir zaman rahat edemezsin. Suzukinin spor modellerinin bazıları konforlu gelebilir.
Ben 1.90'ım. drz400s ile çok rahatım. 1.90 boy ile bile anca sığıyorum motora. O yüzden tek çare dual sport ya da touring enduro.
Enduro sevmem diyorsan 600cc civarı bir cruiser(çappır) çekersin, gidonu yükseltir, pegleri ileri koyarsın sığarsın bir şekilde.
Değerli dekoryas Sana en güzel yakışacak, üzerine bindiğinde 10 yaşındaki kardeşinin bisikletini çalmış gibi görünmeyecek motosiklet RX3İ evo . Bursa'da isen benim motorumla bir test sürüşü yap. Ya da bulunduğun yerde evosu olan birini
bul, konuş. Bu motoru sanki 175 ve üzeri motorcular için üretmişler Rabbim gönlüne
göre bir motosiklet nasib etsin.
cbf ya da ybr lere bakabilirsin.
1.80 boyundayım ybr kullanıyorum gayette büyük kalıyor makine.125cc olduğuna bakma,deneyebilirsin.
Bence sığ yada sığma önce ufak CC bir motor al 3-5 bin km yap sonra büyük motora bak.
İnazuma uygun başlangıç için. Tabiki bütçe önemli.
Benim oğlum 1,95 Arora 125 le öğrendi xmax 250 ile biraz yol yaptı şimdi dl650 ile keyfini sürüyor.
Arora ile düştü,xmax yan yattı çok şükür sonuncu ile yatması bile yok. Onun için ufaktan başla motorun küçük gelmesine aldırma
Selamlar; boyum 1.97, kilom 95 ve CBR250R kullaniyorum. Gayet memnunum. 3 gun 1500km'lik gezi de yaptim, hala da memnunum. CBR250R disinda Inazuma kullandim, o da kalipli ve rahat bir motosiklet. Altin Elbiseli Adam da Yamaha YZF-R125 icin selesi uzun demisti, belki butce yukseltip ona bakabilirsiniz.
Tavsiyem uzerine oturmadan hatta mumkunse bir tur atmadan karar vermemeniz ama "uzun boylusun spor motosiklet kullanamazsin" diyenlere de aldiris etmemeniz. Sonucta onemli olan disarida nasil gondugunuz degil, sizin nasil mutlu oldugunuz.
250 cc Maxi scooter bakın. Ss leri unutun şimdilik. Boyun fazla büyügüde basa beladir motorda.
YZF R125, XMAX 250, Mondial'in Touring motoru.
arkadaşta senin ebatlarda hatta daha iri.motor seçmek zor oluyor bu ebatlarda malesef.benim önerebiliceğim 2 motor var biri suzuki inazuma n yada f sen bilirsin öbürüde mondial rx3evo.arkadaş rx3 aldı ona anca oldu mutlu mesut kullanıyor 1 senedir memnun.
R25'te rahatım. (Boy 1.90 kilo 117)
Daha önce bende başlık açarak yardım istedim lakin motoru sürmeden anlayamazsın dostum haberin olsun
dostum al bi goldwing sende rahatla millette rahatlasın hem tarzın olur )))
Değerli dekoryas, rx3i kullanıcıları sayfa 91 de benim yüklediğim evo üzerinde
fotolarım var. O gün 1,80 boy ve 126 kilo idim, geçirdiğim bypass açık kalp operasyonu doktorlar kilo vermemi söyleyince şu an 110 lu kilolardayım. Resimleri
inceleyince senin de aklında birşeyler oluşmaya başlayacaktır. Sevgilerle.
Hiç düşünme direk CRF
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
Aynı tereddüte ben de düşmüştüm. Boyum 1.92 kilom 88. İlk önce herkes ss yi unut sen doğuştan endurocusun tarzında şeyler söylemişti. Canım da sıkılmıştı haliyle. Sonra yavaş yavaş her motorun sele yüksekliği vesaire denemeye başladım. Başlangıç olacağı için neye karar vereceğimi de bilmiyordum. Crf 250 rally e oturunca müthiş bir rahatlık hissettim ama yükseklik korkutuyordu. Boydan ziyade bacak boyun da çok önemli. http://cycle-ergo.com/ adresinden boyunu vesaire girip hangi makinede nasıl durduğuna bakabilirsin. Suzuki ve kawasakinin seleleri genelde alçak oluyor. Altında ciddi anlamda küçük kalıyor. R25- Cbr 250 r, bajaj rs 200, gibi motosikletlerde rahat edersin. SS sevdandan vazgeçme. 600 cc ve üzeri honda ve yamahanın çoğu motorunda paşalar gibi yolculuk yaparsın, tabi ileride )
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)