Motosiklette mi Bir Şey Var Bende mi ?
-
Arkadaşın motorunu kullanıyorum vites yapısını ben aşşağı 1.vites yukarı boş bir yukarı 2-3-4 diye gider diye biliyorum bu motoru verdi bana yukarı kaldırıyorum boşa geçiyor 2ye bir türlü geçiremiyorum bu niye geçmiyor dedim durmadan aşşağıya yapacaksın dedi ? Bunn vitesi niye böyle ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
Aşşağı basınca 1-2-3 diye devam ediyor böyle motorlarda mı varmış ? Çok şaşırdım ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------
Anlatabildim mi bilmiyorum ama 1 ile 2'nin arasında boş yokmu ve yukarı kaldırdıkça vites yükselmez mi bu ne biçim iştir bir de bana motosiklet kullanmasını bilmediğimi söylediler çıldıracam az kaldı ya bilen yorum yaparsa sevinirim
Reklamlar
-
O tarz motorlar oluyor hocam.
-
Kimi motorlarda aşağı doğru devam eder. İlk cup sürdüğümde bende zorlanmıştım.
-
patpop adlı üyeden alıntı
Kimi motorlarda aşağı doğru devam eder. İlk cup sürdüğümde bende zorlanmıştım.
Ben acemi olduğum için ve öyle motora hiç binmediğim için yapamadım bana motordan anlamıyor triplerine girdiler sinirlerim bozuldu , bana niye kimse söylemedi böyle motorlar olduğunu bari rezil olmazdım zaten motorunun her tarafı dökülüyordu
-
üzüldüm
-
benim bildiğim bajaj discovery var ters sistem olan.sebebi nedir bilmiyorum daha öncede hiç sürmedim dahada sürmem.
-
shruikan adlı üyeden alıntı
üzüldüm
Teşekkür ederim ama benim için canını çok sıkma ben de ağlarım bak...
-
Cup tarzı motorlarda iki adet vites kolu var. Önde olan vites yükseltmek, arkada olan vites küçültmek için kullanılıyor. İkiside aşağıya doğru basılıyor.
-
burak burk adlı üyeden alıntı
benim bildiğim bajaj discovery var ters sistem olan.sebebi nedir bilmiyorum daha öncede hiç sürmedim dahada sürmem.
Acaba neden öyle yapıyorlar
-
HOLMES07 adlı üyeden alıntı
Ben acemi olduğum için ve öyle motora hiç binmediğim için yapamadım bana motordan anlamıyor triplerine girdiler sinirlerim bozuldu , bana niye kimse söylemedi böyle motorlar olduğunu bari rezil olmazdım zaten motorunun her tarafı dökülüyordu
Size de tecrübe olsun vites aksamını(yada kullanışını) bilmediği niz motora binerken vitesler nasıl diye sorun. Hepsi aşağı mı yoksa 1 aşağı 4 yukarı mı gibi. Arabaya binerken de vitesler nasıl değişir diye bakarım. Kiminin gerisi en sağ geride kiminde mandal vardır çeker 1in yanına alırsın. El frenleri bile farklı her arabanın kiminin koca dalgası var kiminde düğme şeklinde. Geçmiş olsun ne diyim.
-
shoeisever adlı üyeden alıntı
Cup tarzı motorlarda iki adet vites kolu var. Önde olan vites yükseltmek, arkada olan vites küçültmek için kullanılıyor. İkiside aşağıya doğru basılıyor.
Bu bildiğin 125cclik çin malı bir motordu sol taraftan düşmüş hatta debriyaj kolu kırıktı acaba sonradan mı değiştirdiler bilmiyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
patpop adlı üyeden alıntı
Size de tecrübe olsun vites aksamını(yada kullanışını) bilmediği niz motora binerken vitesler nasıl diye sorun. Hepsi aşağı mı yoksa 1 aşağı 4 yukarı mı gibi. Arabaya binerken de vitesler nasıl değişir diye bakarım. Kiminin gerisi en sağ geride kiminde mandal vardır çeker 1in yanına alırsın. El frenleri bile farklı her arabanın kiminin koca dalgası var kiminde düğme şeklinde. Geçmiş olsun ne diyim.
Aynen buda bana ders oldu bir daha bilmediğim motorlara ya binmem yada sorarım 1.viteste çevre yolunda kaç km yol gittim ya Hiç aklımada gelmedi böyle bir şey olacağı ama onda suç değil mi insan bir uyarır gösterir
-
N 1-2-3-4 N 4-3-2-1-N şeklinde bende ki cub muhtemelen sende ki de aynı şekilde. Ön pedalı aşağı itince vites yükselir arka pedalı aşağı itince vites düşer.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)